home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
19 Jan 2025, 11:02 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
19 Jan 2025, 10:46 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23496
  1 Bruger, 748 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejazurepdr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 157 158 [159] 160 161 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1973234 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #2370: 11 Nov 2008, 18:55 »

Puha JKJ, her er jeg ganske uenig med dig. Man behøver blot at kigge på Arsenal for at finde ud af hvad en anfører IKKE er. Anføreren skal være indpiskeren på banen, lederen der tør tage ansvar og ruske op i folk når de underperformer, kaptajnen der går forrest og kæmper røven ud af bukserne, være rollemodel for de unge osv osv... altså en diametral modsætning af William Gallas.

JKJ
Gæst

« Svar #2371: 11 Nov 2008, 18:57 »

Der er en masse andre ting. Hvis det eneste du ser ved en kaptajn er et stykke stof - så forstår jeg dig på ingen måde. En kaptajn er en masse andre ting.
Det er dig der tager ansvaret for de unge, det er dig der skal være billedet ud af til. osv.

Jamen hvad er det de masser af andre ting er??

-LFC-
Manager

« Svar #2372: 11 Nov 2008, 18:57 »

Sikke megen diskussion der kom ud af det... Opstemt

Men som jeg har sagt tidligere så håber jeg, at det kan få Masch til at være mere ansvarsbevidst når kendelserne går imod holdet. Selvfølgelig får han længere snor som anfører, hvilket han også skal udnytte. Jeg håber bare, at ansvaret kan påvirke ham til at lade være med at pådrage røde kort for brok som mod United. Jeg har intet (Eller ihvertfald ikke så meget) imod det, hvis han engang imellem får gult kort for brok, men rødt er for meget.

Synes du undervurderer anførerrollen en del JKJ. Især landsholdsanfører er en vigtig rolle. Han skal jo være et forbillede for 40 millioner mennesker! En anfører er jo meget mere end en der har et bind og vælger en side af en mønt. Det er et forbillede. Han skal gå forrest når holdet skal ind, han skal gå forrest på banen, være trænerens nærmeste, mens han også skal kunne opmuntre sine holdkammerater til at give alt når intet går som det burde. Vigtigst af alt skal han kunne holde hovedet koldt når det spidser til. F.eks. med et fuldstændigt latterlig dommerkendelse.

Men jeg håber bare, at det vil gøre vores monster på midtbanen endnu bedre! Thumbs Up  
« Seneste Redigering: 11 Nov 2008, 18:59 af -LFC- » Logged

ManUtd83
Manager

« Svar #2373: 11 Nov 2008, 19:03 »

Forstår for det første intet af Maradonas valg af Mascherano som landsholdsanfører. Jeg kan komme på mere erfarne ældre spillere og jeg kan endda komme på bedre spillere på hans position. Bryder mig ikke særlig meget om hans attituder heller.

Men en anfører er da meget mere end et bind om armen - man skulle tro at netop en Liverpool-fan ville kunne se det, med den kaptajn i render rundt med. Det skal være en fighter og indpisker, som både har sans for at støtte uerfarne spillere og råbe af de mere erfarne som laver fejl.

JKJ
Gæst

« Svar #2374: 11 Nov 2008, 19:03 »

Puha JKJ, her er jeg ganske uenig med dig. Man behøver blot at kigge på Arsenal for at finde ud af hvad en anfører IKKE er. Anføreren skal være indpiskeren på banen, lederen der tør tage ansvar og ruske op i folk når de underperformer, kaptajnen der går forrest og kæmper røven ud af bukserne, være rollemodel for de unge osv osv... altså en diametral modsætning af William Gallas.

At Gallas er en fejltagelse som anføre er vi helt enige i...

Men en Mascha er jo stadig ikke der råber til højre og venstre under en kamp, måske bortset fra til dommeren Wink Han er en spiller som kæmper røven ud af bokserne, det er selvfølgelig et plus, men han gør det altså uden de store armbevægleser, altså bortset fra ham i sort

Og hvis du nu tager landsholdet hvor JD er anføre er han da heller ikke den med de største armbevægelser, der så jeg da en Laursen som det helt naturlige valg som i AV...

Jeg kunne findre andre som jeg synes var et mere naturlig valg på det argentinske landshold...

Og hvis en spiller på ditte niveau ikke selv kan finde ud af at give den en ekstra skalle så burde han finde en anden sportsgren, evt ludo...

Nå vi bliver ikke enige, nu vil jeg hjem tak for i dag og god aften Smiley

JKJ
Gæst

« Svar #2375: 11 Nov 2008, 19:04 »

Sikke megen diskussion der kom ud af det... Opstemt

Men som jeg har sagt tidligere så håber jeg, at det kan få Masch til at være mere ansvarsbevidst når kendelserne går imod holdet. Selvfølgelig får han længere snor som anfører, hvilket han også skal udnytte. Jeg håber bare, at ansvaret kan påvirke ham til at lade være med at pådrage røde kort for brok som mod United. Jeg har intet (Eller ihvertfald ikke så meget) imod det, hvis han engang imellem får gult kort for brok, men rødt er for meget.

Synes du undervurderer anførerrollen en del JKJ. Især landsholdsanfører er en vigtig rolle. Han skal jo være et forbillede for 40 millioner mennesker! En anfører er jo meget mere end en der har et bind og vælger en side af en mønt. Det er et forbillede. Han skal gå forrest når holdet skal ind, han skal gå forrest på banen, være trænerens nærmeste, mens han også skal kunne opmuntre sine holdkammerater til at give alt når intet går som det burde. Vigtigst af alt skal han kunne holde hovedet koldt når det spidser til. F.eks. med et fuldstændigt latterlig dommerkendelse.

Men jeg håber bare, at det vil gøre vores monster på midtbanen endnu bedre! Thumbs Up  

Og sikket et forbilled hans trænr var  crazy

-LFC-
Manager

« Svar #2376: 11 Nov 2008, 19:06 »

Og sikket et forbilled hans trænr var  crazy
Personligt kender jeg intet til Maradona som anfører. Jeg kender kun til, alt det lort han har lavet efter sin karriere også historiens om "Guds hånd" og det mål som Messi lavede et lignende af med Barca for et års tid siden, men jeg er så også kun 14 år. Peace

-LFC-
Manager

« Svar #2377: 11 Nov 2008, 19:07 »

Forstår for det første intet af Maradonas valg af Mascherano som landsholdsanfører. Jeg kan komme på mere erfarne ældre spillere og jeg kan endda komme på bedre spillere på hans position. Bryder mig ikke særlig meget om hans attituder heller.

Men en anfører er da meget mere end et bind om armen - man skulle tro at netop en Liverpool-fan ville kunne se det, med den kaptajn i render rundt med. Det skal være en fighter og indpisker, som både har sans for at støtte uerfarne spillere og råbe af de mere erfarne som laver fejl.
Hvem og hvorfor er spilleren bedre? For jeg kan ikke komme på nogen bedre. Ihvertfald ikke til det arbejde Masch laver.

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #2378: 11 Nov 2008, 19:11 »

At Gallas er en fejltagelse som anføre er vi helt enige i...

Hvorfor er han det. Jeg synes han bærer stoffet på armen flot, og siger da også godav til dommeren.
Det er jo det eneste han skal som anføre? (Efter dit hoved)

Forstår dig slet ikke nu ?? Huh

ManUtd83
Manager

« Svar #2379: 11 Nov 2008, 19:12 »

Hvem og hvorfor er spilleren bedre? For jeg kan ikke komme på nogen bedre. Ihvertfald ikke til det arbejde Masch laver.

Vidste du ville spørge  Grin men jeg synes, at Cambiasso er væsentligt bedre. Han laver samme stykke arbejde med presset og tacklingerne, men er meget bedre i det offensive end Mascherano er. I øvrigt er han mere erfaren.

-LFC-
Manager

« Svar #2380: 11 Nov 2008, 19:18 »

Vidste du ville spørge  Grin men jeg synes, at Cambiasso er væsentligt bedre. Han laver samme stykke arbejde med presset og tacklingerne, men er meget bedre i det offensive end Mascherano er. I øvrigt er han mere erfaren.
Hehe! Tunge Peace Men jeg synes sgu ikke, at Cambiasso er bedre. Okay, måske ser jeg for lidt Serie A, men jeg synes, at Mascherano er den bedste af de 2. Han er utrolig stærk defensiv og især hans tacklinger er fantastisk præcise, men Cambiasso er som du siger klart bedre offensivt. Jeg synes dog at mange har en tendens til at undervurdere Mascheranos offensive kunnen. Han er rimeligt hurtig, udstyret med et fornuftigt pasningsspil og en okay teknik. Hans sparketeknik lader dog meget tilbage at ønske selvom hans hidtil eneste mål for Liverpool mod Reading faktisk var et okay mål. Peace

JKJ
Gæst

« Svar #2381: 12 Nov 2008, 12:36 »

Finanskrisen begynder nu for alvor at et give lidt panderynker hos vore 2 amerikanske ejere... De står altså og skal betale £350 mio tilbage til de 2 banker de har lånt pengene i senest i janauar 2009, med en lille mulighed for at få forlænget lånet med 6 mdr...  Problemmet er bare at de 2 banker det drejer sig om er nogen af de banker der har været hårest ramt og nok også derfor gerne vil have deres penge ind igen hurtigst muligt...

Hvis de ikke kan betale kan jeg slet ikke overskue konsekvenserne og hvad der så vil ske, men man kan jo frygte det væreste...

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/e/everton/7723104.stm

Til det sportslige: Truppen til aftenens kamp mod Tottenham:
Cavalieri, Arbeloa, Carragher, Hyypia, Dossena, Benayoun, Lucas, Alonso, Babel, Torres, Keane, Ngog, Pennant, Insua, Spearing, El Zhar, Plessis, Reina, Degan

Altså ingen Agger, Gerrard, Keane, Kyut, Mascha og flere... Imo ganske fornuftigt at flere af stamspillerne får en pause inden kampen på lørdag...
Jeg håber og tror naturligvis på at vi vinder, især efter det hårde nederlag vi fik mod dem forrrige uge, men ellers så er det ikke en kamp jeg går så frygtlig meget op i, PL har imo 1. prioritet og den turnering der skal satsets 110% på...

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #2382: 12 Nov 2008, 13:04 »

Finanskrisen begynder nu for alvor at et give lidt panderynker hos vore 2 amerikanske ejere... De står altså og skal betale £350 mio tilbage til de 2 banker de har lånt pengene i senest i janauar 2009, med en lille mulighed for at få forlænget lånet med 6 mdr...  Problemmet er bare at de 2 banker det drejer sig om er nogen af de banker der har været hårest ramt og nok også derfor gerne vil have deres penge ind igen hurtigst muligt...

Hvis de ikke kan betale kan jeg slet ikke overskue konsekvenserne og hvad der så vil ske, men man kan jo frygte det væreste...

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/e/everton/7723104.stm

Så kan det da være, at vi kan få hældt dem ud af vagten. Det kan jo næsten ikke blive værre. Spørgsmålet er jo så, hvor langt de kan trække klubben med ned i sølet.

JKJ
Gæst

« Svar #2383: 12 Nov 2008, 14:21 »

Så kan det da være, at vi kan få hældt dem ud af vagten. Det kan jo næsten ikke blive værre. Spørgsmålet er jo så, hvor langt de kan trække klubben med ned i sølet.

Det kan man så håbe, og hvis DIC stadig er interesseret så skal de da bestemt være mere end velkomne... Hvis de så engang for altid har trukket følehornene til sig ser det måske ikke så godt ud... Hvem har lige £350 mio som de lige vil smide efter en klub i disse finans krise tider??

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #2384: 12 Nov 2008, 14:34 »

Det kan man så håbe, og hvis DIC stadig er interesseret så skal de da bestemt være mere end velkomne... Hvis de så engang for altid har trukket følehornene til sig ser det måske ikke så godt ud... Hvem har lige £350 mio som de lige vil smide efter en klub i disse finans krise tider??

Jeg læste om initiativ fra supporterne for ikke så længe siden.

Her: http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/football/premier_league/liverpool/article5098498.ece

Og ShareliverpoolFC's hjemmeside: http://www.shareliverpoolfc.co.uk/

Tanken er jo smuk, men jeg har lidt svært ved at vurdere, hvor seriøst det er. Eller om folkene bag er nogle blåøjede amatører. Det kan godt tænkes, at de pågældende supportere er en tand for optimistiske.

Sider: 1 ... 157 158 [159] 160 161 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010