home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1147 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 984 985 [986] 987 988 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1930407 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14775: 11 Okt 2012, 21:13 »

http://onside.dk/premier-league/rygte-lfc-klar-med-120-mio-kr-for-maaltyv

Yeah right. Vi skal have en angriber, men om det lige er ham er jeg lidt usikker på  Ubeslutsom

En på mit fodboldhold er tyrker af afstammelse. Han er kæmpe Galatasarary fan og følger meget med i den tyrkiske liga.
Han siger at manden her simpelthen er et mål. Han er efter hva jeg har hørt fra ham fuldkommen vanvittig og sparker ALTING ind. Han er ikke verdens bedste fodboldspiller men han afslutter på alt, fra alle vinkler, og har en rigtig god teknik når han afslutter.. En killer i boksen, og bedømt ud fra hva jeg har hørt, og hva hans statistik siger så ville han være meget spændende Thumbs Up
« Seneste Redigering: 11 Okt 2012, 21:15 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #14776: 11 Okt 2012, 21:19 »

Det ville virkeligt være en befrielse, for både Suarez selv, men også for hele klubben! Thumbs up knægt, begynd at opfør dig normalt på banen! crazy

Angående ham Yilmaz... måske lidt meget for en relativt ukendt spiller IMO. Dog dejligt at de sender signaler, der siger at de er klar til at bruge penge!
« Seneste Redigering: 11 Okt 2012, 21:21 af Sir Jeppe Nielsen » Logged

Anfield Road
Manager

« Svar #14777: 11 Okt 2012, 21:21 »

En på mit fodboldhold er tyrker af afstammelse. Han er kæmpe Galatasarary fan og følger meget med i den tyrkiske liga.
Han siger at manden her simpelthen er et mål. Han er efter hva jeg har hørt fra ham fuldkommen vanvittig og sparker ALTING ind. Han er ikke verdens bedste fodboldspiller men han afslutter på alt, fra alle vinkler, og har en rigtig god teknik når han afslutter.. En killer i boksen, og bedømt ud fra hva jeg har hørt, og hva hans statistik siger så ville han være meget spændende Thumbs Up

Men dog ikke skarp nok til at jeg for alvor har hørt om ham  Wink Og jeg synes da i al beskedenhed at jeg ved en god del om fodbold... Jeg tror ærligt talt ikke vi har brug for en eller anden lottokupon der har bombet i den tyrkiske liga, men en mere sikker målmaskine  Wink

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

HansenLFC
Gæst

« Svar #14778: 11 Okt 2012, 21:25 »

Billetter i hus til vores kamp den 3. november!

Er du sindsyg jeg glæder mig til at se bold på vores smukke stadion !!

Jer som kom før mig. Er der noget man bare skal opleve? Hvad med nattelivet, noget særligt der?

verdenskrig
Manager

« Svar #14779: 11 Okt 2012, 21:27 »

Okay nu må jeg altså lige slå en streg i sandet Opstemt

Vi er ikke i CL, vi er ikke en del af mesterskabskampen, og vi er i gang med at bygge noget nyt op. Kunne vi så lokke med en GIGA lønning på PSG niveau så kunne vi nok tiltrække noget kendt og sikkert som ALLE kender og som man med 100 % sikkerhed ved slår igennem.

Men ingen af disse ting er tilfældet for os. Hvorfor så ikke give det chancen og så forsøge ham her. Manden HAMRER bolde i kassen efter behag i første sæson, kender en som synes han er pisse vild, og vi mangler en angriber med præcist det killerinstinkt som ham her lyder til at have..

Men nej han er en lottokupon. På trods af at han med garanti har scoret flere mål over det seneste år end nogle af vores andre offensive spillere ville gøre i Tyrkiet.. Nu må vi lige få skyklapperne af tak. Vi er ikke Real Madrid der kan vælge og vrage på ALLE hylder Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Anfield Road
Manager

« Svar #14780: 11 Okt 2012, 22:16 »

Okay nu må jeg altså lige slå en streg i sandet Opstemt

Vi er ikke i CL, vi er ikke en del af mesterskabskampen, og vi er i gang med at bygge noget nyt op. Kunne vi så lokke med en GIGA lønning på PSG niveau så kunne vi nok tiltrække noget kendt og sikkert som ALLE kender og som man med 100 % sikkerhed ved slår igennem.

