home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 993 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 35 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1955661 gange)
-Johnson-
Førsteholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #555: 14 Jan 2008, 15:33 »

-LFC-
Manager

« Svar #556: 14 Jan 2008, 15:36 »

JKJ
Gæst

« Svar #557: 14 Jan 2008, 15:46 »

Nå ja, vi kan jo ikke nå noget alligevel så det er vel bedre han er klar til næste sæson hvor igen skal prøve at være med i toppen af PL

Så spar ham da resten af året og lad ham den nye Skrlek få lidt spilletid...

-LFC-
Manager

« Svar #558: 14 Jan 2008, 15:49 »

Nå ja, vi kan jo ikke nå noget alligevel så det er vel bedre han er klar til næste sæson hvor igen skal prøve at være med i toppen af PL

Så spar ham da resten af året og lad ham den nye Skrlek få lidt spilletid...
Det er jeg enig i, håber bare han bliver god og ikke et fejlkøb..

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #559: 14 Jan 2008, 15:51 »

Skrlek

Hehe. Sklrterek? Slekretk? Klstrek? Srektl? Sksrltlekrek? Må jeg anbefale en navneændring. Ole eller Bent er brugbart Wink

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #560: 14 Jan 2008, 16:01 »

Skrtel, hans historie er imponerende!
Og for Guds skyld GIV DOG JACK HOBBS, hans store chance! Hvis vi alligevel ikke kan nå noget, så er det da med at udvikle spillere, som så måske kan hjælpe os næste sæson!
Men, hvad hvis vi fejler og ikke engang får 4. pladsen, City ser sgu stærke ud pt., hvad hvis det kun bliver til UC bold, er Torres så væk, og vil andre tage en tur i svingdøren, en svingdør der har været alt for roterende under Rafa, efter min menning.
Lidt færre indkøb, en lidt mere sammenspillet trup, kunne gøre underværker?!

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

JKJ
Gæst

« Svar #561: 14 Jan 2008, 16:03 »

Hehe. Sklrterek? Slekretk? Klstrek? Srektl? Sksrltlekrek? Må jeg anbefale en navneændring. Ole eller Bent er brugbart Wink

Ja ja, det var da tæt på  crazy

Måske man bare skal begynde og kalde ham Martin, det kan alle vel stave til  Wink

Men vi har godt nok også en målmand der hedder Martin til fornavn, og en anden målmand der hedder Martin til efternavn... så er forviringen da snart total... Peace

JKJ
Gæst

« Svar #562: 14 Jan 2008, 16:10 »

Skrtel, hans historie er imponerende!
Og for Guds skyld GIV DOG JACK HOBBS, hans store chance! Hvis vi alligevel ikke kan nå noget, så er det da med at udvikle spillere, som så måske kan hjælpe os næste sæson!
Men, hvad hvis vi fejler og ikke engang får 4. pladsen, City ser sgu stærke ud pt., hvad hvis det kun bliver til UC bold, er Torres så væk, og vil andre tage en tur i svingdøren, en svingdør der har været alt for roterende under Rafa, efter min menning.
Lidt færre indkøb, en lidt mere sammenspillet trup, kunne gøre underværker?!

Aston Villa, som vi skal møde i en nøglekamp i weekenden, er bestemt heller ikke ufarlige og Everton vil også være med... så den sikre plads jeg troede vi haavde i top 3 inden sæsonen er pludselig blevet til et ønske om bare at blive mindst nr 4 nu... men realistisk set kan vi sagtens ende som nr 5-7 også...

Og tror ikke der forsvinder så mange, så må vi tage et Bayern Munchen år hvor vi er i UC og så prøve at vinde den...

Og ja ser også gerne at talenter som feks Hobbs får chancen fremfor at vi bare køber en ny...

-LFC-
Manager

« Svar #563: 14 Jan 2008, 16:13 »

Ja ja, det var da tæt på  crazy

Måske man bare skal begynde og kalde ham Martin, det kan alle vel stave til  Wink

Men vi har godt nok også en målmand der hedder Martin til fornavn, og en anden målmand der hedder Martin til efternavn... så er forviringen da snart total... Peace
Lad os kalde ham Martin S. Peace

JKJ
Gæst

« Svar #564: 14 Jan 2008, 16:49 »

http://www.teamtalk.com/football/story/1,16368,2483_3046220,00.html

Det tyder ikke på at Rafa er manager til næste år. Jeg tvivler stærkt på at Rafa vil acceptere at man er gået bag om ryggen på ham. Det er han for stolt til. Om ikke andet, så skaber afsløringen ihvertfald mere uro i kulissen, og det er ikke just det, der er brug for pt.

Hvis han ikke er i klubben efter sommerferien er jeg pt  ikke skuffet over det...

Men er da ellers helt enig om at det ikke har været heldig hvis det er koorekt og endnu mindre heldigr at de så ligeftrem offentligør det...
Ved ikke om vi mest har brug for en ny træner efterhånden eller om det måske, når det kommer tilstykket, er nye ejere vi skal have... Der har jo i store træk ikke været andet end ballade siden de overtog klubben og det kan ingen være tjent med overhovedet, men umiddelbart virker det ikke til at vores amerikanske ejere måske helt har sat sig ind i at det at eje en klub i staterne bestemt ikke er det samme som at eje en klub i EU...

EDIT: Indlæg nr 1000  Peace

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #565: 14 Jan 2008, 16:59 »

Personligt så jeg helst nye ejere, de virker ik som om de ved allerhelvedes meget om fodbold men blot har set at klubben er populær og dermed tænkt de har kunnet tjene gode penge på det, jow jow det er da ik fordi jeg er imod man tjener penge, men synes stadig man også ska have interesse for fodbolden før man opkøber en klub, og mht Rafa er jeg lidt splittet for på nuværende tidspunkt er mesterskabet væk og ska han så fyres eller giver man ham en sæson mere som så må være den absolut sidste chance eller finder man en ny manager til sommer som så ska til selv at bygge sit eget hold op til den næste sæson, uanset hvad går der en del sæsoner før man er klar på at kæmpe med om mesterskabet.

JKJ
Gæst

« Svar #566: 15 Jan 2008, 12:37 »

Så skal vi prøve igen om vi kan slå Luton... Holdet skulle være noget stærkere end det der prøvede første gang...

Men lige meget hvad der sker så er Carra i aften anfører, lige meget om Gerrard spiller eller  ej, i hans kamp nr 500 for Liverpool FC som er kommet over 11 år... et imponerende snit på ca 46 kampe pr år...

Tilykke til dig Carra, og håber da du får en sejr i din jubilæumskamp og et mesterskab inden du stopper karrieren... Wink
http://www.uefa.com/footballeurope/news/kind=2/newsid=646208.html
og
http://www.liverpoolfc.tv/news/drilldown/NG158416080115-1058.htm
og lidt stats også
http://touchline.onthespot.co.uk/stats/Welcome.asp?Lang=&Cust=1892&All=&compid=&countryID=&targpage=&WCup=&tpid=

Red love
Gæst

« Svar #567: 15 Jan 2008, 12:56 »

Nogen af jer der har fornemmelse af hvad der sker med agger, burde han ikke have været klar for flere måneder siden? Da et mystisk forløb han har haft med sin skade... Man kunne godt få tanken at han var blevet fejlbehandlet, da en skade som han eftersigende skulle have haft normalt ikke tager en 3 del af den tid agger har brugt for at komme sig over den..

Men altså bare han er klar til næste vigtige landskamp så er det fint med mig..

JKJ
Gæst

« Svar #568: 15 Jan 2008, 13:00 »

Nogen af jer der har fornemmelse af hvad der sker med agger, burde han ikke have været klar for flere måneder siden? Da et mystisk forløb han har haft med sin skade... Man kunne godt få tanken at han var blevet fejlbehandlet, da en skade som han eftersigende skulle have haft normalt ikke tager en 3 del af den tid agger har brugt for at komme sig over den..

Men altså bare han er klar til næste vigtige landskamp så er det fint med mig..

Han har muligvis fået et nyt brud, ikke samme sted men på samme fod, så der mindst en måned før vi ser ham igen...
Desuden er han ikke med i den næste landskamp lige meget om han bliver klar eller ikke, da MO har givet ham og Lars Jacobseb fri så de kan blive helt klar (LJ er iøvrigt også blevet skadet igen efter hans lange skadespause...)

JKJ
Gæst

« Svar #569: 15 Jan 2008, 14:11 »

Luton totalt i opløsning?? http://ekstrabladet.dk/sport/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article964716.ece

Med det i baghovedet skal vi altså vinde ganske sikkert i aften, gerne med 3-4+ mål...

Var da got klar over de manglede penge efter de spurgte om de måtte få alle indtægterne fra den første kamp men at det stod så galt til var jeg ikke klar over...

Sider: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010