home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 815 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 59 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 45 46 [47] 48 49 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1956987 gange)
drkevorkian
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #690: 16 Feb 2008, 23:37 »

Tja måske... Men bottom line is, 1-2 på hjemmebane imod Barnsley er bare ikke godt nok. Det var højst sandsynligt Liverpools sidste "metal" chance der røg der.

JKJ
Gæst

« Svar #691: 17 Feb 2008, 11:10 »

Jeg undervurderer skam ikke Benitez. Jeg beundrer hans organisatoriske egenskaber, men han egner sig ikke til Engelsk fodbold. Men man kan heller ikke sige spillerne hjalp ham idag. Gu' så vage deres afslutninger var.

Netop det var problemmet imo... synes faktisk det var power-play i stort set 75-80% af kampen mod deres mål og vi havde chancer til og vinde den kamp med både 4-5 og 6 mål... Det kan Benitez altså ikke lastes for at de ikke kan sparke den ind plus at Luke Steele vel spillede den bedste kamp i hans karriere...
De havde vel 2-3 chancer i hele kampen og scorede 2 mål, mens vi vel havde omkring 12-15 store chancer som resulterede i 1 mål...
(Det minder mig så lige om alle dem der snakker om en bug i spillet fordi de oplver det med deres klubber, det sker altså også irl kan i se Wink )

Jeg synes faktisk ikke det så så galt ud, bortset fra de manglende mål...
Babel viste feks hvad han kan på venstrekanten, det har vi længe ventet på.
Omvendt viste Hyypia også at hans tid på topniveau er ved at være helt ovre, magen til usikkerhed skal man da lede længe efter...

-LFC-
Manager

« Svar #692: 17 Feb 2008, 11:22 »

Nu har vi sådan set kun CL. Ryger vi ud mod Inter er det nok klubbens værste sæson siden årtursindeskiftet, hvis jeg husker rigtigt Græder.

MEN LAD OS SÅ TÆVE INTER!!!

-LFC-
Manager

« Svar #693: 19 Feb 2008, 21:11 »

GO LIVERPOOL, vi har startet kampen godt <3

Icemate
Reserveholdsspiller

« Svar #694: 19 Feb 2008, 22:48 »

SÅDAN LIVERPOOL!!!!!!!!!!

Anfield
Reserveholdsspiller

« Svar #695: 19 Feb 2008, 22:54 »

Det var en meget forløsende kamp. Men vi er nødt til at fortsætte den gode stime.

"Son, when participating in sporting events - it is not a question about winning and loosing, it's about how drunk you can get !"

patrick J
Manager

« Svar #696: 19 Feb 2008, 23:01 »

JA det er dejligt endelig med en sejr. Og så over INTER!!

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Morientes
Reserveholdsspiller

« Svar #697: 19 Feb 2008, 23:03 »

Tillykke drenge, så ser vi fremad....

"You´ll Never Walk Alone"

jeppe_nr13
Førsteholdsspiller

« Svar #698: 19 Feb 2008, 23:03 »

Hvor er det fantastisk..!! kan slet ikke beskrive forløsningen og glæden Opstemt

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #699: 19 Feb 2008, 23:06 »

Det her var bare rigtig dejligt. Super skønt med en flot sejr over Inter som var fuldt fortjent. Drengene spillede rigtig flot i dag, og viste en masse kamp gejst igennem hele kampen. Så fuldt fortjent de vandt over Inter.

Sikke en fantastisk kasse af Captain Fantastic. Flot måde at lukke kampen på. SÅDAN LIVERPOOL!

Og det ser godt ud til returen mod Inter, et mål mere i Italien, og Liverpool er næsten som sikret på at gå vidre...

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #700: 19 Feb 2008, 23:07 »

You'll Never Walk Alone køre bare på repeat her hjemme nu.... Dejlig aften...

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #701: 19 Feb 2008, 23:12 »

Tja, selvfølgelig er det super vi vinder og jeg er glad! I den grad er jeg glad!

Men, for susan, ligaen ligger stadig i baghovedet, nu må vi håbe at vi kan bruge selvtilliden fornuftigt.

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

thøger
Juniorspiller
**

« Svar #702: 20 Feb 2008, 15:32 »

Der er kun en ting at gøre Opstemt, se frem til Agger's comeback  Smiley, ejj.. men det var godt med sådan en fantastisk sejr over Inter!

Liverpool!! <333

You'll Never Walk Alone <3!
There is only one good club in the world, its the best club in England!, it's Liverpool!! Smiley

Kasper Rasmussen
Lilleputspiller
*

« Svar #703: 23 Feb 2008, 18:10 »

Så blev kampen mod Boro overstået, og jeg er godt nok overrasket over hvor meget Boro kunne presse os.
Forsvaret hang slet ikke sammen, og endnu engang fik vi set at Arbeloa ikke fungere i midterforsvaret. Dog, må vi godt nok være glade for at igen have Torres på banen.
At Rafa valgte ikke at bruge Skrtel i forsvaret, efter hans brandkamp mod Chelsea, må kun kunne forklares på at han lige er kommet tilbage fra skade.
Man må samtidig sige at Xabi's tid som Liverpool spiller lakker mod enden, da Lucas endnu engang fik fuld spilletid. Noget der forhåbenligt kan komme os til gode at Lucas bliver spillet ind i PL på trods af hans unge alder.

-LFC-
Manager

« Svar #704: 25 Feb 2008, 23:19 »

Efter Middlesborough kampen kan jeg kun sige: TORRES <3. Fantastisk kamp af ham, håber han viser sig i samme klasse i returkampen. Også er det jo fantastisk at svinet ikke er med. Det betyder jo langt mindre risiko for skader Smiley.

Sider: 1 ... 45 46 [47] 48 49 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010