home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 398 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1219 1220 [1221] 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1567747 gange)
Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18300: 17 Aug 2017, 02:32 »

Så er det på tide at få gang i tråden om Liverpool igen!

jeg vil ikke gå i dybden med to de første kampe, men vi kan da lige knytte et par hurtige kommentarer til.

I kampen mod Watford, ser vi endnu engang at opdækning er en by, der ligger meget længere væk end Rusland. Jeg synes Mignolet har fået en flot opstart og synes egentlig ikke han skal klandres mere end nødvendigt. Mané spiller en fremragende kamp og er klart bedre end jeg personligt havde forventet, efter hans forår/sommer. Salah mangler skarphed, men er stort set med i alt offensivt der sker; løber fri, trækker spillere og kommer frem til mange chancer. Selvfølgeligt er det en ulempe at vores to kreative spillere, Lallana og Coutinho er ude, men så må de jo arbejde anderledes, og bedre, end de gør.

I kampen mod Hoffenheim går det egentlig som forventet. 1-2 er et fint resultat, mod et hold der uden tvivl må være på toppen efter deres overståede Bundesliga sæson. jeg forventer vi går videre.

___________________ ___________________ ___________________ ___________________ __________

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/serie/medie-lazio-vil-have-370-millioner-kroner-keita-og-de-vrij

Jeg læste i forgårs denne artikel - og jeg ved at Juventus er inde i kampen, men det er saftsusme billigt for to spillere, der uden tvivl i min optik, kunne gavne Liverpool. De Vrij ville skabe god konkurrence med Lovren/Matip og Balde Diao har farten, instiktet og næsen til at skabe den bredde der er brug for, når vi (forhåbentligt) kommer i CL!
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18301: 17 Aug 2017, 16:32 »

Hvis Coutinho skifter til Barcelona - hvem ser du/I så tage over? Selvfølgelig har han en indflydelse på spillet, men personligt tænker jeg, at det ville være smart at erstatte ham med en 8'er - hvem det så skulle være ved jeg ikke, Naby Keita?
370 mio. kr. for De Vrij og Balde Keita er billigt også, og vil forbedre jeres bedre meget - hvilket den vel også skal med alle de kommende kampe, uanset om det hedder CHL eller EL.
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18302: 19 Aug 2017, 12:37 »

Hvis Coutinho skifter til Barcelona - hvem ser du/I så tage over? Selvfølgelig har han en indflydelse på spillet, men personligt tænker jeg, at det ville være smart at erstatte ham med en 8'er - hvem det så skulle være ved jeg ikke, Naby Keita?
370 mio. kr. for De Vrij og Balde Keita er billigt også, og vil forbedre jeres bedre meget - hvilket den vel også skal med alle de kommende kampe, uanset om det hedder CHL eller EL.

Liverpool står endnu engang i en dum situation - der kommer store bud på Coutinho - men der er kort tid til at gå ud og hente en erstatning og så er det jeg bliver bange for at vi henter 2-3 halvgode erstatninger og det dur ikke.

Holder vi på Coutinho står vi så med en umotiveret spiller som ikke er motiveret .

IMO skal vi kun holde på Coutinho hvis han er motiveret og vil dedikere de næste 3 sæsoner til Liverpool - hvis han ikke vil det så sælg og hent en spiller der kan gå direkte ind på holdet - men det skal være en spiller om kan være kamp afgørende og skabe noget af egen kraft og de spillere er der ikke mange af.

Thomas Lemar fra Monaco er en umulig drøm og det samme er Koke fra A.Madrid men IMO er det spillere på det niveau vi skal have hvis Coutinho skal direkte erstattes.

