home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 09:22:07 ydersog Blogs Minimalistic 2020
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
19 Jan 2025, 10:46 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23496
  0 Brugere, 629 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejazurepdr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 23 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 198 199 [200] 201 202 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1974605 gange)
-LFC-
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #2985: 21 Feb 2009, 22:28 »

Alonso var som jeg husker det i særklasse i sin første sæson. Så var han god, for så at have en elendig sæson sidste år med skader osv. I år synes jeg han har været særklasse igen. Smiley

The_Gerrard
Landsholdsspiller

« Svar #2986: 21 Feb 2009, 22:29 »

Det er nok bare mig så, for jeg kan ikke huske første sæson. Smiley Kan bare huske han var katastrofal, når han var med sidste år.

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

verdenskrig
Manager

« Svar #2987: 21 Feb 2009, 22:31 »

Men nu skal vi jo heller ikke male fanden på væggen Opstemt.. Vi stiller stadig op med 11 spillere, og selvom de måske ikke har xabi eller gerrards klasse, så har de klasse.. Og vi må bare spille på en gavner de spillere vi har med, og det er nemlig sådan nogle bekymringer der gør at man nemt mister fokus.. Syntes Kent Nielsen sagde noget ret interessant i et interview..

" Jeg koncentrere mig aldrig om hvem vi ikke har med, og hvem der har skader og karantæne.. Det interesserer mig ikke"...

Jeg er slet ikke så nervøs, det skal sku nok gå Smiley...

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

The_Gerrard
Landsholdsspiller

« Svar #2988: 21 Feb 2009, 22:43 »

Det er et rigtig godt citat var Kent's side. Smiley Jeg er også overbevist om at Liverpool nok skal klare ærterne, da jeg mener de har klassen. Vi vil fandeme have den pokal hjem hvor den hører til!

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

JKJ
Gæst

« Svar #2989: 22 Feb 2009, 15:09 »

Benayoun har trods alt bedre teknik end Kuyt. Nichlas aka. VK kom med ideen om Benayoun centralt (Han skærer alligevel ind i banen hver gang han spiller fløj) og hvis han finde niveauet og få frie tøjler offensivt, så kan Masch rydde op efter ham. Selv har jeg leget lidt med tanken om Babel på Gerrads plads. Han er slet ikke så stærk defensivt, men Babel er hurtig, arbejder godt, udemærket teknik og er en udemærket skudtrussel, så jeg tror han vil kunne gøre det godt dér.

Hvornår har han fået det?? De gange jeg har set ham i år skal han jo bruge 3-4 berøringer på at få bolden under kontrol, plus hans indlæg også har mange mangler...

Benayoun har trods alt bedre teknik end Kuyt. Nichlas aka. VK kom med ideen om Benayoun centralt (Han skærer alligevel ind i banen hver gang han spiller fløj) og hvis han finde niveauet og få frie tøjler offensivt, så kan Masch rydde op efter ham. Selv har jeg leget lidt med tanken om Babel på Gerrads plads. Han er slet ikke så stærk defensivt, men Babel er hurtig, arbejder godt, udemærket teknik og er en udemærket skudtrussel, så jeg tror han vil kunne gøre det godt dér.

Jeg bryder mig ikke særligt meget om Benayoun, mest pga de ting han har sagt til pressen om at han mener han skal have en fast plads på holdet, men vi kan altså ikke tage de efterhånden mange gode kampe fra ham som han ´har spillet på det seneste. Det er blevet til flere mål og ass hvis han får lov til at spille centralt, på kanten er han bare ikke god nok...
Derude foretrækker jeg nu engang Kuyt, han bliver derude lige meget hvad der sker og trækker kun ind når bolden er kommer i feltet fra venstre side...

Men vi bliver nok  nød til at give Benayoun lidt mere kredit end vi faktisk gør, han har imo fortjent det selv om jeg ikke er meget for at indrømme det  Peace

-LFC-
Manager

« Svar #2990: 22 Feb 2009, 15:17 »

Hvornår har han fået det?? De gange jeg har set ham i år skal han jo bruge 3-4 berøringer på at få bolden under kontrol, plus hans indlæg også har mange mangler...

Jeg bryder mig ikke særligt meget om Benayoun, mest pga de ting han har sagt til pressen om at han mener han skal have en fast plads på holdet, men vi kan altså ikke tage de efterhånden mange gode kampe fra ham som han ´har spillet på det seneste. Det er blevet til flere mål og ass hvis han får lov til at spille centralt, på kanten er han bare ikke god nok...
Derude foretrækker jeg nu engang Kuyt, han bliver derude lige meget hvad der sker og trækker kun ind når bolden er kommer i feltet fra venstre side...

Men vi bliver nok  nød til at give Benayoun lidt mere kredit end vi faktisk gør, han har imo fortjent det selv om jeg ikke er meget for at indrømme det  Peace
Hmm...Benayoun er ingen Ronaldinho, men jeg synes sgu ikke, at bolden springer 3-4 meter væk, når han tæmmer den, mens han indlæg heller ikke er alt for lange eller høje modsat Kuyts som jeg synes har en slem tendens til at være det.

Jeg bryder mig heller ikke om Benayoun. Når han spiller "kant" spiller han centralt og han overvurderer sig selv alt for meget når han går ud i medierne og siger han vil have fast plads. Men han har løftet niveauet på det seneste som du nævner og vist et fint overblik og teknik bl.a. til Torres 2-0 mål mod Chelsea og Kuyts 2-2 kasse mod Portsmouth. Smiley

Vores opstilling:
Reina
Arbeloa - Carragher - Skrtel - Dossena ( Sur)
Benayoun - Mascherano - Lucas - Riera
Kuyt - Torres

Bænk: Cavalieri, Hyypiä, Aurélio, Babel, N'Gog, El Zhar

Dermed réelt 3 centrale midtbanespillere og én kant. Også er retarderede Dossena med. Skuffet
« Seneste Redigering: 22 Feb 2009, 15:18 af -LFC- » Logged

JKJ
Gæst

« Svar #2991: 22 Feb 2009, 15:23 »

Vores opstilling:
Reina
Arbeloa - Carragher - Skrtel - Dossena ( Sur)
Benayoun - Mascherano - Lucas - Riera
Kuyt - Torres

Bænk: Cavalieri, Hyypiä, Aurélio, Babel, N'Gog, El Zhar

Dermed réelt 3 centrale midtbanespillere og én kant. Også er retarderede Dossena med. Skuffet

Tror du ikke det bliver med Kuyt på kanten og så Benayoun lige bagved Torres, det tror jeg mere er den rigtige opstilling...

Dossena har imo gjort det ganske ok som venstreback i de seneste kampe, dog er jeg ked af at se Insua ikke fik pladsen tilbage efter han er kommet tilbage fra U-20 VM...

Og så mangler du lige en enkelt på bænken, der er kun 6 Wink Den sidste er Spearing...

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #2992: 22 Feb 2009, 15:43 »

Er Agger skadet?

United-styrer
Gæst

« Svar #2993: 22 Feb 2009, 15:48 »

Det skulle han ikke være. Endnu et vink med en vognstang?

JKJ
Gæst

« Svar #2994: 22 Feb 2009, 15:52 »

Er Agger skadet?

Nope... Men måske han skal være klar til bænken i næste uge mod R.M.   Huh

Det skulle han ikke være. Endnu et vink med en vognstang?

Mon ikke, det kan jo snart ikke siges mere direkte...

Selv om jeg virkelig vil være ked af at han evt smutter så synes jeg på den anden side også han skal væk og det kan efterhånden kun gå for langsomt!!

-LFC-
Manager

« Svar #2995: 22 Feb 2009, 15:54 »

Tror du ikke det bliver med Kuyt på kanten og så Benayoun lige bagved Torres, det tror jeg mere er den rigtige opstilling...

Dossena har imo gjort det ganske ok som venstreback i de seneste kampe, dog er jeg ked af at se Insua ikke fik pladsen tilbage efter han er kommet tilbage fra U-20 VM...

Og så mangler du lige en enkelt på bænken, der er kun 6 Wink Den sidste er Spearing...
Nu stod Kuyt, Torres som de 2 sidste, så derfor går jeg ud fra, at Kuyt er oppe i front. Peace

-LFC-
Manager

« Svar #2996: 22 Feb 2009, 16:58 »

God 1. halvleg fra vores side med fornuftigt spil og store chancer. Vil mene vi skulle have scoret en pind eller 2, men Ireland kunne også godt have scoret. YNWA!!!

verdenskrig
Manager

« Svar #2997: 22 Feb 2009, 17:02 »

God første halvleg hvor vi som sædvanligt lige mangler af få den ind over stregen... Vi har tre situationer som sagtens ku være end med scoring, men det positive er at vi kommer til chancerne... savner dog den helt åbne 110% chance Peace...

Syntes spillet har været fint til tider, men her til sidst falder tempoet i spillet, og det er et problem der skal rettes til anden halvleg... Samtidigt må Torres gerne få bare lidt mere konstruktivt ud af det han laver, for jeg syntes kort og godt han har været en af banens dårligste i første halvleg... han mister den HVER gang han har den!.. Lidt mere rugbrød i hans spil så bliver det godt Thumbs Up

Samtidigt rart at se at vi har en keeper der kan redde kastanjerne ud af ilden når det virkelig brænder på Thumbs Up... God parade i første omgang, og flot at han kommer hurtigt op og gør vinklen lille ved irelands andet spark Smiley.. Og man kan aldrig holde en modstander helt fra chancer så lad os håbe det var deres chance i dag Smiley

Fuld damp på kedlerne i anden halvleg, og så tror jeg på 3 point Thumbs Up

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Jacobqu
Reserveholdsspiller

« Svar #2998: 22 Feb 2009, 17:13 »

Så er vi bagud Skuffet

verdenskrig
Manager

« Svar #2999: 22 Feb 2009, 17:15 »

Det var så lige præcis det der ikke måtte ske Rullende Øjne... NÅ!.. vi har jo været der før, så lad os se om vi ikke kan komme igen Peace

Cool

Sider: 1 ... 198 199 [200] 201 202 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010