home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 09:20:04 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23495
  0 Brugere, 507 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejthanisandra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 117 118 [119] 120 121 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1968504 gange)
Yessir
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #1770: 19 Aug 2008, 03:03 »

Hvorfor bliver det betegnet som et rygte?
Det eneste jeg læser, er en udtalelse om at Liverpool holder øje med ham (som så mange andre) på en anbefaling fra Friis-Hansen. I sidder og snakker som om han bliver rygtet til klubben?  Smiley

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #1771: 19 Aug 2008, 09:15 »

Det eneste jeg læser, er en udtalelse om at Liverpool holder øje med ham (som så mange andre) på en anbefaling fra Friis-Hansen. I sidder og snakker som om han bliver rygtet til klubben?  Smiley

Ja, ka kun give dig ret tilgengæld har de en 14 årig forsvarsspiller til træning

http://ekstrabladet.dk/sport/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article1045620.ece

JKJ
Gæst

« Svar #1772: 19 Aug 2008, 10:41 »

Helt enig... Så burde der vel have 263 rygter om forskellige spillere der er på vej til Liverpool...

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #1773: 21 Aug 2008, 18:42 »

http://indkast.dk/index.php?nyhed=43209

Ville lige smide det op, hvis der ikk er andre der havde set det,

og så sys jeg bare at det er et fantastisk rygte Peace

JKJ
Gæst

« Svar #1774: 21 Aug 2008, 20:25 »

http://indkast.dk/index.php?nyhed=43209

Ville lige smide det op, hvis der ikk er andre der havde set det,

og så sys jeg bare at det er et fantastisk rygte Peace

Rygterne har været der før, det er godt nok længe siden men de har været der... Dengang troede man bare han endte i Inter som flere hjemmesider skrev dengang...

Downing ser jeg dog heller i klubben... han er vandt til at spille i PL og skal ikke have tilvæning og sidst men ikke mindst er han englænder og dem ser jeg altså gerne flere af på holdet...

ZhotLog
Gæst

« Svar #1775: 21 Aug 2008, 20:30 »

Rygterne har været der før, det er godt nok længe siden men de har været der... Dengang troede man bare han endte i Inter som flere hjemmesider skrev dengang...

Downing ser jeg dog heller i klubben... han er vandt til at spille i PL og skal ikke have tilvæning og sidst men ikke mindst er han englænder og dem ser jeg altså gerne flere af på holdet...
Dog er han venstre wing, og jeg vil umiddelbart mene, at det er vores højre side der er svagest, hvorfor Quaresma måske på det punkt ville passe bedst. Smiley

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #1776: 21 Aug 2008, 20:39 »

Dog er han venstre wing, og jeg vil umiddelbart mene, at det er vores højre side der er svagest, hvorfor Quaresma måske på det punkt ville passe bedst. Smiley

Enig, Babel er et godt alternativ på venstrefløjen, hvor Kyut halder lidt mere efter i højreside. .

Derudover mener jeg at Quaresma er mere kreativ en Downing, og det er det vi mangler på holdet, .

Men ingen tvivl om at Downing ikk ville være  nogen dårlig løsning

Yoggidk
Gæst

« Svar #1777: 21 Aug 2008, 20:42 »

Kuyt er efter min mening en af jeres aller bedste spillere, han knokler og scorer samtidig lidt mål!

ManUtd83
Manager

« Svar #1778: 21 Aug 2008, 20:56 »

Kuyt er efter min mening en af jeres aller bedste spillere, han knokler og scorer samtidig lidt mål!

Spillere som Kuyt er efter min mening det der er forskellen mellem Liverpool og de 3 store. Han er simpelthen en middelmådig spiller. Rivalerne har spillere med stor offensiv kvalitet, såsom Ronaldo, Joe Cole og Samir Nasri på samme position og de er bare så meget bedre.

Han kan sammenlignes lidt med Ji-Sung Park, som også løber meget og er alsidig - han er dog kun en god reserve for United, hvor Kuyt vel er førstevalget i Liverpool.

-LFC-
Manager

« Svar #1779: 21 Aug 2008, 20:58 »

xD

Han er så teknisk ringe, at jeg synes det er irriterende, at se på ham. Han scorede ganske vidst 71 mål i 101 kampe for Feyenoord, hvorfor han så enten må have efterladt sin farlighed der eller så siger det lidt om de hollandske forsvarere. Nå alt det negative er sagt så elsker jeg ham også fordi han er en fighter og scorer vigtige mål. Jeg ser ham dog ikke som en højrefløj da han har for lidt teknik imo., men jeg tror stadig, at han vil være en dygtig defensiv midt.

Smiley

ZhotLog
Gæst

« Svar #1780: 21 Aug 2008, 21:07 »

Kuyt skal i mine øjne være en back-up til angrebet, hverken mere eller mindre. Og at han er en af Liverpools bedste er vel lidt en joke.. Alle elsker Kuyts attitude, og jeg tilslutter mig gerne fanskaren på det punkt, men han mangler bare alt for meget rent teknisk.

MaddYHansen
Juniorspiller
**

« Svar #1781: 23 Aug 2008, 14:23 »

ja, han score vigtige mål, men synes squ han er god nok til førsteholdet!

Til rygterne om Quaresma og Downing, så siger jeg bare dejligt Opstemt
snyd at barry ikke kommer til klubben! Måske til vinter?

it's not a badge..It's a FAMILY CREST

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #1782: 23 Aug 2008, 14:32 »

ja, han score vigtige mål, men synes squ han er god nok til førsteholdet!

Til rygterne om Quaresma og Downing, så siger jeg bare dejligt Opstemt
snyd at barry ikke kommer til klubben! Måske til vinter?

Tror nu Quresma tager til Real Madrid. - Men Downing ser jeg nu som et reelt rygte.

ZhotLog
Gæst

« Svar #1783: 23 Aug 2008, 14:34 »

MaddYHansen:
I dette tilfælde tror jeg desværre at den ende udelukker den anden, for får vi enten Quaresma eller Downing, tvivler jeg stærkt på at vi vil bruge penge på Barry til vinter også.

-LFC-
Manager

« Svar #1784: 23 Aug 2008, 18:02 »

Statuer af Gerrard og Carragher skal uden tvivl opføres foran New Anfield! <3

Så fucking smukt også fucking mærkeligt, at vi står med 6 point efter 2 runder, hvor vi i begge kampe spiller som en sæk lort i det meste af kampen. Det var sådan nogen kampe vi tabte og spillede uafgjort sidste år og det var det der gjorde, at vi endte laaangt bagefter Moonchester og Chel$kij.

Så fucking fantastisk! Nutid, datid, Liverpool for altid! <3

Sider: 1 ... 117 118 [119] 120 121 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010