Vi burde også hente Moussa Dembele fra Celtic inden han bliver alt for dyr Peace

Logged

YNWA

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18303: 19 Aug 2017, 21:04 »

Ja, det er en svær situation, som I står i.
Læste at det sidste bud på €130 m. som blev afvist, var på €90m. upfront mener jeg. Hvis de byder den pris, €130m. så synes jeg også, at I som klub skal have beløbet upfront - selvfølgelig delt over flere år, som de plejer - men ikke hvor de sidste 40 er som bonus.
Koke er i hvert fald umulig - har han ikke en kontrakt der også gælder en 8 år frem? Lemar kan nok lokkes fra Monaco, men så skal der også komme et højt bud, som de ikke kan afslå. Dembele burde være mulig at ryste fra Celtic - selvom han nok også er rimelig dyr.
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18304: 22 Dec 2017, 22:57 »

 Sur Vi sejler rundt defensivt og har gjort det hele denne sæson - Det er på ingen måde lykkes for Klopp at ændre på det og det er et kæmpe problem, for jeg frygter det bliver det samme uanset hvem der bliver indkøbt i januar måneds transfer vindue.

Denne sæson kommer vi ikke til at at true Chelsea og Man City og skal vi kunne det næste sæson så skal Liverpool ud og hente klasse spillere til så vi kan få en keeper og en center forsvar spiller.

Can og Coutinho ser ud til at være tabt - Can græder jeg ikke over - men Coutinho vil blive savnet - men vil han væk så sælg dyrt og lad os bruge midlerne til at forstærke defensiven.

Milan er blevet overtaget af et tvivlsomt konsortium og jeg så gerne vi forsøgte at stjæle lidt der - Donnarumma og Bonucci kunne forstærke holdet og med et salg af Coutinho ville vi have økonomien til at realisere det.

Logged

YNWA

tyfon
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18305: 23 Dec 2017, 14:24 »

Liverpool kommer aldrig tilbage til den absolutte top igen........ Jo måske next season :-)
Logged

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18306: 23 Dec 2017, 20:50 »

Jeg kan ærlig talt ikke forstå du ønsker Donnarumma till Liverpool, hvis du ønsker en klart forstærket defensiv. Jo, han har talentet, men der er da simpelthen en utal af keepere derude, der både er bedre og har meget større erfaring.
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18307: 25 Dec 2017, 21:54 »

Jeg kan ærlig talt ikke forstå du ønsker Donnarumma till Liverpool, hvis du ønsker en klart forstærket defensiv. Jo, han har talentet, men der er da simpelthen en utal af keepere derude, der både er bedre og har meget større erfaring.


I forhold til erfaring vil der helt sikkert være det.. men kan vi få dem til klubben - medierne skriver meget om Schmeichel men IMO er han ikke det rigtige valg udover det ville være skønt med en dansker i Liverpool - men han laver altså en del fejl i kampene Peace

Oblak i A.Madrid kunne også være et godt bud men de fleste målmænd ville forstærke holdet her og nu Mignolet er en skandale og Klarius kommer aldrig op på et højt nok niveau.

Denne sæson kommer til at handle om 4 pladsen og derfor vil det være godt at hente en keeper her og nu så han kan få erfaring inden næste sæson.

Vi kan glæde os over at Tottenham og Arsenal smider mange point og især Arsenal lider at samme problemer som os.. et ringe forsvar og en målmand der er faldet meget i niveau.

Hvis Coutinho sælges så får vi midler til at forstærke holdet og det er der virkelig brug for.

Can og Henderson er ikke gode nok til vores midtbane - Milner er en fighter men heller ikke mere så derfor skal der virkelig ske noget hvis vi skal se Liverpool i top 3 igen
Logged

YNWA

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18308: 24 Feb 2018, 20:52 »

4-1 og videre til næste dag, endnu en dag på kontoret som man siger.
Er svært at være pessimist, men det er endda rigtig tæt mellem 2-5 så tæt bestemt ikke tage en CL plads for givet til næste år, men jeg vil nok blive svært skuffet hvis det ikke ender med en sådan.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18309: 03 Mar 2018, 22:05 »

2-0 over Newcastle og videre til kampen mod Porto. Det kan vel ikke siges meget kortere.
Og da vi forhåbentlig kan køre den hjem stille og rolig og spare feks Salah og Firmino så bør vi være klar til et brag næste weekend om den direkte kamp om hvem der er bedst i PL - efter City.
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18310: 04 Mar 2018, 13:57 »

2-0 over Newcastle og videre til kampen mod Porto. Det kan vel ikke siges meget kortere.
Og da vi forhåbentlig kan køre den hjem stille og rolig og spare feks Salah og Firmino så bør vi være klar til et brag næste weekend om den direkte kamp om hvem der er bedst i PL - efter City.

Håber vi giver fuld tid til Mane og mon ikke vi får Solanke på banen også.

Det store spørgsmål er om vi får Mignolet på banen igen eller om Klopp vælger at holde fast i Klarius igen - jeg håber det sidste.

Liverpool har vist sig at kunne klare sig uden Coutinho og med en masse penge på bogen og en klub der nu giver overskud så ser fremtiden lys ud.

Desværre har vi et Man City hold som spiller på et vildt niveau og selv med forstærkninger til sommer så bliver det svært at vriste PL fra dem - men lad os nu vinde CL og sikre en top 3 plads i PL  Thumbs Up
Logged

YNWA

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18311: 26 Maj 2018, 23:10 »

 Græder Oh rædsel at se Karius smide sejren væk - men respekt for Real Madrid hvor jeg kun kan beundre spillere som Kroos, Modric og ikke mindst en super tændt Bale.

Liverpools sæson er nu færdig og selv om det er bittert at tabe en finale på den måde som det skete idag, så har sæsonen været mere end godkendt.

Ledelsen har klart meldt ud at der skal hentes forstærkninger og det er også nødvendigt - Ings og Solanke er slet ikke gode nok som alternativ til vores super trio i front og Mane. Salah og Firmino har indimellem virket meget slidt så vi har brug for 2 nye offensive spillere.

Det store spørgsmål bliver om Karius får en ny mulighed i Liverpool eller om vi skal ud og hente en ny målmand.. personligt tror jeg aldrig han bliver en stabil målmand og jeg håber Klopp henter en med det samme inden sæson start.

Can er nok tabt og Milner er ikke en spiller der kan klare at spille alle kampe så også her skal vi overveje at hente en brede spiller ind i truppen.

Vi vil være med i top 4 igen næste sæson og vi vil gøre det godt i CL - vi er på vej til endnu bedre tider Thumbs Up
Logged

YNWA

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18312: 28 Maj 2018, 23:48 »



Can er nok tabt og Milner er ikke en spiller der kan klare at spille alle kampe så også her skal vi overveje at hente en brede spiller ind i truppen.

Vi vil være med i top 4 igen næste sæson og vi vil gøre det godt i CL - vi er på vej til endnu bedre tider Thumbs Up

Men med de første to forstærkninger i hus på midtbanen, begynder det allerede fornuftigt ud der synes jeg.
Jeg ser i hvert fald gerne at vi, som du nævner, får to spillere ind til den offensive kamp og sidst men ikke mindst også en ny målmand. Jeg kunne også godt tænke mig en CB, men ser klart en målmand, samt to offensive som det vigtigste.

Det bliver en spændende sommer vi går i møde, tænker jeg!
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18313: 01 Jun 2018, 22:53 »

Vi burde også få solgt ud af de spillere som ikke er gode nok er her tænker jeg især på Klavan, Mignolet, Sturridge, Origi og Ings

Clyne er jeg desværre usikker på om han kan genvinde hans styrke fra før skaden og sker det ikke skal vi have forstærkning på højre back pladsen.

Det store spørgsmål er om Karius forsvinder - IMO har han ikke klassen og vi skal have en bedre målmand hvis vi skal forbedre klubben.

Logged

YNWA

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18314: 01 Jun 2018, 23:37 »

Jeg er også ret overbevist om at dem du nævnter i første række forsvinder. Clyne er svær at vurdere synes jeg - så det må vente til vi kan se ham spille igen. Jeg har i hvert fald ingen reel idé om hvor han står rent spillemæssigt.

Og jeg er enig med Karius, om end jeg synes han er en fin backup, såvel som Migs vil være fin reserve. Jeg håber blot der bliver hentet en keeper ind fra øverste hylde.

Derudover tror jeg heller ikke spillere som Danny Ward og Grujic har en fremtid i Liverpool.
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Sider: 1 ... 1219 1220 [1221] 1222 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010