home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 18:03:54 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23488
  1 Bruger, 741 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatavarnam
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 28 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1954088 gange)
niller122
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #330: 03 Dec 2007, 15:51 »

Hvornår er det nu de skal mødes ? :b
Bliver en god kamp, tror i ikke Smiley

blir en super kamp.. som Liverpool vinder 2-0 med 2 kasser af TORRES!!  Thumbs Up

You'll Never Walk Alone! - LIVERPOOL TIL DØDEN JEG SKILLER

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #331: 03 Dec 2007, 16:04 »

blir en super kamp.. som Liverpool vinder 2-0 med 2 kasser af TORRES!!  Thumbs Up
ja det er da så nok delte meninger om Opstemt  Peace

JKJ
Gæst

« Svar #332: 05 Dec 2007, 12:18 »

Der er jo rygter om en stor svindelskandale inden for international fodbold og Liverpool er ufrivviligt blevet blandet ind i den nu også...
Der er åbenbart sat kæmpe bløb på kampen mellem Liverpool og Besiktas. og da Liverpool scorede 6 mål på 38 min kunne det jo godt se ud som om at Besiktas måske lidt for let gav op...

Mistanken går dog mod Besiktas og ikke Liverpool, som dog nok ikke er tilfreds med at få sit navn blandet ind i svidel sagerne...

http://ekstrabladet.dk/sport/udenlandsk_fodbold/international_fodbold/article366287.ece

jeppe_nr13
Førsteholdsspiller

« Svar #333: 05 Dec 2007, 23:16 »

Der er jo rygter om en stor svindelskandale inden for international fodbold og Liverpool er ufrivviligt blevet blandet ind i den nu også...
Der er åbenbart sat kæmpe bløb på kampen mellem Liverpool og Besiktas. og da Liverpool scorede 6 mål på 38 min kunne det jo godt se ud som om at Besiktas måske lidt for let gav op...

Mistanken går dog mod Besiktas og ikke Liverpool, som dog nok ikke er tilfreds med at få sit navn blandet ind i svidel sagerne...

http://ekstrabladet.dk/sport/udenlandsk_fodbold/international_fodbold/article366287.ece

Det er godt nok en trist historie.. Håber virkelig ikke at Liverpool er indblandet i denne sag. Og hvis Besiktas' spillere har fået penge for at tabe kampen stort, synes jeg virklig at de er for ynkelige!!

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #334: 05 Dec 2007, 23:26 »

Hvornår skal Liverpool og united spiller-
og bliver den vist i TV.

jeppe_nr13
Førsteholdsspiller

« Svar #335: 05 Dec 2007, 23:45 »

Hvornår skal Liverpool og united spiller-
og bliver den vist i TV.

De skal spille den 16. december klokken 13.30. Tror den bliver vist på canal +

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #336: 06 Dec 2007, 00:13 »

pis har ikk canal +

martinjensen90
Reserveholdsspiller

« Svar #337: 06 Dec 2007, 00:14 »

Den bliver da vist på Kanal 5 vil jeg tro, da det er den største kamp den weekend Smiley - hvis den bliver spillet lørdag.

Liverpool til jeg dør! - You'll Never Walk Alone!

YNWA!

jeppe_nr13
Førsteholdsspiller

« Svar #338: 06 Dec 2007, 00:15 »

Den bliver da vist på Kanal 5 vil jeg tro, da det er den største kamp den weekend Smiley - hvis den bliver spillet lørdag.

Bliver desværre spillet søndag, for ellers havde den stensikkert været vist på kanal 5

JKJ
Gæst

« Svar #339: 10 Dec 2007, 10:27 »

Sur røv, et nederlag til et bundhold som Reading med 3-1 er bestemt ikke godkendt...
Den enste lille trøst var vel at Arsenal også tabte, men på den anden side kunne vi jo have hentet ind på dem og havde gjort deres forespring endnu mindre...

