Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 09:20:04
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54
Sirstaal
Spillersøg...
Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere:
23495
0 Brugere, 626 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
godrejthanisandra
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Liverpool Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
119
120
[
121
]
122
123
...
1222
Forfatter
Emne: Liverpool Tråden (Læst 1968558 gange)
gerre
Førsteholdsspiller
Sv: Liverpool Tråden
«
Svar #1800:
24 Aug 2008, 14:35 »
Citat af: United-styrer 23 Aug 2008, 18:41
Der er vel to muligheder. Enten mener Benitez ikke, at Agger er klar til to kampe på én uge, eller også mener han, at Skrtel og Carragher er bedre. I tilfælde af det første, havde han vel bedt Morten Olsen om at skåne ham, så mon ikke nummer to er mest sandsynlig. I så fald er jeg enig med ham. Jeg synes, de danske medier og fans har det med at overvurdere Agger. Carragher er vel mere eller mindre selvskrevet til Liverpools startopstilling, og i mine øjne er Skrtel en bedre forsvarsspiller end Agger.
Rent forsvarmæssigt er jeg helt enig i dette. Men hjemme på Anfield hvor man kan forvente at skulle have bolden meget, så vil jeg sige at Agger bør være en del af midterforsvaret da ingen af de andre kan det samme MED bolden som han kan. Hvilket også tydeligt har kunnet ses de sidste 2 kampe. Dog var Agger ikke meget bedre mod Liege
Og til det med at det er danske medier og fans der hyper ham op, så nedtoner diverse udtalelser fra Rafa ikke lige den hype
Icemate
Reserveholdsspiller
«
Svar #1801:
24 Aug 2008, 14:36 »
Citat af: ManUtd83 24 Aug 2008, 13:39
Sødt at du lige vil ramme United i den tråd der handler om Liverpool.
Og i sidste kamp manglede united, som du helt sikkert ikke ved Anderson, Nani, Tevez, Ronaldo og Carrick blev skadet kort inde i kampen.
Eneste grund til jeg tog united var, at dit brugernavn er ManUtd83 (get the hint?). Vi manglede Babel, Mascherano, Lucas og vi vandt alligevel.
JKJ
Gæst
«
Svar #1802:
25 Aug 2008, 11:16 »
Citat af: ZhotLog 23 Aug 2008, 18:22
Bah, tabellen taler for sig selv
Ej, hvis vi forsætter med dette spil tror jeg dog vi skal kigge længe efter nr. 19...
Kuyt kan ikke tæmme en bold, Benayoun tror han er central midt, selv når han spiller kant og
Xabi's hjørnespark rammer modstandere 9/10 gange. Det er altså et utroligt bundniveau vi har.
Det kan også have noget at gøre med at modstanderne har flere folk i feltet end vi har... Hvis alle spillerne stod stille ville han med garanti ramme en LFC spiller næsten hver gang men nu er der jo en regel om at man godt må bevæge sig inde i feltet når der bliver sparket og så er det altså svært at ramme hver gang...
Og han kan da i det mindste få den derind, mange såkaldte stjerner kan jo ikke engang lave et godt hjørnespark så et eller andet sted siger du bare dette fordi du skal brokke dig over Alonso...!!
JKJ
Gæst
«
Svar #1803:
25 Aug 2008, 11:21 »
Og brok mig her og brok mig der... Vi står altså med 6 point efter 2 kampe!! Hvorfor er det lige det er så dårligt?
Nu spiller vi som en sæk nødder og alligevel vinder vi, det er sgu da positivt så det gør noget!!
Hvis det havde været sidste sæson eller forrige havde vi måske kun stået med 1 eller max 2 point og så havde vi haft noget at brokke os over...
Se på den lyse side, når vi kan spille så dårligt og alligevel stå med max point er det altså ikke helt dårligt, og hvad skal det så ikke blive til når Mascha, Babel, Lucas og evt indkøb kommer til holdet...
Ikke fordi jeg tror vi vinder det hele, men imo er det altså svært at være så negativ som mange er herinde når vi har fået en kanon start selv om vi mangler spillere plus vores spil ikke har været optimal...!!
ZhotLog
Gæst
«
Svar #1804:
25 Aug 2008, 23:52 »
Citat af: JKJ 25 Aug 2008, 11:16
Det kan også have noget at gøre med at modstanderne har flere folk i feltet end vi har... Hvis alle spillerne stod stille ville han med garanti ramme en LFC spiller næsten hver gang men nu er der jo en regel om at man godt må bevæge sig inde i feltet når der bliver sparket og så er det altså svært at ramme hver gang...
Og han kan da i det mindste få den derind, mange såkaldte stjerner kan jo ikke engang lave et godt hjørnespark så et eller andet sted siger du bare dette fordi du skal brokke dig over Alonso...!!
Men at få den ordentligt ind i feltet 1/10 gange er godt nok for dig eller hvad?
