home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:54:03 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
I dag kl. 10:09:18 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 764 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 58 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 73 74 [75] 76 77 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1961281 gange)
The Red
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #1110: 19 Apr 2008, 14:39 »

Som Liverpool-fan må der ikke være nogen anden klub i England. Liverpool er ikke bare en klub, det er næsten en livsstil Smiley

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Jonni
Reserveholdsspiller

« Svar #1111: 19 Apr 2008, 14:48 »

Som Liverpool-fan må der ikke være nogen anden klub i England. Liverpool er ikke bare en klub, det er næsten en livsstil Smiley

funny Grin Opstemt
-Jeg skal møde Liverpool i Finalen i mit FM spil (: i CL

JKJ
Gæst

« Svar #1112: 20 Apr 2008, 16:57 »

Det forstår jeg slet intet af. For det første må man slet ikke holde med Liverpool i nogen sammenhænge, når man er United. For det andet forstår jeg ikke hvorfor du foretrækker holdet der losser frem for holdet der spiller på en tredjeplads.

Du har set et par kampe hvor Liverpool spiller med lange bolde og ergo gør de så det i alle kampene eller hvad??

Jeg har da også set kampe hvor Man U spiller med lange bolde engang imellem, det for mig da ikke til og tro de gør det hver gang... det er en underlig indstilling og have!!!

Iøvrigt fik vi så godt som sikkert vores 4. plads i går efter sejren over Fulham, iøvrigt med mange spillere der ikke lige er at finde blandt de 11 bedste når det er påkrævet så flot flot...

JKJ
Gæst

« Svar #1113: 21 Apr 2008, 17:09 »

Gerrard bliver heldigvis klar til kampen i morgen mod Chelsea... Han havde heller ikke været til og undvære når man tænker den form han har været i de seneste mange kampe...

Mon ikke vi vinder en smal 1-0 sejr som vi plejer når vi møder Chelsea i semifinalen i CL, heller det end en 2-1 sejr...

http://www.liverpoolfc.tv/news/drilldown/N159648080421-1448.htm

JKJ
Gæst

« Svar #1114: 22 Apr 2008, 19:42 »

Så er det snart tid til endnu en kamp mod Chlesea i en CL-semifinale... mon de ikke snartg har lært at de ikke kommere længere Wink

Men fodbold kan virkelig virke ligegyldig når man læser om denne knægt der i aften bliver hyldet på Anfield... Stort at man har tid og lyst til en gestus inden en så vigtig kamp...

http://ekstrabladet.dk/sport/udenlandsk_fodbold/international_fodbold/article999070.ece

JKJ
Gæst

« Svar #1115: 22 Apr 2008, 19:49 »

Aftenens opstilling er som følger:
Reina, Arbeloa, Aurelio, Carragher, Skrtel, Mascherano, Alonso, Gerrard, Babel, Kuyt, Torres.
Subs: Itandje, Hyypia, Riise, Pennant, Lucas, Crouch, Benayounore overraskelse

Ikke de store overraskelser som jeg ser det, måske endda det stærkest vi kan stille med lige pt...

Men jeg ser frem til en særdeles spændene kamp som altid mellem disse 2 hold og for min skyld må det også gerne endne som det plejer, nemlig med en 1-0 sejr til os... Wink

chelsea-4ever
Landsholdsspiller

« Svar #1116: 22 Apr 2008, 20:09 »

Jeg tror kampen i aften ender uafgjort, 1-1, eller med en 2-1-sejr til Liverpool.
Det er vigtigt, at vi (Chelsea) får bolden i nettet i aften, da det kan blive afgørende med en eller flere udebanescoringer.
Hvis vi kan få et fornuftigt resultat med fra Anfield, er jeg sikker på, at vi gør arbejdet færdigt på Stamford Bridge og går videre. Men jeg er også sikker på, at det bliver to tætte opgør.

