home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:20:04 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23495
  1 Bruger, 890 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejthanisandra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 110 111 [112] 113 114 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1968330 gange)
JosepGuardiola
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #1665: 29 Jul 2008, 17:42 »

Robbie Keane er uden tvivl god, men jeg ser ham ikke som en angriber, der skal egne sig i en klub, der skal vinde Premier League. For 230 millioner kunne man snildt finde en langt bedre angriber, fx Samuel Eto'o, der kan fåes billigere endnu. Han er desuden en af de farligste angribere i verden set ud fra et statistisk synspunkt. Godt nok er han ikke jordens mest sympatiske mand udenfor banen, men han ser da ud til at være tæmmet allerede under Guardiola, og så kan Benitez også.

Keane er skam god, men jeg er sikker på at man kunne få en bedre angriber til de penge: Premier League erfaring eller ej. Torres klarede sig fint uden Premier League erfaring, og han var ikke just den mest målfarlige i Spanien.

JKJ
Gæst

« Svar #1666: 29 Jul 2008, 17:43 »

Hvorfor er Robbie Keane et fejlkøb?

Han er ganske vidst ikke noget navn der stinker af star-quality, men jeg er da temmeligt sikker på, at Spurs-fansene er rimeligt ærgelige over, at have mistet en 28-årig som er landsholdsanfører, allerede har rekorden for flest scorede mål og som har scoret over 100 mål siden han kom til Spurs for 5 år siden - 100 mål på 5 år er da godt ikke? Og så må de fleste indse, at Sergio Agüero og alle de der dyre spillere med et star-quality navn er for dyre til Liverpool sålænge de 2 amerikanske fjolser ejer klubben.
Jeg synes Robbie Keane er et rigtigt fantastisk køb! Manden har bevist sin klasse for Spurs!

Nu har de så altså smidt over 300 mio dkr ud allerede i år og vinduet er ikke lukket endnu, så vores budget er jo ikke helt lille og vi kommer jo alligevel aldrig til at nå feks Chelsea til sokkeholderne sålænge Don A sidder for bordenden...

Det viser vel bare bare at striden mellem de 2 "fjolser" og Benitez vel er skrinlagt i denne omgang...

-LFC-
Manager

« Svar #1667: 29 Jul 2008, 17:54 »

Nu har de så altså smidt over 300 mio dkr ud allerede i år og vinduet er ikke lukket endnu, så vores budget er jo ikke helt lille og vi kommer jo alligevel aldrig til at nå feks Chelsea til sokkeholderne sålænge Don A sidder for bordenden...

Det viser vel bare bare at striden mellem de 2 "fjolser" og Benitez vel er skrinlagt i denne omgang...
Kostede Keane ikke kun 180 millioner DKK? Og Dossena var vist omkring 60 er jeg sikker på og Degen var gratis...Men oplysningerne er jo forskellige. Smiley

Og ja det er jo så rigtigt, at det ikke er helt lille alligevel, men det er så større end jeg har læst, men nu har vi jo (desværre) også solgt Crouch, men Keane er en dejligt erstatning. Smiley

Mht. det med amerikanerne og Benitéz så virker det som om der er fred for denne gang, men jeg frygter bare, hvad de kan finde på. Skuffet

JG: Det kan godt være, at Samuel Eto'o har scoret mange mål for Barca, men han har ikke spillet særligt god i et stykke tid. Også er det en lottokupon at bruge mange penge på en spiller som ikke har PL-erfaring, hvilket det også var sidste år med Torres, og det er jo sjældent, at man vinder 2 gange i træk.
« Seneste Redigering: 29 Jul 2008, 18:03 af -LFC- » Logged

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #1668: 29 Jul 2008, 17:56 »

Eto'o har ikke spillet godt grundet en skade. Han har stadig holdt sit scoringssnit højt. Smiley Og selvfølgelig er det ikke en lottokupon. Reina kunne klare det, Torres kunne klare det, Arbeloa har vist klaret det fint. Det var tre. Smiley

-LFC-
Manager

« Svar #1669: 29 Jul 2008, 18:02 »

Eto'o har ikke spillet godt grundet en skade. Han har stadig holdt sit scoringssnit højt. Smiley Og selvfølgelig er det ikke en lottokupon. Reina kunne klare det, Torres kunne klare det, Arbeloa har vist klaret det fint. Det var tre. Smiley
Det var en lottokupon at betale så mange penge for en spiller uden PL-erfaring. Det er altså 300 millioner, hvilket er et yderst stort beløb for Liverpool. Tunge

Arbeloa og Reina var begge temmeligt billige - Arbeloa kostede 25, mens jeg ikke helt mindes Reinas pris. Smiley

Icemate
Reserveholdsspiller

« Svar #1670: 29 Jul 2008, 18:07 »

Kostede Keane ikke kun 180 millioner DKK? Og Dossena var vist omkring 60 er jeg sikker på og Degen var gratis...Men oplysningerne er jo forskellige. Smiley

Og ja det er jo så rigtigt, at det ikke er helt lille alligevel, men det er så større end jeg har læst, men nu har vi jo (desværre) også solgt Crouch, men Keane er en dejligt erstatning. Smiley

Mht. det med amerikanerne og Benitéz så virker det som om der er fred for denne gang, men jeg frygter bare, hvad de kan finde på. Skuffet

JG: Det kan godt være, at Samuel Eto'o har scoret mange mål for Barca, men han har ikke spillet særligt god i et stykke tid. Også er det en lottokupon at bruge mange penge på en spiller som ikke har PL-erfaring, hvilket det også var sidste år med Torres, og det er jo sjældent, at man vinder 2 gange i træk.

Syntes at have læst han kostede 230millioner + 60 for dossena (ikke sikker med ham) så det er 290millioner hvis det er rigtigt. Ikke sikker på det her overhovedet

-LFC-
Manager

« Svar #1671: 29 Jul 2008, 18:10 »

Syntes at have læst han kostede 230millioner + 60 for dossena (ikke sikker med ham) så det er 290millioner hvis det er rigtigt. Ikke sikker på det her overhovedet
Ja det kan jo også godt være rigtigt, men oplysningerne er forskellige. 230 millioner er det beløb der figurerer i de fleste medier, men jeg har også hørt om 200 eller 180 millioner. Smiley

gerre
Førsteholdsspiller

« Svar #1672: 29 Jul 2008, 18:27 »

Kursen for Pund ligger lige omkring 9,5, og de fleste engelske medier, bl.a. Skysport bbc, samt Tottenham selv siger lidt under 20 mio £, der så kan komme lige over 20 mio, så under 200 mio tror jeg Liverpool har givet for Keane Smiley

-LFC-
Manager

« Svar #1673: 29 Jul 2008, 18:31 »

Kursen for Pund ligger lige omkring 9,5, og de fleste engelske medier, bl.a. Skysport bbc, samt Tottenham selv siger lidt under 20 mio £, der så kan komme lige over 20 mio, så under 200 mio tror jeg Liverpool har givet for Keane Smiley
Er den helt nede på 9 Shockeret? Jeg troede den var helt oppe på 11. Tunge

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #1674: 29 Jul 2008, 18:42 »

Det er lidt længe siden den har været nede på 11 Wink

19-18!

-LFC-
Manager

« Svar #1675: 29 Jul 2008, 19:54 »

Det er lidt længe siden den har været nede på 11 Wink
Der kan man bare se. crazy

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #1676: 29 Jul 2008, 20:05 »

Velkommen til Keane! Det er en fornøjelse, at se dig i den røde trøje. Det er en gammel drøm som endelig bliver opfyldt.

Er utrolig glad for, at vi har fået keane tilknyttet Liverpool. En rigtig dygtig angriber, med masser af PL og europæisk bold erfaring fra hans tid i Leeds og Tottenham. Er rigtig glad for, at se det er ham vi får som erstatning for Peter Crouch nu, hvor vi har sagt farvel til ham. Med købet af Keane holder vi stadigvæk fat i nogle af de ting Crouch stod for; farlig foran mål, en knokler på banen, holdspiller bl.a. Men Keane tilbringer også andre ting. En mere kreativ angriber end Crouch og en lidt hurtigere spillere.

Jeg er ikke i tvivl om, at Keane bliver en succes i Liverpool.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1677: 30 Jul 2008, 10:03 »

Hmmm, synes ikke det er mere end et par måneder siden, at Liverpool meldte ud, at trøje nummer 7 skulle fredes, og så er det alligevel, efter hvad jeg lige kan læse mig til, netop nummer 7 Keane får på ryggen...

Det var måske bare Liverpools måde at fortælle Kewell, at de ikke kunne bruge ham?  Smiley

Edit:
Søgte lige lidt tilbage, og fandt ud af, at historien om ovennævnte trøjefredning stammede fra Indkast... det forklarer så måske, hvorfor trøjen ikke var fredet så længe... Endnu en grund til ikke at læse sine fodboldnyheder på netop den side  Rullende Øjne
« Seneste Redigering: 30 Jul 2008, 13:31 af DNE » Logged

Kazak
Ynglingespiller

« Svar #1678: 31 Jul 2008, 00:26 »

Cencur
Manager

« Svar #1679: 31 Jul 2008, 00:29 »

Og Steve Finnan til Villa så?

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Sider: 1 ... 110 111 [112] 113 114 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010