home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jan 2025, 09:20 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23495
  1 Bruger, 655 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejthanisandra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 130 131 [132] 133 134 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1968906 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #1965: 14 Sep 2008, 16:39 »

Nu vil jeg lige spørge jer pool-fans hvad i synes om Riera i går, for jeg hører deciderede modsætninger rundt omkring, hvor nogen synes han var verdensklasse, mens andre synes han var pubes.

Selv synes jeg han var virkelig dårlig. Alle hans driblingsforsøg i første halveg blev pillet fuldstædnig af Wes Brown, og han havde ret mange dårlige indlæg som jeg husker det.

Hvad synes i? Har lagt mærke til enkelte, som virkelig har rost ham.

Han prøvede en del, men der var ikke mange driblinger der lykkes det er vi helt enige i...
Men som sagt han prøvede igen og igen og gav sjældent op fordi de forrige 4-5-6 driblinger ikke var lykkes...
Plus han blev på fløjen, og det er det vi har manglet længe, det er der flere af voes såkaldte fløje der kunne lære noget af...
En godkendt debut imo, men så heller ikke mere... Og alt andet lige var det jo heller ikke den nemmeste kamp at få debut i Wink

ManUtd83
Manager

« Svar #1966: 14 Sep 2008, 16:46 »

Nej han var jo oppe imod den stærkeste back i ligaen rent defensivt Smiley

Håber bare han bliver endnu en middelmådighed til Liverpools trup såsom Kewell, Kuyt, Benayoun, Voronin, Aurelio, Pennant og Keane (forhåbentlig).

JKJ
Gæst

« Svar #1967: 14 Sep 2008, 16:54 »

Håber bare han bliver endnu en middelmådighed til Liverpools trup såsom Kewell, Kuyt, Benayoun, Voronin, Aurelio, Pennant og Keane (forhåbentlig).

Kewell og Voronin er så ikke i Liverpool mere men lad nu det ligge Wink

Keane og Kuyt ved jeg ikke helt med endnu, mens de sidste 3 burde være i en anden klub da de slet ikke har niveau til Liverpool...

ManUtd83
Manager

« Svar #1968: 14 Sep 2008, 16:57 »

Nævnte bare spillere fra de seneste sæsoner Smiley forresten er det vel også begrænset hvor meget Voronin kan skuffe, når han var gratis.

Ved godt at Keane ikke en en skuffelse endnu, men der skal ikke gå mange flere kampe uden mål før folk begynder at snakke om det - sådan er den engelske presse jo.

JKJ
Gæst

« Svar #1969: 14 Sep 2008, 17:16 »

Her er iøvrigt lidt stats fra kampen... og den viser også at vi sad på kampen, og fik en fortjent sejr...
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/l/liverpool/live_text/5260928.stm

Yessir
Manager

« Svar #1970: 14 Sep 2008, 18:38 »

Synes han var lidt middelmådig. Han havde flere gode ting, men også nogle dårlige driblinger. Smiley

Men alligevel syntes du Riera skal være blandt de bedste driblere i FM 09?
Baseret på kampen igår, skal han imo ihvertfald ikke opgraderes.  Wink

-LFC-
Manager

« Svar #1971: 14 Sep 2008, 18:48 »

Men alligevel syntes du Riera skal være blandt de bedste driblere i FM 09?
Baseret på kampen igår, skal han imo ihvertfald ikke opgraderes.  Wink
17 er ikke blandt de bedste. Peace

JKJ
Gæst

« Svar #1972: 15 Sep 2008, 12:35 »

Der er et eller andet galt i Liverpool mellem Agger og Benitez...

Agger har endnu ikke hørt fra klubben ang en kontrakt forlængelse og kan forlade klubben til januar for kun 27 mio dkr, derudover har han ikke spillet siden den første kamp mod Standard Liege og var end ikke med i truppen mod Man U...

Det er ikke længere siden end ved træningsopstart at Benitez i store vendinger roste Agger og mente de havde fået en ny, bedre og mere moden Agger tilbage, desuden var han den spiller der havde næst flest min. på banen i vores træningskampe kun overgået af vores reservemålmand Diego Cavalieri...

Hvad er der dog sket de seneste uger/måned??

Der har været rygter, kan jeg forstå, om nogle stoffer engang i foråret, men hvorfor i alverden straffer man ham så først i den nye sæson når man nu også havde muligheden for at feks sælge ham i sommerpausen hvis man ikke var tilfreds med ham...

Jeg frygter lidt han er kørt ud på et sidespor som Benitez har gjort med andre spillere, som feks Sisokko og Alonso - som dog har fået en ny chance pga skader...

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-15591931.html

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #1973: 15 Sep 2008, 13:23 »

Nævnte bare spillere fra de seneste sæsoner Smiley forresten er det vel også begrænset hvor meget Voronin kan skuffe, når han var gratis.

Ved godt at Keane ikke en en skuffelse endnu, men der skal ikke gå mange flere kampe uden mål før folk begynder at snakke om det - sådan er den engelske presse jo.

Det er vist almen kendt at Keane skal bruge 6-7 kampe til at komme igang Smiley Det sagde en af mine gode Spurs kammerater Smiley

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #1974: 15 Sep 2008, 13:25 »

Hvis Kuyt og Aurelio er middelmådige kan du da hurtigt tilføje O'Shea, Hargreaves, Rooney, Fletcher, Saha til den konto.

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #1975: 15 Sep 2008, 13:29 »

Der er et eller andet galt i Liverpool mellem Agger og Benitez...

Agger har endnu ikke hørt fra klubben ang en kontrakt forlængelse og kan forlade klubben til januar for kun 27 mio dkr, derudover har han ikke spillet siden den første kamp mod Standard Liege og var end ikke med i truppen mod Man U...

Det er ikke længere siden end ved træningsopstart at Benitez i store vendinger roste Agger og mente de havde fået en ny, bedre og mere moden Agger tilbage, desuden var han den spiller der havde næst flest min. på banen i vores træningskampe kun overgået af vores reservemålmand Diego Cavalieri...

Hvad er der dog sket de seneste uger/måned??

Der har været rygter, kan jeg forstå, om nogle stoffer engang i foråret, men hvorfor i alverden straffer man ham så først i den nye sæson når man nu også havde muligheden for at feks sælge ham i sommerpausen hvis man ikke var tilfreds med ham...

Jeg frygter lidt han er kørt ud på et sidespor som Benitez har gjort med andre spillere, som feks Sisokko og Alonso - som dog har fået en ny chance pga skader...

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-15591931.html

Ja, det virker lidt mærkeligt. Man kunne forstå det, hvis Rafa kørte ud fra devisen: "Never change a winning team". Men med Rafas rotationsmani in mente, så virker det lidt sært. Det er dog ikke utænkeligt, at rotationen starter så snart CL går i gang, og man skal spille 2 kampe om ugen.

JKJ
Gæst

« Svar #1976: 15 Sep 2008, 13:43 »

Hvis Kuyt og Aurelio er middelmådige kan du da hurtigt tilføje O'Shea, Hargreaves, Rooney, Fletcher, Saha til den konto.

Aurelio er ikke andet en middelmådig. ham har inntet vist i klubben sidan han kom til også selv om har har været hårdt præget af skader...

Og ellers så lad nu være med at involvere jer i sådan en diskution, der findes alligevel ikke en facitliste og kan kun ende i i omgang fnidder fnadder...

JKJ
Gæst

« Svar #1977: 15 Sep 2008, 15:02 »

Ja, det virker lidt mærkeligt. Man kunne forstå det, hvis Rafa kørte ud fra devisen: "Never change a winning team". Men med Rafas rotationsmani in mente, så virker det lidt sært. Det er dog ikke utænkeligt, at rotationen starter så snart CL går i gang, og man skal spille 2 kampe om ugen.

Tjaaa, nu kommer det jo selvfølgeligt helt af sig selv da Hyypia jo ikke er udtaget til CL at man så bliver nød til at sætte Agger på bænken...

Men igen så har jeg en underlig følese af at han er på vej ud i kulden af en eller anden grund... Han er imo en langt stærkere forsvarer end Hyypia som jo var med i weekendens kamp, og da det gælder om at vinde hver kamp iår i PL så tror jeg simpelthen ikke på at Benitez har valgt at tage ham med fremfor Agger for at gøre skaden god igen...

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #1978: 15 Sep 2008, 15:11 »

Tror jeg sq ikk JKJ,

Benetiz har gået og snakket om hvor dejligt det er at Agger er tilbage osv.
Tror bare mere at han vil lade ham træne lidt, og langsomt og sikkert komme ind i systemet igen . .

Han har altså trods alt været ude i 1 år, og selvom Hyypia er gammel, så er han altså ikk verdens mest elendige forsvare

JKJ
Gæst

« Svar #1979: 15 Sep 2008, 17:01 »

Tror jeg sq ikk JKJ,

Benetiz har gået og snakket om hvor dejligt det er at Agger er tilbage osv.
Tror bare mere at han vil lade ham træne lidt, og langsomt og sikkert komme ind i systemet igen . .

Han har altså trods alt været ude i 1 år, og selvom Hyypia er gammel, så er han altså ikk verdens mest elendige forsvare

Det hænger jo så ikke helt sammen med alle de min han fik i træningskampene, flest af alle når det drejer sig om markspillerne...

Man lader vel ikke en spiller der kommer tilbage fra en lang skade få masser af spilletid for at få ham ind i systemmet og truppen igen for så derefter at lade ham side på bænken eller lade ham være helt uden for truppen...

Har har trænet hårdt og fået masser af ros fra Benitez, nu snakker han ikke engang med ham mere lige pt...

Jeg tror der er et eller andet problem, af hvilken art aner jeg så bare ikke..

Sider: 1 ... 130 131 [132] 133 134 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010