Men ingen af disse ting er tilfældet for os. Hvorfor så ikke give det chancen og så forsøge ham her. Manden HAMRER bolde i kassen efter behag i første sæson, kender en som synes han er pisse vild, og vi mangler en angriber med præcist det killerinstinkt som ham her lyder til at have..

Men nej han er en lottokupon. På trods af at han med garanti har scoret flere mål over det seneste år end nogle af vores andre offensive spillere ville gøre i Tyrkiet.. Nu må vi lige få skyklapperne af tak. Vi er ikke Real Madrid der kan vælge og vrage på ALLE hylder Thumbs Up

Nej, men vi har bedre bud end en lottokupon fra tyrkiet. Vi kan ikke vælge frit, men vi har bedre løsninger end ham. Mål eller ej  Smiley

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Anfield Road
Manager

« Svar #14781: 11 Okt 2012, 22:20 »

DeBuur
Manager

« Svar #14782: 11 Okt 2012, 23:13 »

Det kunne tyde på at BR har set at Carragher ikke har klassen til PL mere så fint med en spiller der kan tage over når Skrtel og Agger trænger til hvil.

YNWA

DeBuur
Manager

« Svar #14783: 11 Okt 2012, 23:17 »

Thumbs Up http://www.youtube.com/v/4mlmSa1tyjI

Tja målene kunne vi da godt bruge..men målmandstandarden i Tyrkiet er da ikke noget at råbe hurra for..her kunne Reina da forstærke alle hold  Wink

YNWA

PhilipFlink
Manager

« Svar #14784: 11 Okt 2012, 23:49 »

Liverpool forward Fabio Borini has broken a bone in his foot while on international duty with Italy.

The 21-year-old, who joined from Roma in July, had been training with the Italian Under-21 squad for their fixture against Sweden.

It is not known how long the striker, who is yet to score in the Premier League, will be out of action.

Fabio Borini scored on his Anfield debut in the Europe League on 9 August, but has gone goalless since then.

The injury means Liverpool boss Brendan Rodgers has only Luis Suarez available as a recognised striker.

HansenLFC
Gæst

« Svar #14785: 11 Okt 2012, 23:57 »

Tja målene kunne vi da godt bruge..men målmandstandarden i Tyrkiet er da ikke noget at råbe hurra for..her kunne Reina da forstærke alle hold  Wink

Reina kunne forstærke rigtig rigtig mange hold.

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #14786: 12 Okt 2012, 01:54 »

Hehe, ham har jeg lige købt til Liverpool i mit nuværende FM -save.

Thaurat al Shabab

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #14787: 12 Okt 2012, 07:08 »

Liverpool forward Fabio Borini has broken a bone in his foot while on international duty with Italy.

The 21-year-old, who joined from Roma in July, had been training with the Italian Under-21 squad for their fixture against Sweden.

It is not known how long the striker, who is yet to score in the Premier League, will be out of action.

Fabio Borini scored on his Anfield debut in the Europe League on 9 August, but has gone goalless since then.

The injury means Liverpool boss Brendan Rodgers has only Luis Suarez available as a recognised striker.

Det er jo en seriøs omgang pis, nu får Suarez godt nok noget at se til!

JKJ
Gæst

« Svar #14788: 12 Okt 2012, 14:54 »

Så mangler vi bare lige at Suarez får en alvorlig skade også. Så er vi jo for alvor på skideren!!

Jeg har kun et transferønske til januar og det er en angriber. Og hvorfor skulle det ikke være ham tyrken der er linket til??

Som VK skriver så kan vi altså IKKE vælge og vrage mellem de bedste.
Alle spillere er lottokuponer og hvorfor skulle han være en større eller mindre end så mange andre?

Vi kan jo selvfølgelig også bare hente vores alle sammens AC hjem fra West Ham  Smiley

HansenLFC
Gæst

« Svar #14789: 12 Okt 2012, 15:16 »

Billetter i hus til vores kamp den 3. november!

Er du sindsyg jeg glæder mig til at se bold på vores smukke stadion !!

Jer som kom før mig. Er der noget man bare skal opleve? Hvad med nattelivet, noget særligt der?

Ingen som har noget, man bare skal opleve?

Sider: 1 ... 984 985 [986] 987 988 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010