home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 402 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1567379 gange)
Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Liverpool Tråden
« : 25 Maj 2006, 22:05 »

Hejsa...

Her kan alt omkring Englands mest vindene klub, Liverpool, diskuteres. Alt lige fra transfers, nyheder fra klubben, artikler om spillere og klubber osv...

Enjoy!
« Seneste Redigering: 14 Dec 2014, 21:55 af Fogt » Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #1: 25 Maj 2006, 22:10 »

Morientes er færdig i Liverpool. Han er i dag blevet solgt til spanske Valencia for et ikke offentlig gjort beløb. Dermed siger Morientes farvel og tak til Liverpool efter 1½ år i den røde trøje.

Læse mere om det her

Et farvel og tak til Nando skal der lyde herfra. Morientes slog aldrig foralvor igennem i Liverpool og fik ikke vist den målnæse som vi alle ved han har, og derfor kommer det ikke som det store chock at han ryger som en af de første spiller for mig efter denne sæson....

Held og lykke i Valencia Nando. Give them hell  Smiley
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #2: 25 Maj 2006, 22:12 »

Morientes til Valencia..
Jeg synes det er klogt af Liverpool at sælge ham, han er jo ved at være en gammel herre.. Og IMO har han heller ikke brilleret i "The Reds" Trøjen!
Håber bare vi køber Darren Bent eller måske en Klaas Jan-Huntelaar som erstatning  Smiley

Men i hvert fald dejligt at spanieren forlader os, jeg havde ellers MEGET STORE forventninger til ham, da han ankom til Anfield Road... Men dem levede han som sagt aldrig op til  Skuffet

You'll Never Walk Alone
Logged

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #3: 25 Maj 2006, 22:21 »

Virker som en rigtig fiasko, når der købes til 75 mio. og sælges året efter til 35 mio.  Skuffet
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #4: 25 Maj 2006, 22:34 »

Virker som en rigtig fiasko, når der købes til 75 mio. og sælges året efter til 35 mio.  Skuffet

Enig.

40 mil. ud af vinduet for en spiller en ikke har levet op til forventningerne. Uheldigt for Liverpool. Mon ikke der kommer en ordenlig afløser istedet Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #5: 28 Maj 2006, 21:45 »

Hejsa Allesammen...

Så er det officielt... Rygtet som længe har været der er nu endelig blevet bekræftet. Liverpool Legends kommer til Danmark tirsdag d. 18. juli 2006 for at spille en sommerkamp mod det danske landshold fra VM 1986.

Liverpool Legends ventes at stille med følgende spillere:

John Barnes, Bruce Grobbelaar, Phil Neal, Alan Kennedy, Ronnie Whelan, Roy Evans, Paul Walsh, Terry McDermott, David Fairclough, Gary Gillespie, Jan Mølby, Rob Jones, Mark Walters, Michael Thomas, John Aldridge, Jamie Redknapp, Neil Ruddock & Ian Rush.

Sikken masse koryfæer på dansk jord!  Smiley Læse mere om arrangement her

Så mangler vi bare at det nuværende Liverpool hold kigger forbi til en venskabskamp mod Brøndby  Smiley
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #6: 28 Maj 2006, 21:52 »

Darren bent skulle være på vej til Anfeild
Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #7: 02 Jun 2006, 19:31 »

Så har Rafa the Gaffa underskrevet en ny kontrakt med Liverpool. Rafa Benitez har underskrevet en 4 årig kontrakt med Liverpool så han nu har kontrakt til år 2010.

En dejligt nyhed at læse, for Rafa har siden hans overtagelse af holdet for 2 år siden virkelig fået skabt et mandskab som er med om pokalerne  Smiley

In Rafa We Trust  Cool


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Liverpool have today confirmed that manager Rafael Benitez has signed a brand new four year deal to remain in charge of the Reds. 
Benitez announced his intention to remain with the club towards the end of last season and he has now officially put pen to paper on his new contract.
 
The Liverpool boss has achieved great success in his short time with the club so far and has become the first manager in the club's illustrious history to win major trophies in each of his first two seasons at Anfield.
 
The deal represents a one year extension to his original contract and will ensure he remains on Merseyside until 2010.
 
He said: "I'm delighted to have now signed the contract. There was never going to be a problem once we reached an agreement last season, and now all the documents have been signed and sent to the club.
 
"I'm very happy at Liverpool and hope we can enjoy more success in the seasons to come." 

Taget fra www.liverpoolfc.tv
Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #8: 02 Jun 2006, 19:51 »

Aimar til Liverpool Huh

Dette kunne være muligt, ifølge Clubcall skulle Liverpool/Benitez være utrolig interesseret i at hente Aimar til Liverpool. Aimar har flere gange været sat i forbindelse med Liverpool efter at Benitez har overtaget managersædet i Liverpool. Salgsprisen på Aimar skulle være omkring de £7.000.000. Det halve beløb som Valencia gav for Aimar da han skiftede til fra River Plate til Valencia.

Hvis dette passer siger jeg bare køb køb køb... Aimar er en klasse spiller som vil løfte Liverpools hold endnu en tand højre op. Det vil dog være en stærk midtbane som Liverpool vil få med bl.a. Sissoko, Alonso, Gerrard og så en Aimar måske. Det kunne dog måske betyde et systemskifte til 4-5-1 -Rafas system - eller en 3-5-2 som blandet blev eksperimeteret med et par gang under den afsluttede sæson for at få plads til alle disse midtbanespiller, men det er kun spekualtioner hvis Aimar skulle lande.

Link til artiklen fra Clubcall
Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #9: 21 Jun 2006, 17:47 »

Så er der lige transfer news fra Liverpool af...

Liverpool har længe været sat i forbindelse med den walisiske angriber fra Blackburn af Craig Bellemy, og meget tyder nu på at Bellemy vil skifte til Liverpool.

For i følge Liverpool Echo den lokale Liverpool avis er Bellemy i dag kommet til Liverpool - efter at have forkortet sin ferie - for at fohandle en kontrakt færdig med Liverpool. Hvis transferen går igennem anslåes prisen at bliver omkring de £6 millioner.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Artiklen fra Echo:

Bellamy arrives at Melwood

Jun 21 2006, By Chris Bascombe, Liverpool Echo

Blackburn Rovers striker Craig Bellamy arrived on Merseyside today in the hope of completing his £6m transfer from Blackburn.

Talks between Bellamy and Rafa Benitez took place today, as the 26-year-old Welshman met the Anfield boss at Melwood.

Benitez is assessing whether to proceed with a deal for the striker, but the indications are he'll be recruited.

The forward will also undergo a medical.

Bellamy cut short his holiday in Greece to return to England and complete his dream move.
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #10: 21 Jun 2006, 18:00 »

Så er der lige transfer news fra Liverpool af...

Liverpool har længe været sat i forbindelse med den walisiske angriber fra Blackburn af Craig Bellemy, og meget tyder nu på at Bellemy vil skifte til Liverpool.

For i følge Liverpool Echo den lokale Liverpool avis er Bellemy i dag kommet til Liverpool - efter at have forkortet sin ferie - for at fohandle en kontrakt færdig med Liverpool. Hvis transferen går igennem anslåes prisen at bliver omkring de £6 millioner.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Artiklen fra Echo:

Bellamy arrives at Melwood

Jun 21 2006, By Chris Bascombe, Liverpool Echo

Blackburn Rovers striker Craig Bellamy arrived on Merseyside today in the hope of completing his £6m transfer from Blackburn.

Talks between Bellamy and Rafa Benitez took place today, as the 26-year-old Welshman met the Anfield boss at Melwood.

Benitez is assessing whether to proceed with a deal for the striker, but the indications are he'll be recruited.

The forward will also undergo a medical.

Bellamy cut short his holiday in Greece to return to England and complete his dream move.

Det er simpelthen så deprimerende... Hvad har vores ellers så gode Rafa gang i? Er han på stoffer?  Huh  Djævel
Ej... Men alligevel, Craig Bellamy, ballade mager af 1. klasse... hvad vil vi med ham?  Ubeslutsom
Logged

gerre
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #11: 21 Jun 2006, 18:01 »

Jeg har ikke brudt mig om disse links om Bellamy til Liverpool, da jeg ikke synes om hans måde at være på, men hvis han kommer så er han da velkommen til at overraske mig, og Rafa plejer at kunne det der med at købe "dårligere" spillere og lave dem til verdenstjerner.

Dog har hans statistik fra sidste sæson overrasket mig meget, selvom jeg hellere så en Kuyt eller D Bent på Anfield.

Men hvordan er det nu det står til med højrekanten. Har ikke hørt meget om den plads udover at Malbranque var på vej. Er det meningen at der kommer en spiller til den plads eller skal Gerrard fortsætte derude?

Synes Rafa fokuserer meget på angrebet istedet for fløjen der har været hans problem lige siden han kom
« Seneste Redigering: 21 Jun 2006, 18:05 af gerre » Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12: 21 Jun 2006, 18:08 »

Er heller ikke glad for hvis der kommer flere, med forventinger til en stamplads på den centrale midtbane.. For jeg synes virkelig Alonso/Gerrard/Sissoko gør det godt! Især sidstnævnte har overrasket mig positivt.. Og nu hænger der da også en plakat af ham herhjemme på værelset  Wink
Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #13: 21 Jun 2006, 22:18 »

Synes Bellemy vil være en rigtig signing til klubben. Synes Bellemy altid arbejder hårdt for det hold han spiller for (en type efter Rafas hovede) og som de sidste mange sæsoner har vist sig at være en proven goal getter i Premier League. Tror han nåede 13 kasser i 27 kamp sidste sæson og det er ikke så ringe.

Det eneste minus som i andre også har fremhævet er at han er god til at lave ballede, men jeg tror det vil ændre sig, Rafa er god til at fortælle spillere som har det problem hvordan skabet skal stå hos ham og så tror jeg også at siden denne transfer er Bellemys dream move (har Bellemy selv udtalt til flere aviser) så skal han nok selv gøre alt for at tingene skal fungere.

Angående Liverpools fløj problemer er Liverpool længe blevet sat i forbindelse med Daniel Alves fra Sevilla af til den position. Liverpool og Sevilla skulle længe have forhandlet omkring prisen på ham, men de skulle i følge de seneste rygter hvis blevet enig om en pris. Desuden har Alves agent udtalt at Alves VIL til Liverpool, så mon ikke også det hjælpe Liverpool med at ligge pres på Sevillas ledelse om et skift for Alves mellem de 2 klubber.

Desuden har Birminghams Jermain Pennet - tidligere Arsenal - også være inde i billedet som en mulig løsning til Liverpools højrefløj. Så Rafa har nogen bolde i luften omkring det problem.
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14: 21 Jun 2006, 22:22 »

Ja, du har sikkert ret.. Her i løbet af aftenen har jeg tygget og gumlet godt og grundigt på sagen, og er kommet  frem til nogenlunde det samme som dig  angående Bellamy.!

Dani Alvez ville jeg blive MEGET glad for at se på Anfield!! Andet er der ikke at sige der.

Pennant har sku ikke vist det store i PL i denne sæson, men han har da et talent.. Bimingham er ikke det rigtige sted at behandle det.. Spørgsmålet er så om Liverpool er det?  Huh
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 1222 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010