home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:19 andersnomanni Blogs SAF Challenge
19 Jan 2025, 11:02 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
19 Jan 2025, 10:46 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23496
  2 Brugere, 846 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejazurepdr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 168 169 [170] 171 172 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1973737 gange)
-LFC-
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #2535: 14 Dec 2008, 12:04 »

Pointen er bare, at Hyypiä ifølge kommentatorne var vores bedste mod Blackburn, mens han også spillede en stærk kamp i går, hvor han læste spillet godt og havde et hovedstød på stolpen. Men Agger er nok færdig i klubben og hvor er det dog skidt, for selvom Hyypiä er i god form for tiden, så holder det vel næppe en evighed.

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #2536: 14 Dec 2008, 12:18 »

Jeg tvivler virkelig på en Agger forlængelse og tror snart vi ser ham i den Sort/Røde trøje i Italien - Milan. Desværre. For selvom Hypia spiller fremragende for tiden er han ved at være en ældre herrer, mens Agger både er god og ung.
Jeg har dog stadig et lille håb om forlængelse, men jeg tror der ligger noget bag facaden som ingen andre ved end klubben

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

-LFC-
Manager

« Svar #2537: 14 Dec 2008, 19:54 »

Hvor er det dog utroligt, at vi stadig ligger nummer 1 og har et lille rum til United. Tak West Ham & Spurs! Thumbs Up

Men det her ustabile lortespil, må og skal stoppes!

JKJ
Gæst

« Svar #2538: 14 Dec 2008, 19:59 »

Hvor er det dog utroligt, at vi stadig ligger nummer 1 og har et lille rum til United. Tak West Ham & Spurs! Thumbs Up

Men det her ustabile lortespil, må og skal stoppes!

Helt enig... Vi lever virkelig kun pga andre uheld  Thumbs Up

Næste runde er så mod Arsenal, ikke en kamp jeg frygter faktisk da vi virker langt stærkere ude end hjemme og Arsenal virker samtidig meget svingende i deres præstationer så en sejr er bestemt ikke utænkelig...

-LFC-
Manager

« Svar #2539: 14 Dec 2008, 20:08 »

Bestemt ikke. Når vi kan vinde på broen, kan vi også vinde dér. Det er så simpelt. Men jeg vil trods alt være tilfreds med uafgjort. Jeg forlanger faktisk bare en ordentlig indsats!

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #2540: 14 Dec 2008, 20:19 »

Liverpool sucks!

Kan vi liiiige få kammertonen her, du. Jeg er ikke Liverpool-fan, men det er da dårlig karma at skrive sådan noget l*** herinde, og så i Liverpool tråden!
« Seneste Redigering: 14 Dec 2008, 20:20 af Mathié » Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2541: 14 Dec 2008, 20:22 »

FKL94: Prøv lige at oppe niveauet i dine indlæg. Det er trods alt et debatforum det her.

JKJ
Gæst

« Svar #2542: 16 Dec 2008, 16:21 »

Benitez klar igen efter operation!! Så lyder overskriften, og jeg fattede igenting , for havde da ikke hørt han fejlede noget...

Men det var så "kun" nogle nyresten han har fået fjernet og dermed ikke noget alvorligt...

Men det kan måske forklare nogle af hans dispotioner på det seneste, altså mener han har haft så ondt at han bare har udtaget den første den bedste Wink

Nu må man så håbe at han er frisk igen og igen kan tænke klart!! Men det er måske kun øsnketænkning  Ubeslutsom

http://www1.onside.dk/node/22963

JKJ
Gæst

« Svar #2543: 17 Dec 2008, 10:11 »

Uuppss Gerrard  Hævet Øjenbryn

Han er vist kommet til at tale over sig... Men på den anden side, ved han hvad der foregår når der skal handles og sælges?? Det troede jeg faktisk kun ledelsen og enkelte i trænerstaben havde viden om...

Men Keane ser mere og mere ud til at være fortid i klubben til januar...

http://www.onside.dk/node/22987

-LFC-
Manager

« Svar #2544: 17 Dec 2008, 13:34 »

Uuppss Gerrard  Hævet Øjenbryn

Han er vist kommet til at tale over sig... Men på den anden side, ved han hvad der foregår når der skal handles og sælges?? Det troede jeg faktisk kun ledelsen og enkelte i trænerstaben havde viden om...

Men Keane ser mere og mere ud til at være fortid i klubben til januar...

http://www.onside.dk/node/22987

Nu har de jo samme agent, så det kan godt være, at agenten har talt over sig, men på den anden side, så er Gerrard vel lidt Liverpool's svar på Raúl som vel har en del magt. Det kan jo være, at Gerrard også har det på en eller anden måde? Smiley Men jeg tror bare, at agenten har talt over sig.

JKJ
Gæst

« Svar #2545: 17 Dec 2008, 15:54 »

Så er Skrtel tilbage på træningsbanen og det forventes han er klar til hjemmekampen mod Bolton 2. juledag...

Så vil det jo vise sig om Agger er røget endnu længere tilbage i hirakiet eller om det denne gang er Skrtel der skal kæmpe for hans plads og tage den tilbage fra Hyypia!!

http://www.bold.dk/nyt/?vis=93637&amp;rss=true

Desuden meldes Agger og Babel nu i Juventus søgelys, og de er efterhånden nok de 2 der er blevet rost mest af Benitez uden at have fået de store chancer, og dermed nok også ensbetydende med at de er historie!!

http://sporten.tv2.dk/article.php/id-19174912.html?forside

patrick J
Manager

« Svar #2546: 19 Dec 2008, 13:33 »

Virkelig lortelodtræning, så trak vi Real Madrid. jeg holder med begge hold, men mest med Liverpool så jeg stoe helt sikkert på videre deltagelse i tuneringen Opstemt

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #2547: 19 Dec 2008, 13:35 »

Denne lodtrækning kunne ikke havde været værrer!!!
Virkelig en skod lodtrækning, men nu må vi bare vise at vi er et af verdens absolut bedste hold og så bare køre spillerne fra Madrid af banen!

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

tonsborg
Ynglingespiller

« Svar #2548: 19 Dec 2008, 13:36 »

Jeg er meget godt tilfreds med at vi skal møde madrid

FKL94
Gæst

« Svar #2549: 19 Dec 2008, 13:38 »

Mon Real ikke går videre Smiley Det håber jeg Opstemt

Sider: 1 ... 168 169 [170] 171 172 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010