Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 09:22:07
ydersog
Blogs
Minimalistic 2020
21 Jan 2025, 13:54
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
19 Jan 2025, 10:46
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54
Sirstaal
Spillersøg...
Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere:
23496
1 Bruger, 672 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
godrejazurepdr
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Liverpool Tråden
0 Brugere og 26 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
191
192
[
193
]
194
195
...
1222
Forfatter
Emne: Liverpool Tråden (Læst 1974430 gange)
ManUtd83
Manager
Sv: Liverpool Tråden
«
Svar #2880:
29 Jan 2009, 20:55 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_4871624,00.html
Temmelig sjovt rygte, selvom jeg ikke tror der bliver noget ud af. Kan ikke forestille mig at Liverpool ville sælge ham tilbage SÅ hurtigt, for det ville da virkelig være et nederlag.
JKJ
Gæst
«
Svar #2881:
29 Jan 2009, 22:08 »
Citat af: ManUtd83 29 Jan 2009, 20:55
http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_4871624,00.html
Temmelig sjovt rygte, selvom jeg ikke tror der bliver noget ud af. Kan ikke forestille mig at Liverpool ville sælge ham tilbage SÅ hurtigt, for det ville da virkelig være et nederlag.
Enig... Men han har jo vitterlig ikke vist noget som helst på nogen som helst tidspunkt...
Men at sælge lige nu her få dage før trasnfer vinduet lukker vil være tåbeligt, medmindre de selvfølgelig har en anden angriber i baghånden, og det tvivler jeg stærkt på de har...
ManUtd83
Manager
«
Svar #2882:
29 Jan 2009, 22:21 »
Tager lige brillerne helt af nu
Synes faktisk Keane har vist glimt af hvad han kan, men der har naturligvis været alt for få glimt. Et godt eksempel er hans glimrende mål mod Arsenal. Selvtilliden mangler selvfølgelig, og han skal bruge scoringer for at få den tilbage. Benitez har et dilemma, for han er jo på den ene side er han dårlig og bør ikke spille når Torres og Gerrard er klar. På den anden side er det fiasko at give op så tidligt på de 200 mio. og Keane SKAL jo bruge kampe for at få den selvtillid tilbage.
Problemet er, at han i mine øjne overhovedet ikke kan spille sammen med Torres, på trods af hvad de begge siger. De minder i mine øjne lidt for meget om hinanden som spillertype. Keane er vant til at spille med Berbatov som skabte chancer for ham, men den type er Torres ikke. De er afsluttere.
Liverpools bedste angrebskombination i denne sæson vil altid være Torres foran Gerrard, hvilket ikke giver plads til Keane - og 200 mio. for en bænkevarmer er ret meget.
Pepe
Gæst
«
Svar #2883:
29 Jan 2009, 22:31 »
Citat af: ManUtd83 29 Jan 2009, 22:21
Tager lige brillerne helt af nu
Synes faktisk Keane har vist glimt af hvad han kan, men der har naturligvis været alt for få glimt. Et godt eksempel er hans glimrende mål mod Arsenal. Selvtilliden mangler selvfølgelig, og han skal bruge scoringer for at få den tilbage. Benitez har et dilemma, for han er jo på den ene side er han dårlig og bør ikke spille når Torres og Gerrard er klar. På den anden side er det fiasko at give op så tidligt på de 200 mio. og Keane SKAL jo bruge kampe for at få den selvtillid tilbage.
Problemet er, at han i mine øjne overhovedet ikke kan spille sammen med Torres, på trods af hvad de begge siger. De minder i mine øjne lidt for meget om hinanden som spillertype. Keane er vant til at spille med Berbatov som skabte chancer for ham, men den type er Torres ikke. De er afsluttere.
Liverpools bedste angrebskombination i denne sæson vil altid være Torres foran Gerrard, hvilket ikke giver plads til Keane - og 200 mio. for en bænkevarmer er ret meget.
Helt enig, det er nemlig problemstillingen. Nu hvor vi stadig er en smule med i mesterskabskampen, synes jeg at vi bør forsøge at hente så mange point hjem som muligt. Det vil sige, at Torres og Gerrard skal starte inde. Hvis vi glider længere og længere ud af mesterskabskampen men alligevel er sikret en top4-placering, synes jeg Benitez skulle begynde at bruge Keane, så han kan genvinde den selvtillid, som han tilsyneladende havde masser af i Tottenham.
Keane har nemlig masser af kvaliteter - det har han vist både i Tottenham, men også i glimt i Liverpool. Hans scoring mod Arsenal var livsvigtig og desuden et glimrende mål. Derudover sænkede han også West Bromwich ene mand i efteråret. Topscorerpotentiale har han da - han har bare ikke vist det endnu.
Jeg er helt enig med dig i, at det næsten ville være for dumt at have en spiller til over 200 millioner kroner på bænken, men hvis Keane bliver ved med at spille som han har gjort - set bort fra de to ovenstående hændelser - ser jeg ikke nogen anden udvej end at sælge ham til sommer, selvom vi formegentlig ikke engang får det halve for ham.
JKJ
Gæst
«
Svar #2884:
29 Jan 2009, 22:41 »
Jeg roste ham i store vendinger da han kom til klubben mener jeg, da jeg synes han har alt hvad en Pl angriber har/havde...
Han fightede til sidste blodsdråbe selv når han tabte bolden, han kom til et hav af chancer og scorede på en del af dem plus han viste en gejst for holdet, vel også derfor han var anføre for Spurs på et tidspunkt...
Ingen af delene synes jeg han gør mere... Han løber en del, men aldrig de rigtige steder hen, han har indtil nu brugt omkring 70-80 chancer til at score 5 mål! plus han er nærmest uhyggelig opgivende når det ikke kører for ham eller han taber en bold...
Han viser kun negativ udstråling pt og har gjort det længe... desuden sender han jo et totalt forkert signal da han smutter fra Anfield fordi han ikke er udtaget til en kamp. Så bliver man og støtter sit hold, selvom man måske er aldrig så skuffet!!
200 mio dkr er mange penge, og man bør kunne forvente noget af ham rimelig hurtig da han har spillet i PL i en del år og ved havd det går ud på, altså han skal ikke tilvendes som mange andre spillere der kommer til Liverpool. Derfor skal han imo også væk hurtigst muligt, jeg havde håbet på han kunne få succes, men som det bliver nævnt så er vores suverænt farligste duo i front altså nr 8 og 9, og så må nr 7 blive på bænken eller komme væk fra klubben...
ManUtd83
Manager
«
Svar #2885:
29 Jan 2009, 22:46 »
Apropos det med rygnumre - var 7 ikke et næsten legendarisk nummer i Liverpool? Kan ikke helt huske det, kan nogen af jer fans uddybe?
I så fald må man da grine lidt i skægget, hvis Keane har besudlet det.
JKJ
Gæst
«
Svar #2886:
29 Jan 2009, 22:51 »
Citat af: ManUtd83 29 Jan 2009, 22:46
Apropos det med rygnumre - var 7 ikke et næsten legendarisk nummer i Liverpool? Kan ikke helt huske det, kan nogen af jer fans uddybe?
I så fald må man da grine lidt i skægget, hvis Keane har besudlet det.
Jo, før ham har legender som Daglish og Keegan båret det... den sidste der bar det var Kewell!! og han var jo ikke ligefrem en vi havde stor succes med heller, så måske kommer de mangre år efter de gode
ManUtd83
Manager
«
Svar #2887:
29 Jan 2009, 23:02 »
Nu har jeg lige googlet lidt, og før Kewell havde fantastiske Vladimir Smicer jo nummer 7.
Så ja, det har set lidt tyndt ud i de senere år. Det havde pyntet hvis Torres havde haft det
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #2888:
29 Jan 2009, 23:09 »
Det sjove er, at sidste forår (mener jeg det var), meldte man ud, at nummer 7 skulle fredes i Liverpool, netop på grund af historien bag nummeret, som man mente lagde et alt for stort forventningspres på spilleren der bar det. Fra man var kommet med den udmelding, og til at Keane blev præsenteret, med netop nummeret 7 på ryggen, gik der vist ikke mere end et par måneder...
Hvis man vil have historien konfirmeret, tror jeg faktisk det kan gøres, ved at kigge tilbage i denne tråd, for så vidt jeg husker, var det herinde jeg så et link til nyheden om fredningen.
Edit:
Nå, jeg måtte jo lige se om jeg kunne finde tilbage til det, og det kunne jeg, og må nok indrømme, at jeg sidder med lidt røde ører, da nyheden stammede fra indkast, så det var ikke hukommelsen den var gal med, det var kildens troværdighed...
Kilde
- det står allernederst.
«
Seneste Redigering: 29 Jan 2009, 23:22 af DNE
»
-LFC-
Manager
«
Svar #2889:
31 Jan 2009, 21:34 »
Nå, så er det i morgen vi tager andenpladsen i tabellen tilbage!