Denne uge kan iøvrigt blive noget af en skæbne uge for os, imorgen tirsdag gælder det vores alt eller intet kamp i CL mod O. Marseilles og på søndag er det så hjemme mod Man U, hvis det bliver til 2 tab er vores sæson vel i store træk allerede forbi og Benitez sæde vil jeg tro blive særdeles varmt...
Så en sejr mod O. Marseilles og mindst 1 point mod Man U må være det absolute mindstekrav...

MichaelJensen10
Førsteholdsspiller

« Svar #340: 10 Dec 2007, 10:54 »

Hvornår i næste weekend er det der er Man Utd - Liverpool ?

JKJ
Gæst

« Svar #341: 10 Dec 2007, 11:00 »

Hvornår i næste weekend er det der er Man Utd - Liverpool ?

Søndag, kan ikke lige huske om det er først eller sidst på eftermiddagen...

EDIT: spilles den 16/12 - kl. 14.30
« Seneste Redigering: 10 Dec 2007, 11:03 af JKJ » Logged

ksaper_and
Reserveholdsspiller

« Svar #342: 10 Dec 2007, 11:49 »

Sur røv, et nederlag til et bundhold som Reading med 3-1 er bestemt ikke godkendt...
Den enste lille trøst var vel at Arsenal også tabte, men på den anden side kunne vi jo have hentet ind på dem og havde gjort deres forespring endnu mindre...

Denne uge kan iøvrigt blive noget af en skæbne uge for os, imorgen tirsdag gælder det vores alt eller intet kamp i CL mod O. Marseilles og på søndag er det så hjemme mod Man U, hvis det bliver til 2 tab er vores sæson vel i store træk allerede forbi og Benitez sæde vil jeg tro blive særdeles varmt...
Så en sejr mod O. Marseilles og mindst 1 point mod Man U må være det absolute mindstekrav...

Vores sæson er på ingen måde ovre med 2 nederlag i denne uge. Vi er trods alt kun 3 point efter united i øjeblikket. SÅ at være 6 point efter dem lige pt. er ikke noget der vil sætte os af. Husk på at vi altid har for vane at være klart stærkest efter jul & nytår.

Men vi skal helt sikkert vinde mod Marseille. Ellers tror jeg godt vi kan regne med vores amerikanske venner smider Benitez ud. Hvilket jeg personligt ikke er enig i. Den mand har gjort så megt for klubben og jeg er sten sikker på han vil kunne føre mesterskabet hjem hvor det hører til!

gerre
Førsteholdsspiller

« Svar #343: 10 Dec 2007, 13:25 »

Vi er så 6 point efter i øjeblikket, godt nok med en kamp færre, men det er vist ikke lig med 3 point? Wink

Jeg vil mene at et nederlag på søndag vil stortset smide os ud af mesterskabskampen. Selvfølgelig vil det være muligt at komme tilbage, men 9 point, evt. 6 vil være for meget på nuværende tidspunkt, specielt da vi i det tilfælde vil have mødt de andre top four, allesammen på hjemmebane og fået 2 point ud af det. Så skal vi møde dem alle på udebane i foråret, hvilket bliver endnu sværere.

Men i første omgang gælder det Marseillekampen, der i øjeblikket er langt vigtigere. Uden en sejr er vi ude af CL og måske endda helt ude af Europa hvis uheldet virkelig er efter os. Og så frygter jeg lidt at den kamp mere eller mindre bestemmer Rafas fremtid. Et nederlag vil gøre hans sæde meget, meget varmt. Derimod ville en sejr sætte ham i en langt bedre position, også forhandlingsmæssigt når han skal snakke med de to ejere.

Og jeg tror da også den rutine Liverpool bør have i forhold til Marseille vil vise sig, og vi går videre, og så ville det være dejligt hvis Porto så også klodsede i det  Rullende Øjne

ManUtd83
Manager

« Svar #344: 11 Dec 2007, 20:45 »

Er hvor er det bare pisseheldigt. Et billigt straffespark som de endda brænder. Hvis liverpool går videre på det er SÅ typisk Liverpool.

Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010