home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:22:07 ydersog Blogs Minimalistic 2020
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
19 Jan 2025, 10:46 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23496
  1 Bruger, 701 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejazurepdr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 189 190 [191] 192 193 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1974356 gange)
United-styrer
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #2850: 25 Jan 2009, 19:49 »

Agger var faktisk ikke engang på bænken, og han ligner vel mere og mere en færdig mand i Liverpool. Ikke mindst fordi Skrtel er en bedre forsvarsspiller.

ManUtd83
Manager

« Svar #2851: 25 Jan 2009, 19:51 »

Det er i hvert fald noget sludder at han er færdig i Liverpool. Han er skadet og det sagde kommentatorerne også.

United-styrer
Gæst

« Svar #2852: 25 Jan 2009, 19:53 »

Det er i hvert fald noget sludder at han er færdig i Liverpool. Han er skadet og det sagde kommentatorerne også.

Brød skaden op? Jeg gik efter denne artikel: http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=95013

Det ændrer dog ikke på, at Skrtel er bedre, og at Agger får svært ved at tilkæmpe sig en startplads og derfor bør søge andre græsgange.

Pepe
Gæst

« Svar #2853: 25 Jan 2009, 20:03 »

Brød skaden op? Jeg gik efter denne artikel: http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=95013

Det ændrer dog ikke på, at Skrtel er bedre, og at Agger får svært ved at tilkæmpe sig en startplads og derfor bør søge andre græsgange.

Der må jeg erklære mig uenig. Når Agger er 100% klar er han - ifølge mig - en bedre forsvarsspiller end Skrtel. Og det er uden danske briller, jeg siger det her. Han passer i hvert fald bedre til Liverpool. Hans evner til at føre bolden op af banen har Carra og Skrtel bare ikke, og det synes jeg kommer til udtryk. Mascha, Xabi, Gerrard og diverse andre midtbanespillere må jo hele tiden tilbage og hente bolden og bygge et angreb op derfra. Når Agger er med, kan midtbanespillerne koncentrere sig om at løbe fri og skabe chancer mens Agger fører bolden op af banen. Det kan tit give en farlig situation. Derfor mener jeg ikke, at Skrtel er bedre end Agger. Desuden tror jeg - hvis Benitez ikke er for snæversynet - at han begynder at bruge Agger igen, når han er helt over sin skade.
Jeg tror og håber også på, at Agger er i Liverpool næste sæson. Måske er det bare spin, men Agger selv OG hans agent har flere gange erklæret, at han vil blive i Liverpool. Det er bare fordi de to idioter på øverste sal ikke kan tage sig sammen og tilbyde ham en ny kontrakt!

Med hensyn til dagens kamp er jeg pissetræt af, at Babel spiller som en tøs og ikke ofrer sig for holdet. Hans indlæg er jo elendige, og han rammer aldrig noget med dem. Som JKJ siger, har vi desperat brug for en ny venstrekant, og Babel skal bare sendes hjem hurtigst muligt, hvis han spiller sådan der. Vi mangler virkelig en éner, der kan afgøre sådanne kampe.
I de sidste tyve minutter havde vi meget af tiden slet ikke en angriber i feltet, og det går bare ikke, når man skal op og score det afgørende mål. Peter Crouch skulle måske aldrig være solgt?
Ja. Endnu en kamp, hvor vi sådan set har spillet fuldstændig, men ikke kan få sat det afgørende angreb ind. Hent en invidualist, fjolser!

JKJ
Gæst

« Svar #2854: 26 Jan 2009, 10:18 »

Nej han er ikke skadet, han blev bare ikke udtaget som feks Keane heller ikke gjorde...

Jeg er også enig i at Agegr får mere end svært ved at komme på holdet som Skrtel spiller pt, han er imo den bedste forsvarsspiller vi har pt... Taktisk og teknisk er Agger dog et hestehoved foran foran men rent fysisk kan han ikke hamle op med Skrtel pt...

Jeg håber stadig han får chancen men tror et eller andet sted ikke selv på det mere, og selv om Benitez flere gange på en eller anden måde har forsvaret Agger tror han jo tydeligvis heller ikke på ham mere men satser på Carra, Skrtel og den gamle finne... Spørgsmålet er endda om Agger bliver sat af i forhold til Hyppia når der skal registreres spillere til CL til februar - jeg tror det vil ske...

Desuden har Agger nu i 12 uger ventet på et det "hurtige" udspil som han blev lovet i november, intet er sket siden...

Så selv og jeg hellere end gerne ser ham blive i truppen så tror jeg det bedste for ham vil være at skifte, det ser desværre ikke ud til han har en fremtid i Liverpool FC...

http://www.bold.dk/nyt/Frustreret-Agger-venter-paa-Liverpool

JKJ
Gæst

« Svar #2855: 26 Jan 2009, 12:44 »

Tør øjnene Benitez og spis en kiks!!

Nu kritisere han så Everton for deres måde at spille på i går... Jamen helt ærlig, det kan da aldrig blive vores problenm hvordan modstanderne vil spille. Det kan godt være de ikke havde bolden meget og var presset i bund det meste af kampen, men alligevel var de jo mindst lige så farlige foran mål som vi var...

Tag dog ansvar og sørg for dit eget hold præstere et eller andet før du begynder at kritisere andre hold for deres måde at spille på!!

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/l/liverpool/7848091.stm

Inferno
Landsholdsspiller

« Svar #2856: 26 Jan 2009, 14:32 »

JKJ: Igen, Benitez har ingen magt over kontraktforlængelse r eller transfer.

JKJ
Gæst

« Svar #2857: 26 Jan 2009, 14:40 »

JKJ: Igen, Benitez har ingen magt over kontraktforlængelse r eller transfer.

Øhhh ja... har jeg nævnt det nogle steder??

Hvis det er Agger du hentyder til har jeg ikke nævnt Benitez nogle steder, jeg har bare sagt at klubben er usansynlig langsom når deres "hurtig" udspil varer min 3 mdr... Jeg har ikke nævnt Benitez nogkle steder Wink

JKJ
Gæst

« Svar #2858: 26 Jan 2009, 14:53 »

Desuden er jeg her for engang skyld enig med Benitez... De der omkampe skal afskaffes her og nu...
I et i forvejen hårdt program er det jo tåbeligt at der så lige skal presses endnu en kamp ind et eller andet sted. Hvor tit hører man ikke de forskellige forbund klage over at deres spillere er for trætte når der skal spilles landskamp eller en slutrunde?? De tænker så måske bare ikke på det er dem selv der presser spillerne flere gange med ekstra kampe...

Jeg tror dog ikke det ville have gjort den store forskel i kmapen mod Everton, den havde helt sikkert end i straffe... Everton ville ikke og vi kunne ikke...

http://www.onside.dk/node/25227

Inferno
Landsholdsspiller

« Svar #2859: 26 Jan 2009, 14:57 »

Øhhh ja... har jeg nævnt det nogle steder??

Hvis det er Agger du hentyder til har jeg ikke nævnt Benitez nogle steder, jeg har bare sagt at klubben er usansynlig langsom når deres "hurtig" udspil varer min 3 mdr... Jeg har ikke nævnt Benitez nogkle steder Wink

For mig ser det umiddelbart ud som om, at du klandrer Benitez for den manglende kontraktforlængelse r. : D

JKJ
Gæst

« Svar #2860: 26 Jan 2009, 15:00 »

For mig ser det umiddelbart ud som om, at du klandrer Benitez for den manglende kontraktforlængelse r. : D

Fair nok, men jeg ved udemærket at Benitez ikke har så meget at skulle have sagt der, Han kan anbafale at man forlænger med en spiller men det er så også det... Hvis ledelsen ikke mener der er økonomi til det så kan han ikke gøre mere...

Inferno
Landsholdsspiller

« Svar #2861: 26 Jan 2009, 15:38 »

Fair nok, men jeg ved udemærket at Benitez ikke har så meget at skulle have sagt der, Han kan anbafale at man forlænger med en spiller men det er så også det... Hvis ledelsen ikke mener der er økonomi til det så kan han ikke gøre mere...

Jeg har sikkert misforstået det (:

JKJ
Gæst

« Svar #2862: 27 Jan 2009, 12:31 »

Tottenham interesseret i Kenae... Jeg siger bare sælg nu! Jeg tror simpelthen ikke han slår til...
Og selv Benitez har jo mistet tilliden til ham efter han tog N'gog med istedet for ham til kampen mod Everton da han havde scoret 2 mål i en træningskamp!!

Men på den anden side er Spurs jo interesseret i gud og hvermand, især de tilligere Spurs spillere så det bliver nok kun ved rygtet...

Men hvor ville det da være dejligt hvis vi fik fat i en spiller som virkelig kunne erstatte Torres og være en trussel når han har hans små skadesperiode...

http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_4852832,00.html

Inferno
Landsholdsspiller

« Svar #2863: 27 Jan 2009, 13:28 »

For næsten første gang i år er jeg enig! : D Han har ikke været i nærheden af, at vise det han er købt i dyre domme for. Jeg så hellere vi købte en reel targetmand, som scorer hver gang!

JKJ
Gæst

« Svar #2864: 27 Jan 2009, 14:05 »

For næsten første gang i år er jeg enig! : D Han har ikke været i nærheden af, at vise det han er købt i dyre domme for. Jeg så hellere vi købte en reel targetmand, som scorer hver gang!

Hehe det skulle jo ske før eller siden vi blev enige Wink

Men at finde en angriber der scorer hver gang er vist umuligt, bare han ikke behøver 20 chancer pr mål er fint med mig...

Sider: 1 ... 189 190 [191] 192 193 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010