Chelsea's dyre drenge skal have røv og vi skal atter sætte os på 2. pladsen og holde United indenfor en fornuftig afstand, selvom vi ikke vinder mesterskabet i år. Det er bare knap så fedt at ende 20 point efter nummer 1, som vi har fået os for vane de senere år. Selvom det meste er lort for tiden i Liverpool, så er jeg overraskende optimistisk og tror på en 2-0 sejr.
YNWA!
JKJ
Gæst
«
Svar #2890:
01 Feb 2009, 11:59 »
Citat af: DNE 29 Jan 2009, 23:09
Det sjove er, at sidste forår (mener jeg det var), meldte man ud, at nummer 7 skulle fredes i Liverpool, netop på grund af historien bag nummeret, som man mente lagde et alt for stort forventningspres på spilleren der bar det. Fra man var kommet med den udmelding, og til at Keane blev præsenteret, med netop nummeret 7 på ryggen, gik der vist ikke mere end et par måneder...
Hvis man vil have historien konfirmeret, tror jeg faktisk det kan gøres, ved at kigge tilbage i denne tråd, for så vidt jeg husker, var det herinde jeg så et link til nyheden om fredningen.
Edit:
Nå, jeg måtte jo lige se om jeg kunne finde tilbage til det, og det kunne jeg, og må nok indrømme, at jeg sidder med lidt røde ører, da nyheden stammede fra indkast, så det var ikke hukommelsen den var gal med, det var kildens troværdighed...
Kilde
- det står allernederst.
Kilden er News of the World!!
Indkast.dk oversætter kun rygterne og henviser til kilden... Så nej det er ikke noget indkast.dk selv har fundet på...
At du er mistroisk over at et medie bringer et andets medies nyheder kan jeg ikke rigtig forholde mig til... Du kan ikke læse ret mange historier om noget som helst idag uden at det kommer fra en anden kilde, er du også mistroisk over for dem så??
Citat af: -LFC- 31 Jan 2009, 21:34
Nå, så er det i morgen vi tager andenpladsen i tabellen tilbage!
Chelsea's dyre drenge skal have røv og vi skal atter sætte os på 2. pladsen og holde United indenfor en fornuftig afstand, selvom vi ikke vinder mesterskabet i år. Det er bare knap så fedt at ende 20 point efter nummer 1, som vi har fået os for vane de senere år. Selvom det meste er lort for tiden i Liverpool, så er jeg overraskende optimistisk og tror på en 2-0 sejr.
YNWA!
Sidste år var vi "kun" 12 point efter Man U
Men et sikkert odds at sætte er vel at smide noget på 1-1, eller i hvert fald uafgjort
Derudover så tror jeg ikke på noget som helst, så bliver jeg ikke skuffet, udover den smule jeg allerede nu er...
Vi var dog heldige med at både AV og Arsenal sætte point til i går og gav os en lille livlinie til at øge forspringet, men igen jeg tror ikke på noget som helst om holdet pt...
patrick J
Manager
«
Svar #2891:
01 Feb 2009, 18:56 »
FERNANDO TORRES med 2 kasser på 2 minutter!! Sådan
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
Szczesny
Manager
«
Svar #2892:
01 Feb 2009, 19:01 »
Så det nu mere som på 4 minutter, men skidt pyt.
En kamp Liverpool dominerede stort set hele vejen igennem. Anden halvleg med en imponerende 70-30 statistik i boldbesiddelse, vældig flot! Det eneste der manglede var mere eller mindre de åbne chancer, men dem behøvede I jo heller ikke, når Torres hiver sådan en op af hatten - omend Cech ikke så alt for godt ud.
Tillykke med sejren og tak for at i holder bare en smule liv i mesterskabskampen
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika
Jacobqu
Reserveholdsspiller
«
Svar #2893:
01 Feb 2009, 19:14 »
Hvor er det bare fantastisk med en sejr over Chelsea, og også at Torres laver 2 kasser og forhåbentlig er igang igen
ManUtd83
Manager
«
Svar #2894:
01 Feb 2009, 19:15 »
Tjah vel nok en smule heldigt vil jeg sige, men stadig fortjent. Liverpool skaber ikke meget andet end indlæg, men til sidst giver det målet og så kan de spille på kontra. Chelsea er godt nok skræmmende dårlige i de store kampe. 1 point i 5 kampe, hvoraf de 3 var på hjemmebane - chokerende.
Noget endnu mere chokerende var linjedommerens inkompetence, da Bosingwa helt med vilje stemplede en Liverpool-spiller i ryggen foran næsen af ham. Jeg er i chok over at der ikke blev givet rødt kort - helt utroligt.
Sider:
1
...
191
192
[
193
]
194
195
...
1222
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »