home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23472
  0 Brugere, 1106 Gæster Online.

Nyeste Bruger: aarvi123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 989 990 [991] 992 993 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1930807 gange)
Gemma
Førsteholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14850: 20 Okt 2012, 17:57 »

Var der en som så hele kampen, der kan give mig en fyldestgørende beskrivelse af Sterling og Wisdoms kamp? Jeg kunne forstå, at de skulle have gjort det ret godt, men jeg var ikke i den situation, at jeg kunne se kampen. Desværre.

Lasse Jatta
Gæst

« Svar #14851: 20 Okt 2012, 18:01 »

I starten af kampen skulle Sterling lige i gang, da han var lidt uskarp i nogle berøringer. Efter et kvarters tid var han arkitekten bag stort set alt offensivt, vi fik skabt i dag, også puttede han selvfølgelig bolden i kassen. Wisdom var bare bundsolid som altid.  Opstemt

Anfield Road
Manager

« Svar #14852: 20 Okt 2012, 18:07 »

Jeg kunne desværre ikke se kampen, og skal derfor nok også lade være med at udtale mig, men 1-0 over Reading lyder umiddelbart ikke af så meget  Skuffet Dog kan vi i vore nuværende situation ikke tillade os at være kritiske  Thumbs Up

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Lasse Jatta
Gæst

« Svar #14853: 20 Okt 2012, 18:12 »

Vi kan nemlig ikke være kritiske lige nu, og det er også derfor jeg er fuldt ud tilfreds, bare med en sejr Thumbs Up.
Vi skabte ikke et hav af store chancer, men vi havde dog hele spillet, og jeg tror ikke Reading havde et eneste skud før det 60. minut. Suarez havde et par chancer, og Sterling havde også en stor en, og det var sådan set det jeg kan huske  Wink

JKJ
Gæst

« Svar #14854: 20 Okt 2012, 21:14 »

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAA  Opstemt
Vi vandt for 3. gang i dette kalenderår hjemme på Anfield  Smiley

Jeg så ikke kampen, det er så også fløjtende lige gyldigt, vi fik endelig den sejr vi har manglet på hjemmebane.
Så er jeg fuldstændig ligeglad med om det var fortjent eller ej, og om vi spillede godt eller som en sæk kartofler.

Samtidig holdt vi igen nullet, 2 gange i træk. Hvad skal det dog ikke ende med  crazy

Nu skal vi så spille en EL-kamp på torsdag, men for min skyld kan vi godt stille med U-18 holdet. Vi må simpelthen ikke tabe næste uges opgør mod Everton. Så spar bare alt hvad der kan spares Smiley

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #14855: 21 Okt 2012, 17:10 »

Utroligt at det næsten skal være umuligt at se en Liverpool kamp, ligegyldig modstander. Først forsøgte jeg på en fodboldpub, uden held, så ved min bror, uden held, og så på nettet, som selvfølgelig var ufatteligt langsomt, og derfor ikke kunne køre det, og så endelig på en netcafe ved Odense Banegård, hvor jeg fik set anden halveg. Dejligt med en sejr, men ufatteligt vi ikke får scoret mere. Suarez skylder 2-3 mål baseret på anden halveg.

Liverpool F.C

DeBuur
Manager

« Svar #14856: 21 Okt 2012, 17:54 »

http://onside.dk/premier-league/rygte-liverpool-vil-handle-i-arsenal-og-chelsea

Gamle rygter der bliver ved med at dukke op.... så gerne begge spillere i Liverpool men tror det bliver svært at overtale Chelsea til en lejeaftale.

Walcott har tidligere udtalt sympati for Liverpool, men er han parat til at forlade et hold der ofte spiller med i Cl og som reelt burde spille med i top 3.

Omvendt så virker det som om at Wenger ikke helt tror på Walcott som en fast spiller og en sådan rolle kunne han måske få i Liverpool.

YNWA

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14857: 21 Okt 2012, 18:00 »

Walcott har tidligere udtalt sympati for Liverpool, men er han parat til at forlade et hold der ofte spiller med i Cl og som reelt burde spille med i top 3.

Omvendt så virker det som om at Wenger ikke helt tror på Walcott som en fast spiller og en sådan rolle kunne han måske få i Liverpool.

Walcott er Liverpool-fan, så sympatien er der da i hvert fald. Er han ikke er fast mand lige nu, har vist mest af alt noget at gøre med at han ikke ser ud til at ville forlænge sin kontrakt.

Anfield Road
Manager

« Svar #14858: 21 Okt 2012, 18:29 »

Hvis vi køber Walcott er jeg bare nervøs for at han vil tage Sterlings plads. Som jeg ser det er Sterling pt. noget bedre end Walcott, og Sterling er desuden også et talent af egen avl. Vi skal ikke bruge vores penge på Walcott, vi skal bare bruge hele molevitten på en ordentlig angriber  Smiley

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Risom
Manager

« Svar #14859: 21 Okt 2012, 18:32 »

Hvis vi køber Walcott er jeg bare nervøs for at han vil tage Sterlings plads. Som jeg ser det er Sterling pt. noget bedre end Walcott, og Sterling er desuden også et talent af egen avl. Vi skal ikke bruge vores penge på Walcott, vi skal bare bruge hele molevitten på en ordentlig angriber  Smiley

Fuldstændig enig. Skulle lige til at skrive det, me så kom du med det Wink

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

DeBuur
Manager

« Svar #14860: 21 Okt 2012, 19:31 »

Jeg håber vi henter Walcott - hvis ikke til januar så til sommer.

Men vi mangler altså mest af alt en "rigtig" angriber så det er IMO 1. prioritet.

YNWA

JKJ
Gæst

« Svar #14861: 21 Okt 2012, 19:43 »

Jeg kan ikke se at et køb af Walcott skulle foringe Sterlings chancer på holdet. Vi råber og skriger efter nye spillere som gør truppen bedre og bredere. Walcott vil imo gøre begge ting.
Sterling er altså kun lige fyld 17 år så han vil på et tidspunkt få han udfald, også over en længere periode og hvem har vi pt som seriøst kan tage over for ham? Ingen! Her er Walcott jo perfekt som hans afløser, medmindre man selvfølgelig heller vil have Downing som afløser 

Jeg håber seriøst at Walcott ender hos os, hvis ikke til januar så ihf senest til sommer.

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #14862: 21 Okt 2012, 19:45 »

Jeg kan ikke se at et køb af Walcott skulle foringe Sterlings chancer på holdet. Vi råber og skriger efter nye spillere som gør truppen bedre og bredere. Walcott vil imo gøre begge ting.
Sterling er altså kun lige fyld 17 år så han vil på et tidspunkt få han udfald, også over en længere periode og hvem har vi pt som seriøst kan tage over for ham? Ingen! Her er Walcott jo perfekt som hans afløser, medmindre man selvfølgelig heller vil have Downing som afløser 

Jeg håber seriøst at Walcott ender hos os, hvis ikke til januar så ihf senest til sommer.
Sterling bliver snart 18  Wink

Liverpool F.C

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #14863: 21 Okt 2012, 21:36 »

Det ændrer dog ikke på, at han er for ung til at spille en hel sæson og som JKJ siger vil han helt sikkert stadig få udfald  Peace

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

JKJ
Gæst

« Svar #14864: 22 Okt 2012, 20:24 »

Jøsses er det ikke ligegyldigt?

Pointen er at han på et tidspunkt vil få en nedtur, bla pga hans alder og at han ikke er vandt til at spille så mange kampe som han kommer til i denne sæson. Det skal hans krop tilvænnes til.

Jeg er faktisk ligegyldigt om vi har verdens 11 bedste spillere. Hvis vi ikke har alternativer til dem på bænken så er det jo ligegyldigt.
Og det er vi jo ikke i nærheden af at have.
Alternativerne til Sterling er Cole eller Downing. Måske ikke ligefrem spillere dr kan styrke vores hold

Vi har ikke verdens 11 bedste spillere, og Walcott er ikke verdensklasse. Men han kan styrke vores bredde helt vildt i forhold til de 2 andre og gøre at et savn af Sterling ikke vil kunne mærkes.

Og så er det da fløjtende ligegyldigt om Sterling er 17 eller 18.

Sider: 1 ... 989 990 [991] 992 993 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010