home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:03 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
I går kl. 10:09:18 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23491
  0 Brugere, 764 Gæster Online.

Nyeste Bruger: adarshlumina
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 80 81 [82] 83 84 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1967368 gange)
Manniche
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #1215: 30 Apr 2008, 23:41 »

Det vi mangler er Daniel Agger!

Samtidig så jeg gerne en ny venstre back

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

-LFC-
Manager

« Svar #1216: 30 Apr 2008, 23:42 »

Jeg kan da sige, at Valencia lå nummer 3 da Koeman kom. Og han har kun fået 18 point i 22 kampe, jeg vil fandme ligge og tude, hvis Ronald Koeman kom til Liverpool, jeg synes han burde stoppe sin karriere.

JKJ
Gæst

« Svar #1217: 01 Maj 2008, 09:51 »

Det er skægt som alle er efter Riise, han lavede en fejl og den kostede... Men hvad med feks Torres, han burde med hans klasse have scoret mindst 3 mål i de 2 kampe når man tænker på de chancer han havde, men næh nej det er der ikke noget galt i at brænde dem...

Det er sgu for lavt at skyde på en mand der allerede ligger ned når Torres brænder så store chancer som han havde, han er da lige så meget skyld i at vi ikke er videre når han ikke score på de chancer han får, det er da derfor vi har betalt manden de mange millioner kroner!!!
Hvis han bare havde scoret på en mere chance så havde vi været videre, men igen det er meget nemmere at give Riise skylden da hans navn jo slet ikke er så stort som Torres!!!

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #1218: 01 Maj 2008, 10:25 »

Det er skægt som alle er efter Riise, han lavede en fejl og den kostede... Men hvad med feks Torres, han burde med hans klasse have scoret mindst 3 mål i de 2 kampe når man tænker på de chancer han havde, men næh nej det er der ikke noget galt i at brænde dem...

Det er sgu for lavt at skyde på en mand der allerede ligger ned når Torres brænder så store chancer som han havde, han er da lige så meget skyld i at vi ikke er videre når han ikke score på de chancer han får, det er da derfor vi har betalt manden de mange millioner kroner!!!
Hvis han bare havde scoret på en mere chance så havde vi været videre, men igen det er meget nemmere at give Riise skylden da hans navn jo slet ikke er så stort som Torres!!!

Jamen havde Riise ik lavet det lidt for dumme/uheldige selvmål var LFC også gået videre, og jeg synes altså han laver flere fejl defensivt end Torres brænder oplagte chancer.

Jeg så helst Riise som venstreside midtbane da han er klart mere offensivt indstillet, men ka det ik lade sig gøre ja så er han ik manden der ka bruges.

JKJ
Gæst

« Svar #1219: 01 Maj 2008, 20:37 »

Jamen havde Riise ik lavet det lidt for dumme/uheldige selvmål var LFC også gået videre, og jeg synes altså han laver flere fejl defensivt end Torres brænder oplagte chancer.

Jeg så helst Riise som venstreside midtbane da han er klart mere offensivt indstillet, men ka det ik lade sig gøre ja så er han ik manden der ka bruges.

Hvorfor ikke se det omvendt, hvis Torres havde scoret på de 2 store chancer han havde i den første kamp gjorde det jo intet at Riise scorede det selvmål... At han så måske er bedre som venstre midtbane er en anden sag men når vi ikke har andre på til pladsen som venstee back pt er han jo det bedste alternativ...

Ostehaps
Reserveholdsspiller

« Svar #1220: 02 Maj 2008, 20:29 »

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #1221: 02 Maj 2008, 20:38 »

Har læst om det, men O´ Neill kalder jo budet for latterligt, så det vil ikke gå tror jeg.

19-18!

BenMusalho
Gæst

« Svar #1222: 02 Maj 2008, 20:40 »

Linket dur ikke ved mig??

JKJ
Gæst

« Svar #1223: 02 Maj 2008, 20:42 »

Hvis det er rigtigt betyder det i hvert fald at der smutter mindst en midtbane mand til sommer og det er nok højest sansynligt Alonso...
Og jeg tror bestemt ikke den er usansynligt at det ender sådan...

-LFC-
Manager

« Svar #1224: 02 Maj 2008, 20:45 »

Riise lavede også en fejl ved Drogbas mål til 3-2, han tackler ikke igennem. Jeg synes han skal ud af vagten, for han har ikke klassen til at være hos os, hvis vi skal kæmpe med om det engelske mesterskab. Jeg synes Riise bærer en temmelig stor del af skylden for at vi ikke tæver United den 21. maj i Moskva.

Gareth Barry? Han lyder interessant. Men har vi ikke nok på midtbanen i Xabi, Stevie G og Masch?

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #1225: 02 Maj 2008, 20:46 »

Gad vide om Rafa, vil have Barry ned og spille venstre back så?

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Altid FCK
Manager

« Svar #1226: 02 Maj 2008, 20:48 »

Riise er klart for offensiv til at spille back når det er mod et hold hvor de andre er mest i boldbessidelse.
Mener godt han kan klare sig som back hvis Liverpool ændrer måden at spille på

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #1227: 02 Maj 2008, 20:48 »

Jeg gad da godt se Barry og Gerrard sammen på midtbanen, de har jo gjort det godt på landsholdet sammen, så hvorfor ik samme klub.

JKJ
Gæst

« Svar #1228: 02 Maj 2008, 20:50 »

Riise lavede også en fejl ved Drogbas mål til 3-2, han tackler ikke igennem. Jeg synes han skal ud af vagten, for han har ikke klassen til at være hos os, hvis vi skal kæmpe med om det engelske mesterskab. Jeg synes Riise bærer en temmelig stor del af skylden for at vi ikke tæver United den 21. maj i Moskva.

Gareth Barry? Han lyder interessant. Men har vi ikke nok på midtbanen i Xabi, Stevie G og Masch?

Tjaaa hvis du ser situationen fra en anden vinkel så står der faktisk en Liverpool spiller 2-3 meter bagved de 4 mand der står på linie og dermed kunne have trukket den offside, Riise holder linien men alligevel er det hans skyld?? Hvad med at give ham der ikke kunne holde linien og dermed gjorde at der ikke kunne trækkes offside skylden??
Som jeg ser det så skal der findes en syndebuk og det er så blevet Riise...
Han lavede 1 stor fejl og det kostede 1 mål... Torres lavde 2-3 store fejl da han IKKE scorede ved hans 100% chancer, men det lader vi forbi gå i tavshed...!!!
Så Riise er bestemt ikke ene om at vi ikke gik videre!!!

JKJ
Gæst

« Svar #1229: 02 Maj 2008, 20:52 »

Gad vide om Rafa, vil have Barry ned og spille venstre back så?

Der kommer vores kære brasser vel ned, når han kommer af med sine glasben... ellers har vi jo også et lovende talent i Insua, men han får nok aldrig chancen hvis jeg kender Benitez ret, han er gode til at købe "talenter" og så ødelægge dem ved at de aldrig får chancen...

Sider: 1 ... 80 81 [82] 83 84 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010