home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:51:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 790 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 65 66 [67] 68 69 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1958518 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #990: 02 Apr 2008, 19:43 »

Det kan jeg ikke helt tage seriøst. Ville måske have sagt at nederlaget var 2-3 for lille - Rooney og Ronaldo brændte jo i flæng.

Dog tror jeg også at Liverpool kan få mindst en uafgjort med hjem. Et godt bud ville være 1-1, som ville være et ret godt resultat for Liverpool. Tror dog ikke Liverpool scorer mere end 1.

Ok, så ikke selv kampen så kan kun udtale mig fra det jeg har læst og hørt  Peace

ManUtd83
Manager

« Svar #991: 02 Apr 2008, 19:47 »

Ok, så ikke selv kampen så kan kun udtale mig fra det jeg har læst og hørt  Peace

Ja ok Smiley men hvis du har læst det på Liverpools officielle hjemmeside kan man jo ikke helt regne med det. Ikke fordi de lyver, men sådan nogle sider er jo generelt stærkt farvede.

http://www.footytube.com/category/videos/english-premiership/page/3/ Scroll ned for højdepunkter og vælg den der hedder MOTD fra Google-video. Læg i øvrigt mærke til hvor meget Mascherano brokker sig. Enjoy  Wink

JKJ
Gæst

« Svar #992: 02 Apr 2008, 19:51 »

Aftenens start 11 mod Arsenal:
Reina
Aurelio
Hyypia
Skrtel
Carragher
Mascherano
Alonso
Babel
Gerrard
Kuyt
Torres

Subs:

Itandje
Riise
Voronin
Benayoun
Crouch
Arbeloa
Lucas

Det kunne vel ikke blive meget anderledes, så nu stadig hellere Arbeloa som højre back og Carra i midterforsvaret fremfor Hyypia....

Og da Pennant ikke engang er at finde på bænken er hans fremtid i klubben nu nok ved at være forbi... Lennon fra Tottenham og Bentley fra Blackburn skulle være de varmeste navne lige pt som hans afløser...

JKJ
Gæst

« Svar #993: 02 Apr 2008, 19:52 »

Ja ok Smiley men hvis du har læst det på Liverpools officielle hjemmeside kan man jo ikke helt regne med det. Ikke fordi de lyver, men sådan nogle sider er jo generelt stærkt farvede.

http://www.footytube.com/category/videos/english-premiership/page/3/ Scroll ned for højdepunkter og vælg den der hedder MOTD fra Google-video. Læg i øvrigt mærke til hvor meget Mascherano brokker sig. Enjoy  Wink

Har faktisk ikke læst et referat på deres hjemmeside så det er ikke derfra jeg har hørt om det... Og desuden vil jeg ikke forsvarre Mascha på nogen måde, han burde have været klog nok til at holde sin kæft...

westhamfreak
Gæst

« Svar #994: 02 Apr 2008, 19:54 »

Pennant må gener komme til os (westham)

men svar mig lige Riise er han skade eller havd syndes ikke han spiller mere

men må siger i kan godt vinder men sats på x

ManUtd83
Manager

« Svar #995: 02 Apr 2008, 19:55 »

Har faktisk ikke læst et referat på deres hjemmeside så det er ikke derfra jeg har hørt om det... Og desuden vil jeg ikke forsvarre Mascha på nogen måde, han burde have været klog nok til at holde sin kæft...

Jamen så er vi jo helt enige. Jeg har bare hørt adskillige Liverpool-fans som whinede over det, så ville bare lige understrege at den var god nok.
« Seneste Redigering: 02 Apr 2008, 19:57 af ManUtd83 » Logged

JKJ
Gæst

« Svar #996: 02 Apr 2008, 19:56 »

Pennant må gener komme til

men svar mig lige Riise er han skade eller havd syndes ikke han spiller mere

men må siger i kan godt vinder men sats på x

Benitez foretrækker Aurelio på pladsen, så umiddelbart kunne jeg også godt forestille mig at Riise smuttede til sommer...
Men uanset hvad, så tror jeg vi igen i år får set en større udskiftning i truppen...

westhamfreak
Gæst

« Svar #997: 02 Apr 2008, 19:59 »

Benitez foretrækker Aurelio på pladsen, så umiddelbart kunne jeg også godt forestille mig at Riise smuttede til sommer...
Men uanset hvad, så tror jeg vi igen i år får set en større udskiftning i truppen...

ok men hvorfor?

jeg syndes han gør en stor trussle når vi møder jer når han er med

kan han være i uføre med Benitez

JKJ
Gæst

« Svar #998: 02 Apr 2008, 20:01 »

ok men hvorfor?

jeg syndes han gør en stor trussle når vi møder jer når han er med

kan han være i uføre med Benitez

Tjaaa det ved vel kun Benitez... Men han har jo selv hentet Aurelio mens Riise var i klubben da han kom til, og trænere har det jo med at bruge deres "egne" spillere stort set lige meget hvem de så spiller for eller hvor gode/dårlige de er...

RCD
Gæst

« Svar #999: 02 Apr 2008, 20:02 »

Syntes at det er dumt at Benitez ikk bruger Pennant mere en han gør Peace

westhamfreak
Gæst

« Svar #1000: 02 Apr 2008, 20:03 »

ja ved det ikke er ikke liverpool fan kun når møder CHE,ManfuckUtd,Guns,

når forstyer ikke mere held og lykke idag

-LFC-
Manager

« Svar #1001: 02 Apr 2008, 20:27 »

Aftenens start 11 mod Arsenal:
Reina
Aurelio
Hyypia
Skrtel
Carragher
Mascherano
Alonso
Babel
Gerrard
Kuyt
Torres

Subs:

Itandje
Riise
Voronin
Benayoun
Crouch
Arbeloa
Lucas

Det kunne vel ikke blive meget anderledes, så nu stadig hellere Arbeloa som højre back og Carra i midterforsvaret fremfor Hyypia....

Og da Pennant ikke engang er at finde på bænken er hans fremtid i klubben nu nok ved at være forbi... Lennon fra Tottenham og Bentley fra Blackburn skulle være de varmeste navne lige pt som hans afløser...
Jeg er stadig irriteret over at Hyypiä er med Skuffet. Mht. til afløsere for Pennant så er det da nogle gode navne, engelske og driblestærke der har haft en god sæson. Måske kan de få det endelige gennembrud hos Liverpool Peace.

-LFC-
Manager

« Svar #1002: 02 Apr 2008, 21:36 »

Kuyt Opstemt. Selvom jeg kritiserer ham rimlig meget er det nu dejligt, at han scorer alle de vigtige mål! Opstemt

ManUtd83
Manager

« Svar #1003: 02 Apr 2008, 21:38 »

Kuyt Opstemt. Selvom jeg kritiserer ham rimlig meget er det nu dejligt, at han scorer alle de heldige mål! Opstemt

-LFC-
Manager

« Svar #1004: 02 Apr 2008, 21:39 »

Næ det mente jeg ikke, selvom han nogen gange scorer nogen heldige mål. Det var godt forarbejde af Gerrard Peace.

Sider: 1 ... 65 66 [67] 68 69 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010