home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 09:22:07 ydersog Blogs Minimalistic 2020
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
19 Jan 2025, 10:46 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23496
  0 Brugere, 804 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejazurepdr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 195 196 [197] 198 199 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1974553 gange)
ZhotLog
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #2940: 05 Feb 2009, 16:35 »

Det positive ligger i mine øjne ikke så meget i, at Man utd osv. stadig er med i diverse turneringer. Jeg tror, ligesom Juller, at deres trup er bred nok på nuværende tidspunkt. Det er vores derimod ikke, hvorfor det selvfølgelig er fint at være ude af FA'en.

JKJ
Gæst

« Svar #2941: 07 Feb 2009, 19:07 »

25 Reina
23 Carragher
37 Skrtel
05 Agger
02 Dossena
17 Arbeloa
20 Mascherano
12 Aurelio
19 Babel
24 Ngog
15 Benayoun

Det er så aftenens opstilling... Det er nok noget af det mest alternative jeg længe har set...
Jeg ved ikke rigtig om jeg skal græde eller grine over denne opstilling...  Ubeslutsom

Men vil da vente med at kommentere den yderlig før efter kampen er slut, kun lige tænke over den en ekstra gang...  Huh

-LFC-
Manager

« Svar #2942: 07 Feb 2009, 19:22 »

Kæft en mærkelig opstilling. 4 backs? Huh Og Dossena er med omfg. Skuffet Jeg tror desværre ikke på en sejr med den opstilling. Skuffet

JKJ
Gæst

« Svar #2943: 07 Feb 2009, 19:27 »

Kæft en mærkelig opstilling. 4 backs? Huh Og Dossena er med omfg. Skuffet Jeg tror desværre ikke på en sejr med den opstilling. Skuffet

Tjaaa netop Dossena synes jeg gjorde det ganske godt mod Everton... Men som du skriver, vi har 4 backs på banen på engang... Aurelio har dog før spillet på den centrale midtbane, dog uden den store succes, så han er muligvis placeret der...

Efter hvad jeg kan læse mig frem til på BBC er vi dog ganske godt med indtil nu, 1. halvleg er netop slut og der står stadig 0-0...

Men med tanke på at Chelsea igen satte point til og AV bare bliver ved med at vinde så jeg nu gerne en sejr over et måske mere kriseramt hold end vores eget...

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #2944: 07 Feb 2009, 20:06 »

Nu I kritiserer jeres hold må jeg lige komme med en kommentar. Torres er træt og lige kommet tilbage for skade, Alonso og Gerrard er skadet. Alternativet vil være at Torres er ude endnu længere tid. Bredden i jeres trup er for jeres vedkommende desværre ikke særlig god!

-LFC-
Manager

« Svar #2945: 07 Feb 2009, 21:10 »

Kæft jeg elsker Torres - Redder vores røv i overtiden! Opstemt

korzika
Gæst

« Svar #2946: 07 Feb 2009, 21:13 »

Redder jer generelt meget for tiden. Wink 

Fx. Mod Chelsea. Wink Der fik Torres ihvertfald huld på bylden, ret sent i kampen Opstemt

JKJ
Gæst

« Svar #2947: 08 Feb 2009, 15:14 »

Nu I kritiserer jeres hold må jeg lige komme med en kommentar. Torres er træt og lige kommet tilbage for skade, Alonso og Gerrard er skadet. Alternativet vil være at Torres er ude endnu længere tid. Bredden i jeres trup er for jeres vedkommende desværre ikke særlig god!

Alonso er nu ikke så skadet, han var da på bænken og kom også ind i 2. halvleg... Torres har været med i flere kampe efterhånden siden hans skade så den skulle gerne være overstået...
Og jo vi har da masser af bredde, i hvert fald på backpladserne når vi kan spille med 4 i en kamp Wink

Men lækkert at se at vi igen kom tilbage i en kamp og får 3-4 gang i denne sæson vinde med 3-2 efter længe at have lignet et taberhold.

Opstillingen synes jeg som sagt var meget alternativ, men det er jo som sagt svært at brokke sig over den efter en gevinst...
Nu har vi så 14 dages pause inden næste kamp så mon ikke vi burde få langt de fleste folk på højkant og friske igen inden da, medmindre der selvfølgeligt er nogen der løber ind i en dum skade i næste uges landskampe...

JKJ
Gæst

« Svar #2948: 09 Feb 2009, 12:31 »

Hehe nu tror Voronin pludselig han er god nok til os efter Keane er blevet solgt...

Ja vi mangler folk i angrebet, ser gerne en sub for både Torres og Gerrard, men at han tror han kan gå ind og tage en af de pladser tror jeg simpelthen ikke på... Der var jo også en grund til han blev lejet ude INDEN Keane kom til klubben...
Og mon ikke der kommer min et nyt offensivt ansigt til sommer...

Nej bliv du bare i Tyskalnd kammerat...

http://www.bold.dk/nyt/?vis=95802&fanmail=true

Pepe
Gæst

« Svar #2949: 10 Feb 2009, 19:08 »

Hehe nu tror Voronin pludselig han er god nok til os efter Keane er blevet solgt...

Ja vi mangler folk i angrebet, ser gerne en sub for både Torres og Gerrard, men at han tror han kan gå ind og tage en af de pladser tror jeg simpelthen ikke på... Der var jo også en grund til han blev lejet ude INDEN Keane kom til klubben...
Og mon ikke der kommer min et nyt offensivt ansigt til sommer...

Nej bliv du bare i Tyskalnd kammerat...

http://www.bold.dk/nyt/?vis=95802&fanmail=true

Helt enig. Voronin har jo slet ikke klassen til os. Ikke engang bænken... Bliv i Berlin og hyg dig der, vi får ikke brug for dig  Thumbs Up

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #2950: 10 Feb 2009, 19:10 »

Voronin bliv i berlin Thumbs Up Du har simpelthen ikke klassen til Liverpool

Nej derimod så jeg gerne en Lavezzi eller Dean Ashton til Liverpool i næste trasfer vindue Thumbs Up

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

-LFC-
Manager

« Svar #2951: 10 Feb 2009, 19:12 »

Jeg så gerne Crouch komme tilbage! Thumbs Up

korzika
Gæst

« Svar #2952: 10 Feb 2009, 19:12 »

Selvom Voronin blev hentet på fri, har en ikke været 'pengene' værd  funny Tunge Hævet Øjenbryn

JKJ
Gæst

« Svar #2953: 10 Feb 2009, 19:41 »

Jeg så gerne Crouch komme tilbage! Thumbs Up

100% enig...

Selvom Voronin blev hentet på fri, har en ikke været 'pengene' værd funny Tunge Hævet Øjenbryn

Og mindst lige så enig også her...

Zone 43
Manager

« Svar #2954: 11 Feb 2009, 09:06 »

Nej derimod så jeg gerne en Lavezzi eller Dean Ashton til Liverpool i næste trasfer vindue Thumbs Up

Det er lige før, at det bedre kan betale sig, at beholde Voronin end at få Ashton, som gerne er skadet en halv sæson.. Tunge

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sider: 1 ... 195 196 [197] 198 199 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010