home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:02:08 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 10:46:58 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23496
  2 Brugere, 697 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejazurepdr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 146 147 [148] 149 150 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1972975 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #2205: 27 Okt 2008, 16:28 »

liverpool er en lorte klub

Det eneste du kan redde dig med sådan en kommentar er et ban.

Now everybody: Find kammertonen frem og diskuter på en anstændig måde med gode argumenter, før vi begynder at sætte ind over for noget af det sprog der er begyndt at dukke op i denne tråd.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Ali
Reserveholdsspiller

« Svar #2206: 27 Okt 2008, 16:35 »

Hvis i ikke kan tåle et nederlag så trøst jer dog med at det var alle andres skyld end jeres egen, det gælder både Chelsea's og Man U fan... Men kan i så ikke finde en anden tråd at skrive det i, evt den der omhandler jeres respektive klubber, eller opret en tudetråd!! Jeg og stort set alle andre Liverpool fan er ved at være godt træt af at høre jeres tuderi, dårlige undskyldninger osv...
Vi vandt, vi ligger nr 1 og så er den jo ikke længere... Der er 29 omgange tilbage så der er jo intet afgjort endnu, tabellen ser med garanti ikke ud  til slut som den gør nu...

I har tabt en kamp til os, det er ikke noget der sker hverdag, det sker faktisk ikke ret tit, men så lad dog for pokker os glæde os over det så kan i spise jeres tudekiks et andet sted...

Men kan fandeme ikke se hvorfor ikke vi skal have lov til at glæde os over det, hvis i vil tude eller pive over det så  find en anden tråd!!!

Herinde diskutere vi Liverpool, ikke hvor dårlige eller uheldige andre hold er!!!

Jeg holder med Barca. Bryder mig hverken om Man Utd eller Chelsea, men virkeligheden er bare den, at de havde skader hos vigtige klassespillere.

Ballack og Cole er jo ikke ret meget andet end marginalspillere. I øvrigt smadrede samme hold Middlesbrough 5-0 på samme bane, men jeg tror nu mere, at det var måden som Liverpool spillede der gjorde, at Liverpool vandt i går. Liverpool lukkede meget effektivt ned for Chelseas offensiv og da Chelsea ingen Drogba havde at spille bolden op på, så kunne de heller ikke komme til noget. I øvrigt er det mig en gåde, hvorfor ingen rigtigt har prøvet på det før...Undskyld, men det ved du da godt nok kigeså lidt om som alle andre mennesker der bor på kloden gør. Jeg tror ikke på det endnu i år, da jeg mener, at vi skal til jul før jeg begynder rigtigt at tør tro på muligheden. Smiley Rullende Øjne

Cole og Ballack er marginalspillere? Du tager fejl. Og Essien og Drogba er i det hele taget to overdrevet gode spillere, og sidstnævnte skader jo altid Liverpool.

Og hvorvidt de vinder 5-0 mod Boro ændrer vel ikke på, at de har skader? Hovedparten af deres mål var i øvrigt latterligt heldige, så man kan ikke sige meget om den kamp.

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #2207: 27 Okt 2008, 16:41 »

Er du virkelig det?!  Shockeret  Shockeret

Det har du da ellers ikke givet meget udtryk for i denne tråd!

Men vil stadig gerne have svar på:

Hehe det var noget internt fra FCK tråden til visse personer der osse diskuterer i denne tråd  Thumbs Up

Hvorfor er det ikke også en god bolderobring, hvis man tager bolden i modstanderens felt? Det kan det jo lige så vel være som, hvis det er midt på banen.
Stort set, hver en tabt bold, er en fejl fra det hold der taber bolden, men en god erobring for det hold der får bolden, så jo i bund og grund er langt de fleste boldtab en fejl. Om det så er en dårlig tæmning, eller et træk for meget er sådan set irrelevant.
Selvfølgelig skal vi møde jer på Old Trafford, men nu er broen faldet, så mon ikke også at vi kan spide jer med jeres egen gaffel? Ej det er selvfølgelig umuligt at spå om nu.

Men face it, vi er bedst i dette øjeblik. Vi fører europas højest rangerende liga, hvorfor vi jo er det bedste hold!

