|
alek9000
|
|
Tror i overdriver lidt nu ...
Overdrivelse fremmer forståelse kære ven.
|
|
|
|
|
|
Alek er gud!

|
|
|
|
|
ZiDaNe5
|
|
alek jeg er ikke din kære ven ... Men som sagt, han er god nok som reserve. Hvis han ikke er tilfreds med det, så skal han sælges. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
alek9000
|
|
alek jeg er ikke din kære ven ... Men som sagt, han er god nok som reserve. Hvis han ikke er tilfreds med det, så skal han sælges.  Så siger vi bare du er min bitch  Synes ikke engang han er god nok som reserve. Der har I/Liverpool fans jo allerede en mand som Babel på hans position på reservebænken. Hellere en fra u/18 holdet så, end Yossi. Han skal bare ud!
|
|
|
|
|
|
Alek er gud!

|
|
|
|
|
|
|
alek9000
|
|
Fuldstændig samme mening.
Det eneste han har præsteret i Liverpool er to ubetydelige hattricks mod Luton og Besiktas.
|
|
|
|
|
|
Alek er gud!

|
|
|
|
|
ManUtd83
|
|
Du kan jo ikke bedømme en spillers kvalitet ud fra 10-15 gode øjeblikke fra en sæson. Den film repræsenterer langt fra Benayouns generelle niveau, men derimod det bedste han leverede i sidste sæson - inklusiv to nærmest ubrugelige hattricks.
Ville ikke have ham som reserve i United det er da helt sikkert.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ZiDaNe5
|
|
Spilleren har en okay teknik og hurtighed kan ikke se hvorfor han ikke skal bruges som reserve ...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-LFC-
|
|
Tror i overdriver lidt nu ...
Du ser ikke nok Liverpool eller så vurderer du ud fra FM...han er pænt langsom og hans teknik er ikke eksisterende.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
alek9000
|
|
Du ser ikke nok Liverpool eller så vurderer du ud fra FM...han er pænt langsom og hans teknik er ikke eksisterende.
For ikke at tale om, at han er PL's svageste spiller rent fysisk. Og den med det grimmeste hår.
|
|
|
|
|
|
Alek er gud!

|
|
|
|
|
ZiDaNe5
|
|
NEJ jeg vurderer ham ikke ude fra FM Ser Liverpool ofte, dog ikke så meget i denne sæson .. Har han virklig spillede så dårligt i denne her sæson?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ZiDaNe5
|
|
Ikke for noget alek, men det er lidt bøsse agtigt, at du bedømmer en spiller ud fra hans hår. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-LFC-
|
|
NEJ jeg vurderer ham ikke ude fra FM Ser Liverpool ofte, dog ikke så meget i denne sæson .. Har han virklig spillede så dårligt i denne her sæson?
Han har været elendig siden han kom til klubben stortset. Men endnu værre i år.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ZhotLog
Gæst
|
|
Alek9000 og ZiDaNe5: Hæv lige niveauet lidt højere end det nuværende tak
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
alek9000
|
|
Zhot: Jeg gav ham bare lidt igen  . Men har også slettet mit indlæg nu.
|
|
|
|
|
|
Alek er gud!

|
|
|
|
|
enged
Gæst
|
|
Så lige det første minut af den video, og jeg må indrømme at jeg ikke har set Yossi spille ret meget, men videoen imponerer da ikke ligefrem, altså han laver da et par fine finter, men ikke noget specielt vildt. Han er da en udemærket reserve, men ikke for liverpool eller en klub med deres målsætning
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|