home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:51:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 844 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 70 71 [72] 73 74 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1958749 gange)
-KNM-
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #1065: 08 Apr 2008, 23:10 »

Nu spiller Gerrard jo også en ganske proper højre fløj.

Men ja, giver dig ret i at vi godt kunne bruge en decideret fløjspiller

Simoni
Førsteholdsspiller

« Svar #1066: 08 Apr 2008, 23:11 »

Tjaaa alle hader Liverpool, men det må de sgu selv om.  Jeg elsker Liverpool Opstemt. Jeg er komplet ligeglad, hvordan vi spiller resten af denne sæson, den skal bare sluttes bedst muligt. Men til sommer skal der ske noget. Vi har kun en fløj der for alvor kan sætte sin direkte mand i Babel, jeg ser gerne en verdensklasse spiller komme til vores højrefløj. Så må der også godt komme nogle gode backs. Også må Benitez pakke sin defensive stil laangt væk, vi kan ikke spille defensivt i Premier League, det går bare ikke. Min store drøm er at vi giver de kæphøje Manchester United en gang tæv ved offensiv fodbold, det har de fortjent!

HELT enig. Mener også at fløjene er det utvivlsomme mest svage punkt på vores hold. Køb en klassefløj i stil med Torres (ikke typemæssigt men kvalitetsmæssigt selvfølgelig) og så en Babel i sådan en form vi så ham idag HVER gang og så kan vi sgu blive farlige, RIGTIGE farlige.

-LFC-
Manager

« Svar #1067: 08 Apr 2008, 23:14 »

Gerrard er god i højre side, men han er klasser bedre i midten. Det nytter ikke noget at omskole diverse spillere, Dirk Kuyt har jo ikke teknikken til det!

Jeg har et par brændende ønsker for næste sæson:
- Nogle klassespillere med kvalitet som Torres
- Mere offensivt fodbold
- Blive mestre også fred være med CL næste år!
- Slå United!

Icemate
Reserveholdsspiller

« Svar #1068: 08 Apr 2008, 23:14 »

ManUtd83 delvist ret, manden knokler som ingen andre i hver kamp. Dog syntes jeg personligt at hans tekning er elendig og hans afslutninger.. Tja, tilbage til sandkassefodbold med dig Kuyt, men han knokler og det betaler sig for holdet.

Men det virker, vi er videre. Woop, hej Chelsea for 3 gang på 4 år.

Også syntes jeg det er somom at, enten så elsker man Liverpool, eller også hader man dem som pesten. Der findes ikke noget midtimellem åbenbart. Selv elsker jeg LFC og har altid gjort det Smiley

ManUtd83
Manager

« Svar #1069: 08 Apr 2008, 23:24 »

Jeg har et par brændende ønsker for næste sæson:
- Nogle klassespillere med kvalitet som Torres
- Mere offensivt fodbold
- Slå United!

Ønsketænkning  Wink især den sidste

Temp
Reserveholdsspiller

« Svar #1070: 09 Apr 2008, 08:59 »

Hold kæft det var en god kamp igår:)

Chriz
Førsteholdsspiller

« Svar #1071: 09 Apr 2008, 09:20 »

Ja, fantastisk kamp Smiley
Godt nok er jeg 120 % Liverpool fan, men jeg må sq tage hatten af for Theo Walcott.. Synes han spillede en god kamp det tid han var inde også gør det jo ikke være af den assist han laver !

JKJ
Gæst

« Svar #1072: 09 Apr 2008, 10:27 »

Hvad synes i Liverpool-fans selv om spilleren Dirk Kuyt, for jeg synes virkelig at han er fuldstændig håbløs. Han kan jo intet offensivt? Han er så irriterende at se på, for han laver jo aldrig en god aktion offensivt. Det er altid en tvivlsom tæmning og så en aflevering tilbage af.

Hvad synes i ?

Nu er det ikke så tit vi er enige, men det er vi her... han kæmper røven ud af bukserne, men så er det vist også sagt... ingen teknik, klodset i hans bevægleser og driblinger, falder i bolden både i tide og utide... nej han skal IKKE spille fløj...

Iøvrigt synes jeg at man kunne se at Crouch fortjente  chancen, han var i så lang tid han var med imo klart Liverpool bedste mand, også i den første halve time hvor han vel ene mand kæmpede mod overmagten og de andre 9 bare var kegler for Arsenal...
Jeg frygtede i øvrigt at vi ville få en røvfuld på 4-0 efter de første 29 min, men scoringen satte os virkelig igang og set over den ene kamp var det helt fortjent at vi gik vidre men samlet over de 2 kampe spille Arsenal imo klart bedst i 2 ud af de 3 timer og derfor kan jeg godt forstå deres frustrationer...

Nu venter Chelsea så igen igen, og de har også et mesterksab og kæmpe om så mon ikke vi tager dem igen igen iegn Wink

Morientes
Reserveholdsspiller

« Svar #1073: 09 Apr 2008, 10:39 »

Kuyt er ikke fløjspiller, nej lad os få en rigtig fløjspiller, eller brug Pennant imens!!!
Men god moral af drengene igen og lad os så gå hele vejen.....

"You´ll Never Walk Alone"

-LFC-
Manager

« Svar #1074: 09 Apr 2008, 15:02 »

Ønsketænkning  Wink især den sidste
Tjoo tjaa... vil jeg ikke helt mene. Måske under Benitéz, men ikke under en anden, men jeg håber da Rafa sætter gang i en Rafalution for alvor Opstemt.

Fernando9Torres
Landsholdsspiller

« Svar #1075: 09 Apr 2008, 15:48 »

ja det var en mega nice kamp igår og Torres scorede et fantastisk mål Opstemt Grin

Zone 43
Manager

« Svar #1076: 10 Apr 2008, 21:44 »

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-11159344.html

Spørgsmålet er så, om Rafa er den rette..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

-LFC-
Manager

« Svar #1077: 10 Apr 2008, 21:49 »

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-11159344.html

Spørgsmålet er så, om Rafa er den rette..
Tjoo, det er jo så det...

JKJ
Gæst

« Svar #1078: 14 Apr 2008, 12:33 »

3-1 hjemme over Blackburn... det var jo et perfekt punktum at sætte for en perfekt uge... Og at så Everton sætter point til mod Birmingham så vi nu er 5 point foran inden de sidste 4 kampe gør den jo bare endnu bedre...

Og igen er det Gerrard og Torres der redder os... helt fortjent at de er blandt de nominerede til åretsspiller i PL, dog tror jeg den titel går til en Man U spiller og imo er det helt fortjent...

JKJ
Gæst

« Svar #1079: 14 Apr 2008, 14:36 »

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-11197782.html?forside

Enten man gerne vil af med Benitez eller ej kan jeg godt forstå hans frustration, de undergraver jo ham totalt...

Men på den anden side så er det jo ikke første gang vi ser vores 2 ejere lave en stor omgang cirkus ud af klubben og dermed gøre vores klub til en farce...  nogle gange er det sgu flovt og være fan af en klub hvor ejerne virker som en omgang cirkus klovne... ticked off

Sider: 1 ... 70 71 [72] 73 74 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010