home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:51:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 904 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 59 60 [61] 62 63 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1958043 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #900: 24 Mar 2008, 13:12 »

Så er det vel ok. Synes Liverpool har fortjent den hetz de er udsat for. Måske skulle man abonnere på The Sun.

Med alt respekt så kan jeg slet ikke tage en sådan kommentar alvorlig, lige meget om du mener det eller den er skrevet for sjov!!!

96 mennesker mistede livet fordi myndighederne ikke kunne finde ud af at åbne dørerne bare lidt før, det er jo umuligt og lukke flere tusinde mennesker ind 15 min før kampstart eller noget i den stil...

Liverpool fansene ville jo bare ind og støtte deres hold, og med så kort tid er det vel meget naturigt at de bliver utålmodige... at man så bare åbner det hele så alle kan komme ind, og selv når der er overfyldt bliver ved med at lukke folk ind gør det jo heller ikke bedre...
Plus at da de forreste løb ind på banen fordi de blev presset ind blev de tæsket at ridende politi inde på banen og blev skubbet tilbage til en plads der ikke var der...

-LFC-
Manager

« Svar #901: 25 Mar 2008, 00:31 »

Så er det vel ok. Synes Liverpool har fortjent den hetz de er udsat for. Måske skulle man abonnere på The Sun.
Fy fanden noget lort at fyre af, bare fordi du ikke kan fordrage Liverpool behøves du heller ikke at fyre sådan noget fis af! Sur

Nå, men ja Masch var et fjols og udvisningen kunne være undgået, hvis han havde tænkt sig lidt om.

JKJ: Vi vandt en dejlig 2-0 sejr over Chelsea på Anfield sidste år i Premier League Peace. Men ellers har sejrene over de 3 andre været meget få.

JKJ
Gæst

« Svar #902: 25 Mar 2008, 12:24 »

Fy fanden noget lort at fyre af, bare fordi du ikke kan fordrage Liverpool behøves du heller ikke at fyre sådan noget fis af! Sur

Nå, men ja Masch var et fjols og udvisningen kunne være undgået, hvis han havde tænkt sig lidt om.

JKJ: Vi vandt en dejlig 2-0 sejr over Chelsea på Anfield sidste år i Premier League Peace. Men ellers har sejrene over de 3 andre været meget få.

Så er det vist også den eneste, nok derfor jeg ikke kan huske det  Djævel

Men det skal gøres bedre i næste sæson, med eller uden Benitez... håber på det sidste...

berisha
Gæst

« Svar #903: 25 Mar 2008, 14:06 »

fuck i stinker !!! Manchester United <3333 haha 3-0

JKJ
Gæst

« Svar #904: 25 Mar 2008, 14:59 »

Har denne unge mand ikke fået en ban før?? måske det var på tide han fik en mere i 1-2 år måske??

verdenskrig
Manager

« Svar #905: 25 Mar 2008, 15:03 »

Har denne unge mand ikke fået en ban før?? måske det var på tide han fik en mere i 1-2 år måske??

Hvorfor ikke mere hvis han ikke har lært af den første  Rullende ØjneHuh

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #906: 25 Mar 2008, 15:15 »

Hvad er det for en gang lort at lukke ud? Hvis 96 folk dør på et stadion, skal man da ikke bruge resten af sit liv på at lave en hetz mod de resterende tilskuere, som ikke havde noget med det at gøre. Du giver måske også alle de besøgende på Roskilde festivalen skylden for at de 4 folk (eller hvor mange det nu var) døde for nogle år siden?

Jeg kender personligt intet til The Suns mening, men alle med den mindste forstand på England, ved at The Sun generelt er verdens mest upålidelige "avis", som lukker lort ud bare for at sælge aviser/overskrifter.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

verdenskrig
Manager

« Svar #907: 25 Mar 2008, 15:22 »

Hvad er det for en gang lort at lukke ud? Hvis 96 folk dør på et stadion, skal man da ikke bruge resten af sit liv på at lave en hetz mod de resterende tilskuere, som ikke havde noget med det at gøre. Du giver måske også alle de besøgende på Roskilde festivalen skylden for at de 4 folk (eller hvor mange det nu var) døde for nogle år siden?

Jeg kender personligt intet til The Suns mening, men alle med den mindste forstand på England, ved at The Sun generelt er verdens mest upålidelige "avis", som lukker lort ud bare for at sælge aviser/overskrifter.

The sun = Ekstra bladet/ Bt Rullende Øjne..

Men fatter heller ikke hvordan de kan tillade sig at lave hetz ud fra noget så frygteligt... Har set flere film med det, og det får næsten tårene frem hos mig  Græder

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

westhamfreak
Gæst

« Svar #908: 25 Mar 2008, 15:31 »

fuck du er dum Mathias du bliver banne igen din klov
undskyld Liverpool fans han er ikke for klog

-LFC-
Manager

« Svar #909: 25 Mar 2008, 15:38 »

fuck du er dum Mathias du bliver banne igen din klov
undskyld Liverpool fans han er ikke for klog
Det er da flot du har taget dig sammen westhamfreak Thumbs Up.
Smut...og helst laaaaaangt væk! Thumbs Up

westhamfreak
Gæst

« Svar #910: 25 Mar 2008, 15:41 »

takker når dette er jo ikke min tråd så ses et andre sted

ps kender Berisha IRL sidder ved side af ham i skole

Hyg Jer

AMRDK
Gæst

« Svar #911: 25 Mar 2008, 15:46 »

takker når dette er jo ikke min tråd så ses et andre sted

ps kender Berisha IRL sidder ved side af ham i skole

Hyg Jer
Snakker du om tidliger Horsens Besart Berisha ?

westhamfreak
Gæst

« Svar #912: 25 Mar 2008, 15:47 »

nej Berisha Aka Mathias Altrerbrug

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #913: 25 Mar 2008, 17:21 »

Berisha har fået en kraftig reprimante. Jeg ved ikke om han har været banned før, så derfor får han en bitte chance mere.

ManUtd83
Manager

« Svar #914: 26 Mar 2008, 18:38 »

Sider: 1 ... 59 60 [61] 62 63 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010