Du ska nok få dit svar på dit andet indlæg så her kommer det:
Forskellen på at tage bolden i modstanderens felt og tage bolden fra modstanderen på egen banehalvdel er, bare det at miste bolden i dit eget målfelt er utilgiveligt, det er på højde med at drible nede foran eget mål.. Det er bare en ting der ikke må ske og det er vel en af de største fejl du ka lave bortset fra selvmål.. At miste bolden på modstanderens halvdel er noget der sker 1000 gange i løbet af kampene.. Men det sker tilgengæld ikke så tit at man ser folk miste bolden i eget målfelt.. Der plejer de at "clear'e" den og det ved alle man skal.. Selv hvis du kigger nede på lilleput niveau ved de at de bare skal skyde bolden af helveds til under pres.. Den fejl GIGGS begik var på miniput niveau og det burde ikke kunne ske på det niveau - men det gjorde det - hvilket bare er med til at bekræfte det jeg har ment om Giggs de sidste par år.. Hvis man ikke er sikker på man ka holde manden (Kuyt) væk i det tilfælde så ska man bare losse den langt ud af stadion .. Det kan du ik være andet end enig i..

Det er da opportunistisk af Kuyt at han går efter chancen for at tage bolden i den situation og kredit ska han da have, synes bare fejlen overskygger den bolderobring han laver .. Derfor hvis en fejl overskygger det gode i situationen så fokusere man ofte på fejlen og glemmer det gode.. Det er sådan en tendens de fleste mennesker har ..  Thumbs Up Håber det var svar nok ..

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2208: 27 Okt 2008, 16:46 »

Jeg forstår så ikke hvordan du så kan mene at Manchester United var bedst i den kamp, når det var dem der åbenbart var dårlige nok til at begå de graverende fejl der kostede mål. Når Liverpool ikke begik de fejl, og dermed vandt kampen, så var de vel også de bedste?

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

United-styrer
Gæst

« Svar #2209: 27 Okt 2008, 17:05 »

Hvis i ikke kan tåle et nederlag så trøst jer dog med at det var alle andres skyld end jeres egen, det gælder både Chelsea's og Man U fan... Men kan i så ikke finde en anden tråd at skrive det i, evt den der omhandler jeres respektive klubber, eller opret en tudetråd!! Jeg og stort set alle andre Liverpool fan er ved at være godt træt af at høre jeres tuderi, dårlige undskyldninger osv...
Vi vandt, vi ligger nr 1 og så er den jo ikke længere... Der er 29 omgange tilbage så der er jo intet afgjort endnu, tabellen ser med garanti ikke ud  til slut som den gør nu...

I har tabt en kamp til os, det er ikke noget der sker hverdag, det sker faktisk ikke ret tit, men så lad dog for pokker os glæde os over det så kan i spise jeres tudekiks et andet sted...

Men kan fandeme ikke se hvorfor ikke vi skal have lov til at glæde os over det, hvis i vil tude eller pive over det så  find en anden tråd!!!

Herinde diskutere vi Liverpool, ikke hvor dårlige eller uheldige andre hold er!!!

Tja, når jeg genlæser mine indlæg, og så læser dette, er jeg ikke i tvivl om, hvem der tuder.

ZhotLog:
Citat
Derudover vil jeg nu mene at Liverpools centrale forsvar er lige så godt som Man Utds.

Det tror jeg ikke, mange neutrale ville mene. Men lad det nu ligge.
« Seneste Redigering: 27 Okt 2008, 17:09 af United-styrer » Logged

JKJ
Gæst

« Svar #2210: 27 Okt 2008, 17:09 »

Tja, når jeg genlæser mine indlæg, og så læser dette, er jeg ikke i tvivl om, hvem der tuder.

Fint nok, men smut nu bare over i din Man U tråd og leg... Så kan du jo brokke dig alt det du vil om hvor dårlige vi er og hvor heldige vi var og uheldige i altid er osv, det hører ikke hjemme her...

United-styrer
Gæst

« Svar #2211: 27 Okt 2008, 17:11 »

Fint nok, men smut nu bare over i din Man U tråd og leg... Så kan du jo brokke dig alt det du vil om hvor dårlige vi er og hvor heldige vi var og uheldige i altid er osv, det hører ikke hjemme her...

Men det er åbenbart helt i orden at være dybt usaglig, så længe man skaber sig i sin egen klubtråd? I ingen af mine indlæg er jeg forfaldet til det niveau, du snakker på lige nu. Jeg søsætter en debat om styrkeforholdet mellem United og Liverpool, og du beder mig om at skride? Jow, jow...

verdenskrig
Manager

« Svar #2212: 27 Okt 2008, 17:25 »

Men det er åbenbart helt i orden at være dybt usaglig, så længe man skaber sig i sin egen klubtråd? I ingen af mine indlæg er jeg forfaldet til det niveau, du snakker på lige nu. Jeg søsætter en debat om styrkeforholdet mellem United og Liverpool, og du beder mig om at skride? Jow, jow...

Puds lige glorien engang, er ret sikker på han mener generelt og ikke bare dig, selvom dit indlæg heller ikke virkede helt gennem argumenteret. Grin crazy

Hvis du nu ser tilbage vil du også se at det ikke var dit indlæg han citerede da han skrev det... Jeg syntes bare det er underligt at i man u, arsenal, og chelsea fans har så travlt med at snakke om hvor heldige vi er, hvor meget bedre i egentlig er ( det du gjorde) og at vi ikke holder hjem..

Punkt et: Man bliver ikke mester uden at være heldig, medmindre man har en vanvidssæson! Held er simpelthen et middel der kræves for at nå målet!

Punkt to: Ja men hvis i var så ekstremt meget bedre som du og flere andre giver udtryk for burde i da ikke have tabt til os.. Det kan ikke længere være en tilfældighed at vi både slår chelsea og man u, samt ligger nr 1... Det kræver kun lidt objektivitet ( kan man sige det crazy ) at se det Smiley..

Punkt tre: Det ved hverken jeg, du, KF, eller Hades noget om... Syntes i øvrigt det er sjovt så mange der er begyndt at give faget" Spåmand" opmærksomhed Grin
« Seneste Redigering: 27 Okt 2008, 17:27 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #2213: 27 Okt 2008, 17:31 »

Puds lige glorien engang, er ret sikker på han mener generelt og ikke bare dig, selvom dit indlæg heller ikke virkede helt gennem argumenteret. Grin crazy

Hvis du nu ser tilbage vil du også se at det ikke var dit indlæg han citerede da han skrev det... Jeg syntes bare det er underligt at i man u, arsenal, og chelsea fans har så travlt med at snakke om hvor heldige vi er, hvor meget bedre i egentlig er ( det du gjorde) og at vi ikke holder hjem..

Punkt et: Man bliver ikke mester uden at være heldig, medmindre man har en vanvidssæson! Held er simpelthen et middel der kræves for at nå målet!

Punkt to: Ja men hvis i var så ekstremt meget bedre som du og flere andre giver udtryk for burde i da ikke have tabt til os.. Det kan ikke længere være en tilfældighed at vi både slår chelsea og man u, samt ligger nr 1... Det kræver kun lidt objektivitet ( kan man sige det crazy ) at se det Smiley..

Punkt tre: Det ved hverken jeg, du, KF, eller Hades noget om... Syntes i øvrigt det er sjovt så mange der er begyndt at give faget" Spåmand" opmærksomhed Grin

Hehe jaa det synes jeg osse er utroligt .. For det har jeg monopol på  Hævet Øjenbryn Mig og min berømte spåkugle ! Glem den ikke..

verdenskrig
Manager

« Svar #2214: 27 Okt 2008, 17:35 »

Hehe jaa det synes jeg osse er utroligt .. For det har jeg monopol på  Hævet Øjenbryn Mig og min berømte spåkugle ! Glem den ikke..

Haha så sandt som det er sagt, og derfor ( Rullende Øjne ) undrede det mig også Wink.. Men i går ramte jeg rigtigt, det skal hele fmf vide Grin

Men fatter bare ikke at folk har så travlt med at nedgøre liverpool som det ene og det andet, samt visse ekstremt stor visdom omkring det at være spåmand...

Man skulle jo næsten tro, at i tror på at vi bliver mestre, så travlt i har med at bortforklarer det  funny

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #2215: 27 Okt 2008, 17:41 »

Haha så sandt som det er sagt, og derfor ( Rullende Øjne ) undrede det mig også Wink.. Men i går ramte jeg rigtigt, det skal hele fmf vide Grin

Men fatter bare ikke at folk har så travlt med at nedgøre liverpool som det ene og det andet, samt visse ekstremt stor visdom omkring det at være spåmand...

Man skulle jo næsten tro, at i tror på at vi bliver mestre, så travlt i har med at bortforklarer det  funny

Det rigtige ord i den sætning istedet for tror = FRYGTER .. For så ska vi jo hører på jer et helt år  Hævet Øjenbryn  Thumbs Up
Det bliver ulideligt vi ka se hvor meget I går amok over en sejr på "broen" så hvis I får mesterskabet så lukker jeg ned for al kontakt til samtlige Liverpool fans.. Bliver ulideligt at høre på  Cool  Hævet Øjenbryn

Heh sagt med et glimt i øjet

verdenskrig
Manager

« Svar #2216: 27 Okt 2008, 17:44 »

Det rigtige ord i den sætning istedet for tror = FRYGTER .. For så ska vi jo hører på jer et helt år  Hævet Øjenbryn  Thumbs Up
Det bliver ulideligt vi ka se hvor meget I går amok over en sejr på "broen" så hvis I får mesterskabet så lukker jeg ned for al kontakt til samtlige Liverpool fans.. Bliver ulideligt at høre på  Cool  Hævet Øjenbryn

Heh sagt med et glimt i øjet

Var faktisk også lige ved at skrive frygter, men tænkte at jeg ville lade jer om det Grin

Tror nu også i havde jublet lidt efter en sejr over chelski Opstemt.. det er trods alt ikke hver dag det sker...

Kunne egentlig godt tænke mig at US ville svarer på mit indlæg før Peace

Cool

JKJ
Gæst

« Svar #2217: 27 Okt 2008, 18:13 »

Du har stort set ikke skrevet andet end hvor dårlige vi er, hvor dårlige spillerne er, hvor heldige vi er, hvor uheldige i var, hvor dårligt i spillede osv...

Det er så engang din holdning og fair no, men skriv da for pokker det i Man U tråden... Jeg tror ikke på der er en eneste Liverpool fan der gider hører om dette mere... Du kan håne og svine os alt det du vil i jeres egen tråd, det skal du ikke høre det mindste for, i hvert fald ikke fra mig...

Men når man begynder at skrive hvor dårlige vi er, heldige vi er osv osv så overskrider du min grænse... Det har intet at gøre i denne tråd, det kan kun skabe en masse ballade...

United-styrer
Gæst

« Svar #2218: 27 Okt 2008, 18:19 »

Du har stort set ikke skrevet andet end hvor dårlige vi er, hvor dårlige spillerne er, hvor heldige vi er, hvor uheldige i var, hvor dårligt i spillede osv...

Det er så engang din holdning og fair no, men skriv da for pokker det i Man U tråden... Jeg tror ikke på der er en eneste Liverpool fan der gider hører om dette mere... Du kan håne og svine os alt det du vil i jeres egen tråd, det skal du ikke høre det mindste for, i hvert fald ikke fra mig...

Men når man begynder at skrive hvor dårlige vi er, heldige vi er osv osv så overskrider du min grænse... Det har intet at gøre i denne tråd, det kan kun skabe en masse ballade...

Jeg har givet udtryk for min tvivl om jeres muligheder for at vinde mesterskabet og begrundet den med, at I har for mange "fyldspillere" og for få verdensstjerner. Du må meget gerne vise mig, hvor jeg har hånet og tilsvinet.

verdenskrig
Manager

« Svar #2219: 27 Okt 2008, 19:07 »

Fordi I har vundet mesterskabet én gang siden murens fald.
Er det ikke hån

Eftersom holdene er stort set de samme som i fjor, er styrkeforholdet dengang vel ikke helt irrelevant.

Jeg ved ikke, om du så jeg skrev "siden den dårlige sæsonstart"? Newcastle var vores sæsonpremiere. Det hører i min bog med til sæsonstarten. Jeg taler naturligvis om rækken siden nederlaget i Fool's Garden
Er det ikke hån

Vi er engelske og europæiske mestre, ergo er vi de bedste. Og ergo [i]er[/] alle dårligere end os.

Vanvittigt tyndt argumenteret... Og nu har jeg kun taget ting som jeg syntes du burde have formuleret anderledes... Hvis jeg skal tage alt fra andre så ville det nok tage sin tid...

Cool

Sider: 1 ... 146 147 [148] 149 150 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010