home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 728 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 53 54 [55] 56 57 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1957639 gange)
Highfarm
Førsteholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #810: 11 Mar 2008, 18:42 »

Jeg håber på en uafgjort men frygter mere 3-1, hvor LFC er på røven i det meste af kampen men scorer med 10 minutter igen, men ok det er jo også nok...

JKJ
Gæst

« Svar #811: 11 Mar 2008, 18:47 »

Så er det snart tid til kampen mod Inter, hva' så gutter, tror I vi klare skærene? Personligt tror jeg vi taber 2-1, men det er jo også  nok til videre avancement Smiley

Jeg er ret sikker på vi får scoret da både Torres og Gerrard jo er i et forrygende spillehumør i øjeblikket... 10 mål i 5 kampe fra de 2  Thumbs Up

Men om vi så taber 7-5 eller 3-1 eller hvad ved jeg, så har jeg en god fornemmelse i maven så tror vi går videre, og er faktisk heller ikke overbevist om at vi vil tabe kampen... Hvis vi holder nullet i lang tid skal de jo frem og det giver huller til specielt Torres og hvis de kommer bagud er jeg ikke så sikker på de kommer tilbage, det har noget med deres mentalitet at gøre, sydlandsk og sydamerikansk/argentisk...
Så jeg tror på det, men resulatet tør jeg ikke spå om, men er næsten helt sikker på vi scorer mindst 1 pind  Peace

-LFC-
Manager

« Svar #812: 11 Mar 2008, 19:32 »

Tror på uafgjort, Inter har ikke været alt for stærke på det seneste, mens Liverpool modsat har været i god form Peace, jeg er egenligt ligeglad hvem der spiller og hvad kampen bliver - Bare vi går videre Wink.

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #813: 11 Mar 2008, 19:36 »

Ja eller 1-0, måske vi kan hive en uafgjort. Tror dog ikke på sejr, men videre avencement JA TAK! Det skal vi nok få.

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #814: 11 Mar 2008, 19:37 »

Vi får et problem med Hyypia overfor Zlatan  Skuffet

Men så får Inter et STORT problem med Torres, Verdens bedste angriber. . .
Han skal nok trække noget opmærksomhed, og trække nogle kort Peace

Men HÅBER bare Rafa tænker taktisk som han plejer, og bruger Babel istedet for Kyut i angrebet,
for vi kommer til at stå under pres meget tid af kampen

Rossonero
Gæst

« Svar #815: 11 Mar 2008, 19:52 »

Liverpool taber desværre i dag.

Rent resultatmæssigt tror jeg, at Inter hiver en stensikker 2-0 sejr hjem. De har været skræmmende stærke i denne sæson, og de har rent faktisk ikke tabt på hjemmbane i HELE sæsonen – det må man tage hatten af for, og det fortæller også lidt om deres form. Med lidt held og jeres velkendt fightervilje er et uafgjort resultat muligt, men jeg tror ikke på det. Nu må vi se, om Liverpool kan modbevise mig i aften. Held og lykke.

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #816: 11 Mar 2008, 19:54 »

Selvfølgelig kan vi modbevise dig Rosso Wink Men må somtidligere skrevet give dig ret i at Inter er for stærke til at LFC kan vinde, men tror det falder ud sådan at Inter vinder 2-1 eller 3-1, og det mål LFC scorer bliver på ren fight, som du også nævner bliver en afgørende faktor.

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

AMRDK
Gæst

« Svar #817: 11 Mar 2008, 19:57 »

Må desværre hoppe med på Rosso's vogn.

Tror ikke det er Liverpools CHL sæson.
- Skal dog siges at jeg er Liverpool fan, men jeg tror desværre ikke på det iår.

JKJ
Gæst

« Svar #818: 11 Mar 2008, 20:21 »

Liverpool taber desværre i dag.

Rent resultatmæssigt tror jeg, at Inter hiver en stensikker 2-0 sejr hjem. De har været skræmmende stærke i denne sæson, og de har rent faktisk ikke tabt på hjemmbane i HELE sæsonen – det må man tage hatten af for, og det fortæller også lidt om deres form. Med lidt held og jeres velkendt fightervilje er et uafgjort resultat muligt, men jeg tror ikke på det. Nu må vi se, om Liverpool kan modbevise mig i aften. Held og lykke.

Ja men de seneste 4 kampe har de kun fået 6 point så de er ikke i topform lige pt, og de skal altså frem så det giver muligheder for kontra til Torres...  Peace

Opstillingen blev iøvrigt:

Reina
Carragher
Skrtel
Hyypia
Aurelio
Lucas
Mascherano
Babel
Kuyt
Gerrard
Torres

Subs:
Itandje
Riise
Voronin
Benayoun
Crouch
Pennant
Arbeloa

-LFC-
Manager

« Svar #819: 11 Mar 2008, 20:25 »

Hvorfor i alhelved smider Benitez ikke Arbeloa ind på højreback i stedet for Carragher, så han og Skrtel kunne danne midterforsvar. Hyypiä skal spille en af sine helt store kampe for at holde styr på Z(l)atan Skuffet.

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #820: 11 Mar 2008, 20:32 »

Ja men de seneste 4 kampe har de kun fået 6 point så de er ikke i topform lige pt, og de skal altså frem så det giver muligheder for kontra til Torres...  Peace

Opstillingen blev iøvrigt:

Reina
Carragher
Skrtel
Hyypia
Aurelio
Lucas
Mascherano
Babel
Kuyt
Gerrard
Torres

Subs:
Itandje
Riise
Voronin
Benayoun
Crouch
Pennant
Arbeloa

Ja jeg greb tlf´en og snakkede lidt med ham, han fik lov at stille forsvaret og jeg gav ham ordre på resten Opstemt

N17
Manager

« Svar #821: 11 Mar 2008, 20:34 »

Forstår ikke valget med Gerrard på kanten.. Så hellere Yossi/Pennant der, og så Gerrard ind i midten, så måtte Lucas og Mascherano slås om den sidste... Mener også at Riise er mere pålidelig end Aurelio!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #822: 11 Mar 2008, 20:48 »

Forstår ikke valget med Gerrard på kanten.. Så hellere Yossi/Pennant der, og så Gerrard ind i midten, så måtte Lucas og Mascherano slås om den sidste... Mener også at Riise er mere pålidelig end Aurelio!

Helt rigtigt, især det med Riise, for de andre er jo´kun med fordi der skal spilles defensivt Peace

Men kan heller ikk se hvad Kyut skal på fløjen, eller det hele taget på banen Huh
Håber sq han skifter til Bayern til sommer Peace

Simoni
Førsteholdsspiller

« Svar #823: 11 Mar 2008, 21:21 »

Nu synes jeg også umiddelbart det ser ud til Gerrard ligger på den offensive midtbane, og Kuyt med hans arbejdsomhed er blevet placeret på kanten, hvilket jeg tror er et taktisk udmærket klog træk  Smiley 

Men: KOM SÅ DRENGE!!!!

-LFC-
Manager

« Svar #824: 11 Mar 2008, 21:38 »

Fy for satan, første halvleg var ikke nogen sjov halvleg. Inter og i sær Zanetti, Zlatan og Cruz m.fl. virker uhyggeligt god oplagte Skuffet

Sider: 1 ... 53 54 [55] 56 57 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010