Nej, jeg siger dette, da jeg så ham sparke 8 hjørnespark, hvoraf 5 ramte modstanderen ved forreste stolpe, og det er simpelthen for dårligt. Uanset om der er bevægelsesfrihed eller ej, skal hjørnesparkstageren give sine holdkammerater en chance for at score i hvert fald på 7/10. Xabi's pasningsspil her i sæsonstarten har ganske enkelt været miserabelt, han laver flere boldtab end selv Sissoko gjorde, på trods af at Sissoko's svaghed var hans afleveringer, mens det angiveligt skulle være Xabi's styrke.
Jeg tror Xabi Alonso har et gigantisk potientale, men jeg tror ikke det bliver indløst med spillestilen Benitez vil køre i Liverpool. Derfor skal han ud af vagten (altså Xabi).
Jeg har tidligere i tråden skrevet, at jeg også er glad for sæsonstarten rent resultatmæssigt, og jeg skreg da også af glæde da Gerrard bankede den ind mod M'boro, men spillet halter altså (gevaldigt) efter.
JKJ
Gæst
«
Svar #1805:
26 Aug 2008, 11:52 »
Citat af: ZhotLog 25 Aug 2008, 23:52
Men at få den ordentligt ind i feltet 1/10 gange er godt nok for dig eller hvad?
Nej, jeg siger dette, da jeg så ham sparke 8 hjørnespark, hvoraf 5 ramte modstanderen ved forreste stolpe, og det er simpelthen for dårligt. Uanset om der er bevægelsesfrihed eller ej, skal hjørnesparkstageren give sine holdkammerater en chance for at score i hvert fald på 7/10. Xabi's pasningsspil her i sæsonstarten har ganske enkelt været miserabelt, han laver flere boldtab end selv Sissoko gjorde, på trods af at Sissoko's svaghed var hans afleveringer, mens det angiveligt skulle være Xabi's styrke.
Jeg tror Xabi Alonso har et gigantisk potientale, men jeg tror ikke det bliver indløst med spillestilen Benitez vil køre i Liverpool. Derfor skal han ud af vagten (altså Xabi).
Jeg har tidligere i tråden skrevet, at jeg også er glad for sæsonstarten rent resultatmæssigt, og jeg skreg da også af glæde da Gerrard bankede den ind mod M'boro, men spillet halter altså (gevaldigt) efter.
Alting kan godt gøres bedre... Men de spillere der står inde i feltet kan så måske også nogle gange gøre noget mere for at komme først til bolden...
Og hvor hold har en spiller der rammer en medspiller ved hjørnespark over 5 ud af 10 gange?? Der er altså en grund til at et hold trækker en masse spillere ned i feltet når de får et hjørnespark imod dem og dermed også gør det sværer for sparkeren at ramme en medspiller...
Og så lang tid bolden ender omkring det lille felt, lidt uden for eller indefor så må Agger, Carra, Torres og hvad de hedder måske også prøve lidt hårdere for at nå frem til bolden... Bevars, selvfølgelig er der ikke alle bolde der ender deromkring men igen hvor mange spillere sender perfekte hjørnespark afsted hvergang og rammer den de skal ramme??
Umiddelbart synes jeg at du har set dig lidt sur på Alonso og dermed skal han have skylden for dårlige hjørnespark og det halvdårlige spil vi har lagt ud med...
Det er nu engang ikke hans skyld alene, han er en del af holdet men det kan aldrig blive hans skyld alene...
ZhotLog
Gæst
«
Svar #1806:
26 Aug 2008, 16:19 »
Selvfølgelig er det ikke hans skyld alene, overhovedet ikke. Det er hele holdet, og jeg mener ikke at have nævnt andet. Angående hjørnespark er vi åbenbart uenige, for jeg synes altså ikke at det er godt nok, blot at ramme ind i det lille felt (eller deromkring) så få gange, som det er tilfældet med os for tiden.
Jeg har set mig sur på Alonso af en grund, at han ikke gør sit job godt nok, hverken mere eller mindre. Præcis ligesom jeg har det med Kuyt. De bærer selvfølgelig ikke skylden alene (langt fra) for den umiddelbare situation rent spillemæssigt, men jeg mener heller ikke at de er spillere, der kan løfte vores spil som det er nu.
«
Seneste Redigering: 26 Aug 2008, 16:23 af ZhotLog
»
ZhotLog
Gæst
«
Svar #1807:
26 Aug 2008, 18:44 »
Noget helt andet er, at vi efter alt sandsynlighed har sikret os den kantspiller, der forhåbentlig skal skabe kreativitet og fart i offensiven, Albert Riera. Jeg kender ikke meget til manden selv, men diverse meldinger fra spanske medier lover godt, og samtidig har manden jo optrådt på det spanske landshold. Dog skulle han, ligesom Babel, fungere bedst i en 4-2-3-1 opstilling, og ikke den 4-4-2 vi er startet denne sæson med. Man kan frygte, at han blot vil være endnu en mellemgod spiller, men vi håber og tror på det bedste!
Den ret så pålidelige avis Liverpool Echo har i hvert fald skrevet at dealen er så godt som done.
