home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:02:08 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
I dag kl. 10:46:58 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23495
  0 Brugere, 991 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejthanisandra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 62 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 136 137 [138] 139 140 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1971480 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #2055: 03 Okt 2008, 13:49 »

synes ikke agger skulle tage til real madrid Wink

Du laver jo ikke andet end oneliner indlæg.. Prøv dog at kom med nogle argumenter i stedet for at skrive en statement som vi andre ikke kan bruge til noget - Der er en grund til at det hedder et debatforum.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

alek9000
Manager

« Svar #2056: 03 Okt 2008, 13:53 »

Dem kan du helt sikkert finde på youtube Wink
Må man desværre ikke vise på youtube  Rullende Øjne

-KNM-
Manager

« Svar #2057: 03 Okt 2008, 14:17 »

Du kan finde dem på onside.dk

-LFC-
Manager

« Svar #2058: 05 Okt 2008, 20:55 »

En fantastisk sejr vi vinder idag. Så hele 2. halvleg og nuuuij et comeback vi laver.

1. halvleg spiller vi som en sæk lort og City fører 2-0 ved halvleg ved Ireland og et flot frisparksmål af Garrido. Liverpool havde spillet som en sæk lort efter hvad jeg så i de sidste 20 min af den halvleg. I 2 halvleg er der ikke noget der tyder på, at det skulle ændres. City dominerede, men ligepludselig dukker Torres op også er det ligesom at troen kommer tilbage. Og da City få minutter efter får Zabaleta vist ud så sidder vi på det. Torres udligner i det 73. minut vistnok og herefter presser vi hårdt på for sejren. Mulighederne mangler ikke, men effektiviteten var ikke så god. Torres havde især en kæmpe chance et par minutter før tid. Og da Skrtel udgår med en skade, så ligner det, at vi må "nøjes" med en uafgjort. Fint efter at have været bagud med 2, men jeg var lidt skuffet over, at vi ikke havde udnyttet udvisningen bedre. Ligepludselig går mit stream i stå også er det næste jeg ser, at Dirk Kuyt jubler. Kæft hvor nice. Så ikke målet, men hvilket fantastisk comeback vi leverer. Simpelthen så fucking smukt. Det er ægte Liverpool ånd når det er ALLERBEDST. Dejligt, at vi holder trit med Chelsea. Holder United 6 point væk og øger til Arsenal!

FUCKING SMUKT! Thumbs Up

Pepe
Gæst

« Svar #2059: 05 Okt 2008, 21:27 »

Må man desværre ikke vise på youtube  Rullende Øjne

er det rigtigt? Det var jeg ikke klar over. Vil BESTEMT ikke opfordre til kriminalitet Smiley

Pepe
Gæst

« Svar #2060: 05 Okt 2008, 21:30 »

Og forresten, er du sindssyg hvor er det lækkert at komme hjem og se, at vi har vundet 3-2 over City! Og det bliver bestemt ikke dårligere af at vi vender den til sidst! Jeg tror, vi kan holde trit med United i år!

-LFC-
Manager

« Svar #2061: 05 Okt 2008, 21:31 »

Og forresten, er du sindssyg hvor er det lækkert at komme hjem og se, at vi har vundet 3-2 over City! Og det bliver bestemt ikke dårligere af at vi vender den til sidst! Jeg tror, vi kan holde trit med United i år!
Det er nok mere Chelsea vi skal holde trit med.

Pepe
Gæst

« Svar #2062: 05 Okt 2008, 21:34 »

Tja, det kan vel diskuteres. Jeg tror, United ender over Chelsea til sommer Smiley

-KNM-
Manager

« Svar #2063: 05 Okt 2008, 21:40 »

Men hvad nu med Skrtl?

Personligt synes jeg det er ærgeligt at stimen med ham og carra bliver brudt. Men det er nu også fedt at Daniel Agger nu kan komme igang igen.

-LFC-
Manager

« Svar #2064: 05 Okt 2008, 21:44 »

Tja, det kan vel diskuteres. Jeg tror, United ender over Chelsea til sommer Smiley
Sker næppe. Chelsea virker som et kværnende kollektiv med profiler, mens United er rimeligt ufarlige uden Ronaldo. Bliver han skadet i længere tid kan de vinke farvel til PL.

Pepe
Gæst

« Svar #2065: 05 Okt 2008, 21:54 »

De har virket svingende her i starten af sæsonen, men jeg tror, når de kommer igang, at de kan komme op på samme niveau som sidste sæson, hvor de var bedre end Chelsea.

-LFC-
Manager

« Svar #2066: 05 Okt 2008, 21:58 »

De har virket svingende her i starten af sæsonen, men jeg tror, når de kommer igang, at de kan komme op på samme niveau som sidste sæson, hvor de var bedre end Chelsea.
Så er der lige dét at Chelsea lige pt. spiller bedre end de gjorde sidste år. Endda meget bedre. Desuden tror jeg heller ikke, at United kommer helt op i gear. crazy

Håber det heller ikke! Thumbs Up

JKJ
Gæst

« Svar #2067: 06 Okt 2008, 10:16 »

Men hvad nu med Skrtl?

Personligt synes jeg det er ærgeligt at stimen med ham og carra bliver brudt. Men det er nu også fedt at Daniel Agger nu kan komme igang igen.

Er også lidt delt i min mening, det er bestemt ikke godt hvis han er færdig i et længere stykke tid, men hvis det på den anden side kan give Agger den chance han mangler så klager jeg ikke...  Ubeslutsom

Og som flere skriver, et fantastisk comeback, det havde jeg ikke set komme og havde gerne solgt den for 1 point ved halvleg og efter de 90 min, men når det nu kommer til stykket kan jeg godt leve med en sejr  Thumbs Up

Og det der måske var vigtigst i kampen, Kuyt scorede sit første mål i PL i 11 mdr!! måske det kan løse lidt op nu, for han har jo scoret en del i CL...

-LFC-
Manager

« Svar #2068: 06 Okt 2008, 13:59 »

Var det virkelig snart et år siden Kuyt scorede i PL? Shockeret

JKJ
Gæst

« Svar #2069: 06 Okt 2008, 14:08 »

Var det virkelig snart et år siden Kuyt scorede i PL? Shockeret

Det siger de kloge mennesker, og er absolut ikke i tvivl om det er korrekt, for jeg kan heller ikke huske den sidste scoring fra hans side i PL...

Men mon ikke der nu kommer et par stykker mere fra hans fod nu??n  Thumbs Up

Sider: 1 ... 136 137 [138] 139 140 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010