home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  1 Bruger, 1056 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1150 1151 [1152] 1153 1154 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1878573 gange)
Est-1892
Førsteholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #17265: 09 Nov 2013, 19:50 »

Det var da en dejlig lørdag foran fjernsynet, skønt agger var tilbage selvom om det ikke var den travleste dag på kontoret . Vores angreb idag var en klasse for sig selv om fulham spillede elendigt. (Luis Suarez) igen igen . Og jo mere Henderson spiller jo mere kan jeg lide ham ,

#Respect

The Captain says goodbye!

Risom
Manager

« Svar #17266: 09 Nov 2013, 20:28 »

Ingen der har kommentarer til sådan en pragtkamp? EDIT: Det var der så.

Nok spiller Fulham, og især deres forsvar, som en flok dovne hunde, men det er nu tredje hjemmekamp i træk at vi piller modstanderen fuldstændigt fra hinanden. Præstationerne gider jeg ikke pinne mere ud, der er jo bare høje karakterer hele vejen rundt. Vores næste hjemmekampe hedder Norwich, West Ham, Cardiff og Hull, og jeg vil påstå, at det ikke kræver en universitetsuddanel se at se, at der venter os 12 point og en allehelvedes masse mål.

I skarp kontrast til dette står et meget, meget svært udebaneprogram frem mod nytår. Det er nu vi skal vise om vi virkelig mener top 4 seriøst, eller om vi kun kan spille mod de mindre gode hold i ligaen.
Vi kan da bare starte med at slå Everton på Lørdag. Thumbs Up

Desværre først om to uger pga. landskampspause...  Wink

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Anfield Road
Manager

« Svar #17267: 10 Nov 2013, 12:58 »

Er jeg den eneste der er dybt, dybt imponeret af den måde Skrtel har returneret til holdet?

Han var helt ude i slutningen af sidste sæson og i starten af denne, og hans opgave blev altså ikke ligefrem gjort lettere af at man har hentet hele tre midterforsvarer op til denne sæson. Så kom der en masse skader op til United-kampen, som gjorde at man måtte hente ham op igen. Der sad jeg og var ved at gå ud af mit gode skind over at han skulle spille så vigtig en kamp.

Men jeg skal da love for at han har taget revanche, og har nu været den mest stabile midterforsvarer i denne sæson so far.  Thumbs Up

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #17268: 10 Nov 2013, 19:42 »

Er jeg den eneste der er dybt, dybt imponeret af den måde Skrtel har returneret til holdet?

Han var helt ude i slutningen af sidste sæson og i starten af denne, og hans opgave blev altså ikke ligefrem gjort lettere af at man har hentet hele tre midterforsvarer op til denne sæson. Så kom der en masse skader op til United-kampen, som gjorde at man måtte hente ham op igen. Der sad jeg og var ved at gå ud af mit gode skind over at han skulle spille så vigtig en kamp.

Men jeg skal da love for at han har taget revanche, og har nu været den mest stabile midterforsvarer i denne sæson so far.  Thumbs Up

Jeg er stadig af den opfattelse af at Agger - Skrtel i topform er fremtiden på holdet 4-5 år endnu.

Thaurat al Shabab

HansenLFC
Gæst

« Svar #17269: 10 Nov 2013, 21:36 »

Anfield Road
Manager

« Svar #17270: 18 Nov 2013, 12:49 »

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #17271: 18 Nov 2013, 12:54 »

Nu vinder I jo hele lortet!
Will Hughes er det shjit, han bliver så meget den bedste CM i ligaen Grin

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

JKJ
Gæst

« Svar #17272: 18 Nov 2013, 13:13 »

Tjaaa hvis det er korrekt at vi snupper et af de største engelske talenter for næsen af 2x Manchester og Arsenal, så er prisen vel ok.
Og prøv at tyænk på det som en langsigtet invistering.

Og hellere det end at vi igen køber en eller anden middelmådig spiller fra det europæiske fastland.
Og ja der har været svipsere, men det ber altså ved at være nogle sæsoner siden at vi har haft de hersens totale vilde flop pris til alt for stor overpris.

Jeg klapper med glæde i hænderne hvis vi får ham  Wink

PhilipFlink
Manager

« Svar #17273: 18 Nov 2013, 13:41 »

Kan ikke se hvorfor vi er med i "krigen" omkring ham, vi har ikke det mindste brug for ham.

JKJ
Gæst

« Svar #17274: 18 Nov 2013, 14:50 »

Kan ikke se hvorfor vi er med i "krigen" omkring ham, vi har ikke det mindste brug for ham.

Det er jo nok ikke den rette tråd at diskutere dette. Men når man tænker på hvor skadet jeres midtbanespillere generelt er så mener jeg bestemt godt i kan bruge ham, også med tanke for fremtiden. Når nu han har fået et par sæsoner i PL kan jeg godt se ham blive en stor spiller i topklubberne.

PhilipFlink
Manager

« Svar #17275: 18 Nov 2013, 14:56 »

Det er jo nok ikke den rette tråd at diskutere dette. Men når man tænker på hvor skadet jeres midtbanespillere generelt er så mener jeg bestemt godt i kan bruge ham, også med tanke for fremtiden. Når nu han har fået et par sæsoner i PL kan jeg godt se ham blive en stor spiller i topklubberne.

Nu bragte du jo selv linket op, med netop os efter ham Wink

Vi har spillere som Gnabry, Zelalem & Crowley, som alle normalt siger de vil spille på midten. Derefter er der spillere som Ox som Wenger har sagt nok kommer til at spille en mere central rolle. Alle spillere jeg mener har mere talent end Hughes - Ikke at han ikke er et stort talent, hvilket han er - Men Vi har bare spillere med samme "talent masse", som kommer op igennem rækkerne, eller som allerede er inde omkring holdet.

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #17276: 18 Nov 2013, 14:58 »

Hughes er jo et større talent end dem du nævner dér, derudover skal Ox fandme ikke ind centralt, ellers skal det være en COM hvor han kan tage nogle syge dybdeløb.

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

PhilipFlink
Manager

« Svar #17277: 18 Nov 2013, 15:01 »

Hughes er jo et større talent end dem du nævner dér

Større talent??? Jeg er målløs.

Lyder ikke til du har nogen ide om hvem Zelalem og Crowley er?

& en spiller som Gnabry, som ALLEREDE NU, spiller i premier league, som har samme alder som Hughes - er ikke et større talent?
« Seneste Redigering: 18 Nov 2013, 15:03 af PhilipFlink » Logged

JKJ
Gæst

« Svar #17278: 18 Nov 2013, 15:03 »

Nu bragte du jo selv linket op, med netop os efter ham Wink

Vi har spillere som Gnabry, Zelalem & Crowley, som alle normalt siger de vil spille på midten. Derefter er der spillere som Ox som Wenger har sagt nok kommer til at spille en mere central rolle. Alle spillere jeg mener har mere talent end Hughes - Ikke at han ikke er et stort talent, hvilket han er - Men Vi har bare spillere med samme "talent masse", som kommer op igennem rækkerne, eller som allerede er inde omkring holdet.

Jeg citerede bare fra linket Wink

Større talent??? Jeg er målløs.

Lyder ikke til du har nogen ide om hvem Zelalem og Crowley er?

Jeg aner ikke hvem de er. Og jeg følger alt andet lige en del mere med i Arsenal end jeg følger Derby eller de andre klubber i the championship  Peace

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #17279: 18 Nov 2013, 15:03 »

Hughes er jo et større talent end dem du nævner dér, derudover skal Ox fandme ikke ind centralt, ellers skal det være en COM hvor han kan tage nogle syge dybdeløb.

Det har hele tiden været planen at Chamberlain ender centralt.

Ved ikke lige hvorfor Gnabry nævnes her, og det er vist de færreste - udover Arsenal-fans - som overhovedet har hørt om Crowley. Zelalem virker lovende, men han har nærmest ikke fået chancen for at vise sig frem pga. skade.

Sider: 1 ... 1150 1151 [1152] 1153 1154 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010