Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 11:02:08
NAsMaR
Blogs
Minimalistic 2020
I dag
kl. 10:46:58
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54
Sirstaal
Spillersøg...
Spillererfaring
12 Jan 2025, 20:51
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere:
23495
0 Brugere, 724 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
godrejthanisandra
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Liverpool Tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
133
134
[
135
]
136
137
...
1222
Forfatter
Emne: Liverpool Tråden (Læst 1968971 gange)
Suicide
Landsholdsspiller
Sv: Liverpool Tråden
«
Svar #2010:
24 Sep 2008, 19:51 »
Det er skræmmende ja, men Mark González står der to gange
Det ændre dog ikke på at det er en fuldstændig sindsyg indkøbs politik Benitéz har ført sig. Han er lidt for glad for spaniere og mange af dem har enten floppet helt eller halvt. Lad os få noget engelsk blod! Med kvalitet
Sådan gøres en entré i crewet!!
Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper
JKJ
Gæst
«
Svar #2011:
24 Sep 2008, 19:56 »
Citat af: Suicide 24 Sep 2008, 19:51
Det er skræmmende ja, men Mark González står der to gange
Det ændre dog ikke på at det er en fuldstændig sindsyg indkøbs politik Benitéz har ført sig. Han er lidt for glad for spaniere og mange af dem har enten floppet helt eller halvt. Lad os få noget engelsk blod! Med kvalitet
Hehe, det gør han også, han er kommet fra Albcete, på 2 forskellige dage 7/5 og 10/5... men ok, så er der kun 47 indkøb
Men ja imo er det også helt ude i hampen at det overhovedet er kommet så langt ud med hensyn til indkøb...
Det skal da også lige nævnes at der er smuttet ca lige så mange den anden vej, men dvs at omkring 100!! spillere på 3½ år har været igennem vores svingdør... jamen det er imo totalt urealistisk mange mennesker... omkring 9 hold!!
«
Seneste Redigering: 24 Sep 2008, 20:03 af JKJ
»
Anfield
Reserveholdsspiller
«
Svar #2012:
24 Sep 2008, 20:35 »
Citat af: JKJ 24 Sep 2008, 19:31
Har kigget lidt på Liverpool's indkøb de senste 3½ år, fra den 1/1-05 til 31/8-08
Der er hentet 47 nye spillere, og endda flere hvis man tager talenterne med, listen er hentet på Liverpool's danske fanklubs hjemmeside...
Der er købt ind for små 190 mio engelske pund!! over 1.5 mia dkr!!
UD af de 48 er der 12 der er hentet på en fri transfer eller kommet til i en byttehandel
Mauricio Pellegrino
Fernando Morientes
Scott Carson
Boudewijn Zenden
Jose Reina
Mark González
Josh Mimms
Antonio Barragán
Mohamed Sissoko
Peter Crouch
Godwin Antwi
Miguel Roque
Jack Hobbs
Besian Idrizaj
Ramon Calliste
Paul Anderson
Jan Kromkamp
Daniel Agger
David Martin
Robbie Fowler
Craig Bellamy
Fabio Aurelio
Gabriel Paletta
Jermaine Pennant
Dirk Kuyt
Nabil El Zhar
Astrit Ajdarevic
Emiliano Insúa
Jordy Brouwer
Francisco Durán
Álvaro Arbeloa
Andriy Voronin
Sebastián Leto
Lucas Leiva
Nikolay Mihaylov
Fernando Torres
Yossi Benayoun
Ryan Babel
Charles Itandje
Martin Škrtel
Javier Mascherano
Philipp Degen
Andrea Dossena
Diego Cavalieri
David N'Gog
Robbie Keane
Albert Riera
Spillere der er
fremhævet
er imo dem der kunnet gøre krav på en fast plads...
Spillere der er
understreget
er dem der imo er fast i truppen uden at få fast spilletid
Resten er talenter og flop...
Dvs 5 faste...
11 der er med og så ikke alligevel...
Resten, 25!! er floppet eller har simpelthen bare aldrig fået chancen selv om de er blevet lovprist til højre og venstre af bla Benitez...
