Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 20:21:26
NAsMaR
Blogs
Minimalistic 2020
I dag
kl. 19:17:48
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
19 Jan 2025, 10:46
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54
Sirstaal
Spillersøg...
Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere:
23496
2 Brugere, 942 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
godrejazurepdr
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Liverpool Tråden
0 Brugere og 25 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
201
202
[
203
]
204
205
...
1222
Forfatter
Emne: Liverpool Tråden (Læst 1974753 gange)
Pepe
Gæst
Sv: Liverpool Tråden
«
Svar #3030:
22 Feb 2009, 22:53 »
Citat af: Inferno 22 Feb 2009, 22:43
http://www.sporten.dk/fodbold/england-premier-league-2008-2009/benitez-overvejer-fremtiden
Alt tyder efterhånden på at den gode spanier forlader klubben, efter hans kontrakt udløber. Det er i mine øjne skandaløst, at vi ikke kan holde på en god træner, for det er hvad Benitez er. Hvis han fik magt over alt, hvad en britisk manager normalt har magt over, ville vi få succes. Det får vi ikke med den nuværende magtbalance, om træneren så hedder Sir Alex Ferguson eller Guus Hiddink. Problemet er Rick Parry og de amerikanske forretningsmænd.
Hvis vi endelig står i en situation, hvor vi skal have en ny træner, så ser jeg på nuværende tidspunkt kun Martin O'Neill som passende.
Kan kun erklære mig delvist enig. De to amerikanske rigmænd skal ud af klubben, hvis vi vil vinde noget som helst. Tilgengæld synes jeg også, at Benitez skal på porten, da han i flere omgange har vist dårlig dømmekraft. Min tillid til ham daler stødt...
JKJ
Gæst
«
Svar #3031:
23 Feb 2009, 10:20 »
Citat af: Inferno 22 Feb 2009, 22:43
http://www.sporten.dk/fodbold/england-premier-league-2008-2009/benitez-overvejer-fremtiden
Alt tyder efterhånden på at den gode spanier forlader klubben, efter hans kontrakt udløber. Det er i mine øjne skandaløst, at vi ikke kan holde på en god træner, for det er hvad Benitez er. Hvis han fik magt over alt, hvad en britisk manager normalt har magt over, ville vi få succes. Det får vi ikke med den nuværende magtbalance, om træneren så hedder Sir Alex Ferguson eller Guus Hiddink. Problemet er Rick Parry og de amerikanske forretningsmænd.
Hvis vi endelig står i en situation, hvor vi skal have en ny træner, så ser jeg på nuværende tidspunkt kun Martin O'Neill som passende.
Jamen hvad kan der ske hvis han smutter... Han har jo efterhånden bevist at han IKKE er manden der kan tilfører os det mesterskab som vi savner så meget...
Han har jo efterhånden fået nogle chancer og han har da på ingen måde formået at udnytte dem... Det er mig feks en gåde at vi på lidt over en måned vi kan forvandle et ganske pænt forspring til at vi nu halser efter Man U!!
Men hvis og når han smutter vil det ikke hjælpe alverden på situationen hvis ejerne og ledelsen, læs Parry, ikke også smutter, for ellers kommer vi bare ikke videre, så kan man lige så godt lade mig overtage holdet uden at hjælper alverden...
Men vi fører da i den kamp om at spille flest uafgjorte og have tabt mindste kampe i PL, det er da lidt en trøst
-Johnson-
Førsteholdsspiller
«
Svar #3032:
23 Feb 2009, 12:02 »
I forhold til Benitez så har jeg gennem længere tid vaklet frem og tilbage i forhold til, hvorvidt han skal blive i klubben eller ej. Jeg har længe været træt af ham, men grundlæggende har jeg også den holdning, at en træner skal være i spidsen for holdet i en længere periode, således at han har mulighed for at sætte sit præg på holdet og få ro til at opbygge kontinuitet og et koncept, som strækker sig lidt længere ned i organisationen. Han har været i klubben siden sommeren 2004, og det er således hans femte sæson i klubben. Dermed har han haft tiden til at opbygge sit hold, og før sæsonen sagde jeg, at nu var det efterhånden rimeligt at forlange noget af manden. Et mesterskab er måske i overkanten, men i hvert fald har det været mit ønske, at vi skal være med i kampen om titlen hen mod slutningen af turneringen. De seneste mange år har vi efter januar måned kunne konstatere, at vi igen var blevet hægtet af. Således også i år.
