home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23494
  0 Brugere, 1302 Gæster Online.

Nyeste Bruger: jameshenry
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 100 101 [102] 103 104 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1967928 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #1515: 01 Jul 2008, 15:09 »

Villa var god ved Em, men det må han altså også takke Torres lidt for, for Torres arbejde af h***** til!

Og JKJ, nu hed spørgsmålet så også om hvis der kom et bud fra en udlandsk klub, ville da hellere aldrig havde at Liverpool solgte til Chelsea

Spørgsmålet var at Ali mente at Villa er bedre end Torres og det svarede jeg  bare på hvad jeg mener om dette Wink

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #1516: 01 Jul 2008, 15:11 »

Hvis du lige kigger en kommentar tilbage igen, så svared du:
Ja 110%... Villa er god, ingen tvivl om det, men kan han score mål i PL?? Det har Torres bevist så ser ingen grund til at sælge ham og da slet ikke til Chelsea, som vi forhåbentlig skal slåes lidt mere om pladserne om end vi tidligere har gjort...

JKJ
Gæst

« Svar #1517: 01 Jul 2008, 15:22 »

Hvis du lige kigger en kommentar tilbage igen, så svared du:

Det var da noget underligt noget vi skal til at diskutere dette men her er hvad Ali skrev - og som jeg svarede på!!

"Villa er langt bedre spiller end Torres imo  I Spanien viste det sig og til EM ligeså. Torres er skam en af de bedste, men Villa er bedre - dog også et par år ældre.

Hvis rygtet er sandt, hvilket det ikke er, så burde Liverpool takke ja" citat slut...

Jeg mener ikke Villa er bedre end Torres i PL pga hans lille størrelse, men det har jeg jo skrevet engang!!

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #1518: 01 Jul 2008, 15:28 »

Det var da noget underligt noget vi skal til at diskutere dette men her er hvad Ali skrev - og som jeg svarede på!!

"Villa er langt bedre spiller end Torres imo  I Spanien viste det sig og til EM ligeså. Torres er skam en af de bedste, men Villa er bedre - dog også et par år ældre.

Hvis rygtet er sandt, hvilket det ikke er, så burde Liverpool takke ja" citat slut...

Jeg mener ikke Villa er bedre end Torres i PL pga hans lille størrelse, men det har jeg jo skrevet engang!!

Nå, lige meget

Men du kan ikk bedømme Villa og hans PL evner, før han har spillet der,
du kan havde dine argumenter, men hurtighed har altså også en fakta, også i England, og så er Villa (efter min mening) en bedre afslutter end Torres

JKJ
Gæst

« Svar #1519: 01 Jul 2008, 15:47 »

Nå, lige meget

Men du kan ikk bedømme Villa og hans PL evner, før han har spillet der,
du kan havde dine argumenter, men hurtighed har altså også en fakta, også i England, og så er Villa (efter min mening) en bedre afslutter end Torres

Det kan godt være han er en bedre afslutter end Torres mens hvis han ikke har fysikken til at ligge alene fremme som han jo kommer til hos Liverpool så tror jeg ikke han er de 300 mio kr værd der bliver nævnt for en evt handel....
Og så kan det gøre lige meget om han er hurtig eller ej... Han er jo heller ikke ligefrem en haj med hovedet og det er måske endnu vigtigere i PL en hurtighed...

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1520: 01 Jul 2008, 16:08 »

Det ville være torskedumt af Liverpool at sælge Torres, når de nu, langt om længe har fået fingrene i en angriber der ikke har floppet fælt. Torres har bevist at han kan score mål, og det er efterhånden længe siden Liverpool sidst har haft en angriber, der kunne det, på trods af ihærdige forsøg på at finde en.

Der kan som bekendt være stor forskel på at være god i Spanien og på at være det i England, det er set før, at en verdensstjerne er skiftet fra en af de store ligaer til en anden, og derefter er faldet igennem (sheva og Henry f.eks.), så hvis Liverpool solgte Torres for 850 mio, så kunne de måske være heldige at hente Villa for 300, og så fortsatte han bare, hvor Torres slap, eller de kan være uheldige, at være nødt til at købe spillere for 1,5 milliard, før de fandt en angriber der kunne score mål i Premier League.

Uvurderlige spillere findes i mange klubber, i Liverpool har i pt to som jeg ser det, Gerrard og Torres, Gerrard fordi han betyder så meget for Liverpool som han gør, og Torres fordi han er den angriber de så længe har manglet. Liverpool har simpelthen ikke råd til flere angrebsflop, og da slet ikke hvis de har tænkt sig snart at gøre alvor af de store ambitioner.

JKJ
Gæst

« Svar #1521: 01 Jul 2008, 16:28 »

Det ville være torskedumt af Liverpool at sælge Torres, når de nu, langt om længe har fået fingrene i en angriber der ikke har floppet fælt. Torres har bevist at han kan score mål, og det er efterhånden længe siden Liverpool sidst har haft en angriber, der kunne det, på trods af ihærdige forsøg på at finde en.

Der kan som bekendt være stor forskel på at være god i Spanien og på at være det i England, det er set før, at en verdensstjerne er skiftet fra en af de store ligaer til en anden, og derefter er faldet igennem (sheva og Henry f.eks.), så hvis Liverpool solgte Torres for 850 mio, så kunne de måske være heldige at hente Villa for 300, og så fortsatte han bare, hvor Torres slap, eller de kan være uheldige, at være nødt til at købe spillere for 1,5 milliard, før de fandt en angriber der kunne score mål i Premier League.

Uvurderlige spillere findes i mange klubber, i Liverpool har i pt to som jeg ser det, Gerrard og Torres, Gerrard fordi han betyder så meget for Liverpool som han gør, og Torres fordi han er den angriber de så længe har manglet. Liverpool har simpelthen ikke råd til flere angrebsflop, og da slet ikke hvis de har tænkt sig snart at gøre alvor af de store ambitioner.

Trykker her ivrigt og overgearet på den "enig knap" der ikke findes på denne siden Wink

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #1522: 01 Jul 2008, 16:30 »

Det kan godt være han er en bedre afslutter end Torres mens hvis han ikke har fysikken til at ligge alene fremme som han jo kommer til hos Liverpool så tror jeg ikke han er de 300 mio kr værd der bliver nævnt for en evt handel....
Og så kan det gøre lige meget om han er hurtig eller ej... Han er jo heller ikke ligefrem en haj med hovedet og det er måske endnu vigtigere i PL en hurtighed...

Hvis hovedstød er vigtigere end hurtighed og afslutning, så har vi jo allerede en af PL's bedste angribere,
mærkeligt nok er vi så ved at bytte ham til Tottenham .. .

Hmm, Nah . . Tror ikk du har helt ret i det du siger der

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #1523: 01 Jul 2008, 16:33 »

Hmm, på den anden side, så se lige de angriber Liverpool har købt de sidste par år, som skulle være den målsluger, som du ligger så stor vægt på i det du har skrevet. .
Ingen af de angriber vi har hentet de sidste par år har været af verdensstjerne kaliber, men det netop verdensstjerne kaliber vi kan få, for de penge Torres efterlader. .

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1524: 01 Jul 2008, 16:47 »

Hmm, på den anden side, så se lige de angriber Liverpool har købt de sidste par år, som skulle være den målsluger, som du ligger så stor vægt på i det du har skrevet. .
Ingen af de angriber vi har hentet de sidste par år har været af verdensstjerne kaliber, men det netop verdensstjerne kaliber vi kan få, for de penge Torres efterlader. .

Ikke desto mindre har der hver gang været enorme forventninger til dem, og igen, det er ikke usædvanligt, at en stjerne i en liga falder igennem i en anden, som sagt er Sheva og Henry glimrende eksempler på dette.

JKJ
Gæst

« Svar #1525: 01 Jul 2008, 16:54 »

Og hvor sikkert er det så at en såkaldt verdensstjerne vil slå igennem med det samme og bombe løs til højre og venstre som Torres?? Det er der absolut ingen garanti for at han vil gøre... kald mig bare gammeldags men med Torres ved vi hvad vi har og vi ved ikke hvad vi vil få lige meget hvad han hedder...

JKJ
Gæst

« Svar #1526: 01 Jul 2008, 16:57 »

Hvis hovedstød er vigtigere end hurtighed og afslutning, så har vi jo allerede en af PL's bedste angribere,
mærkeligt nok er vi så ved at bytte ham til Tottenham .. .

Hmm, Nah . . Tror ikk du har helt ret i det du siger der
Nu er det jo ikke mig der bestemmer systemet, for hvis det var det ville jeg spille med 2 i front, Torres og Crouch som supplere hinanden perfekt imo...

Nu har Benitez så bare valgt at vi kun skal spille med 1 i front og der er Torres altså bedre end Villa som jeg ser det, de er stort set lige hurtige, Torres er langt bedre i hovedspillet plus han er meget mere kropsstærk så derfor vil jeg langt hellere beholde ham fremfor den lille spirivip til Villa, vi kan altså ikke spille på hans hurtighed hele tiden...

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #1527: 01 Jul 2008, 17:04 »

Det er 850 mio. Vi kan købe 2-3 spillere på Torres niveau, !!!

En af dem må da slå igennem med det samme, og de andre kan så slå igennem efter et års tid

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #1528: 01 Jul 2008, 17:07 »

Nu er det jo ikke mig der bestemmer systemet, for hvis det var det ville jeg spille med 2 i front, Torres og Crouch som supplere hinanden perfekt imo...

Nu har Benitez så bare valgt at vi kun skal spille med 1 i front og der er Torres altså bedre end Villa som jeg ser det, de er stort set lige hurtige, Torres er langt bedre i hovedspillet plus han er meget mere kropsstærk så derfor vil jeg langt hellere beholde ham fremfor den lille spirivip til Villa, vi kan altså ikke spille på hans hurtighed hele tiden...

Nej vi kan ikk spille på Villa's hurtighed,
Men med de penge vi kunne få, ville vi kunne få flere andre spiller som vi sammen med Villa, ville kunne spille på Peace

JKJ
Gæst

« Svar #1529: 01 Jul 2008, 17:12 »

Det er 850 mio. Vi kan købe 2-3 spillere på Torres niveau, !!!

En af dem må da slå igennem med det samme, og de andre kan så slå igennem efter et års tid

Tjaaa, nævner i flæng, Cisse, Moro, Kuyt, Voronin osv osv... de kostede os en formue og har aldrig får alvor slået igennem...

Og helt ærligt, så kan vi købe 2-3 spillere og håbe en af dem slår igennem! Hvad så hvis de ikke gør det?? så kan vi begynde forfra mens vores goal eater så scorer til højre og venstre i Chelsea...

Iøvrigt bliver en sådan handel aktuelt da både klubben, Benitez og ikke mindst Toores har meldt ud han absolut ingen steder skal hen...

Sider: 1 ... 100 101 [102] 103 104 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010