home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:51:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 858 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 62 63 [64] 65 66 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1958221 gange)
Christopher10
Førsteholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #945: 30 Mar 2008, 16:22 »

Umiddelbart synes jeg ikke Hyypia og Skrtel virker som de bedste til at dæmme op for Andy Johnsons hurtighed.

Enig  Thumbs Up

-LFC-
Manager

« Svar #946: 30 Mar 2008, 16:28 »

Dagens opstilling i den særdeles vigtige hjemmekamp mod Everton:
Reina, Carragher, Hyypia, Skrtel, Riise, Lucas, Alonso, Gerrard, Kuyt, Torres, Babel.
Subs: Itandje, Finnan, Benayoun, Crouch, Pennant.

Uden de stor overraskelser, Mascha har karentæne og Arbeloa og Aurelio er små skadet...
Ville dog gerne have set Finnan inde istedet for Hyypia...

Men som skrevet i tidligere indlæg, er lige glad med hvordan det sker, bare vi vinder  Djævel Og især idag...

Jeg forstår ikke Benitez, Hvorfor i alverden tog han ikke Finnan med i stedet for Hyypia. Men den mand er umulig at blive klog på! Skuffet, nå men selvom jeg ikke er glad for det forsvar vi stiller med så SKAL vi bare vinde uanset hvad! Thumbs Up

JKJ
Gæst

« Svar #947: 31 Mar 2008, 12:29 »

Hvad skulle vi dog gøre uden Torres i øjeblikket, han laver jo mål som han mere eller mindre har lyst til...  Thumbs Up
Everton bør nu være sat i kampen om 4. pladsen, selvom der er lang vej endnu, men vi skal altså tabe 2 kampe som Everton så skal vinde, så det ser da forholdsvis fornuftig ud nu...

Og så sidder man og glæder sig over at vi nu har skaft luft ned til 5. pladsen... sikken en lortesæson!!!

Nu skal Arsenal bare have nogle bank på onsdag, så har vi da reddet lidt af sæsonen...

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #948: 31 Mar 2008, 12:32 »

Liverpool har da vist bare nogle sværere kampe tilbage i programmet, end Everton har, så vidt jeg har forstået?

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

JKJ
Gæst

« Svar #949: 31 Mar 2008, 12:35 »

Liverpool har da vist bare nogle sværere kampe tilbage i programmet, end Everton har, så vidt jeg har forstået?

Arsenal næste uge er vist den sværeste plus at Everton mere eller mindre er gået helt i stå på det seneste...
Men alle kampene er svære og de skal ikke tages for givet nogle af dem... Men tror nu godt vi kan redde 4. pladsen hjem...

Anfield
Reserveholdsspiller

« Svar #950: 31 Mar 2008, 12:37 »

http://indkast.dk/index.php?nyhed=36329

Glæder mig som en lille dreng til at se hvem det er Smiley

"Son, when participating in sporting events - it is not a question about winning and loosing, it's about how drunk you can get !"

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #951: 31 Mar 2008, 12:53 »

http://indkast.dk/index.php?nyhed=36329

Glæder mig som en lille dreng til at se hvem det er Smiley

Gætter på at den ene er Rafinha Peace

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #952: 31 Mar 2008, 13:02 »

Jeg er på linie med JKJ. Arsenal er formodentlig den sværeste kamp vi har tilbage. Af de resterende kampe, så har vi (i ikke kronolgisk rækkefølge) City og Blackburn hjemme. City er klart bedst hjemme, mens Blackburn er forholdsvis stærke på fremmed græs, men ikke desto mindre bør hjemmebanefordelen være afgørende. Derudover har vi Fulham, Birmingham og Tottenham på udebane. Tottenham kan naturligvis være problem alt efter hvilket humør de er i den pågældende dag, men de to andre er til at tale med.

Everton har Derby, Chelsea, Aston Villa og Newcastle hjemme samt Birmingham og Arsenal ude. Umiddelbart er det ikke meget bedre end vores. Det er kun antallet af hjemmekampene, der skulle gøre det mere spiseligt.

For ca. 14 dage siden var jeg forholdsvis nervøs. Men med Evertons nederlag til Fulham var det som om, at gassen gik af ballonen. Indtil da så de meget giftige ud. Det er naturligvis ikke slut endnu, men jeg er mere optimistisk end tidligere. Specielt ovenpå weekendens kamp. Meget vigtigt resultat.

Det, der kan give grus i maskineriet, er Rafas fokus på CL. Og Wengers for den sags skyld. Hvad vurderer de to herrer som vigtigst? Ligaen eller CL? Dette er i høj grad relevant til weekendens opgør. Men også for Liverpool i de kommende uger. Der er risiko for at smide nogle nemme point i ligaen.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #953: 31 Mar 2008, 13:11 »

Nårh nej, Liverpool HAR jo spillet både Man Utd og Chelsea tilbage.. troede stadig at de manglede én af dem. Ud fra de programmer du skriver, så har Everton ihf. et lige så svært program, så Liverpool skal nok snuppe den 4. plads. CL'en ryger de desværre ud af i kvartfinalen Wink

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #954: 31 Mar 2008, 13:14 »

Gætter på at den ene er Rafinha Peace

Jeg håber på det er 2 wings og en angriber, dog vil jeg ik sætte navne på dem.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #955: 31 Mar 2008, 13:15 »

dog vil jeg ik sætte navne på dem.

Fordi...?

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #956: 31 Mar 2008, 13:17 »

fordi der findes en milliard spillere der er bedre end hva vi har nu af wings og angribere Opstemt

JimmyGP
Manager

« Svar #957: 31 Mar 2008, 13:19 »

fordi der findes en milliard spillere der er bedre end hva vi har nu af wings og angribere Opstemt

Jeg synes at det er fedt at en LFC-fan synes at en 1/6 af jordens befolkning er bedre end deres nuværende trup.. he he.. crazy

Men det bliver spændende at se hvem der kommer til sommer.. Wink

- Veni, vidi, vici -

JKJ
Gæst

« Svar #958: 31 Mar 2008, 14:45 »

Godt argument...  Ubeslutsom men vil da gerne høre hvilket spillere du mener ikke levere varen...

Angreb:
Torres: ham kan vi jo ikke rigtig sætte en finger på, vel??
Kuyt: Han spiller højre wing og fra den plads scorer man altså ikke så mange mål  Wink, men han er efterhånden manden for en del ass nu og det kan jeg godt leve med...
Crouch: Han levere varen når han får chancen, men det er nu engang svært at vise alverden når man som i kampen mod Everton kommer ind i den 90. min...
Voronin: Han er imo den eneste der ikke er god nok, han har været en del skadet men håber han smutter til sommer...

Wings:
Babel: var skuffende i de første mdr, men er begyndt og vise hvad han kan og skal nok blive et hit på venstrekanten...
Pennant: Spiller ikke så meget som jeg gerne så han gjorde, men har altså en del ass når han får chancen og desuden ligger han højt på listen over flest godkendte indlæg i snit pr kamp i PL...
Gerrard: han er imo fejl placeret når han spiller kant, men alligevel gør han det jo ganske godt der ude, enten om det er højre eller venstre siden...
Kewell: Han blev et fejlkøb /alt for meget skadet om man vil, farvel til sommer...
Riise: han er nu bedst som back...

Det er nemt nok lige og smide ud at der skal forstærkninger til, men vi skal heller ikke bare købe for at købe...
« Seneste Redigering: 31 Mar 2008, 14:52 af JKJ » Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #959: 31 Mar 2008, 14:47 »

han er efterhånden manden for en del ass nu og det kan jeg godt leve med...

Ikke den fedeste kammerat at have med i byen! Grin

Sider: 1 ... 62 63 [64] 65 66 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010