Så egentlig burde man sige, at Benitez har haft sin chance, og nu må det være farvel og tak. Alligevel tøver jeg lidt. Det skyldes mest af alt vores fantastiske efterår, hvor vi var med helt fremme. Pludselig begyndte det at ligne noget. Nu er Liverpool atter gået i stå. Og så er spørgsmålet: Hvor meget kan man klandre Benitez for, og hvor meget af formnedgangen skyldes balladen på direktionsgangen? Det er trods alt påfaldende, at Liverpools formnedgang kommer nogenlunde samtidig med, at mediernes skriverier omkring Rafas manglende kontraktforlængelse træder igennem. Jeg er derfor ikke 100 % afvisende overfor at give Benitez et skud mere. Så har han i det mindste haft en fair chance.
Her er det naturligvis afgørende, at man får løst stridspunkterne i forhold til Benitez’ forlængelse. Her er jeg enig med Benitez. Han skal have mere eller mindre fuld kontrol over transferbudgettet. Det er til en vis grad forkert at klandre ham for dårlige resultater og manglende udvikling af holdet, når han ikke selv kan bestemme hvilke spillere, der skal tilgå klubben.
Det er egentlig ikke fordi, jeg tror at Benitez kan gøre det meget bedre end han gør det nu. Hans tilgang til fodbold mangler opportunisme og kreativitet. Han har skabt et superstruktureret mandskab af fantastiske arbejdsmænd. Dette er særdeles anvendeligt og effektivt, når man møder ligaens stærke hold, men når man møder de svagere modstandere, så evner de samme spillere ikke at åbne en kompakt defensiv. Der fejler Benitez’ tilgang til fodbolden.
Jeg mener dog, at det er afgørende dels for klubbens resultater på længere sigt og som en del af den respekt man viser klubbens managers, at man giver optimale betingelser for at frembringe resultater. Så er det også nemmere at stille dem til regnskab efterfølgende. Her er de vigtigste ting efter min opfattelse, at en manager får tid til at opbygge holdet (uden at han dog er totalfredet), og han selv får lov at styre hvilke spillere, der kommer til klubben. Benitez har haft tiden, men spørgsmålet er om han har haft ”friheden”. Umiddelbart er jeg som sagt villig til at give ham et skud mere, og derefter kan vi pænt sige farvel og tak.
Vind TipsBladet i 1 år på FMGround.dk
JKJ
Gæst
«
Svar #3033:
23 Feb 2009, 15:08 »
Grunden til at Agger ikke var med i weekenden er tilsyneladende at han har fået enn rygskade som også gør at han ikke skal med til Madrid til den første kamp mod RM... Gerrard derimod er med i flyet og skulle være klar...
Men hånden på hjertet så stiller jeg mig tvivlende på at Agger pludselig er blevet skadet uden at det på nogen måde er meldt ud fra klubbens side, jeg tror mere på at et var et farvel og tak for denne gang til Agger...
http://www.liverpoolfc.tv/news/drilldown/N163349090223-1346.htm
Kongesoennen7
Landsholdsspiller
«
Svar #3034:
23 Feb 2009, 15:20 »
Det er fandme en fordel for os at Agger ikke er med mod os, for spillere som Higuaín og Robben bliver svære at fange af gamle Caragher og tunge Skrtel. Kender ikke så meget til Sktrel, men vil mene at han ikke er hurtigere end Agger? Eller hvad?
-Johnson-
Førsteholdsspiller
«
Svar #3035:
23 Feb 2009, 15:42 »
Citat af: Kongesoennen7 23 Feb 2009, 15:20
Det er fandme en fordel for os at Agger ikke er med mod os, for spillere som Higuaín og Robben bliver svære at fange af gamle Caragher og tunge Skrtel. Kender ikke så meget til Sktrel, men vil mene at han ikke er hurtigere end Agger? Eller hvad?
Defensivt er Skrtel umiddelbart lige en anelse bedre end Agger pt. Vurderet på fysik og defensive evner. Fremadrettet bidrager Agger med mere. Det er jo heller ikke fordi Agger er vildt hurtig.
Vind TipsBladet i 1 år på FMGround.dk
ManUtd83
Manager
«
Svar #3036:
23 Feb 2009, 15:46 »
Agger er ikke betydelig hurtige end Skrtel, og siden han sjældent har spillet kampe er det ikke nogen fordel, at han ikke er med - altså set med Real Madrid-briller. I øvrigt har Skrtel og Carragher spillet langt mere sammen på det seneste så deres makkerskab i det centrale forsvar er bedre.
I øvrigt er det jo nok mere backsene som Robben skal løbe med.
Kongesoennen7
Landsholdsspiller
«
Svar #3037:
23 Feb 2009, 15:51 »
Jo, det er nok backsene der skal holde øje med Robben, men ved kontraer, så er det mest Robben der fører dem frem osv. Men kan godt være at Caragher og Skrtel spiller bedre sammen, men som sagt, har jeg ikke set meget til Liverpool.
Glæder mig i hvert fald til opgøret.
The_Gerrard
Landsholdsspiller
«
Svar #3038:
23 Feb 2009, 16:01 »
Citat af: -Johnson- 23 Feb 2009, 12:02
I forhold til Benitez så har jeg gennem længere tid vaklet frem og tilbage i forhold til, hvorvidt han skal blive i klubben eller ej. Jeg har længe været træt af ham, men grundlæggende har jeg også den holdning, at en træner skal være i spidsen for holdet i en længere periode, således at han har mulighed for at sætte sit præg på holdet og få ro til at opbygge kontinuitet og et koncept, som strækker sig lidt længere ned i organisationen. Han har været i klubben siden sommeren 2004, og det er således hans femte sæson i klubben. Dermed har han haft tiden til at opbygge sit hold, og før sæsonen sagde jeg, at nu var det efterhånden rimeligt at forlange noget af manden. Et mesterskab er måske i overkanten, men i hvert fald har det været mit ønske, at vi skal være med i kampen om titlen hen mod slutningen af turneringen. De seneste mange år har vi efter januar måned kunne konstatere, at vi igen var blevet hægtet af. Således også i år.
Så egentlig burde man sige, at Benitez har haft sin chance, og nu må det være farvel og tak. Alligevel tøver jeg lidt. Det skyldes mest af alt vores fantastiske efterår, hvor vi var med helt fremme. Pludselig begyndte det at ligne noget. Nu er Liverpool atter gået i stå. Og så er spørgsmålet: Hvor meget kan man klandre Benitez for, og hvor meget af formnedgangen skyldes balladen på direktionsgangen? Det er trods alt påfaldende, at Liverpools formnedgang kommer nogenlunde samtidig med, at mediernes skriverier omkring Rafas manglende kontraktforlængelse træder igennem. Jeg er derfor ikke 100 % afvisende overfor at give Benitez et skud mere. Så har han i det mindste haft en fair chance.
Her er det naturligvis afgørende, at man får løst stridspunkterne i forhold til Benitez’ forlængelse. Her er jeg enig med Benitez. Han skal have mere eller mindre fuld kontrol over transferbudgettet. Det er til en vis grad forkert at klandre ham for dårlige resultater og manglende udvikling af holdet, når han ikke selv kan bestemme hvilke spillere, der skal tilgå klubben.
Det er egentlig ikke fordi, jeg tror at Benitez kan gøre det meget bedre end han gør det nu. Hans tilgang til fodbold mangler opportunisme og kreativitet. Han har skabt et superstruktureret mandskab af fantastiske arbejdsmænd. Dette er særdeles anvendeligt og effektivt, når man møder ligaens stærke hold, men når man møder de svagere modstandere, så evner de samme spillere ikke at åbne en kompakt defensiv. Der fejler Benitez’ tilgang til fodbolden.
Jeg mener dog, at det er afgørende dels for klubbens resultater på længere sigt og som en del af den respekt man viser klubbens managers, at man giver optimale betingelser for at frembringe resultater. Så er det også nemmere at stille dem til regnskab efterfølgende. Her er de vigtigste ting efter min opfattelse, at en manager får tid til at opbygge holdet (uden at han dog er totalfredet), og han selv får lov at styre hvilke spillere, der kommer til klubben. Benitez har haft tiden, men spørgsmålet er om han har haft ”friheden”. Umiddelbart er jeg som sagt villig til at give ham et skud mere, og derefter kan vi pænt sige farvel og tak.
Jeg kan ikke forstå der er mange der mener Benitez ikke er god nok til Liverpool. Han har ført dem til 2 CL mesterskaber, med hold som havde nogle væsentlig dårligere spillere end de har nu. Han har også ført dem længere op i PL, og jeg er sikker på pokalen kommer i vores skab inden for de kommende år.
Følg med i mit comeback på blog-scenen!
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0
-LFC-
Manager
«
Svar #3039:
23 Feb 2009, 16:25 »
Kun én CL-titel.. Vi tabte altså i 2007. Men okay, hvad han lavede i halvlegen i 3-3 kampen, kan man heller ikke tage fra ham.
Pepe
Gæst
«
Svar #3040:
23 Feb 2009, 16:28 »
Citat af: Thomasnolesen 23 Feb 2009, 16:01
Jeg kan ikke forstå der er mange der mener Benitez ikke er god nok til Liverpool. Han har ført dem til 2 CL mesterskaber, med hold som havde nogle væsentlig dårligere spillere end de har nu. Han har også ført dem længere op i PL, og jeg er sikker på pokalen kommer i vores skab inden for de kommende år.
For det første har han kun først os til en Champions League-sejr. Udover det er det blevet til én FA Cup-sejr over dem fem sæsoner han har været LFC-manager. Det med, at han har ført Liverpool længere op i PL passer jo ikke? I 2002 blev Liverpool nummer to for eksempel. 2003 blev vi nummer 5, 2004 blev vi nummer 4, 2005 blev vi nummer 5 under hans styrelse, 2006 nummer 3, 2007 nummer 3, 2008 nummer 4. Kan du spore en væsentlig fremgang?
ZhotLog
Gæst
«
Svar #3041:
23 Feb 2009, 16:30 »
Jeg mener ikke, at vi skal fyre nogen som helst, før vi får skiftet ledelse. Og med ledelsen mener jeg både Parry og amerikanerne. En ny manager vil bare lide under deres katastrofale ledelsesstil alligevel.
ManUtd83
Manager
«
Svar #3042:
23 Feb 2009, 16:45 »
Jeg synes at både trænerskifte og ændring i ledelse ville give masser af mening.
Benitez har vist sin inkompetence nogle gange i løbet af de senere år. I denne sæson har han overhovedet ikke kunne få Robbie Keane til at fungere - en spiller som tidligere har vist sit højre niveau i talrige Premier League-sæsoner. Derudover krakelerede han tilsyneladende fuldstændig under presset, og fyrede en masse lort af mod United, som resulterede i en virkelig dårlige stribe resultater for Liverpool i ligaen.
I tidligere sæsoner har jeg tilmed set uforklarlige udskiftninger, uinspirerede spillere, dårlige taktiske dispositioner osv. I øvrigt er jeg ikke imponeret over hans evne til at udvikle spillere.
Det er selvfølgelig bare min mening, og jeg nyder da hvert sekund han er ansat, for jeg tror 100% på at Liverpool aldrig vinder mesterskabet under Benitez.
verdenskrig
Manager
«
Svar #3043:
23 Feb 2009, 16:54 »
Jeg syntes hele banden skal fyres.. Både manager og direktør, samt ejere.. Ikke at man kan fyre ejeren, men de skal også være før vi kan begynde at snakke mesterskab... Vores nuværende direktør viser jo tydeligt år efter år at han INTET aner om fodbold, og han løber spillere som om det ligner en leg... Hvad han ahr glemt er at der sidder liverpool fans over hele kloden som ønsker sig titler, og så er jeg personligt ikke tilfreds med at blive spist af med dossena samt Robbie keane... Jeg tvivler faktisk på at benitez har haft meget indflydelse på de køb..
Samtidigt har vi en træner der ikke fatter en fløjtende fis af hvordan man griber en hjemmekamp an.. Når vi har mistet point så mange gange mod bundhold og midterhold hjemme kan det ikke længere være tilfældigt..
Vi kan starte i forsvaret..
Vi stiller altid op med : Arbeloa-skrtel-carra-Dossena..
Virkelig uholdbart hjemme.. Ingen af de to forsvarsspillere kan føre bolden op, og ingen af dem er hurtige så vi kan ikke stå alt for højt på banen(nok grunden til at vi altid først presser med 10-15 min igen).. At vi har en boldmongol som skrtel inde i stedet for agger finder jeg dybt latterligt, og utroligt at Benitez ingen langtidshukommelse har... For lige så snart agger røg ud igen begyndte vores ineffektivitet...
På backs har vi Dossena samt Arbeloa... to røvelendige backs offensivt, dog ganske gode def...
Arbeloa er sjældent med fremme, og dossena kan ikke slå et indlæg, uden at han hakker den ud i fjæset på en tilskuer... Jeg ville stille med " Arbeloa-Carra-agger-Insua... En god def back, og en god off. En i forsvaret der kan føre den frem, og en der bliver tilbage og holder styr på det.. Samtidigt med at agger samt insua er hurtige, hvilket gør at vi kan skubbe op... Sjovt at jeg som ikke uddannet fodboldtræner kan se det, mens benitez gang på gang ser sig blindt på det..
På midten har vi så ofte kuyt-masch-xabi-riera
Gerrard
Først og fremmest.. Hvordan fanden kan perry samt benitez stille sig tilfreds med Kuyt på kanten... Manden har ingen drible evner, og kan ikke slå et indlæg plus er ikke hurtig.. Han er dog pt det bedste vi har derude.. På den anden side har vi en kant der er mere teknisk stærk end hurtig.. Og som sjældent går til baglinien..
Samtidigt har vi gerrard på den offensive... Hvilket betyder at vi klumper sammen på midten, og her burde vores backs så kommer... Der begge ikke kan slå et indlæg...
I midten har vi så torres der har 8 mand omkring sig, og som kort og godt er piv elendig for tiden.. Og jeg er ligeglad med om han har scoret 3 kasser, for det han laver resten af tiden er simpelthen under al kritik.. han mister bolden HVER gang han har den, og udviser en kæmpe mangel på fysik.. Jeg kan slet ikke kende ham, fra inden hans skade
... Fakta er at vi klumper hele vores spil inde på midten, uden at vi har nogle der tager de vilde dybdeløb... Riera, kuyt, gerrard, samt torres vil alle have den i fødderne, og rører sig ikke ud af deres plads på holdet... Hvilket gør vores spil stereotypt, og krampagtigt at se på...Når vores backs så kommer i ny og næ, havner bolden på tilskuerpladserne..
.
Hva med at bruge en spiller som Babel.. en der kan noget på egen hånd, og som er lidt uortodoks.. Eller køb dog ffs en spiller der kan noget på egen hånd og som rykker i hullerne...
Jeg spørger ofte.. Hvor har benitez egentlig tænkt sig at vores mål skal komme fra
?
Og jeg er så gudsjammerligt træt af at høre på dem der siger han jo har gjort det så godt... Gu har han ej, manden har været en lang katastrofe ligesom ledelsen har, og at vi vandt CL har intet med peptalk eller noget at gøre.. Vi var
SVINEHELDIGE
, og viste bare at vi har vindertyper på holdet.. Jeg vil omvendt hellere spørge hvad Benitez havde sagt til dem inden første halvleg
?..
I ligaen har vi år efter år været en skuffelse, og endelig i år har han fået støbet holdet bare lidt sammen... Men udviser igen en kollosal manglende taktisk viden... Plus at han i selskab med perry formår at købe det ene fejlkøb efter det andet.. Fortæl mig hvornår at benitez udover torres samt reina har købt en VIRKELIG klassespiller?.. Det har jeg personligt svært ved at se...
Nej en ny ledelse, og en ny træner som formår at se lidt dybde i det taktiske spil, og formår at tænke sig lidt om.. Jeg kræver bare en træner, med en lille smule mere logisk tænkning, end hvad benitez tidligere har vist!
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
verdenskrig
Manager
«
Svar #3044:
23 Feb 2009, 16:58 »
Havde så lige glemt masch og xabi alonso, som begge var gode køb, og er spillere vi skal satse på i bestræbelserne om at få et mesterskab
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
Sider:
1
...
201
202
[
203
]
204
205
...
1222
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »