home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:02:08 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 10:46:58 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23495
  0 Brugere, 785 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejthanisandra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 26 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 145 146 [147] 148 149 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1972946 gange)
DimitarBerbatov
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #2190: 26 Okt 2008, 23:06 »

Jeg er ligeglad hvad Giggs burde ved 2. halvleg. Faktum er, at Kuyt udnyttedé, at han er en gammel nosserøv. Det kan godt være, at Liverpool får 2 mål på United-fejl, men igen Liverpool fremprovokerer dem ved at presse United i bund også tager man ofte forkerte beslutninger når man er presset i bund. Vi skabte en del i den kamp, hvor det ikke var United-fejl. Jeg husker mindst en 2-3 situationer, hvor United har store problemer med flade indlæg.
SO I WANNA LAUGH MY ASS OFF!

Jaa det er fint nok for I vandt kampen og tillykke med det .. Kan godt forstå alle Liverpool fans er helt oppe og kører over deres hold langt om længe lægger 1'er i ligaen .. Det er vel ikke sket siden murens fald !  Thumbs Up
Der er forskel på hvor store fejlne man laver er .. Det United gav jer var 2 deciderede mål.. Fx er der osse mange mål der ikke bliver lavet på fejl så ka ikk følge den tanke gang at alle mål bliver lavet på fejl.. At miste bolden oppe på modstanderens banehalvdel er ik en fejl det er bare en god bolderobring fra midtbanen/forsvarets side.. At lave selvmål er en fejl.. At forære modstanderne bolden i eget felt er en fejl.. Så den må I sgu længere ud med!
Heldigvis ska liverpool møde United på old trafford og så må vi jo se hva de kan .. Jeg mener stadig united forærer dem sejren ogsådan er det ..
De chancer du henviser til ..ja vi havde problemer med flade indlæg men ingen af de 2-3 flade indlæg du nævner kom til nogen speciel målchance .. Sååh nej I skabte intet udover det United forærede jer

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #2191: 27 Okt 2008, 08:51 »

Hold da op en gang tuderi. Det er underholdende læsning.

Anyways, så var det en rigtig lækker sejr i weekenden. Det var fantastisk, at der endelig blev skudt hul i Chelsea på broen. Specielt når konsekvensen er, at LFC rykker op på førstepladsen. Det er klart, at den gode sæsonstart giver forhåbninger om, at Liverpool omsider træder ind i mesterskabskampen. Omvendt må vi også være realistiske og sige, at på papiret er holdet ikke meget stærkere end sidste år. Derudover har vi har haft alle marginalerne på vores side her i starten med udvisninger til modstanderne, selvmål og sene scoringer. Det er naturligvis dejligt, men det varer formodentlig heller ikke ved. Det er ganske sjov læsning, når man forskellige steder kan se Liverpool-supporteres storhedsvanvid ovenpå weekendens sejr. For mig er det lige tidligt nok at tale om mesterskab. Dertil har vi slet ikke været overbevisende nok. Der er trods alt kun spillet 9 kampe. På et eller andet tidspunkt render vi ind i en stime af dårlige resultater. Spørgsmålet er bare hvor lang den bliver.

For mig har denne sæson (og reelt også den sidste) været Rafas svendeprøve. Han har nu været så længe i klubben, at man kan begynde at forlange lidt mere af ham. Mit krav forud for denne sæson, gik mest på, at vi skulle kunne stå distancen. Vi skal ikke være ude af mesterskabskampen til jul. Det skal ikke nødvendigvis ende med et mesterskab, men jeg vil gerne sidde med følelsen af, at vi var i nærheden. Og med den her start, er det første skridt ihvertfald taget.

-LFC-
Manager

« Svar #2192: 27 Okt 2008, 14:33 »

Hold da op en gang tuderi. Det er underholdende læsning.

Anyways, så var det en rigtig lækker sejr i weekenden. Det var fantastisk, at der endelig blev skudt hul i Chelsea på broen. Specielt når konsekvensen er, at LFC rykker op på førstepladsen. Det er klart, at den gode sæsonstart giver forhåbninger om, at Liverpool omsider træder ind i mesterskabskampen. Omvendt må vi også være realistiske og sige, at på papiret er holdet ikke meget stærkere end sidste år. Derudover har vi har haft alle marginalerne på vores side her i starten med udvisninger til modstanderne, selvmål og sene scoringer. Det er naturligvis dejligt, men det varer formodentlig heller ikke ved. Det er ganske sjov læsning, når man forskellige steder kan se Liverpool-supporteres storhedsvanvid ovenpå weekendens sejr. For mig er det lige tidligt nok at tale om mesterskab. Dertil har vi slet ikke været overbevisende nok. Der er trods alt kun spillet 9 kampe. På et eller andet tidspunkt render vi ind i en stime af dårlige resultater. Spørgsmålet er bare hvor lang den bliver.

For mig har denne sæson (og reelt også den sidste) været Rafas svendeprøve. Han har nu været så længe i klubben, at man kan begynde at forlange lidt mere af ham. Mit krav forud for denne sæson, gik mest på, at vi skulle kunne stå distancen. Vi skal ikke være ude af mesterskabskampen til jul. Det skal ikke nødvendigvis ende med et mesterskab, men jeg vil gerne sidde med følelsen af, at vi var i nærheden. Og med den her start, er det første skridt ihvertfald taget.
Hehe, efter at være faldet lidt ned ovenpå den store sejr i går, hvor jeg var helt oppe og køre så ser jeg hvad du mener.. Thumbs Up

Jeg tror nok, at vi får sådan en stime en eller anden gang, men jeg tror ikke, at den bliver ret lang. Jeg synes at holdet udviser en større tro på hinanden og en vilje til at give alt end det man så sidste sæson. Personligt er jeg tilfreds med vores sæson, hvis vi kommer i top 3 og ikke er sat af til jul. United og især Chelsea er nok lige en tand stærkere individuelt, men fordi de har et stærkere hold så skal man ikke give drømmene op! Thumbs Up

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #2193: 27 Okt 2008, 14:55 »

Jaa det er fint nok for I vandt kampen og tillykke med det .. Kan godt forstå alle Liverpool fans er helt oppe og kører over deres hold langt om længe lægger 1'er i ligaen .. Det er vel ikke sket siden murens fald !  Thumbs Up
Der er forskel på hvor store fejlne man laver er .. Det United gav jer var 2 deciderede mål.. Fx er der osse mange mål der ikke bliver lavet på fejl så ka ikk følge den tanke gang at alle mål bliver lavet på fejl.. At miste bolden oppe på modstanderens banehalvdel er ik en fejl det er bare en god bolderobring fra midtbanen/forsvarets side.. At lave selvmål er en fejl.. At forære modstanderne bolden i eget felt er en fejl.. Så den må I sgu længere ud med!
Heldigvis ska liverpool møde United på old trafford og så må vi jo se hva de kan .. Jeg mener stadig united forærer dem sejren ogsådan er det ..
De chancer du henviser til ..ja vi havde problemer med flade indlæg men ingen af de 2-3 flade indlæg du nævner kom til nogen speciel målchance .. Sååh nej I skabte intet udover det United forærede jer

Hvorfor er det ikke også en god bolderobring, hvis man tager bolden i modstanderens felt? Det kan det jo lige så vel være som, hvis det er midt på banen.
Stort set, hver en tabt bold, er en fejl fra det hold der taber bolden, men en god erobring for det hold der får bolden, så jo i bund og grund er langt de fleste boldtab en fejl. Om det så  er en dårlig tæmning, eller et træk for meget er sådan set irrelevant.
Selvfølgelig skal vi møde jer på Old Trafford, men nu er broen faldet, så mon ikke også at vi kan spide jer med jeres egen gaffel? Ej det er selvfølgelig umuligt at spå om nu.

Men face it, vi er bedst i dette øjeblik. Vi fører europas højest rangerende liga, hvorfor vi jo er det bedste hold!

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Ali
Reserveholdsspiller

« Svar #2194: 27 Okt 2008, 15:07 »

Først er fremmest er Reina efterhånden klasser over Van der Sar efter min opfattelse.
Jeg vil i også hellere have Mascherano, Alonso og Gerrard centralt end Carrick, Owen H og Scholes. Derudover vil jeg nu mene at Liverpools centrale forsvar er lige så godt som Man Utds. Tilgengæld synes jeg, at jeres kanter er vores overlegne by far, mens angrebet måske også hælder en smule til Man Utd. Smiley

Europas bedste centerforsvar er tbh en del stærkere end Liverpools. Agger/Skrtel og Carragher er hverken på niveau med Vidic og Ferdinand eller Carvalho og Terry.

I det hele taget skal jeres sejr ikke tages så voldsomt seriøst, når man tænker på, at det var et smadret Chelsea-hold. De manglede trods alt Drogba, Joe Cole, Essien og Ballack. Essien og Drogba er jo nogle af de bedste på deres pladser, og generelt er afløserne slet ikke nær samme niveau (Anelka, Kalou/Malouda fx).

ManUtd83
Manager

« Svar #2195: 27 Okt 2008, 15:13 »

Dine argumenter er for tynde DimitarBerbatov. Målene var en følge af katastrofalt forsvarsspil, men dette var fremtvunget af Liverpools hårde pres og Uniteds manglende evne til at håndtere det. Det er da fairplay - og i øvrigt også noget United skaber chancer på.

Men face it, vi er bedst i dette øjeblik. Vi fører europas højest rangerende liga, hvorfor vi jo er det bedste hold!

Det synes jeg så til gengæld også er tyndt. Ser man på de omstændigheder Liverpool har vundet under (udvisninger, sene mål osv.), vil jeg ikke bedømme dem som det bedste hold, men derimod Chelsea, som på trods af nederlaget har været mest overbevisende. I øvrigt er det først fair at bedømme hvem der er bedst efter alle 38 spillerunder synes jeg.

At Reina har holdt nullet flest gange de sidste tre sæsoner, mener jeg det er?, Beviser da at vores backfour og målmand er på højde med jeres?

Det er noget vås. Sidste sæson havde United og Chelsea 21 Clean Sheets, mens Liverpool havde 18. Eneste grund til, at Reine vinder de priser er, at Chelsea's og United's respektive keepere har været skadet og misset kampe.

JKJ
Gæst

« Svar #2196: 27 Okt 2008, 15:16 »

Europas bedste centerforsvar er tbh en del stærkere end Liverpools. Agger/Skrtel og Carragher er hverken på niveau med Vidic og Ferdinand eller Carvalho og Terry.

I det hele taget skal jeres sejr ikke tages så voldsomt seriøst, når man tænker på, at det var et smadret Chelsea-hold. De manglede trods alt Drogba, Joe Cole, Essien og Ballack. Essien og Drogba er jo nogle af de bedste på deres pladser, og generelt er afløserne slet ikke nær samme niveau (Anelka, Kalou/Malouda fx).

Hvis i ikke kan tåle et nederlag så trøst jer dog med at det var alle andres skyld end jeres egen, det gælder både Chelsea's og Man U fan... Men kan i så ikke finde en anden tråd at skrive det i, evt den der omhandler jeres respektive klubber, eller opret en tudetråd!! Jeg og stort set alle andre Liverpool fan er ved at være godt træt af at høre jeres tuderi, dårlige undskyldninger osv...
Vi vandt, vi ligger nr 1 og så er den jo ikke længere... Der er 29 omgange tilbage så der er jo intet afgjort endnu, tabellen ser med garanti ikke ud  til slut som den gør nu...

I har tabt en kamp til os, det er ikke noget der sker hverdag, det sker faktisk ikke ret tit, men så lad dog for pokker os glæde os over det så kan i spise jeres tudekiks et andet sted...

Men kan fandeme ikke se hvorfor ikke vi skal have lov til at glæde os over det, hvis i vil tude eller pive over det så  find en anden tråd!!!

Herinde diskutere vi Liverpool, ikke hvor dårlige eller uheldige andre hold er!!!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2197: 27 Okt 2008, 15:17 »

I øvrigt er det først fair at bedømme hvem der er bedst efter alle 38 spillerunder synes jeg.

Ja, sådan vurderer man hvem der var bedst over hele sæsonen, ligesom man vurderer hvem der har været bedst indtil videre, ved at kigge på hvem der ligger nr. 1 lige nu.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

verdenskrig
Manager

« Svar #2198: 27 Okt 2008, 15:31 »

Hvis i ikke kan tåle et nederlag så trøst jer dog med at det var alle andres skyld end jeres egen, det gælder både Chelsea's og Man U fan... Men kan i så ikke finde en anden tråd at skrive det i, evt den der omhandler jeres respektive klubber, eller opret en tudetråd!! Jeg og stort set alle andre Liverpool fan er ved at være godt træt af at høre jeres tuderi, dårlige undskyldninger osv...
Vi vandt, vi ligger nr 1 og så er den jo ikke længere... Der er 29 omgange tilbage så der er jo intet afgjort endnu, tabellen ser med garanti ikke ud  til slut som den gør nu...

I har tabt en kamp til os, det er ikke noget der sker hverdag, det sker faktisk ikke ret tit, men så lad dog for pokker os glæde os over det så kan i spise jeres tudekiks et andet sted...

Men kan fandeme ikke se hvorfor ikke vi skal have lov til at glæde os over det, hvis i vil tude eller pive over det så  find en anden tråd!!!

Herinde diskutere vi Liverpool, ikke hvor dårlige eller uheldige andre hold er!!!

Månedens indlæg... Jeg er så 100 % enig... JEg har sjældent hørt mage til tuderi, dårlige undskyldninger, bortforklaringer, osv osv.. Tør slet ikke tænke på hvad der sker hvis vi bliver mestre.. Hænger i så jer selv Grin

Men vil egentlig bare lade indlægget tale for sig selv Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

KF
Landsholdsspiller

« Svar #2199: 27 Okt 2008, 15:33 »

Månedens indlæg... Jeg er så 100 % enig... JEg har sjældent hørt mage til tuderi, dårlige undskyldninger, bortforklaringer, osv osv.. Tør slet ikke tænke på hvad der sker hvis vi bliver mestre.. Hænger i så jer selv Grin

Men vil egentlig bare lade indlægget tale for sig selv Thumbs Up

I bliver ikke mestre, saa det behoever du slet ikke spekulere paa. Derudover forstaar jeg ikke, du kommenterer indlaegget, hvis du vil lade det tale for dig selv, men fair enough.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

verdenskrig
Manager

« Svar #2200: 27 Okt 2008, 15:50 »

I bliver ikke mestre, saa det behoever du slet ikke spekulere paa. Derudover forstaar jeg ikke, du kommenterer indlaegget, hvis du vil lade det tale for dig selv, men fair enough.

Nå der var du igen KF Opstemt.. Syntes underligt nok du blev så tavs den anden dag da jeg bad dig være konkret, om hvilke fordomme som Brøndbys fans lever op til Grin.. Men fair enough, jeg kendte heller ikke selv svaret...

Og jo det skal jeg nok spekulerer på.. Vi har slået Man u, og chelski, og vist at vi har et mesterholds held, så hvorfor ikke... Du havde nok også grint lidt, hvis jeg sagde at Aab blev mestre sidste år  Rullende Øjne?
Medmindre du hedder Merlin med krystalkuglen eller det som ligner, kan jeg ikke tage dit indlæg seriøst Smiley

Troede bare den anden dag var en enlig svale, men det kan jeg så se at det ikke er.. Kan godt forstå at Nicolas Felipe var ved at gå i spåner over at debatterer med dig.. Puha det kræver sin mand Shockeret

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

-LFC-
Manager

« Svar #2201: 27 Okt 2008, 16:18 »

Ballack og Cole er jo ikke ret meget andet end marginalspillere. I øvrigt smadrede samme hold Middlesbrough 5-0 på samme bane, men jeg tror nu mere, at det var måden som Liverpool spillede der gjorde, at Liverpool vandt i går. Liverpool lukkede meget effektivt ned for Chelseas offensiv og da Chelsea ingen Drogba havde at spille bolden op på, så kunne de heller ikke komme til noget. I øvrigt er det mig en gåde, hvorfor ingen rigtigt har prøvet på det før...
Undskyld, men det ved du da godt nok kigeså lidt om som alle andre mennesker der bor på kloden gør. Jeg tror ikke på det endnu i år, da jeg mener, at vi skal til jul før jeg begynder rigtigt at tør tro på muligheden. Smiley Rullende Øjne
« Seneste Redigering: 27 Okt 2008, 16:29 af Hawk1nZ » Logged

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #2202: 27 Okt 2008, 16:24 »

liverpool er en lorte klub

Kreativt svar  Rullende Øjne

Men dejligt med 3point igår! Og dejligt med en længeventet 1.plads Smiley
Så må vi jo kun håbe den varer sæsonen ud

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #2203: 27 Okt 2008, 16:25 »

liverpool er en lorte klub

Lol for noget lort at skrive .. Kom i det mindste med en begrundelse ..
Og inden man beskylder mig for at være liverpool fan - nej er jeg ikk er Man Utd fan helt ind til hjertet..
Synes bare stadig det er noget lort at skrive uden at ha en grund

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #2204: 27 Okt 2008, 16:27 »

Lol for noget lort at skrive .. Kom i det mindste med en begrundelse ..
Og inden man beskylder mig for at være liverpool fan - nej er jeg ikk er Man Utd fan helt ind til hjertet..
Synes bare stadig det er noget lort at skrive uden at ha en grund

Er du virkelig det?!  Shockeret  Shockeret

Det har du da ellers ikke givet meget udtryk for i denne tråd!

Men vil stadig gerne have svar på:

Hvorfor er det ikke også en god bolderobring, hvis man tager bolden i modstanderens felt? Det kan det jo lige så vel være som, hvis det er midt på banen.
Stort set, hver en tabt bold, er en fejl fra det hold der taber bolden, men en god erobring for det hold der får bolden, så jo i bund og grund er langt de fleste boldtab en fejl. Om det så  er en dårlig tæmning, eller et træk for meget er sådan set irrelevant.
Selvfølgelig skal vi møde jer på Old Trafford, men nu er broen faldet, så mon ikke også at vi kan spide jer med jeres egen gaffel? Ej det er selvfølgelig umuligt at spå om nu.

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Sider: 1 ... 145 146 [147] 148 149 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010