Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 11:02:08
NAsMaR
Blogs
Minimalistic 2020
I går
kl. 10:46:58
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54
Sirstaal
Spillersøg...
Spillererfaring
12 Jan 2025, 20:51
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere:
23495
0 Brugere, 705 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
godrejthanisandra
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Liverpool Tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
144
145
[
146
]
147
148
...
1222
Forfatter
Emne: Liverpool Tråden (Læst 1972926 gange)
JKJ
Gæst
Sv: Liverpool Tråden
«
Svar #2175:
26 Okt 2008, 20:01 »
Citat af: United-styrer 26 Okt 2008, 19:46
Og det kan United. Det har spillerne bevist de to seneste sæsoner.
Vi har spillet ganske overbevisende siden den dårlige sæsonstart. Det ville du også vide, hvis du havde set vores kampe.
Fordi I har vundet mesterskabet én gang siden murens fald. Vi har vundet det ti, heraf de to seneste år
Troede vi snakkede denne sæon, sidste sæson, eller forrige eller den i 97 kan vi jo ikke bruge til en skid...
Overbevisende?? Det er så derfor i har sat point til mod dårligere hold som Chelsea, Everton Liverpool og Newcastle... De er jo alle dårligere end jer, i hvert fald ifølge jeres egen mening...
Jamen, hvis i er så skide gode hvorfor ligger i så ikke nr 1. med 24 point?? Så nej jeres reserver har ikke levet op til kravene, de har jo ikke indfriet de forventninger der var til dem når de ikke kan leve op til Carrick niveau...
Det er til at brække sig over at alle er dårligere end jer, og når i så ikke vinder så er det fordi i havde en dårlig dag...
Hvad er det for noget at lukke ud, flere af jer mener også at Liverpool kun består af 2 spillere, Torres og Gerrard... Så er det jo meget godt af et hold der ikke kunne stille op vandt med 2-1 over jer, da de 2 nævnte spillere ikke var med, bortset fra Gerrard de sidste 20 min... Åhhh det havde jeg lige glemt, i havde en dårlig dag!!! Det kunne jo også være at det holdene i mødte der gjorde i havde en dårlig dag...
DimitarBerbatov
Gæst
«
Svar #2176:
26 Okt 2008, 20:02 »
Rotationsprincippet tror jeg personligt ikke på.. Det holder ikke man plejer at sige man ikke ska lave om på et vindende hold og sådan er det sgu !
Jaa Liverpool har fået en god start på sæsonen tror bare det bliver Arsenal om igen..Ligesom sidste år.. Nej jeres hold er blevet bedre end det var sidste år - synes bare ikke bredden er der og på et tidspunkt vil nogle spillere gå ned i form og der tror jeg bare ikke I har reserverne til at erstatte dem!
Macke
Førsteholdsspiller
«
Svar #2177:
26 Okt 2008, 20:04 »
JKJ du kan lige så godt lade være.. de united fans fatter ikke en skid..
gerre
Førsteholdsspiller
«
Svar #2178:
26 Okt 2008, 20:05 »
Tja alle hold bliver nødt til at bruge rotationsystemet til en vis grad men jeg er enig i at det ikke er brugbart i så høj grad som Rafa brugte det.
Men jeg er rimelig sikker på at det havde sin stor del af æren af Liverpools gode forår de sidste år, simpelthen fordi spillerne er mere friske efter en ellers lang sæson, end de andre holds.
DimitarBerbatov
Gæst
«
Svar #2179:
26 Okt 2008, 20:05 »
Citat af: JKJ 26 Okt 2008, 20:01
Troede vi snakkede denne sæon, sidste sæson, eller forrige eller den i 97 kan vi jo ikke bruge til en skid...
Overbevisende?? Det er så derfor i har sat point til mod dårligere hold som Chelsea, Everton Liverpool og Newcastle... De er jo alle dårligere end jer, i hvert fald ifølge jeres egen mening...
Jamen, hvis i er så skide gode hvorfor ligger i så ikke nr 1. med 24 point?? Så nej jeres reserver har ikke levet op til kravene, de har jo ikke indfriet de forventninger der var til dem når de ikke kan leve op til Carrick niveau...
Det er til at brække sig over at alle er dårligere end jer, og når i så ikke vinder så er det fordi i havde en dårlig dag...
Hvad er det for noget at lukke ud, flere af jer mener også at Liverpool kun består af 2 spillere, Torres og Gerrard... Så er det jo meget godt af et hold der ikke kunne stille op vandt med 2-1 over jer, da de 2 nævnte spillere ikke var med, bortset fra Gerrard de sidste 20 min... Åhhh det havde jeg lige glemt, i havde en dårlig dag!!! Det kunne jo også være at det holdene i mødte der gjorde i havde en dårlig dag...
JA MEN det er osse noget lort at lukke ud.. For lige i kampen mod jer er det OS der smider den væk.. Van der Sar ser ALT andet end godt ud i 1-1 målet.. Lige efter det mål brænder Tevez verdens største chance og 2-1 målet er bare tilgrin af Giggs.. Ved ikke hvad han tænkte på der .. Den ska bare losses væk det bedste han har lært ..
Så ja det var en utrolig dårligt dag for Manchester United og havde vi bare spillet op til normalt niveau havde I heller ikke fået nogle mål der.. I fik jeres mål på nogle Man Utd fejl.. Dårligt eksempel at stille op.. I skabte ik en skid hele den kamp.. Reserverne har ikke helt slået til men heldigvis går en sæson fra August til Maj .. Sååh meget kan nå at ske!
DimitarBerbatov
Gæst
«
Svar #2180:
26 Okt 2008, 20:09 »
Citat af: gerre 26 Okt 2008, 20:05
Tja alle hold bliver nødt til at bruge rotationsystemet til en vis grad men jeg er enig i at det ikke er brugbart i så høj grad som Rafa brugte det.
Men jeg er rimelig sikker på at det havde sin stor del af æren af Liverpools gode forår de sidste år, simpelthen fordi spillerne er mere friske efter en ellers lang sæson, end de andre holds.
Jojo det gør man da .. Spillerne kan ikke spille 20 kampe i træk uden en lille pause men at skifte 5-7 spillere ud fra kamp til kamp er heller ikke godt for noget! Men det er du jo meget enig i såå
Hm du har måske en pointe der, men hva ka du bruge friske spillere til i slutningen af sæsonen når man er 15 point efter nr. 1 i ligaen, røget ud af carling cuppen, fa cuppen osv.. Kan du vel godt se
gerre
Førsteholdsspiller
«
Svar #2181:
26 Okt 2008, 20:13 »
det kan jeg da, og det er heller ikke fordi jeg mener han skal gå tilbage til rotationen, men påpeger bare det at på trods af de sidste sæsoners imponerende form i foråret, så kan det, efter min mening ikke rigtig bruges da denne sæson er opbygget så markant anderledes for os.
United-styrer
Gæst
«
Svar #2182:
26 Okt 2008, 20:16 »
Eftersom holdene er stort set de samme som i fjor, er styrkeforholdet dengang vel ikke helt irrelevant.
Overbevisende?? Det er så derfor i har sat point til mod dårligere hold som Chelsea, Everton Liverpool og Newcastle... De er jo alle dårligere end jer, i hvert fald ifølge jeres egen mening.
Jeg ved ikke, om du så jeg skrev "siden den dårlige sæsonstart"? Newcastle var vores sæsonpremiere. Det hører i min bog med til sæsonstarten. Jeg taler naturligvis om rækken siden nederlaget i Fool's Garden (1-1 på The Bridge, 2-0 over Bolton, 2-0 over Blackburn og 4-0 over WBA samt 3-0 over Celtic i CL).
Fordi vi - akkurat som sidste år, hvor vi vandt hele lortet - fik en miserabel sæsonstart, men nu er oppe i omdrejninger.
Vi er engelske og europæiske mestre, ergo er vi de bedste. Og ergo [i]er[/] alle dårligere end os. Men jeg anerkender andre holds præstationer, og jeg anerkendte også jeres fortjente sejr tidligere på sæsonen, ligesom jeg mener, at Evertons point i går var fortjent, for de var bedst i anden halvleg.
Jeg har ikke sagt, at I kun består af to spillere, blot at de eneste af jeres spillere, jeg kunne se på United-holdkortet, er Torres og Gerrard. Kan du finde de Liverpool-spillere, der kunne slå VDS, Rio, Vidic, Evra, Brown/Gaz, Carrick, Scholes, Ronaldo, Nani/Giggs, Rooney, Berbatov eller Tevez af holdet, hvis du ikke må nævne Gerrard og Torres?
«
Seneste Redigering: 26 Okt 2008, 20:18 af United-styrer
»
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #2183:
26 Okt 2008, 20:43 »
Citat af: United-styrer 26 Okt 2008, 20:16
Vi er engelske og europæiske mestre, ergo er vi de bedste. Og ergo [i]er[/] alle dårligere end os.
Det er så noget fis... I vandt PL og CL sidste år, ergo var I det bedste hold sidste år - Lige pt. er Liverpool det bedste hold i denne sæson (ligegyldigt hvem de har mødt og hvor heldige de har været), og det er da noget fis at sige at United "er" det bedste hold, for det ER de tydeligvis ikke eftersom de tabte mod Liverpool og havde nogle andre dårlige resultater som gør at de ikke ligger nr. 1.
DimitarBerbatov: Der ligger en forsvarsfejl til bunds i 90% af alle mål (ja det er et random tal som jeg har fundet på), så at undskylde et nederlag med at éns hold lavede fejl, er da overhovedet ikke en undskyldning. I lavede jo åbenbart flere fejl end Liverpool, for ellers havde I vundet, og derfor var Liverpool det bedste hold i den kamp.
«
Seneste Redigering: 26 Okt 2008, 20:45 af Hawk1nZ
»
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
-LFC-
Manager
«
Svar #2184:
26 Okt 2008, 22:23 »
Citat af: DimitarBerbatov 26 Okt 2008, 20:05
JA MEN det er osse noget lort at lukke ud.. For lige i kampen mod jer er det OS der smider den væk.. Van der Sar ser ALT andet end godt ud i 1-1 målet.. Lige efter det mål brænder Tevez verdens største chance og 2-1 målet er bare tilgrin af Giggs.. Ved ikke hvad han tænkte på der .. Den ska bare losses væk det bedste han har lært ..
Så ja det var en utrolig dårligt dag for Manchester United og havde vi bare spillet op til normalt niveau havde I heller ikke fået nogle mål der.. I fik jeres mål på nogle Man Utd fejl.. Dårligt eksempel at stille op.. I skabte ik en skid hele den kamp.. Reserverne har ikke helt slået til men heldigvis går en sæson fra August til Maj .. Sååh meget kan nå at ske!
I wanna laugh my ass off!
Grunden til, at i lavede de fejl var, at Liverpool pressede jer i bund. Jeg er enig i, at United dominerede i de første 15 minutter, men herefter var i helt væk og lukket totalt ned af en mere end solid Liverpool-midtbane. I sær Mascherano slog jeres spil fuldstændigt i stykker. Begge fejl kommer efter pres fra Liverpool-spillere. Riera vidstnok ved det 1. mål og så Mascherano ved det 2. Jeres mål var et skide resultat af en lortestart fra Liverpool og réelt det eneste i havde udover Tevéz chance. Og grunden til, at i ikke spillede op til jeres niveau var, at Liverpool ødelagde jer...
Citat af: United-styrer 26 Okt 2008, 20:16
Eftersom holdene er stort set de samme som i fjor, er styrkeforholdet dengang vel ikke helt irrelevant.
Jo, eftersom Liverpool har et bredere hold end sidste år.
Jeg ved ikke, om du så jeg skrev "siden den dårlige sæsonstart"? Newcastle var vores sæsonpremiere. Det hører i min bog med til sæsonstarten. Jeg taler naturligvis om rækken siden nederlaget i Fool's Garden (1-1 på The Bridge, 2-0 over Bolton, 2-0 over Blackburn og 4-0 over WBA samt 3-0 over Celtic i CL).
Fordi vi - akkurat som sidste år, hvor vi vandt hele lortet - fik en miserabel sæsonstart, men nu er oppe i omdrejninger.
Det kan da være røvligegyldigt, hvad i gjorde sidste år.
Vi er engelske og europæiske mestre, ergo er vi de bedste. Og ergo [i]er[/] alle dårligere end os. Men jeg anerkender andre holds præstationer, og jeg anerkendte også jeres fortjente sejr tidligere på sæsonen, ligesom jeg mener, at Evertons point i går var fortjent, for de var bedst i anden halvleg.
Ergo i var de bedste sidste år...
Jeg har ikke sagt, at I kun består af to spillere, blot at de eneste af jeres spillere, jeg kunne se på United-holdkortet, er Torres og Gerrard. Kan du finde de Liverpool-spillere, der kunne slå VDS, Rio, Vidic, Evra, Brown/Gaz, Carrick, Scholes, Ronaldo, Nani/Giggs, Rooney, Berbatov eller Tevez af holdet, hvis du ikke må nævne Gerrard og Torres?
Reina kunne sikkert slå en afdanket hollænder af pinden, Jeres midtbane kunne godt savne en Mascherano type sommetider, mens jeg godt nok synes at Nani/Giggs er nada ift. Babel..Bare irriterende, at Babel aldrig får chancen fra start. Giggs er gammel og egenligt bedre centralt nu, mens Nani godt nok er ringe imo. selvisk, mens han driblinger lykkes 2/10 gange. Ellers er i stærkere, men jeg synes Liverpool er bredere. Måske bortset fra backs'ne og kanterne. Egenligt er en Alonso i topform også ihvertfald en klasse bedre end en gammel Scholes og Carrick.
«
Seneste Redigering: 26 Okt 2008, 22:25 af -LFC-
»
ZhotLog
Gæst
«
Svar #2185:
26 Okt 2008, 22:39 »
Først er fremmest er Reina efterhånden klasser over Van der Sar efter min opfattelse.
Jeg vil i også hellere have Mascherano, Alonso og Gerrard centralt end Carrick, Owen H og Scholes. Derudover vil jeg nu mene at Liverpools centrale forsvar er lige så godt som Man Utds. Tilgengæld synes jeg, at jeres kanter er vores overlegne by far, mens angrebet måske også hælder en smule til Man Utd.
DimitarBerbatov
Gæst
«
Svar #2186:
26 Okt 2008, 22:44 »
Citat af: -LFC- 26 Okt 2008, 22:23
I wanna laugh my ass off!
Grunden til, at i lavede de fejl var, at Liverpool pressede jer i bund. Jeg er enig i, at United dominerede i de første 15 minutter, men herefter var i helt væk og lukket totalt ned af en mere end solid Liverpool-midtbane. I sær Mascherano slog jeres spil fuldstændigt i stykker. Begge fejl kommer efter pres fra Liverpool-spillere. Riera vidstnok ved det 1. mål og så Mascherano ved det 2. Jeres mål var et skide resultat af en lortestart fra Liverpool og réelt det eneste i havde udover Tevéz chance. Og grunden til, at i ikke spillede op til jeres niveau var, at Liverpool ødelagde jer...
Så du mener ikke at ved mål nr. 2 burde GIGGS ikke bare have losset den bold ud? Den bold Kuyt tog fordi giggs intet gjorde ??
Det er jo fordi han blev presset kan jeg godt se.. Fordi det var en umulighed for ham at losse den ud over baglinjen.. Bolden var 2 cm fra linjen.. Og at v-d-s ik bare bliver på sin pind ved første mål og lader Wes Brown sparke væk er jo fordi han bliver presset.. Det er klart.. Jeg kan godt se det.. I får jeres mål på 2 united fejl .. FACE IT.. det kan du da ikk benægte du ka bare se replay af kampen.. Udover det har I en kæmpe chance ved et hjørnespark hvor VDS taber bolden .. Igen en united fejl.. Hvad skaber I ?? hvor det ik er en united fejl..
SO I WANNA LAUGH MY ASS OFF!
Anfield
Reserveholdsspiller
«
Svar #2187:
26 Okt 2008, 22:46 »
At Reina har holdt nullet flest gange de sidste tre sæsoner, mener jeg det er?, Beviser da at vores backfour og målmand er på højde med jeres? Evra er dog bedre end nogen af vores muligheder efter min mening.
Hvor mange mål bliver skabt uden der er fejl involveret??? Enten en fejl aflevering, fejl markering eller andet? Du vinder vel en fodboldkamp ved at lave mindre fejl end din modstander?
"Son, when participating in sporting events - it is not a question about winning and loosing, it's about how drunk you can get !"
-LFC-
Manager
«
Svar #2188:
26 Okt 2008, 22:53 »
Citat af: DimitarBerbatov 26 Okt 2008, 22:44
Så du mener ikke at ved mål nr. 2 burde GIGGS ikke bare have losset den bold ud? Den bold Kuyt tog fordi giggs intet gjorde ??
Det er jo fordi han blev presset kan jeg godt se.. Fordi det var en umulighed for ham at losse den ud over baglinjen.. Bolden var 2 cm fra linjen.. Og at v-d-s ik bare bliver på sin pind ved første mål og lader Wes Brown sparke væk er jo fordi han bliver presset.. Det er klart.. Jeg kan godt se det.. I får jeres mål på 2 united fejl .. FACE IT.. det kan du da ikk benægte du ka bare se replay af kampen.. Udover det har I en kæmpe chance ved et hjørnespark hvor VDS taber bolden .. Igen en united fejl.. Hvad skaber I ?? hvor det ik er en united fejl..
Hvorfor er scum-fans altid så bitre?
Jeg er ligeglad hvad Giggs burde ved 2. halvleg. Faktum er, at Kuyt udnyttedé, at han er en gammel nosserøv. Det kan godt være, at Liverpool får 2 mål på United-fejl, men igen Liverpool fremprovokerer dem ved at presse United i bund også tager man ofte forkerte beslutninger når man er presset i bund. Vi skabte en del i den kamp, hvor det ikke var United-fejl. Jeg husker mindst en 2-3 situationer, hvor United har store problemer med flade indlæg.
ZhotLog
Gæst
«
Svar #2189:
26 Okt 2008, 22:57 »
Som Hawk siger, næsten alle mål i fodbold skyldes fejl i forsvaret. Det hold der laver færreste fejl vinder.
Sider:
1
...
144
145
[
146
]
147
148
...
1222
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »