home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 18:03:54 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23487
  2 Brugere, 604 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tataraagadevanaha
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1953690 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #285: 29 Okt 2007, 12:17 »

Foran 1-0 til 10 min før tid og så er man alligevel glad for det ene point... det er i hvert fald sådan jeg har det efter at have læst div inlæg i aviser og på nettet...

Det der imo er meget mere bekymrende er at både Alonso og Torres skader som de lige var kommet tilbage fra brød op igen og især Alonsos skade ser ud til at være alvorlig denne gang... derudover fik vi også Mascherano skadet, omfanget kendes dog ikke endnu, men det bliver nok til nogle ugers pause til ham også, så på 2 kampe har vi mistet 4 fra startopstillingen - Pennant blev jo skadet i sidste uge...

http://ekstrabladet.dk/sport/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article352917.ece

JKJ
Gæst

« Svar #286: 01 Nov 2007, 12:47 »

2-1 hjemme over Cardiff, ikke det mest imponerende resultat og igen kan vi takke vores anfører for at vi får et resultat...
Holdet så således ud:  Itandje, Arbeloa, Hobbs, Carragher, Aurelio, El Zhar (Kewell 71), Lucas (Mascherano 87), Gerrard, Leto (Benayoun 63), Crouch, Babel.
Subs Not Used: Martin, Riise

El Zhar fik sin første scoring for klubben og Hobbs fik sin debut, ellers er det jo lidt af en blanding af de garvede folk og de knap så rutinerede... Men alt i alt er det vel godkendt når de går videre...

thebang
Gæst

« Svar #287: 01 Nov 2007, 12:50 »

Sådan er Liverpool jo!

Når alt ser sort ud....hiver de den hjem i sidste  øjeblik, he,he

They Never Walk Alone

JKJ
Gæst

« Svar #288: 05 Nov 2007, 12:35 »

Stadig ubesejret i PL, 5 vundne og 6 uafgjorte giver en flot 7. plads!!  Skuffet
Det er vel godt nok at man ikke taber, men vi kommere jo ikke vidre ved kun at få 1 point, tværtimod er vi jo stille og roligt raslet ned af i tabellen i de seneste uger...
Og 0-0 ude mod Blackburn er slet ikke godt nok, men vi er åbenbart tilbage til de gode gamle GH dage hvor vi kun stiller med 1 angriber, og så er det altså svært at vinde kampe imo...

Nu håber jeg der bliver stillet offensivt op til kampen imorgen mod Besiktas som bare skal vindes og så er jeg helt ligegald hvordan det sker, men vil bestemt ikke klage hvis det sker overbevisende...

Derudover skal vi møde Chelsea ude i næste runde af Carling cuppen så der kommer vi nok ikke ret meget lænegre da det ser ud til de er ved at få styr på tingene...

JKJ
Gæst

« Svar #289: 06 Nov 2007, 18:55 »

Så skulle det være ganske vist, Liverpool FC har fået lov til at bygge et nyt stadion som gerne skulle stå færdigt i 2011 og med plads til 60000 tilskuere som kun udbygges til 75000 hvis banen bliver sænket lidt, hvorfor man ikke gør det med det samme skal jeg lade være usagt men det kan jo have noget med tilladelser at gøre...

Dette "lille" projekt kommer til at koste den nette sum af omkring £400 mio så nu skal der spares sammen Wink

http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/england/merseyside/7081610.stm
« Seneste Redigering: 06 Nov 2007, 18:58 af JKJ » Logged

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #290: 06 Nov 2007, 19:06 »

Dejligt at høre at klubben har fået tilladelsen til at starte byggeriet af det nye stadion. Det har været ventet længe.

Og så er det skønt at se at byggeriet først er færdig i 2011, så har vi stadigvæk et par år endnu til at besøge Anfield i, inden det bliver lukket.

GudenEricsson
Gæst

« Svar #291: 06 Nov 2007, 20:22 »

Må indrømme at jeg bedst kan lide Liverpool af udlandske hold - derfor håber jeg på sejr i aften! Wink

Bar ærgeligt Agger har været skadet så længe Skuffet

Batistuta
Førsteholdsspiller

« Svar #292: 06 Nov 2007, 22:33 »

Tillykke med rekorden på største sejr....

JKJ
Gæst

« Svar #293: 07 Nov 2007, 10:19 »

Tillykke med rekorden på største sejr....

He he det gik jo meget godt... men Besiktas var nu også i et ganske stort gavehumør, de var i hvert fald ikke uden skyld i min 4 mål...
Vi score 8 mål  og alligevel er man skuffet over vi ikke scorer 2-3 mål mere på vores 100% chancer, men nu skal vi jo heller ikke blive griske...  Djævel

JKJ
Gæst

« Svar #294: 11 Nov 2007, 14:43 »

Endnu en sejr denne gang fortjent 2-0 over Fulham... Men igen skal man sidde på nåle i hele kampen før vi kan få den afgort med en sen scoring af Torres og et vist ikke helt korrekt dømt straffe af Gerrard...

Inden sæsonen havde jeg mine tvivl med Torres, men indtil nu må jeg nok sige at de er gjort helt til skamme, hvad kunne det ikke have været blevet til hvis han ikke havde haft de skader han har døjet noget med indtil nu??

Interessant var det også at vi stillede med det samme hold som startede mod Besiktas, ganske uhørt  Thumbs Up

DaKing
Ynglingespiller

« Svar #295: 12 Nov 2007, 11:32 »

Følgende er hentet fra TV2

"Daniel Agger er i øjeblikket stærkt savnet i Liverpool-forsvaret, og hol­dets anfører, Steven Gerrard, har et stort håb om, at danskeren når at bli­ve klar til de to meget afgørende puljekampe, som holdet står over for i Champions League.
"Agger har spillet sig op og op i to år. Det vil gøre en forskel, hvis han kommer med i de sidste to gruppekampe i Champions League. Fortsætter Agger på samme måde, så kan han blive verdens bedste. Vi har savnet ham," siger Gerrard til Berlingske Tidende.
Også målmand Pepe Reina siger til avisen, at Agger har været stærkt savnet.
"Agger har en fantastisk placeringsevne - og er en af vores bedste spillere til at modtage bolden i fødderne. Han er brillant med bolden i fødderne. Jeg føler mig meget sikker, når Agger agerer foran mig," siger Reina."

Ville bare lige sige at selv om man ikke er Liverpool fan er sådan noget bare skønt at høre - godt gået Agger

wirenfeldt
Gæst

« Svar #296: 12 Nov 2007, 11:39 »

Ja, det er super fedt. Smiley Og glæder mig da også til, at han kommer tilbage.

JKJ
Gæst

« Svar #297: 24 Nov 2007, 13:10 »

Så skal vi igang igen efter landsholskampene...
Vi skal til Newcastel og en svær udekamp...
Agger har været i spil op til kampen men han nåede ikke og blive 100% klar og så er det meget godt han ikke er med idag med chance for at skaden bryder op igen...

Holdet ser sådan ud: Reina, Finnan, Arbeloa, Carragher, Hyypia, Gerrard, Kewell, Sissoko, Lucas, Kuyt, Torres. Subs: Itandje, Riise, Crouch, Babel, Mascherano

Dvs at Kewell får chancen på bekostning af Babel, desuden får Lucas chancen fra start og det glæder jeg mig til at se hvad han kan...

Men en svær kamp så en 1-måls sejr er fint med mig, bare ikke flere uafgjorte tak   Ubeslutsom

Besiktas JK
Ynglingespiller

« Svar #298: 24 Nov 2007, 13:13 »

Ved der gik et stykke tid, men kunne først komme på siden nu... Tillykke med jeres sejr over Besiktas 8-0...

2-1 mod Liverpool er også vel fint nok for et hold som Besiktas Grin

Besiktas fansene viste at de er verdens bedste fans en gang til ..

Eagles Fly Alone....

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #299: 24 Nov 2007, 13:14 »

Hvor står der han ikke nåede at blive 100% klar? Smiley

Rafael har ellers udtalt, at han ikke vil udelukke at han får comeback i dag..

Owen mangler vel stadigvæk for Newcastle, ikke?

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010