home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:11:17 g00n Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 13:54:19 andersnomanni Blogs SAF Challenge
19 Jan 2025, 10:46 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23496
  1 Bruger, 790 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejazurepdr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 177 178 [179] 180 181 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1973956 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #2670: 02 Jan 2009, 19:32 »

Glemmer du ikke succeskøbet Phillip Degen?

Han var ikke et køb, vi fik ham på en fri...  Peace Heldigvis betalte vi ikke det mindste for ham...

Men det viser jo også bare at han er et flop hvis Benitez virkelig er interesseret i GJ som rygterne siger, så har han jo ingen tiltro til Degen som jo også har været kronisk skadet siden han kom til klubben

JKJ
Gæst

« Svar #2671: 04 Jan 2009, 14:24 »

Sikker og fortjent sejr... Det var dog alt for spændene til sidst da vi stadig skal bruge 5 chancer pr mål, Keane dog en hel del flere!!! Lækkert at se at Torres var kommet på banen da Gerrard serverede bolden til ham til sidst, jeg er absolut ikke i nærheden af at være sikker på at Keane havde scoret på den...

Men mon ikke Keane nu får en sikker plads på bænken når Torres nu er tilbage, så kan han sidde derude og tænke lidt over at han allerede på nuværende tidspunbkt burde have scoret omkring de 20+ mål for os fremfor de 7 indtil nu...

Desværre måtte Alonso jo ud gå og er efterfølgende blevet syet med 7 sting på ankelen, så mon ikke der har været et par knopper forrest i den tackling... Og vi fik da virkelig at se hvor meget han betyder for holdet da vi jo i store periode i 2. halvleg blev presset godt tilbage på banen, dog uden de fik de storre chancer...

Mascha fik desværre og en lille skade ser det ud til, men han kom da heldigvis forholdsvis hurtigt ud så mon ikke de begge er klar til næste weekend...

Og så må der da iøvrigt virkeligt være kvajebajer fra den Preston angriber der holder Carra nede da de udligner, hvis han ikke skal stå skoleret overfor holdet er den da helt galt... Det var jo helt tåbeligt Carra kunne jo ikke have forhindret målet på nogen måde alligevel... Men tak for det Wink

Ostehaps
Reserveholdsspiller

« Svar #2672: 04 Jan 2009, 17:13 »

Jacobqu
Reserveholdsspiller

« Svar #2673: 04 Jan 2009, 17:17 »

Det kunne godt have været bedre, meeen vi kan sagtens tage Everton. Forhåbentlig United - Tottenham, det kan godt blive spændene Wink

DeBuur
Manager

« Svar #2674: 05 Jan 2009, 12:32 »

Agger rygtes igen væk...... hvad fand.. tænker de på i Liverpool se så at få forlænget den kontrakt ticked off
hvor er talenterne i Liverpool det virker som om noget er gået helt galt i klubben - nuvel vi har da Carragher,Torres og Gerrard men jeg mener klubben mangler 2 fløje og mindst en angriber og ja en højre back ville også pynte.

Desuden virker det som om de Amerikanske ejere ikke vil udvikle klubben - det er bekymrende at der ikke er planer om et nyt stadion også de manglende indkøb er bekymrende........ Jeg håber der sker noget positivt her i januar... de ligger til at kunne vinde PL.... forstærk truppen og lad det ske  Thumbs Up

YNWA

MNordland
Lilleputspiller
*

« Svar #2675: 05 Jan 2009, 13:56 »

ja! forlæng med Agger!! og der mangler tallentmasse, men mener ikke at de mangler så mange fløje, Reira har gjort det glimrende, han er måske ikke så ung mere, men synes at han har gjort det fortrinligt Hævet Øjenbryn! vil tilgengæld give dig ret i at de mangler en højre back og en angriber, da Robbie Keane har skuffet mig rigtig, rigtig meget! Sur

You'll never walk alone

verdenskrig
Manager

« Svar #2676: 05 Jan 2009, 14:25 »

http://onside.dk/node/23932

Nu vi snakker kantspiller Smiley...

Jeg læste omvendt også en artikel i tipsbladet, hvor der stod at en kantspiller som Lennon faktisk ville "ødelægge" vores nuværende spil, da vores spil slet ikke er lagt an på spillere der går til baglinien, men at få sat Gerrard i scene..

Jeg er dog uenig, da jeg mener de ville give os en ny dimenssion i vores spil, og ville gøre os langt mere uforudsigelige... Lennon er en vild dribler, og har et ganske pænt antrit, så jeg kan slet ikke se hvordan han ikke skulle kunne forstærke vores notorisk dårlige højreside Grin

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2677: 05 Jan 2009, 14:27 »

Lennon ville bestemt ikke være et dårligt køb for Liverpool. Han har længe været et stort talent, og han spiller meget direkte og er både hurtig og driblestærk. Det ville give endnu et aspekt til Liverpools spil, da han både kan gå mod baglinjen og lægge bolden ind til Torres, men også gå direkte mod mål - Han er jo også en habil afslutter. Så bestemt et godt køb hvis I får ham.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

verdenskrig
Manager

« Svar #2678: 05 Jan 2009, 14:32 »

Som talt ud af min mund... Jeg kan omvendt kun stille mig undrende overfor at Tottenham vil sælge ham, eller dårligt nok bruger ham Huh

Det forekommer mig mystisk, og uden at kende sandheden bag, kunne det måske tyde på at Lennons form er for ustabil, eller at han ikke har været pof nok i sin indstilling, for de tekniske/fysiske værktøjer har han absolut!

Nogle som kender til fakta, om den her sag Smiley?

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

ZhotLog
Gæst

« Svar #2679: 05 Jan 2009, 14:41 »

Lennon ville være et fremragende køb, men jeg er dog bange for, at vi ikke kan købe ham med de nuværende midler vi har til rådighed. Altså skal vi (igen) sælge, før vi kan købe. Her er jeg virkelig bange for at miste Xabi Alonso, som vores spil i den grad er bygget op om for tiden. Jeg ser ham som en nøglespiller på linje med Torres og næsten (bemærk at jeg sagde næsten!) Gerrard. Et køb af Lennon ville være super, forudsat at vi ikke skal sælge nogle profiler. Men de to ting virker desværre til at hænge sammen. 

JKJ
Gæst

« Svar #2680: 05 Jan 2009, 15:08 »

Vi mangler en fløj, men ikke hvis vi så mister Alonso... Så vil den fløj være mere end dyrtkøbt imo...

Men pengene fra et evt salg af Pennant og Benayoun  burde vel oogså kunne gøre det, evt i en byttehandel og så en pose penge med...

Men jeg vil godt nok være noget træt af at miste Alonso, ham kan vi slet ikke undvære og vi har heller ingen naturlig afløser for ham i truppen... Lucas er imo feks slet ikke god nok til at overtage, og hvis vi sælger Alonso skal vi jo bare have fat i en ny og hvor får vi så de penge fra til det??

verdenskrig
Manager

« Svar #2681: 05 Jan 2009, 15:13 »

@ ZhotLog & JKJ

Helt enig her!

Det ville være super skidt at miste Xabi, for han har virkelig forbedret sit spil, og er viser nu langt mere autoritet samt stabilitet, end set tidligere... Han er en type spiller ethvert hold kan bruge nemmelig en som binder det hele sammen, og holder balancen på holdet, ved hjælp af hans fantastiske taktiske klogskab!.. Samtidigt smider han den ALDRIG væk! Han må ik sælges!

Personligt så jeg gerne at vi solgte benayoun, Pennant samt Aurellio hvilket måske ville bringe os tættere på Lennon.. Det er for mig at se to spiller der slet og ret ikke holder niveau, selvom Benayoun har hævet sit markant på det seneste!.. Der må dog aldrig herske tvivl omat Lennon er klasser over benayoun!..

Hvis vi kan skibbe de to for en pæn slat, og samtidigt hive lidt op fra kistebunden, så ser det for mig at se udtil at vejen for et Lennon skife til Englands nuværende bedste klub Liverpool er klar Thumbs Up
« Seneste Redigering: 05 Jan 2009, 15:14 af verdenskrig » Logged

Cool

JKJ
Gæst

« Svar #2682: 05 Jan 2009, 15:36 »

Når vi nu er igang med at sælge ud kan vi smide Degen og Dossena med også... Især sidst nævnte ser jeg gerne væk, han har fået chancen en del gange og har slet slet ikke grebet den... Aurelio ville være ok som reserve for Insua som imo nu bør være 1. valg som venstre back... Aurelio skader i betragtning er jo god nok til reserve tjansen da han jo åbenbart ikke tåler så mange kampe i træk...

-LFC-
Manager

« Svar #2683: 05 Jan 2009, 15:36 »

Helt enig med jer andre. Bortset fra, at jeg hellere vil afskibe Dossena fremfor Aurélio. Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #2684: 05 Jan 2009, 15:41 »

Jeg ser dog mere pot i Dossena end aurellio, men det er nok mere min subjektive mening Smiley

Cool

Sider: 1 ... 177 178 [179] 180 181 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010