home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 18:03:54 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23488
  0 Brugere, 779 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatavarnam
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1954386 gange)
ZhotLog
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #360: 11 Dec 2007, 22:31 »

Hvad bygger du dog det gæt på ? Ved simpelthen ikke hvor du får den ide fra.

Gerrard spillede i hvert fald på den, og tacklingen var meget unødvendig fra forsvarsspillerens side. Men det var nok også bare ærgelsen der prægede mig der. Jeg ville så gerne have set Liverpool ude, da deres kedelige fodbold ville være ude af den turnering der gerne skulle vise det modsatte. Frem for alt ville jeg dog gerne have set Rafael Benitez blive vippet af pinden, så vi er fri for at høre på hans tuderi.

Minsandten om Hyyppia ikke tager skridtet videre og begynder at skade egne spillere. Troede han ville holde sig til hans stime af selvmål.
Jeg er så pisse træt af at høre på sådan noget pis som ovenstående. Liverpool er det klart mest scorende hold i deres CL  gruppe, og de har altså kun scoret 2 mål mindre end United i PL denne sæson, og det endda med en kamp mindre. Jeg tvivler på, at du har set en Liverpool kamp inden for det sidste år eller to, for at kalde Liverpool destruktivt, er da nok noget af en løgn. Under Gerard Houllier spillede Liverpool destruktivt, men det er mange år siden efterhånden. Jeg ved skam godt at målrigt spil ikke er lig med sprudlende spil, men det giver da et fingerpeg, og en uholdbar kommentar som det du lige fyrede af, er da virkelig tuderi. Før du klager over andres piven, bør du måske vende blikket ind ad...

PS: Hyppen har faktisk spillet som en af PL's bedste forsvarere i den foregående måned, så at hive lige præcis ham ud, er måske ikke så skide smart.

Håber ikke du tager dette personligt Smiley

martinjensen90
Reserveholdsspiller

« Svar #361: 11 Dec 2007, 22:36 »

Hvad bygger du dog det gæt på ? Ved simpelthen ikke hvor du får den ide fra.

Gerrard spillede i hvert fald på den, og tacklingen var meget unødvendig fra forsvarsspillerens side. Men det var nok også bare ærgelsen der prægede mig der. Jeg ville så gerne have set Liverpool ude, da deres kedelige fodbold ville være ude af den turnering der gerne skulle vise det modsatte. Frem for alt ville jeg dog gerne have set Rafael Benitez blive vippet af pinden, så vi er fri for at høre på hans tuderi.

Minsandten om Hyyppia ikke tager skridtet videre og begynder at skade egne spillere. Troede han ville holde sig til hans stime af selvmål.

Spiller Ronaldo ikke på sine straffe - frispark?

men okay, helt fair. Du bygger ud fra én kampe. Jeg tager det fra flere.. Smiley

Liverpool til jeg dør! - You'll Never Walk Alone!

YNWA!

ManUtd83
Manager

« Svar #362: 12 Dec 2007, 07:33 »

Det er så heller ikke pissesvært at score mange mål i aftalte kampe  Opstemt ej pjat, det er da rigtigt at de indimellem scorer mange mål, men jeg synes bare ikke Liverpool sprudler ligesom United, Arsenal, Barca osv. Og så mener jeg at de mangler en offensiv spiller der kan godt noget på egen hånd.
Og jo Cristiano spiller på frispark og straffespark og jeg er faktisk også lidt træt af det. Han er for god til den slags.

Men det ville da også være kedeligt, hvis vi alle var enige om fodbold, og der er da ikke noget bedre end en heftig diskussion Smiley

ZhotLog
Gæst

« Svar #363: 12 Dec 2007, 07:48 »

Well, jeg synes at både Gerrard og Torres er i stand til at lave noget på egen hånd. Smiley Men faktisk dejligt med en Man Utd fan i Liverpool tråden, da det giver lidt afveksling fra enigheden :b

kfuglsang
Førsteholdsspiller

« Svar #364: 12 Dec 2007, 07:51 »

Det hele er aftalt spil!!!

jeppe_nr13
Førsteholdsspiller

« Svar #365: 12 Dec 2007, 07:57 »

Det hele er aftalt spil!!!

Det er jo nonsens!!!  Sur. Mener du særiøst at Liverpool vil gåmed til aftalt spil!!

kfuglsang
Førsteholdsspiller

« Svar #366: 12 Dec 2007, 07:58 »

Ja.. og hva fanden er "nonsens" for et udtryk?...

jeppe_nr13
Førsteholdsspiller

« Svar #367: 12 Dec 2007, 08:04 »

Ja.. og hva fanden er "nonsens" for et udtryk?...

Der er jo ingen mulighed for at topproffesionelle liverpool vil bruge penge på at snyde sig til en sejr, når de i forvejen har en langt bedre trup end de andre hold i deres champions league gruppe.

og nonsens er meningsløs snak = VRØVL

kfuglsang
Førsteholdsspiller

« Svar #368: 12 Dec 2007, 08:07 »

Der er jo ingen mulighed for at topproffesionelle liverpool vil bruge penge på at snyde sig til en sejr, når de i forvejen har en langt bedre trup end de andre hold i deres champions league gruppe.

og nonsens er meningsløs snak = VRØVL
De tabte lige til Reading, så topprofessionel, det tror jeg ikk... så derfor blev de nødt til at købe sig videre i champions league, da de faktisk så ud til ikk at gå videre... og de har altså lige scoret 16 mål i de sidste 3 cl kampe... lidt urealistisk efter min mening!!!

jeppe_nr13
Førsteholdsspiller

« Svar #369: 12 Dec 2007, 08:49 »

De tabte lige til Reading, så topprofessionel, det tror jeg ikk... så derfor blev de nødt til at købe sig videre i champions league, da de faktisk så ud til ikk at gå videre... og de har altså lige scoret 16 mål i de sidste 3 cl kampe... lidt urealistisk efter min mening!!!

Det lyder vidst lidt som om rønnebærene er sure, for at bruge et godt fm 08 udtryk. Du skriver vidst ikke med hjernen men med hjerten!
Alle hold i premier league har så højt et niveu at alle kan tabe til alle, det så vi i weekenden hvor liverpool tabte 3-1 til reading, men hvad med arsenal, de tabte jo 2-1 til middlesbrough. Vil du så også sige at de bestikker modstanderen i cl, når når de vinder en kamp?

Oester30
Ynglingespiller

« Svar #370: 12 Dec 2007, 08:49 »

Er der nogen bund i disse rygter om aftalt spil?
Det lyder lidt for absurd syns jeg, og dumt efter den italienske sag..

Øster af navn
Øster af gavn

"Vores mentalitet - jeres misundelse"

ZhotLog
Gæst

« Svar #371: 12 Dec 2007, 09:46 »

Altså det er jo ikke Liverpool, der bliver beskyldt for noget, og det har det aldrig været. Man tror at Besiktas har ladet sig påvirke af rige asiatere, som så skulle have satset meget høje beløb på en storsejr. Det har absolut ingenting med Liverpool at gøre.

JKJ
Gæst

« Svar #372: 12 Dec 2007, 10:15 »

Det lyder vidst lidt som om rønnebærene er sure, for at bruge et godt fm 08 udtryk. Du skriver vidst ikke med hjernen men med hjerten!
Alle hold i premier league har så højt et niveu at alle kan tabe til alle, det så vi i weekenden hvor liverpool tabte 3-1 til reading, men hvad med arsenal, de tabte jo 2-1 til middlesbrough. Vil du så også sige at de bestikker modstanderen i cl, når når de vinder en kamp?

Var der ikke også noget med et nederlag til Man U mod Bolton?? det blev der heller ikke snakket højt om, men Man U har nok også bestukket dommeren i CL...

Med alt repsekt hvad fanden er det så for noget vrøvl at der bliver bestukket til højre og venstre... Besiktas er under mistanke og Liverpool er helt uden for mistanke iflg UEFA,FIFA og Interpool...

Men lækkert vi kom videre, var dog først helt tryg ved situationen da vi kom på 3-0, og Torres og Gerrard må da siges at være i topform...
Nu gælder det så bare kampen på søndag mod Man U, igen et brag af en kamp der venter...

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #373: 12 Dec 2007, 11:34 »

Det er sgu 2005 om igen, CL guldet kommer hjem....

ManUtd83
Manager

« Svar #374: 12 Dec 2007, 11:47 »

Man kan sgu aldrig vide med det bestikkelse-pjat. Jeg dog overbevist om at Liverpool ikke selv har været involveret i det, og 8-0 resultatet var i min mening en blanding af godt spil, held og elendige præstationer fra Besiktas' side.

Vil godt give Zhotlog ret i at Gerrard og Torres er i stand til noget på egen hånd, men til gengæld synes jeg også det stopper der.

Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010