De sidste 6 på listen har jeg ikke vurderet endnu, da de knap har været i truppen i 2 mdr pt og derfor heller ikke rigtig har haft chancen til at vise hvilken gruppe de evt tilhører, men jeg har da mine ideer om hvor hvilken grupper de skal smides i...
Tankevækkende synes jeg også at det er 2 år siden vi sidst købte en englænder, Pennant, og at der på de 3½ år og ud af de 47 kun er hentet 6 med engelsk pas...
Men alt ialt har vi har hentet 47, hvoraf de 16 har fået spilletid på en eller anden måde mens resten, 21!! , imo har været decideret fejlkøb...
Nu kan listen måske justeres lidt her og der alt efter temperament og egne ideer, men synes det er skræmmende at så mange ikke har slået til for klubben og vi i teorien bare har smidt så mange penge ud til ingenting... De kunne virkelig have været brugt på nogle kvalitets indkøb...
Der kan være mange diskussioner omkring den liste. Momo Sissoko har du f.eks. ikke fremhævet og han spillede fast i to sæsoner i træk ca. hvis jeg husker rigtig
Synes ikke du kan tage de 6 sidste med da de er fra denne sæson. Resten er største delen talenter. Listen er heller ikke fuldendt da den mangler et par stykker, bla. en højrefløj vi fik fra Real Madrid i bytte med Owen hvis navn jeg ikke lige kan komme på(Har spillet for Celta siden)
Jeg er heller ikke 100 % tilhænger af Rafa's indkøbspolitik, men synes ikke alt kritiken er retfærdig. Se bare Reina, Arbeloa, Skrtel, Agger, Xabi, Mascherano, Torres, Babel, Luis Garcia bare for at nævne nogle af de bedste han har købt. Selvfølgelig har der været smuttere, men der er ikke nogen jeg forbander ud af klubben. Sidste år købte vi dyrt ind i Torres og måtte nøjes med Voronin som reserve. Sådan er livet hvis man ikke hedder Chelsea og har masser af penge.
Jeg synes desuden at ungdoms afdelingen ser fantastisk ud og de beviste de sidste år ved at vinde. Insua, Spearing, Plessis og Pacheco er blot nogle af de få der står på spring.
«
Seneste Redigering: 24 Sep 2008, 20:39 af Anfield
»
"Son, when participating in sporting events - it is not a question about winning and loosing, it's about how drunk you can get !"
JKJ
Gæst
«
Svar #2013:
24 Sep 2008, 20:48 »
Citat af: Anfield 24 Sep 2008, 20:35
Der kan være mange diskussioner omkring den liste. Momo Sissoko har du f.eks. ikke fremhævet og han spillede fast i to sæsoner i træk ca. hvis jeg husker rigtig
Synes ikke du kan tage de 6 sidste med da de er fra denne sæson. Resten er største delen talenter. Listen er heller ikke fuldendt da den mangler et par stykker, bla. en højrefløj vi fik fra Real Madrid i bytte med Owen hvis navn jeg ikke lige kan komme på(Har spillet for Celta siden)
Jeg er heller ikke 100 % tilhænger af Rafa's indkøbspolitik, men synes ikke alt kritiken er retfærdig. Se bare Reina, Arbeloa, Skrtel, Agger, Xabi, Mascherano, Torres, Babel, Luis Garcia bare for at nævne nogle af de bedste han har købt. Selvfølgelig har der været smuttere, men der er ikke nogen jeg forbander ud af klubben. Sidste år købte vi dyrt ind i Torres og måtte nøjes med Voronin som reserve. Sådan er livet hvis man ikke hedder Chelsea og har masser af penge.
Jeg synes desuden at ungdoms afdelingen ser fantastisk ud og de beviste de sidste år ved at vinde. Insua, Spearing, Pacheco er blot nogle af de få der står på spring.
Hvis du nu læser hvad jeg skriver
Men har jo netop ikke taget de 6 med da jeg ikke mener man kan vurdere dem endnu, plus at Michael Owen blev solgt for mere end de 3½ år siden som jeg har valgt at tage udgangspunkt i...
Ja der er masser af talenter, men hvor mange af dem har fået chancen den dag i dag, det er meget få, resten er udlejet, solgt eller helt glem igen...
Og du kan da ikke påstå at det ikke havde været bedre at gemme de penge til til en spiller fremfor at hente en Voronin på en fri som jo ikke har klassen til holdet...
Insua fik allerede chancen sidste år og gjorde det fremragende i de kampe han var med i, alligevel henter vi Dossena, med andre ord, han får igen lov til at løbe rundt hos reserverne, og der har han altså løbet rundt i et par sæsoner nu, det udvikler ham ikke alverden...
Nej vi har ikke de penge som feks Chesea har, netop derfor bør vi også bruge dem noget bedre, fremfor bare at købe til højre og venstre, med 47 nye spillere på 3½ år er det jo netop det vi har gjort...
Sissoko spillede godt i starten, men pludselig var han helt ude i kulden uden den store forklaring, derfor er han nu solgt og imo endnu en der ikke slo til eller fik chancen...
Som jeg skriver til sidst er det som jeg føler det, og samtidig skriver jeg stadig at det er op til jer andre at bedømme hvordan i har set på spillerne, der findes jo ikke en fasitliste
FJTS
Juniorspiller
«
Svar #2014:
24 Sep 2008, 21:56 »
jeg forstår ikke det der snak om at agger og benitez er "uvenner"?
hvorfor?
det er jo ikke fordi at agger har gjort det dårligt. tværtimod synes jeg, at han har gjort det rigtig godt de seneste kampe?
selvom skrtel os har gjort det rigtig godt det seneste, så synes jeg da helt klart at agger har gjort det bedre.
godt nok har han været skadet en længere periode, og jeg ved godt at han "lige" skal kæmpe sig på hold igen, men jeg mener at han burde begynde på at starte inde, da han klart har vist at han er vigtig i liverpools forsvar...
er jeg den eneste der synes det?
Torres es dios.
-LFC-
Manager
«
Svar #2015:
24 Sep 2008, 21:58 »
Citat af: FJTS 24 Sep 2008, 21:56
jeg forstår ikke det der snak om at agger og benitez er "uvenner"?
hvorfor?
det er jo ikke fordi at agger har gjort det dårligt. tværtimod synes jeg, at han har gjort det rigtig godt de seneste kampe?
selvom skrtel os har gjort det rigtig godt det seneste, så synes jeg da helt klart at agger har gjort det bedre.
godt nok har han været skadet en længere periode, og jeg ved godt at han "lige" skal kæmpe sig på hold igen, men jeg mener at han burde begynde på at starte inde, da han klart har vist at han er vigtig i liverpools forsvar...
er jeg den eneste der synes det?
Han har jo bortset fra mod Crewe ikke spillet siden ude mod Standard i CL-kval? Sååh det hænger ikke helt sammen det der...
Zone 43
Manager
«
Svar #2016:
25 Sep 2008, 18:24 »
http://www.bold.dk/nyt/Liverpool-lurer-paa-brasiliansk-forsvarer
Kunne det tænkes at Agger er fortid til vinter, hvis ham gutter her hentes?
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
JKJ
Gæst
«
Svar #2017:
25 Sep 2008, 18:38 »
Citat af: Zone 43 25 Sep 2008, 18:24
http://www.bold.dk/nyt/Liverpool-lurer-paa-brasiliansk-forsvarer
Kunne det tænkes at Agger er fortid til vinter, hvis ham gutter her hentes?
Jep det tror jeg bestemt... Jeg tror IKKE alt er godt mellem Agger og Benitez og hvis han ligefrem går ud og siger at man vil give 100 mio dkr for en forsvarsspiller melder man jo også klart ud at en skal væk...
Og med tanke på de problemmer vi har andre steder på banen, plus den håbløse indkøbspolitik vi fører så virker det endnu engang som et underligt køb...
FJTS
Juniorspiller
«
Svar #2018:
25 Sep 2008, 19:08 »
Citat af: -LFC- 24 Sep 2008, 21:58
Han har jo bortset fra mod Crewe ikke spillet siden ude mod Standard i CL-kval? Sååh det hænger ikke helt sammen det der...
ja jeg ved godt at han ikke har spillet siden der , og det er det jeg ikke kan forstå ?
Torres es dios.
-LFC-
Manager
«
Svar #2019:
25 Sep 2008, 19:13 »
Citat af: FJTS 25 Sep 2008, 19:08
ja jeg ved godt at han ikke har spillet siden der , og det er det jeg ikke kan forstå ?
Tjaaah det kan jeg egenligt godt...Skrtel har jo spillet rigtig godt lige for det seneste. Han er stor og stærk og også nogenlunde til at føre bolden frem, selvom han ikke ligeså god til det som Agger.
JKJ
Gæst
«
Svar #2020:
27 Sep 2008, 13:02 »
Opstillingen til dagens kamp mod ærkerivalerne Everton:
Reina, Arbeloa, Dossena, Carragher, Skrtel, Alonso, Gerrard, Kuyt, Riera, Keane, Torres.
Subs: Cavalieri, Agger, Hyypia, Aurelio, Pennant, Babel, Lucas
Det er vel i store træk som forventet, Pennant har dog spillet sig ind bland dem der får en plads på bænken, efter hans flotte midtuge kamp...
Mascha er desværre ude med en skade, men hvis Alonso holder det niveau han har vist de seneste kampe, så går det nok også alligevel...
Havde dog gerne set Babel på banen fremfor Kuyt, så vi da i det mindste havde haft bare en enkelt angriber på bænken...
Jeg tror dog vi hiver en en smal men fortjent sejt hjem
ZhotLog
Gæst
«
Svar #2021:
27 Sep 2008, 13:13 »
Kunne godt tænke mig at høre hvilket hold i bryder jer mindst om af vores rivaler, eller bare ser som ærkerivalen? Everton eller Man Utd?
Personligt er jeg lidt i tvivl, da rivaliseringen med Everton er ældgammel og samtidig er fra samme by, mens Man Utd kampene for det første er topkampe i højere grad end Everton kampene, mens begge hold kæmper både om toppladserne og flest mesterskaber samlet.
JKJ
Gæst
«
Svar #2022:
27 Sep 2008, 13:21 »
Citat af: ZhotLog 27 Sep 2008, 13:13
Kunne godt tænke mig at høre hvilket hold i bryder jer mindst om af vores rivaler, eller bare ser som ærkerivalen? Everton eller Man Utd?
Personligt er jeg lidt i tvivl, da rivaliseringen med Everton er ældgammel og samtidig er fra samme by, mens Man Utd kampene for det første er topkampe i højere grad end Everton kampene, mens begge hold kæmper både om toppladserne og flest mesterskaber samlet.
Godt spørgsmål... Men jeg ved det simpelthen ikke.
Rivaliseringen går dog også mget langt tilbage når det drejer sig om Man U, endda længere tilbage end opgørerne i fodbold...
Men Man U er nok dem jeg hader mest at tabe til, det ligger måske med 51%-49 i Man U's favør... Idag er det dog 100% Everton
United-styrer
Gæst
«
Svar #2023:
27 Sep 2008, 13:23 »
Citat af: ZhotLog 27 Sep 2008, 13:13
Rivaliseringen med Manchester by generelt er mig bekendt ældre end rivaliseringen med Everton.
JKJ
Gæst
«
Svar #2024:
27 Sep 2008, 13:28 »
Citat af: United-styrer 27 Sep 2008, 13:23
Rivaliseringen med Manchester by generelt er mig bekendt ældre end rivaliseringen med Everton.
Enig, uden dog at jeg ved ret meget mere om det end at Liverpool's byrstyre ville have penge for at lade div skibe sejle ned af Merseyside floden til Man U...
Siden dengang har der vist været en had-had forhold mellem de 2 byer som så er overgået til fodbold klubberne også...
Sider:
1
...
133
134
[
135
]
136
137
...
1222
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »