Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 09:22:07
ydersog
Blogs
Minimalistic 2020
21 Jan 2025, 13:54
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
19 Jan 2025, 10:46
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54
Sirstaal
Spillersøg...
Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere:
23496
0 Brugere, 796 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
godrejazurepdr
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Liverpool Tråden
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
196
197
[
198
]
199
200
...
1222
Forfatter
Emne: Liverpool Tråden (Læst 1974550 gange)
JKJ
Gæst
Sv: Liverpool Tråden
«
Svar #2955:
11 Feb 2009, 10:07 »
Nu melder Ageer endelig ud hvad han mener om situationen som bænkevarmer i Liverpool...
Jeg tror IKKE han får chancen som han gerne vil have i en række kampe for at vise sit værd så er næsten også overbevist om at han er væk efter sommerferien... Også når man ser i lyset af at klubben nu i flere mdr har lovet ham en ny kontrakt uden at der er sket noget som helst...
http://www.bold.dk/nyt/Agger-Uholdbart-hvis-jeg-ikke-spiller
jemil
Landsholdsspiller
«
Svar #2956:
18 Feb 2009, 23:26 »
Her er da stille i tråden
..
Mere nyt om Agger. Det her står inde på Goal.com som bruger Sportmediaset som deres kilde.
"Milan Sign Agger From Liverpool - Reports
The Rossoneri have landed central defender Daniel Agger from Liverpool as they strengthen their defence for the second time in a week.
Milan are on the verge of announcing the signing of Liverpool defender Daniel Agger on a permanent deal.
The 24-year-old stopper has been a long-time target of the Rossoneri and Sportmediaset claims a deal has been reached after Adriano Galliani met with the player's agent, Per Steffensen, in Milan. Agger will sign a four year deal at that Stadio San Siro and the Italian giants will transfer ?9 million into the Reds bank account.
There have been constant denials over the move but it seems that Milan have finally landed their man. The Rossoneri have been keen on strengthening at the back for some time. They have finally achieved it this week as Agger's arrival follows that of Felipe Mattioni from Gremio.
The Danish international will be available to play for coach Carlo Ancelotti as soon as all the paperwork is signed, sealed and delivered. Agger's contract with Liverpool was set to run until 2010. However, a clause in the deal allowed the player to find another club and leave from June 2008 onwards.
The stopper will be eligible to play for Milan in the UEFA Cup, which is an added bonus. Milan have wasted no time in signing top-class defenders. Although the moves are positive, it begs the question: when Alessandro Nesta's return from injury will be?
Salvatore Landolina, Goal.com"
19-18!
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #2957:
18 Feb 2009, 23:33 »
Nu er det jo også ved at være et godt stykke tid siden Liverpool sidst har spillet...
Jeg ved ikke helt hvad jeg skal synes om Agger sagen. Hvis han kan blive garanteret spilletid i Milan er det nok bedst at flytte, men jeg vil helst se ham i England da han så tiere kommer i kassen
Gider ikke at se Italiensk fodbold, hehe.
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
-LFC-
Manager
«
Svar #2958:
19 Feb 2009, 00:03 »
Citat af: jemil 18 Feb 2009, 23:26
..
Mere nyt om Agger. Det her står inde på Goal.com som bruger Sportmediaset som deres kilde.
The Rossoneri have landed central defender Daniel Agger from Liverpool as they strengthen their defence for the second time in a week.
Milan are on the verge of announcing the signing of Liverpool defender Daniel Agger on a permanent deal.
The 24-year-old stopper has been a long-time target of the Rossoneri and Sportmediaset claims a deal has been reached after Adriano Galliani met with the player's agent, Per Steffensen, in Milan. Agger will sign a four year deal at that Stadio San Siro and the Italian giants will transfer ?9 million into the Reds bank account.
There have been constant denials over the move but it seems that Milan have finally landed their man. The Rossoneri have been keen on strengthening at the back for some time. They have finally achieved it this week as Agger's arrival follows that of Felipe Mattioni from Gremio.
The Danish international will be available to play for coach Carlo Ancelotti as soon as all the paperwork is signed, sealed and delivered. Agger's contract with Liverpool was set to run until 2010. However, a clause in the deal allowed the player to find another club and leave from June 2008 onwards.
The stopper will be eligible to play for Milan in the UEFA Cup, which is an added bonus. Milan have wasted no time in signing top-class defenders. Although the moves are positive, it begs the question: when Alessandro Nesta's return from injury will be?
Hvor gammel er det lige den nyhed er?
JKJ
Gæst
«
Svar #2959:
19 Feb 2009, 13:25 »
Citat af: jemil 18 Feb 2009, 23:26
..
Tjaaa når der ikke er noget at skrive om eller de store nyheder så er der jo lige som heller ikke noget at bidrage med i denne tråd... Og vi har jo holdt en længere kamppause på efterhånden små 2 uger så der har da for en gang skyld været stille omkring klubben...
Desuden er det jo "gamle" nyheder, og der sker jo intet i den sag før tidligst lige efter sæson afslutningen. Nu må det vigtisgte først og fremmest være at få afsluttet sæsonen så godt som muligt og holde lidt snor i Man U så vi kan snakke med om mesterskabet til maj...
Så må alt andet komme derefter...
verdenskrig
Manager
«
Svar #2960:
19 Feb 2009, 13:31 »
Altså lige pt kan vi i hvertfald godt afskrive mesterskabet, for så længe man u bliver ved med at holde det 0, så får de også point (er det ikke rigtigt
? )... Vi skal først og fremmest koncentrere os om at holde den anden plads, og hvis man u begynder at vise svaghedstegn skal vi slå til som en kobra...
Vi har stadig muligheden for at vinde mesterskabet, men er vi uheldige ender vi som nr 4, og så er vi tilbage ved udgangspunktet...
Det her anser jeg som et langt sejt træk for at gøre os til stabile mesterskabs kandidater hvert år...
Vi har i en del år været sakket bagud nu, og det kræver knaldhårdt arbejde at genvinde respekten, og en status der kalder os guldaspiranter hvert år...
Det kræver for mig at se mindst en anden plads i år, og så kræver det 3 store indkøb til sommer... Plus at vi holder på hele banden...
Sker det, så regner jeg med at vi fra næste år af igen er med helt fremme, og forhåbentligt er en smule mere stabile mod bundholdende... Så tror jeg for alvor på det fordømte mesterskab igen
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
JKJ
Gæst
«
Svar #2961:
19 Feb 2009, 13:36 »
Citat af: verdenskrig 19 Feb 2009, 13:31
Altså lige pt kan vi i hvertfald godt afskrive mesterskabet, for så længe man u bliver ved med at holde det 0, så får de også point (er det ikke rigtigt
? )... Vi skal først og fremmest koncentrere os om at holde den anden plads, og hvis man u begynder at vise svaghedstegn skal vi slå til som en kobra...
Vi har stadig muligheden for at vinde mesterskabet, men er vi uheldige ender vi som nr 4, og så er vi tilbage ved udgangspunktet...
Det her anser jeg som et langt sejt træk for at gøre os til stabile mesterskabs kandidater hvert år...
Vi har i en del år været sakket bagud nu, og det kræver knaldhårdt arbejde at genvinde respekten, og en status der kalder os guldaspiranter hvert år...
Det kræver for mig at se mindst en anden plads i år, og så kræver det 3 store indkøb til sommer... Plus at vi holder på hele banden...
Sker det, så regner jeg med at vi fra næste år af igen er med helt fremme, og forhåbentligt er en smule mere stabile mod bundholdende... Så tror jeg for alvor på det fordømte mesterskab igen
Forskellen fra tidligere er bare at vi allerede er sat når vi kommer til nytår. Det er vi jo på ingen måde i år...
De seneste 2-3 år har vi været langt det stærkeste hold efter nytår rent point mæssigt, vores problem som sagt er bare at vi har været håbløst sat bagud inden da...
Så ja Man U er stadig favorit, men på et eller andet tidspunkt brister ballonen for dem og så vil målene begynde at gå ind bag ved VDS, men ligger mig bestemt ikke ned inden det statistisk ikke er muligt mere at nå dem...
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #2962:
19 Feb 2009, 13:56 »
Citat af: JKJ 19 Feb 2009, 13:25
Tjaaa når der ikke er noget at skrive om eller de store nyheder så er der jo lige som heller ikke noget at bidrage med i denne tråd... Og vi har jo holdt en længere kamppause på efterhånden små 2 uger så der har da for en gang skyld været stille omkring klubben...
Desuden er det jo "gamle" nyheder, og der sker jo intet i den sag før tidligst lige efter sæson afslutningen. Nu må det vigtisgte først og fremmest være at få afsluttet sæsonen så godt som muligt og holde lidt snor i Man U så vi kan snakke med om mesterskabet til maj...
Så må alt andet komme derefter...
Agger sagaen er nu ikke lutter gamle nyheder, så sent som igår, mente Italienske medier at vide, at Agger havde bestået lægetjekket i Milan, og det kun var formaliteter der stod i vejen for at skiftet skulle blive en realitet. Men ja, under alle omstændigheder, skulle handlen jo desværre ikke kunne gå igennem inden sommer (det er vist kun Liverpool der kan hente spillere efter transfervinduet er lukket
), vi kunne ellers godt bruge ham allerede nu.
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #2963:
19 Feb 2009, 14:03 »
Jeg ved ikke. Lige nu regner jeg af en eller anden årsag, Chelsea som større konkurrenter end Liverpool. De har større erfaring i netop denne del af sæsonen hvor det hele spidser til, og hvor Liverpool plejer at gå lidt ned og i stedet have succes i CL. Samtidigt har Chelsea fået en træner ind, som måske ikke er noget taktisk geni (dog uden at være nede på Keegans niveau), men som kan motivere sine spillere så det batter, og det mangler Chelsea lige nu, mens kvaliteten hos spillerne er der.
Nu kan det jo være plejer er død, men med den uro der har været i klubben det seneste stykke tid, så ser jeg altså Liverpool som 2. udfordrer til Utd efter Chelsea.
Pepe
Gæst
«
Svar #2964:
19 Feb 2009, 14:06 »
Jeg synes slet ikke, at vi skal snakke mesterskab på nuværende tidspunkt.. Hold Chelsea og de andre udfordrere væk først og fremmest og lad nu for hel*** være med at kikse mod de fem svageste hold! Manchester skal nok begynde at lukke mål ind, som JKJ siger, og så kan vi kigge på en overhaling, men indtil da er mit råd: Hold tungen lige i munden!
verdenskrig
Manager
«
Svar #2965:
19 Feb 2009, 15:03 »
http://onside.dk/node/26851
Kan ikke være mere enig... Syntes kun vi har set holdet toppe i få kampe i træk... B.la mod newcastle (5-1)..
Kan vi finde et spil der minder om det frem i resten af sæsonen, så tror jeg sagtens vi kan være med til slut
-LFC-
Manager
«
Svar #2966:
19 Feb 2009, 15:18 »
Citat af: KongFjong 19 Feb 2009, 14:03
Jeg ved ikke. Lige nu regner jeg af en eller anden årsag, Chelsea som større konkurrenter end Liverpool. De har større erfaring i netop denne del af sæsonen hvor det hele spidser til, og hvor Liverpool plejer at gå lidt ned og i stedet have succes i CL. Samtidigt har Chelsea fået en træner ind, som måske ikke er noget taktisk geni (dog uden at være nede på Keegans niveau), men som kan motivere sine spillere så det batter, og det mangler Chelsea lige nu, mens kvaliteten hos spillerne er der.
Nu kan det jo være plejer er død, men med den uro der har været i klubben det seneste stykke tid, så ser jeg altså Liverpool som 2. udfordrer til Utd efter Chelsea.
Hiddink er et taktisk geni.. man skal være end en god "mandskabsbehandler" for at lave de resultater han har lavet.
verdenskrig
Manager
«
Svar #2967:
19 Feb 2009, 15:26 »
Omvendt kan man håbe på at chelsea er i så dårlig forfatning, at han ikke kan nå at rette op på det inden vi er færdige med sæsonen...
Under alle omstændigheder skal vi høste frugterne af at chelsea og villa mødes i weekenden... Så vi skal sku slå city!!!
-LFC-
Manager
«
Svar #2968:
19 Feb 2009, 15:29 »
Citat af: verdenskrig 19 Feb 2009, 15:26
Omvendt kan man håbe på at chelsea er i så dårlig forfatning, at han ikke kan nå at rette op på det inden vi er færdige med sæsonen...
Under alle omstændigheder skal vi høste frugterne af at chelsea og villa mødes i weekenden... Så vi skal sku slå city!!!
Nemlig! Og Hiddinks fodboldfilosi er ligesom Scolaris meget offensiv, og det håber jeg ikke, at Chelsea magter.
Villa og Chelsea må MEGET gerne ende uafgjort eller evt. med en Villa sejr. At kunne putte Chelsea yderligere bagud i tabellen vil være afgørende!
verdenskrig
Manager
«
Svar #2969:
19 Feb 2009, 17:21 »
Eller vil det... En chelsea sejr ville gøre at vi er endnu flere point foran villa og samme foran chelsea... Mener det er 5 point ned til chelsea hvis de vinder, samtidig med at vi gør...
Omvendt kan det måske være det som sætter dem i gang... den er lidt tricky...
Nå men egentlig kan man være ret så ligeglad med den kamp... Vi skal KUN fokusere på vores egen kamp for vinder vi dem, så kan chelsea og villa vinde alt hvad de har lyst til, uden at røre os...
Sider:
1
...
196
197
[
198
]
199
200
...
1222
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »