home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 780 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 23 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 49 50 [51] 52 53 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1957407 gange)
Simoni
Førsteholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #750: 02 Mar 2008, 11:48 »

Jeg ville grine rigtig højt hvis den handel gik igennem Smiley endelig er det ikke Uniteds spillere de er ude efter. Real-svin !

Haha, så mangler vi bare du er Brøndby-fan, så er du og jeg på det punkt helt diamentrale modsætninger Opstemt

JKJ
Gæst

« Svar #751: 02 Mar 2008, 13:59 »

Dagens opstilling mod Bolton : Reina, Carragher, Aurelio, Skrtel, Hyypia, Mascherano, Gerrard, Alonso, Babel, Kuyt, Torres. Subs: Martin, Riise, Benayoun, Crouch, Arbeloa.

Jeg synes det virker underligt at Carra skal ud og spille back, han er da imo langt bedre i centerforsvaret plus at med en midtbane bestående af Masch, Alonso, Gerrard og Babel ser det ud til at vores kaptajn igen skal spille på fløjen...

Nu er jeg ikke træner, men med de 16 der er udtaget havde jeg IKKE stillet sådan op...

ManUtd83
Manager

« Svar #752: 02 Mar 2008, 14:03 »

Dagens opstilling mod Bolton : Reina, Carragher, Aurelio, Skrtel, Hyypia, Mascherano, Gerrard, Alonso, Babel, Kuyt, Torres. Subs: Martin, Riise, Benayoun, Crouch, Arbeloa.

Jeg synes det virker underligt at Carra skal ud og spille back, han er da imo langt bedre i centerforsvaret plus at med en midtbane bestående af Masch, Alonso, Gerrard og Babel ser det ud til at vores kaptajn igen skal spille på fløjen...

Nu er jeg ikke træner, men med de 16 der er udtaget havde jeg IKKE stillet sådan op...

Jeres træner har da også i mange tilfælde bevist at han ikke ved hvad han laver. Han stiller med Carragher som back og ikke Riise, og Gerrard på kanten, hvor Pennat kunne have spillet. Han er en mærkelig, mærkelig mand ham Benitez - så ham gerne fyret.

gerre
Førsteholdsspiller

« Svar #753: 02 Mar 2008, 14:06 »

Tja det gik jo fint nok sidste gang.

Da viste Carra jo at han faktisk kan afdrible en mand plus lægge et ordentligt indlæg  Opstemt

At Pennant ikke engang er i truppen finder jeg do meget besynderligt. Han leverer efter min mening hver gang han får muligheden og er en af de få der kan noget på egen hånd.

United-styrer
Gæst

« Svar #754: 02 Mar 2008, 14:07 »

Jeres træner har da også i mange tilfælde bevist at han ikke ved hvad han laver. Han stiller med Carragher som back og ikke Riise, og Gerrard på kanten, hvor Pennat kunne have spillet. Han er en mærkelig, mærkelig mand ham Benitez - så ham gerne fyret.

Hvorfor dog det? Jo længere han er Liverpool-træner, des mere gavner det United.

Jeg forstår ikke Benitez' overdrevne rotationssystem, og dispositionen med Carragher på backen virker også besynderlig, når man medregner, at Agger er ude. Man har da for alvor brug for sin forsvarsgeneral, når den næstbedste forsvarsspiller ikke engang er der.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #755: 02 Mar 2008, 14:09 »

Hvorfor dog det? Jo længere han er Liverpool-træner, des mere gavner det United.

Jeg forstår ikke Benitez' overdrevne rotationssystem, og dispositionen med Carragher på backen virker også besynderlig, når man medregner, at Agger er ude. Man har da for alvor brug for sin forsvarsgeneral, når den næstbedste forsvarsspiller ikke engang er der.

Helt helt enig - Benitez' stædige forsøg på at bibeholde et, som du siger, overdrevent rotationssystem er intet mindre end tåbeligt, og nok også det der koster dem i PL. Hvis han hver gang stillede med det stærkeste hold, som de fleste andre managere ville gøre, så ville Liverpool være et meget farligere hold - At han så vælger at stille med forskellige spillere hver gang, gør ikke bare holdet ringere, det svækker også sammenspillet og fansenes tro på holdet.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

ManUtd83
Manager

« Svar #756: 02 Mar 2008, 14:10 »

Man har da for alvor brug for sin forsvarsgeneral, når den næstbedste forsvarsspiller ikke engang er der.

Bryder mig ikke om manden, så vil gerne se ham fyret. Er vel ganske logisk. En fyring har også altid en effekt på spillerne jo.

Hyypia er da med  Shockeret ?

EDIT: Indlæg nr. 800

JKJ
Gæst

« Svar #757: 02 Mar 2008, 14:14 »

Bryder mig ikke om manden, så vil gerne se ham fyret. Er vel ganske logisk. En fyring har også altid en effekt på spillerne jo.

Hyypia er da med  Shockeret ?

EDIT: Indlæg nr. 800

Han har så faktisk gjort det over forventning, i hvert fald mine, siden Agger blev skadet...
Bevars han er da ikke på hans niveau, men synes nu alligevel han gjort det man kan forvente af en mand med hans rutine...

ManUtd83
Manager

« Svar #758: 02 Mar 2008, 14:17 »

Han har så faktisk gjort det over forventning, i hvert fald mine, siden Agger blev skadet...
Bevars han er da ikke på hans niveau, men synes nu alligevel han gjort det man kan forvente af en mand med hans rutine...

Han har i vhert fald scoret to flotte selvmål, skadet en af klubbens egne spillere og har vidst også lavet nogle straffespark. Men hans eksplosivitet kan der ikke røres ved.
« Seneste Redigering: 02 Mar 2008, 14:21 af ManUtd83 » Logged

SirToby
Manager

« Svar #759: 02 Mar 2008, 15:24 »

http://www.d1g.com/video/show/?id=1835268

Jaaskelainen er sgu ikke den skarpeste i den situation. Tillykke med pauseføringen. Smiley

carller
Lilleputspiller
*

« Svar #760: 02 Mar 2008, 15:44 »

Rafa har også udtalt at det var dumt med rotiationssystem og har sagt at det bliver ændret. han er jo en fantastisk manager holdet mangler bare lidt profiler. men de amerikanske ejere KNOLD OG TÅT gir ham ikke en skid penge.

YNWA   væk med amerikanske ejere (hvad ved de om fodbold)

ManUtd83
Manager

« Svar #761: 02 Mar 2008, 15:47 »

http://www.d1g.com/video/show/?id=1835268

Jaaskelainen er sgu ikke den skarpeste i den situation. Tillykke med pauseføringen. Smiley

Fuck et grattet mål ! Det var da helt vildt. Typisk hvis de vinder på den.

carller
Lilleputspiller
*

« Svar #762: 02 Mar 2008, 15:50 »

ja men nu har BABEL lige scoret til 2-0 så!!!!!!!!

YNWA

-LFC-
Manager

« Svar #763: 02 Mar 2008, 15:59 »

Jubiiiiiiii Opstemt.

BenMusalho
Gæst

« Svar #764: 04 Mar 2008, 16:55 »

Sider: 1 ... 49 50 [51] 52 53 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010