home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23582
  0 Brugere, 539 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mahimahajan
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1018 1019 [1020] 1021 1022 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2119325 gange)
snaever
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #15285: 13 Nov 2012, 15:23 »

Det kommer godt nok bag på mig. For under to år siden stod I og brændte hans trøje, og nu vil I gerne have ham tilbage. Jeg forstår det personligt ikke. Hvis Rooney var skiftet til City, ville jeg ikke engang så meget som tænke på at få ham tilbage. Men sådan er vi jo så forskellige.

Jeg troede virkelig, at I hadede ham som pesten.
Jeg forstår godt at du undrer dig. Jeg havde heller ikke regnet med at jeg skulle høre mig selv sige/skrive at jeg nogensinde ville have ham tilbage igen.

Mht. til Rooney til City, så synes jeg at der er noget forskel der, da United og City er meget større rivaler. Jeg tror også at min holdning havde været meget anderledes hvis det var United han havde skiftet til og ikke Chelsea Smiley

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Anfield Road
Manager

« Svar #15286: 13 Nov 2012, 15:30 »

http://www.youtube.com/v/AvBpfIs8eSE

Torres skal bare gøre sådan her igen, så har jeg tilgivet alt. Så har vi trods alt tjent en god mønt på ham, og han indså alligevel til slut at han hører til hos os hvis vi snakker andre klubber end Atletico Madrid.

I øvrigt prøv lige at se den video. Han bliver nok næppe så god igen, men hold nu kæft hvor var han bare verdens UBESTRIDT bedste angriber i den perioder. Målmaskine, teknisk brilliant, sindsyg springkraft, fantastisk hovedspil, vild acceleration, kyniske afslutninger, god på langskud, fantastiske driblinger, afleveringer, og så havde han bare en aura omkring sig der fik en til at tænke " Torres kan ikke brænde en chance " Opstemt
Jeg bliver lige pludselig helt sentimental. Det var tider, det var  Græder

Jeg tror at Torres tog et valg da han skiftede til Chelsea. Han er vel ikke ufornuftig, så jeg tror godt han vidste at han ikke ville kunne vende om hvis det gik skidt. Da han skiftede ødelagde han for meget til at kunne rette op på det igen. Uanset hvor godt han vil komme til at spille vil han ikke blive elsket og hyldet på samme måde som han gjorde før.

Personligt tror jeg ikke at Torres vil heller. Hvorfor skulle han tage tilbage og risikere at blive slagtet? Nogen vil bare sætte Judas bannere op, og selvom hovedparten måske vil være glade for det, tror jeg ikke at alle vil. Jeg kan ikke se nogen grund til at han skulle have lyst til det.

Torres vil passe helt perfekt ind i vores spillestil som den er lige nu og vi får ikke muligheden for igen at signe en spiller der, har eller kan blive så god for den pris. Økonomisk en fantastisk handel. Ham og Suarez kunne saftsusme blive giftige sammen  Opstemt Det her rygte skal måske også ses lidt i lyset af at vi lige nu ikke har andre angribere end Suarez og at vi har akut brug for en. Og så vil man måske kigge mod det lidt mere kendte frem for en ny Carroll. Jeg ved ikke helt med denne handel. Jeg er splittet  Ubeslutsom

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

ReaLFCK
Førsteholdsspiller

« Svar #15287: 13 Nov 2012, 15:42 »

http://www.bold.dk/nyt/Liverpool-lurer-paa-Anzhis-tometer-mand

Uden at jeg kender mandens spillestil forfærdeligt nærgående, så tvivler jeg stærkt på at han ville passe ind i Rodgers system, forhåbentlg begår vi ikke en Caroll v.2

Skipper
Gæst

« Svar #15288: 13 Nov 2012, 15:59 »

http://www.bold.dk/nyt/Liverpool-lurer-paa-Anzhis-tometer-mand

Uden at jeg kender mandens spillestil forfærdeligt nærgående, så tvivler jeg stærkt på at han ville passe ind i Rodgers system, forhåbentlg begår vi ikke en Caroll v.2

Det faktisk det sjove ved ham. Selvom han er de 2 meter høj er hans force ikke hovedstød. Har man set ret tydeligt i Europa League gruppen.
Han er ret dygtig med fødderne, syntes dog bare han er langsom....

verdenskrig
Manager

« Svar #15289: 15 Nov 2012, 11:06 »

http://www.youtube.com/v/5nHi3NhBjnU

Suarez skal altså stoppe med at være så god Opstemt.. Det er jo helt vanvittigt det han har gang i i denne sæson. Han havde i øvrigt mange gode aktioner i går, og nej hvor er han bare konstant farlig pt. Han lavede også oplæg til 1-0 målet Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Anfield Road
Manager

« Svar #15290: 15 Nov 2012, 15:08 »

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=457027111009908&set=pb.366056730106947.-2207520000.1352988447&type=3&theater

Jaja. Det er jeg selvfølgelig ikke særligt glad for, selvom jeg har lidt svært ved at tro at det er realistisk...

Edit: Og så ser man at vk har raget for sygt nedenunder  funny Den må hellere få sådan en her  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 15 Nov 2012, 15:10 af Anfield Road » Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

ReaLFCK
Førsteholdsspiller

« Svar #15291: 15 Nov 2012, 15:12 »

Kunne Suarez dog ikke lige ligge lidt kræfter i at prøve og lokke Cavani til Liverpool, han kunne passe perfekt ind i angrebet sammen med Suarez  crazy

verdenskrig
Manager

« Svar #15292: 15 Nov 2012, 15:18 »

Edit: Og så ser man at vk har raget for sygt nedenunder  funny Den må hellere få sådan en her  Thumbs Up

Amen jeg hader City  Rullende Øjne City og Chelsea.. Fy forhelvede hvor er det ulækkert, det er så befængt og så patetisk klamt at jeg håber begge klubber visner og dør.

Hvor ved du i øvrigt fra hva jeg hedder, Stalker guy  Hævet Øjenbryn

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #15293: 15 Nov 2012, 15:33 »

Hehe, Liverpool har sagt at han ikke er til salg, og City har benægtet at de er ude efter ham. Kunne det mon være noget så vildt som... EN JOURNALIST DER OPFINDER HISTORIER!?? Crazy.

Anfield Road
Manager

« Svar #15294: 15 Nov 2012, 15:37 »

Hehe, Liverpool har sagt at han ikke er til salg, og City har benægtet at de er ude efter ham. Kunne det mon være noget så vildt som... EN JOURNALIST DER OPFINDER HISTORIER!?? Crazy.

Tror jeg ikke på. det er ALDRIG sket før. Journalister lyver aldrig  Wink

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #15295: 16 Nov 2012, 08:24 »

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #15296: 16 Nov 2012, 15:15 »

Der er i hvert fald interesse i ham - ifølge pålidelige @honigstein har Juventus-folk været i London for at snakke med Suarez-folk.

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #15297: 16 Nov 2012, 15:26 »

Eller en agent der godt gad have lidt flere penge, det er jo set før at de godt ka komme med sjove udtalelser på deres klienters vegne

JKJ
Gæst

« Svar #15298: 16 Nov 2012, 15:26 »

BR har slået fast at Suarez ikke bliver solgt.

Som han siger, hvis vi sælger Suarez har vi i angrebet........... ...... INGEN!!

Og når Suarez på vores egen hjemmeside går ud og siger som han går regner jeg altså med 99,99% sikkerhed at han bliver.

Hvis det var blevet citeret fra en eller anden formiddagsavis havde jeg nok ikke helt troet på det på samme måde Wink

Så nej, han bliver ikke solgt, før vi ihf har masser af fuldgod erstatninger for ham Wink

HansenLFC
Gæst

« Svar #15299: 16 Nov 2012, 15:28 »

BR har slået fast at Suarez ikke bliver solgt.

Som han siger, hvis vi sælger Suarez har vi i angrebet........... ...... INGEN!!

Og når Suarez på vores egen hjemmeside går ud og siger som han går regner jeg altså med 99,99% sikkerhed at han bliver.

Hvis det var blevet citeret fra en eller anden formiddagsavis havde jeg nok ikke helt troet på det på samme måde Wink

Så nej, han bliver ikke solgt, før vi ihf har masser af fuldgod erstatninger for ham Wink

Det får vi aldrig, de få i verden som ville kunne være det, gider ikke til Liverpool.

Sider: 1 ... 1018 1019 [1020] 1021 1022 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010