Brøndby IF & Chelsea FC

-LFC-
Manager

« Svar #1117: 22 Apr 2008, 22:52 »

Først noget af helvedes til ukonstruktivt for det har jeg lige brug for at skrige:
FFS HVAD FANDEN LAVER DU DIN IDIOT RIISE DIN DUMMME DUMME NORDMAND. CHELSEA LUGTER AF PRUUUUUUUUT, JOHN TERRY ER EN GRIIIIS, A.COLE, BALLACK, OG DROGBA OGSÅ. SMUT RIISE DIN DUMME NORDMAND AAAARGH ticked off ticked off ticked off Græder Græder Græder.

Så springer vi over til det mere konstruktive:
Nej, hvor er det dog ufortjent. Vi spiller rent faktisk en god kamp, uden kedeligt spil, mens Chelsea som vanligt graver sig ned. Vi spiller klart bedre end Chelsea og burde vel havet værret foran 3-0, hvis ikke det var fordi P. Cech var i modstanderens mål. Men så laver den "#"##€"3!3"35%/6/54 til Riise noget lort igen. Jeg synes han er en skamplet på vores hold, og jeg håber at han ryger hjem til Fjældene. Hvordan fanden vi skal komme til at tæve Man. Ur.. i Russerbyen nu ved jeg ikke, men Benitez skal fandme til at udtænkte noget smart nu!

Lortekamp uden lige.

verdenskrig
Manager

« Svar #1118: 22 Apr 2008, 22:57 »

Det her er heller ikke videre konstruktivt men kort...

DET HER MÅ SIMPELTHEN IKKE SKE!!!!!!!!!!!!!!! ticked off Græder

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

-LFC-
Manager

« Svar #1119: 22 Apr 2008, 23:30 »

Håber vi stiller med dette forsvar indtil Aurelio er tilbage
Carragher - Skrtel - Hyypiä - Arbeloa

ManUtd83
Manager

« Svar #1120: 22 Apr 2008, 23:33 »

Håber vi stiller med dette forsvar indtil Aurelio er tilbage
Carragher - Skrtel - Hyypiä - Arbeloa

Hvorfor er Riise dog ikke med på backen... spørg til side du har nok ret. Men ikke en vildt overbevisende back-kæde, må jeg sige - alt for mange skader.

-LFC-
Manager

« Svar #1121: 22 Apr 2008, 23:42 »

Hvorfor er Riise dog ikke med på backen... spørg til side du har nok ret. Men ikke en vildt overbevisende back-kæde, må jeg sige - alt for mange skader.
Jeg er ikke tilfreds med vores backs...Arbeloa spillede godt i dag, men Finnan er  desværre for ofte skadet Skuffet

Icemate
Reserveholdsspiller

« Svar #1122: 23 Apr 2008, 00:06 »

Seriøst Riise, spark den dog af helvedes til! Hvorfor lave det nummer?! Suk da

Nå men, vi vinder 2-1 sammenlagt! Ses i Moskva drenge.

chelsea-4ever
Landsholdsspiller

« Svar #1123: 23 Apr 2008, 06:37 »

Jeg tror kampen i aften ender uafgjort, 1-1...

Jamen så fik jeg jo ret.
Jeg havde desværre ikke mulighed for at se kampen, så om resultatet var fortjent osv. skal jeg ikke udtale mig om. Jeg er dog godt tilfreds.

Brøndby IF & Chelsea FC

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #1124: 23 Apr 2008, 09:14 »

Neeej nej nej, jeg gik i seng efter kampen, grædene i seng!

Det første forsøg til Kyut skulle Crouch havde været der i stedet, så havde hans lange stænger fandme nået bolden og hamret den ind bag Cech!
Nå men det kan vi jo ikke ændre så meget på, jeg syntes at det er ærgeligt at vi smider det væk så langt inde i overtiden, det må bare ikke ske. Vildt ufortjent også.
Og hvad var det Terry den idiot havde gang i? Sparker Torres når han ligger ned?!

Nu skal wonder Rafa bare finde en super taktik og motivere spillerne 240 % til kampen på Broen, heldigvis har Chelsea United i weekenden, så den må tage nogle kræfter.

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Sider: 1 ... 73 74 [75] 76 77 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010