home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23494
  0 Brugere, 1114 Gæster Online.

Nyeste Bruger: jameshenry
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 102 103 [104] 105 106 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1967995 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #1545: 01 Jul 2008, 20:08 »

Hmm, hver sin smag må vi nok bare anerkende,

Men du KAN ikk trække Villa's hattrick fra så din statestik passer, altså så kan vi også trække Torres mål i finalen fra, så er han nede på hvad, 1 mål ?
Kan du se hvad jeg mener med at dine indlæg ikk holder Wink

Faktisk ikke nej... jeg synes mine argumenter holder ganske fint... Din argument for at Villa vil passe fint i klubben er at han har scoret 4 mål ved EM plus nogle kasser i La Liga, du har ikke taget højde for hans fysik, han skal spille alene på toppen eller det system vi skal spille efter...

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1546: 01 Jul 2008, 20:26 »

Hmm, du glemte vidst lige at Villa scorede Hattrick mod Rusland, de tæller lige meget hvad du end siger, så han gennemsnit er klart højere end Kuyt's Wink

Og ja, jeg ville gerne Sælge Torres for den sum penge, og vi kan da bare tage andre spillere, vi kan hente Kaka, Silva eller Robinho (Til kreativiteten), Klose, Toni eller sågår Nistelrooy(til styrke, og så har Nistelrooy også erfaring fra PL)

Kaká og Robinho tror jeg godt du kan stryge af den liste, hvis i "kun" har 850 mio at handle for  Wink Klose og Toni er nok heller ikke billige, Nistelrooy kan sikkert godt købes, men det vil da være intet mindre end historiens dårligste handel, at sælge en superangriber, med sine bedste år foran sig, og erstatte ham af en spiller der er godt på vej ind i sin karrieres efterår, hvis han da ikke allerede er godt og grundigt inde i det.

JKJ glemmer jo ikke Villas hattrick, han pointerer bare, at det altså var den eneste gode kamp Villa spillede under EM slutrunden, i de øvrige kampe var han jo dårligt nok synlig, og mod de stærke, organiserede forsvar (meget lig hvad han ville stå overfor i Premier League) havde han intet at byde på overhovedet. Der er jo ikke meget ved at hente en spiller, der kan score hattrick mod Stoke, Hull og West Bromwich, for så ikke at være i nærheden af mål mod de øvrige 16 modstandere...

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #1547: 01 Jul 2008, 20:27 »

Faktisk ikke nej... jeg synes mine argumenter holder ganske fint... Din argument for at Villa vil passe fint i klubben er at han har scoret 4 mål ved EM plus nogle kasser i La Liga, du har ikke taget højde for hans fysik, han skal spille alene på toppen eller det system vi skal spille efter...

Nej, mit er ikk baseret på Villa har scoret til EM, Villa er bare et eksempel på hvilke klasse spillere vi kan lokke til for de penge vi kan få for Torres,

Vi kan da bare tale om Luca Toni, er han heller ikk fysisk nok ?

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1548: 01 Jul 2008, 20:34 »

Nej, mit er ikk baseret på Villa har scoret til EM, Villa er bare et eksempel på hvilke klasse spillere vi kan lokke til for de penge vi kan få for Torres,

Vi kan da bare tale om Luca Toni, er han heller ikk fysisk nok ?

Så du vil bytte en 24-årig stjerne der er stadig har potentiale til at blive bedre, til en 31-årig stjerne, hvis form kun kan gå en vej fra nu af? og selvom alderen er ved at begynde at trykke, så er han nok ikke billig af den grund  Wink

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #1549: 01 Jul 2008, 20:34 »

Kaká og Robinho tror jeg godt du kan stryge af den liste, hvis i "kun" har 850 mio at handle for  Wink Klose og Toni er nok heller ikke billige, Nistelrooy kan sikkert godt købes, men det vil da være intet mindre end historiens dårligste handel, at sælge en superangriber, med sine bedste år foran sig, og erstatte ham af en spiller der er godt på vej ind i sin karrieres efterår, hvis han da ikke allerede er godt og grundigt inde i det.

JKJ glemmer jo ikke Villas hattrick, han pointerer bare, at det altså var den eneste gode kamp Villa spillede under EM slutrunden, i de øvrige kampe var han jo dårligt nok synlig, og mod de stærke, organiserede forsvar (meget lig hvad han ville stå overfor i Premier League) havde han intet at byde på overhovedet. Der er jo ikke meget ved at hente en spiller, der kan score hattrick mod Stoke, Hull og West Bromwich, for så ikke at være i nærheden af mål mod de øvrige 16 modstandere...

Enten Kaka eller Robinho kan da sagtens lokkes til for 850 mio.

Der er tale om at Robinho kan hentes for 250-300 mio.
Og Kaka til 550-700 mio, så . . .

Og det nederste er jo endnu en mærkelig kommentar,
for Villa spillede helt fint i de andre kampe, og havde da lige så stor del af succesen som de andre Spaniere,
Og selvfølge rammer angribere dagen engang imellem hvor de scorer mål,
Men hvis vi skal til at pille hattricket fra, for at i kan få ret så okay,

Torres scorer kun 1 mål mere og spillede også kamp mere, og hvem ved om ikk Villa havde goalet hvis han var med i finalen Peace

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #1550: 01 Jul 2008, 20:38 »

Så du vil bytte en 24-årig stjerne der er stadig har potentiale til at blive bedre, til en 31-årig stjerne, hvis form kun kan gå en vej fra nu af? og selvom alderen er ved at begynde at trykke, så er han nok ikke billig af den grund  Wink
Nope, men blev bare træt af at høre om din fysik argumenter Wink

Vi kan da hente Zigic så, . Aguero? -eller har han også for lidt fysik ?
Etoo kunne også være en mulighed, som både har teknik og fysik

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #1551: 01 Jul 2008, 21:18 »

Podolski er den rigtige løsning, Rafe burde have købt ham allerede sidste sæson

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1552: 01 Jul 2008, 21:22 »

Du overser bare den altoverskyggende pointe, Torres ved alle kan score mål for Liverpool i Premier League, det er der ingen der ved om de andre kan, og der er i øvrigt heller ingen der ved, om de andre er til salg til en bare nogenlunde fornuftig pris. Hvis man alligevel skal ud og hente en afløser, skal der altså et ekstremt godt tilbud til, før det kan betale sig at sælge det man ved virker. 850 mio lyder måske nok af meget, men der skal ikke mange flop til, før de penge er brugt på køb og lønninger.

Anfield
Reserveholdsspiller

« Svar #1553: 01 Jul 2008, 21:23 »

Nu har vi fået vores staff på plads og der kan igen blive noget ro på Melwood. Mauricio Pellegrino er ny førsteholdstræner og Sammy Lee er tiltråd som assistent manager og udfylder hullet efter Pako der dog ikke har været hos os i flere måneder. Jeg håber at med den nye staff kan der blive mere styr på sagerne end der var sidste år hvor Pako var meget savnet i flere omgange.

Håber bare Rafa og Parry får styr på de transfers Smiley

"Son, when participating in sporting events - it is not a question about winning and loosing, it's about how drunk you can get !"

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #1554: 01 Jul 2008, 23:12 »

Forhåbentlig er Pellegrino en større succes som træner end han var da han spillede for LFC Opstemt

JKJ
Gæst

« Svar #1555: 02 Jul 2008, 10:31 »

Nu har fysikken bare så meget at sige i en liga som PL så den bliver man altså nød til at tage højde for...

Villa scorede 4 mål til EM, tror du også han havde gjort det hvis han havde ligget alene på toppen uden hjælp fra en spiller som feks Torres der har noget fysik at stå imod med??

Det er altså det der vil ske i Liverpool, der vil han komme til at ligge mutters alene og ud fra de kampe jeg har set vil han hurtig falde helt ud af kampene...

Desuden kan jeg dårligt forstille mig at Milan vil sælge Kaka til os når de ikke vil sælge til hverken R.M. eller Chelsea, hvorfor skulle de så vælge os??
« Seneste Redigering: 02 Jul 2008, 10:34 af JKJ » Logged

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #1556: 02 Jul 2008, 11:30 »

Nu har fysikken bare så meget at sige i en liga som PL så den bliver man altså nød til at tage højde for...

Villa scorede 4 mål til EM, tror du også han havde gjort det hvis han havde ligget alene på toppen uden hjælp fra en spiller som feks Torres der har noget fysik at stå imod med??

Det er altså det der vil ske i Liverpool, der vil han komme til at ligge mutters alene og ud fra de kampe jeg har set vil han hurtig falde helt ud af kampene...

Desuden kan jeg dårligt forstille mig at Milan vil sælge Kaka til os når de ikke vil sælge til hverken R.M. eller Chelsea, hvorfor skulle de så vælge os??

Jeg har anerkendt tidligere at Torres også har en del af æren i Villa's succes,
og så stærk er Torres altså heller ikk, du får ham nærmest til at lyde som én bodybuilder  Wink

Og Villa har bevægelserne til at kunne sætte en mand, nå han ligger deroppe,
Jeg indrømmer gerne at Villa nok ville være en lille svækkelse, men med de penge vi kan få for Torres kunne vi få 2 stjerne som sandsynligvis vil klare sig bedre end 1 stjerne Peace

Kaka var bare et eksempel, vi kan da ændre det til Zlatan hvis det hjælper dig Peace

Bave
Gæst

« Svar #1557: 02 Jul 2008, 11:33 »

Torres er verdens bedste angriber lige nu så hvorfor sælge?

Troede aldrig jeg skulle sige noget godt om liverpool d:

Icemate
Reserveholdsspiller

« Svar #1558: 02 Jul 2008, 11:36 »

Jeg har anerkendt tidligere at Torres også har en del af æren i Villa's succes,
og så stærk er Torres altså heller ikk, du får ham nærmest til at lyde som én bodybuilder  Wink

Og Villa har bevægelserne til at kunne sætte en mand, nå han ligger deroppe,
Jeg indrømmer gerne at Villa nok ville være en lille svækkelse, men med de penge vi kan få for Torres kunne vi få 2 stjerne som sandsynligvis vil klare sig bedre end 1 stjerne Peace

Kaka var bare et eksempel, vi kan da ændre det til Zlatan hvis det hjælper dig Peace

Hvorfor i alverden skulle vi sælge Torres når han er en af verdens bedste angribere, top3 pt. Zlatan sælger Inter aldrig, AC Milan sælger aldrig Kaká. Torres har vist han kan spille i PL, og nu har vi endelig en som kan score +20 i en sæson, også vil du sælge ham? Der røg fornuften da helt væk.

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #1559: 02 Jul 2008, 11:40 »

Hvorfor i alverden skulle vi sælge Torres når han er en af verdens bedste angribere, top3 pt. Zlatan sælger Inter aldrig, AC Milan sælger aldrig Kaká. Torres har vist han kan spille i PL, og nu har vi endelig en som kan score +20 i en sæson, også vil du sælge ham? Der røg fornuften da helt væk.

For 850 mio?

Er du klar over hvor mange penge det er ?

Sider: 1 ... 102 103 [104] 105 106 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010