JKJ
Gæst
«
Svar #1808:
26 Aug 2008, 18:53 »
Citat af: ZhotLog 26 Aug 2008, 18:44
Noget helt andet er, at vi efter alt sandsynlighed har sikret os den kantspiller, der forhåbentlig skal skabe kreativitet og fart i offensiven, Albert Riera. Jeg kender ikke meget til manden selv, men diverse meldinger fra spanske medier lover godt, og samtidig har manden jo optrådt på det spanske landshold. Dog skulle han, ligesom Babel, fungere bedst i en 4-2-3-1 opstilling, og ikke den 4-4-2 vi er startet denne sæson med. Man kan frygte, at han blot vil være endnu en mellemgod spiller, men vi håber og tror på det bedste!
Den ret så pålidelige avis Liverpool Echo har i hvert fald skrevet at dealen er så godt som done.
Jeg kender heller ikke alverden til ham, men som du skriver - hvis man er på det spanske landshold så ser det ikke helt tosset ud...
Desuden har vi jo en ung mand ved navn El Zhar som får masser af spilletid lige pt, han har været hos os i et par år og åbenbart gjort det godt hos reserverne da han jo nu får chancen, bla på bekostning af Pennant som vel er helt færdig i klubben nu...
Jeg kender ikke ret meget til El Zhar ud over FM og der er han ikke noget at råbe hurra for, er der andre der kender ham??
ZhotLog
Gæst
«
Svar #1809:
26 Aug 2008, 19:00 »
Næh, ikke andet end hvad han har vist i optakten i år, hvilket ikke er meget, men det skyldes vel hovedsagligt at holdet som enhed ikke har fungeret. Så egentlig hellere at man gav Daniel Pacheco chancen, da han har virket lovende efter hvad man har hørt om reserve og ungdomshold. Men generelt er jeg for, at give de unge chancen på holdet, så El Zhar skal da også have sin.
JKJ
Gæst
«
Svar #1810:
26 Aug 2008, 19:11 »
Citat af: ZhotLog 26 Aug 2008, 19:00
Næh, ikke andet end hvad han har vist i optakten i år, hvilket ikke er meget, men det skyldes vel hovedsagligt at holdet som enhed ikke har fungeret. Så egentlig hellere at man gav Daniel Pacheco chancen, da han har virket lovende efter hvad man har hørt om reserve og ungdomshold. Men generelt er jeg for, at give de unge chancen på holdet, så El Zhar skal da også have sin.
Han er kun 17 og har kun spillet for reserverne og været med i optakten pga EM og OL, så han er helt sikkert IKKE klar endnu, måske senre på året og i nogle cup kampe...
El Zhar er såvidt jeg kan forstå højrekant spiller og det er vel ikke en dårlig ting når man tænker på at det "kun" er Kuyt han skal kæmpe med om en plads...
Nemeth
Landsholdsspiller
«
Svar #1811:
26 Aug 2008, 19:20 »
Citat af: JKJ 26 Aug 2008, 19:11
Han er kun 17 og har kun spillet for reserverne og været med i optakten pga EM og OL, så han er helt sikkert IKKE klar endnu, måske senre på året og i nogle cup kampe...
El Zhar er såvidt jeg kan forstå højrekant spiller og det er vel ikke en dårlig ting når man tænker på at det
"kun"
er Kuyt han skal kæmpe med om en plads...
Du behøver ikk mærkere kun med anførselstegn(er det ikk det det hedder?), for Kyut er langt fra en skræmmende modstander på den plads
JKJ
Gæst
«
Svar #1812:
26 Aug 2008, 19:29 »
Citat af: Nemeth 26 Aug 2008, 19:20
Du behøver ikk mærkere kun med anførselstegn(er det ikk det det hedder?), for Kyut er langt fra en skræmmende modstander på den plads
Det var også kun for lige for at markere at det ikke var en skræmende spiller han skal slå af... Men El Zhar ser spændene ud, og så må vi jo håbe at der endelig er et af vores mange talenter der får chancen...
Nemeth
Landsholdsspiller
«
Svar #1813:
26 Aug 2008, 19:34 »
Citat af: JKJ 26 Aug 2008, 19:29
Det var også kun for lige for at markere at det ikke var en skræmende spiller han skal slå af... Men El Zhar ser spændene ud, og så må vi jo håbe at der endelig er et af vores mange talenter der får chancen...
Nå okay, sys bare det lød som om at Kyut var en stort set fast man, og derfor var det "kun" Kyut der skulle slåes af,
hvis du kan se hvad jeg mener
Men anyway, er enig i at det dejligt endelig at se et talent få chancen, så lad os bare håbe det holder i længden
JKJ
Gæst
«
Svar #1814:
27 Aug 2008, 19:01 »
Så er det officielt... Barry kommer IKKE til Liverpool, i hvert fald ikke i denne omgang...
Den næststørste farce i dette vindue, den største var Ronaldo-Man U-Real Madrid farcen, er hermed endelig afsluttet og det er imo lækkert at han ikke er et objekt i de sidste dage af transfer vinduet og man kan fokusere andre steder hen og på andre spillere...
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/a/aston_villa/7584507.stm
Sider:
1
...
119
120
[
121
]
122
123
...
1222
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »