home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:11:17 g00n Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 13:54:19 andersnomanni Blogs SAF Challenge
19 Jan 2025, 10:46 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23496
  0 Brugere, 839 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejazurepdr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 23 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 175 176 [177] 178 179 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1973925 gange)
ManUtd83
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #2640: 31 Dec 2008, 13:12 »

Var der ikke noget med at i holdt i kæmpe julefrokost sidste år som også gik en hel del over gevind, den blev også skreget om til en hel masse den ikke var når det kom til stykket, det var da netop også den lille fjer der blev til de 5 høns eller flere...

Hvis det havde været den almindelige mand på gaden der var blevet involveret i denne sag, eller i jeres julefrokost, så var der aldrig blevet det helt store ud af det, uden jeg på nogen måde kan dokumentere dette er jeg stadig ret overbevist om dette

Jeg er ikke sikker på jeg forstår, hvorfor Liverpool-fans konstant nævner Uniteds julefrokost sidste år, for at forsvare Gerrard. De to sager har jo intet med hinanden at gøre, for Jonny Evans blev jo netop IKKE sigtet, selvom en eller anden skank beskyldte ham for voldtægt.

Personligt fryder jeg mig da over denne sag. Gerrards image ryger sig en tur, og han risikerer en fængselsdom - dog tror jeg ikke han får noget.

Selvfølgelig havde sagen ikke fået mediedækning, hvis det havde været en "almindelig" mand, men jeg er sikker på at han stadig ville være blevet slæbt i retten.

JKJ
Gæst

« Svar #2641: 31 Dec 2008, 13:14 »

Oliver Kahn var aldrig en bisse på bane, Nok nærmere Van Bommel du skal have fat et kæmpe svin på bane(det er dejligt med ham) og stille og rolig uden for bane.

Gerrard få nok en alt for mild døm da han er fodbold spiller og kan nok bestikke dem der stå ham imod.

Typisk liverpool og deres fans.

Typisk fordi at?? Hvorfor er det typisk?? Men forsvarer en af sine spillere, er det typisk eller?? Og typisk fordi det sker både i tide eller utide i Liverpool?? Så må jeg sige du følger alt for lidt med, for det sker ikke ret tit i Liverpool eller i andre klubber i PL!!

Så er han da i hvert fald ikke den første spiller der bestikker nogen som du påstår!!

Og nu kender jeg ikke retssystemmet i England, men mon ikke det er de sammes retsprincipper som herhjemme hvor man er uskyldig indtil det modsatte er bevist??

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2642: 31 Dec 2008, 13:17 »

Jeg synes godt nok også at det er nogle meget meget underlige og usaglige kommentarer der kommer lige pludselig  Ubeslutsom

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Mika Karppinen
Gæst

« Svar #2643: 31 Dec 2008, 13:21 »

Typisk fordi at?? Hvorfor er det typisk?? Men forsvarer en af sine spillere, er det typisk eller?? Og typisk fordi det sker både i tide eller utide i Liverpool?? Så må jeg sige du følger alt for lidt med, for det sker ikke ret tit i Liverpool eller i andre klubber i PL!!

Så er han da i hvert fald ikke den første spiller der bestikker nogen som du påstår!!

Og nu kender jeg ikke retssystemmet i England, men mon ikke det er de sammes retsprincipper som herhjemme hvor man er uskyldig indtil det modsatte er bevist??

Se Barton alt for milde dømme han har fået.

Typsik Liverpool fans at tro at deres helte aldrig gør noget forkert, samt at de altid er de første til at forsvare deres spiller ligeguldigt hvad, Bellamy vs Riise skete jo også mens de var i Liverpool.

men du har ret i at jeg ikke følger med hvad der sker for liverpool og håber altid det gør skidt, PL ikke er noget for mig.

-LFC-
Manager

« Svar #2644: 31 Dec 2008, 13:29 »

Barton har aldrig spillet i Liverpool.

Typisk Liverpool-fans at tro, at deres helte aldrig gør noget forkert? Jeg tror nu de fleste er klar over, at Gerrard har lavet noget lort. Og hvorfor skal man ikke forsvare sine idoler? Jeg forsvarer stadig Zidane, hvis jeg kommer ind i en debat om det var forkert eller ej. Gerrard vil jeg ikke forsvare i og med jeg ikke kender sagen ret godt. Bellamy vs. Riise kan dog ikke forsvares, da den var for latterlig, men det var så også allerede glemt i den næste kamp.

Smiley

ManUtd83
Manager

« Svar #2645: 31 Dec 2008, 13:29 »

http://www.youtube.com/v/uVb2gbMtN3I
http://www.youtube.com/v/mwfgbHOZHE0

Han er ikke just en helgen Wink

EDIT: Fik lige lyst til at smide denne på: http://www.youtube.com/v/04YEfcZNxGA - Skægt at 3 af 10 er Man U spillere Tunge

Nej det er nogle lidt uheldige ting han bliver fanget i der Gerrard. Bliver dog lige nødt til at kommentere på den sidste video. Umiddelbart vil jeg sige, at der er ligeså mange af spillerne, der er Arsenal-spillere, som der er United-spillere - nemlig 1. Ronaldo er United-spiller, mens Silvestre er Arsenal-spiller. Der er dog to spillere der var United-spillere, og kun 1 spiller der var Arsenal-spiller.

Men lad nu det ligge  Wink

Typisk Liverpool og især Gerrard.
Vil gerne lige sige at det udelukkende var sarkastiske drillerier  Wink er en stor beundrer af Gerrards evner og indstilling - ærgeligt han spiller for den forkerte klub.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2646: 31 Dec 2008, 13:30 »

Hvorfor er det lige at det er typisk Liverpool? Jeg tror at alle fans ville forsvare deres helte hvis de blev anklaget for et eller andet. Desuden er der ingen der forsvarer ham blindt, tværtimod synes jeg at folk virker ganske afklaret med det.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

JKJ
Gæst

« Svar #2647: 31 Dec 2008, 13:30 »

Jeg er ikke sikker på jeg forstår, hvorfor Liverpool-fans konstant nævner Uniteds julefrokost sidste år, for at forsvare Gerrard. De to sager har jo intet med hinanden at gøre, for Jonny Evans blev jo netop IKKE sigtet, selvom en eller anden skank beskyldte ham for voldtægt.

Personligt fryder jeg mig da over denne sag. Gerrards image ryger sig en tur, og han risikerer en fængselsdom - dog tror jeg ikke han får noget.

Selvfølgelig havde sagen ikke fået mediedækning, hvis det havde været en "almindelig" mand, men jeg er sikker på at han stadig ville være blevet slæbt i retten.

Et eller andet sted gør det da ondt at vores anfører, eller Mr. Liverpool himself bliver svinet til, men hvad han laver uden for banen er jeg næsten lige glad med, bare han præsterer på banen skal jeg ikke brokke mig det mindste over ham, og det gør han jo ret tit da det jo ofte er ham der redder os ene mand...
Og hvorfor pokker gør man så meget op i hans image, han er en ung mand på 28 som har nogle drengestreger han stadig skal af med, det er imo så bare ikke slagsmål, men hvorfor skulle han være anderledes end andre på hans alder??

Ja jeg sammenligner lidt med jeres julefrokost, Jonny Evans blev ikke sigtet men han blev undersøgt i hoved og røv... Gerrard er blevet sigtet men det er jo ikke det samme som at sige at han bliver dømt, men han bliver da også undersøgt i hoved og røv nu og det skal han selvfølgeligt også for det er da noget lort han har været indvolveret i...

Min pointe når det kommer tilstykket er vel bare at han har dummet sig mere end godt af og det må man så bare håbe han lærer af... men derfor har han jo ikke slået nogen ihjæl  og skal brumme den de næste mange år...

JKJ
Gæst

« Svar #2648: 31 Dec 2008, 13:42 »

Iøvrigt tror jeg bestemt han har lært noget af det hvis man skal tro dette: http://sporten.tv2.dk/article.php/id-19443140.html?forside

Og jeg kan også glæde mig over at han vil bruge det til at give den et gear mere i de næste månder for at vise omverden at de har taget fejl af ham, selvom den plet bliver mere end svær at fjerne...

verdenskrig
Manager

« Svar #2649: 31 Dec 2008, 14:17 »

Se Barton alt for milde dømme han har fået.

Typsik Liverpool fans at tro at deres helte aldrig gør noget forkert, samt at de altid er de første til at forsvare deres spiller ligeguldigt hvad, Bellamy vs Riise skete jo også mens de var i Liverpool.

men du har ret i at jeg ikke følger med hvad der sker for liverpool og håber altid det gør skidt, PL ikke er noget for mig.

Prøv lige at uddybe det lidt mere, for jeg syntes simpelthen det er så latterlig et statement, at jeg fristes til at tro, at man skal have været på druk forinden, for at skrive noget så latterligt Grin...

Hvem har du i denne sag hørt, sige at det Gerrard har lavet ikke er noget lort.. Det ved alle da herinde, og det har intet med forsvare at gøre, det handler bare om at Gerrard ikke er dømt endnu, og så længe manden ikke er dømt har han ikke lavet noget ulovligt, da man er uskyldig indtil de modsatte er bevist, og manden er ikke dømt endnu, så jeg kan ikke se hvorfor der skal koges mere suppe på den høne Smiley..

Hvem har i øvrigt forsvaret Bellamy-riise dengang crazy.. Det var om noget det mest latterlige jeg ever har hørt om i Liverpools historie, men ved du hvad.. Hvis jeg ikke husker meget forkert var de to, kraftigt med til at sikre sejren på Camp Nou kort tid efter, og hvis det er typisk liverpool at lave sådan noget lort ( For det er det jo  Rullende Øjne ), så er det vel lige så typisk liverpool at stå sammen efter en uheldig episode, noget som i virkligheden viser hvilken karakter der er i en klub/på et hold  Thumbs Up...

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst

« Svar #2650: 31 Dec 2008, 14:47 »

Altså hvis man man ikke viste bedre er det lige det største aprilsnar... Men Real Madrid har givet et bud på Pennant, vores Pennant, som han endda har afslået...

Går de i panik dernede i den spanske eller hvad sker der for dem?? Hvis det er Ramos der er interesseret er der altså ikke noget at sige til han fejlede i Spurs når han mener at en fast mand på vores reserver kan være en mulighed for dem!!

Jeg ved ikke helt om jeg skal græde eller grine   Ubeslutsom

http://www.bold.dk/nyt/Pennant-aabner-for-Real

verdenskrig
Manager

« Svar #2651: 31 Dec 2008, 15:57 »

http://onside.dk/node/23779

NEEEEEEEEEEEJ ticked off!!!!!

Det burde simpelthen forbydes ved lov crazy!!!

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

United-styrer
Gæst

« Svar #2652: 31 Dec 2008, 16:00 »

Nu er der så en Man U fan der har fundet en masse klip hvor han filmer fred være med det, men det gør de fleste spillere på et eller andet tidspunkt i deres karrriere -nogle flere end andre - men som før skrevet der er altså en forskel på det man laver på banen og uden for banen...

Men de fleste moralprædiker ikke som Gerrard. Det er muligt, at en mand som eksempelvis Rooney er en bisse, men han markedsfører sig heller ikke som fodboldens frelser.

Var der ikke noget med at i holdt i kæmpe julefrokost sidste år som også gik en hel del over gevind, den blev også skreget om til en hel masse den ikke var når det kom til stykket, det var da netop også den lille fjer der blev til de 5 høns eller flere...

Læste du mit indlæg? Forskellen er jo netop, at der i denne sag er rejst sigtelse, ergo mener politiet, at der er en sag. Det gjorde de ikke ved Uniteds julefrokost.

-LFC-
Manager

« Svar #2653: 31 Dec 2008, 16:03 »

http://onside.dk/node/23779

NEEEEEEEEEEEJ ticked off!!!!!

Det burde simpelthen forbydes ved lov crazy!!!
Hvis vi intet betaler for ham og sender Pennant den anden vej, så kan jeg ikk' se det helt dumme i den handel! Peace

verdenskrig
Manager

« Svar #2654: 31 Dec 2008, 16:04 »

EMIL HESKEY funny!!!

Den mand er den største joke af alle... Han er simpelthen så fantastisk talentløs, jeg vil sku næsten hellere hae Duncan så.. Han har været hos os en gang hvor han var røv og nøgler, og man skal sku lære af sine fejltagelser ikke begå en ny crazy!!!

Cool

Sider: 1 ... 175 176 [177] 178 179 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010