Fantastisk at vi bliver på Anfield. Men hvis det skal op-graderes til 60.000 tilskuere skal der dælme dytme mig også gøres noget ved vores sponsorlounger.
Jeg kan ikke uske det antal vi har kontra feks den anal Arsenal og Man U har, men de har væsenligt flere end os og det er altså der de rigtig mange penge kommer fra.
Selvom ca 15.000 flere tilskuere selvfølgelig også giver lidt ekstra i kassen
Men hvis det skal gøres skal det i den grad gøres ordenligt.
Ved ikke helt om det var det jeg ønskede, men et skræk scenarie kunne jo være endt med at vi var kommet til at dele et nyt stadion med de blå naboer som kommunen ha lagt op til flere gang. De mener jo ikke der er penge til 2 nye stadions.
Chancen for at BR bliver fyret ser jeg nærmest som lige nul. Hvis vi skulle ende med at rykke ned er situatione en anden. Men ledelsen har jo selv brag os i den situation som vi er i nu. Det kan skal og bør ikke gå udover træneren.
Og de har jo selv været ude at sige, helt officielt at BR er en langtids invistering som skal have tid til at bringe os tilbage i top.
Og bortset far at vi ikke kan lave mål, har BR da allerede nu bragt os længere end KD gjorde til sidst i hans tid i klubben.
Tror ikke der er nogen der i tvivl om at jeg gerne ser Andy tilbage i klubben til januar. Så hvis det sker ser jeg ikke nogen grund til at bruge en masse penge på en angriber.
Venstreback, tjaaa bum bum. Som GJ spillerog med unge Robinson som back up kan jeg sagtens leve med en højrefods spiller som venstrebck og så Kelly på den modatte side. Wisdom er jo også en fuldgod erstatning i øjeblikket, han har vel knap sat en fod forkert siden han fik chancen.
Jeg snes derimod stadig at vi mangler noget på fløjene.
Sterling er altså kun 17 år, og selv om han er forrygende i øjeblikket så er jeg sikker på han på et tidspunkt vil få en eller anden form for en nedtur, feks skal han også vende sig til de mange kampe i en sæson på højeste plan.
Men glædeligt at se at der sker noget. Og lad det nu ske lidt tjept og ikke vente til den 29-30 januar inden vi får fingeren ud af
røven bagdelen.