Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
18 Dec 2024, 11:47
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51
Broen13
Blogs
The American Dream
11 Dec 2024, 19:07
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere:
23470
1 Bruger, 1063 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
MarekaDype6559
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Liverpool Tråden
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
980
981
[
982
]
983
984
...
1222
Forfatter
Emne: Liverpool Tråden (Læst 1930244 gange)
ptrN
Manager
Sv: Liverpool Tråden
«
Svar #14715:
08 Okt 2012, 12:05 »
Citat af: DeBuur 08 Okt 2012, 09:02
Suarez får færre frispark end andre og det skyldes udelukkende hans egen adfærd... han smider sig jo som en anden tøs... det gør at dommerne pr automatik er i tvivl og så er det de undlader at dømme.
Manageren burde tage ham med ned i kælderen og lære ham et eller andet om adfærd og virkning af samme.
Suarez er IMO en super angriber.. men jeg kan ikke udstå hans attitude på banen og det samme kan siges om Bale..de burde begge idømmes et ophold i den norske 3 division bare lige en halv sæson....
Det første er ikke helt rigtigt. Han får i gennemsnit 2,3 frispark pr. kamp, hvilket er nok til at erhverve en 7. plads på en liste der rummer 204 spillere i denne sæsons PL. Men jeg er ellers helt enig i dine betragtninger.
Det sjove er jo så at Liverpool-fans sviner dommeren når han endelig bliver ramt men ikke får noget. Det gør vel bare op for de gange hvor han diver sig til et frispark eller straffespark.
Desuden kan det tilføjes at Liverpool i 2011/2012 har divet sig til 6 gule kort, flest af alle hold i PL, hvor Suarez står for 3 af dem.
Der er så pisse meget fokus, fra jeres side, på at Suarez bliver snydt. I undlader dog at notere jer, at han i lige så høj grad snyder de andre hold, ved at filme sig til forseelser. Clever.
http://www.whoscored.com/Regions/252/Tournaments/2/Seasons/3389/Stages/6531/PlayerStatistics/England-Premier-League-2012-2013
http://www.talksport.co.uk/magazine/features/121001/premier-leagues-worst-divers-stats-revealed-182142?p=4
«
Seneste Redigering: 08 Okt 2012, 12:08 af ptrN
»
welbz is dat guy
Icemate
Reserveholdsspiller
«
Svar #14716:
08 Okt 2012, 12:30 »
Det går da under ingen omstændigheder op. Hvordan kan et frispark på midten af banen have samme værdi som et straffespark?
Uanset hvor meget en spiller diver, så skal der dømmes frispark når der er kontakt, det håber jeg så sandelig ikke du er uenig i. At du kan mene at det skal gå lige op med et frispark som de så fik tilkendt tidligere på et dive, er jo decideret håbløst.
"Der er så pisse meget fokus, fra jeres side, på at Suarez bliver snydt. I undlader dog at notere jer, at han i lige så høj grad snyder de andre hold, ved at filme sig til forseelser. Clever."
Selvfølgelig er der "pisse meget fokus" når vi rent faktisk har en sag med, at han bliver snydt. Indtil videre er han, af hvad jeg kan huske, blevet snydt for 2 straffespark. Skal vi bare lade det passere og være glade for de frispark han får andre steder på banen? Tror godt jeg kunne undvære et billigt/dive awarded frispark eller 2 for et straffespark.
JKJ
Gæst
«
Svar #14717:
08 Okt 2012, 15:48 »
Ved gud hvor er jeg træt af at høre om Suarez og hans film!
Men hvad pokker skal vi gøre ved det for han gør jo alt for at den diskution ikke skal og vil stoppe.
Jeg er efterhånden lige så træt af alt det dive som alle andre er.
Når det så er sagt, så skal han stadig have sine frispark og straffe når de så er der. For han er virkelig blevet snydt en del gange og man tror jo til tider at han ikke kan få straffe selv om han bogstaveligt talt bliver savet over i to dele.
Min påstand er at når han begynder at ligge det film og dive på hylden så begynder han også at få de ting han er berettet til.
Suarez ligner lidt Ronaldo da han kom til Man U, han troede også at film var en del af spillet, men han tog kritikken til sig og lærte spillet i PL. Suarez har snart været i Liverpool og PL i 2 år så mon ikke det er ved at være på tide at Cara eller Gerrard lige tager en lille snak med ham under 4 eller 6 øjne og får ham fortalt hvordan spillet er i PL.
For han kan jo sagtens begå sig, det er der vel ingen der er i tvivl om?
«
Seneste Redigering: 08 Okt 2012, 16:29 af JKJ
»
PhilipFlink
Manager
«
Svar #14718:
08 Okt 2012, 15:57 »
Gerrard er jo også en lille diver .. Siger FIFA i hvert fald
http://www.youtube.com/v/e3psfir8vXA?version=3&hl=en_GB
FIFA 13 skills tutorial
JKJ
Gæst
«
Svar #14719:
08 Okt 2012, 16:03 »
Citat af: PhilipFlink 08 Okt 2012, 15:57
Gerrard er jo også en lille diver .. Siger FIFA i hvert fald
Du kan finde diver på alle hold, fra de laveste rækker til toppen af CL
Jeg tror simpelthen ikke at der findes en eneste spiller på højeste nivea der aldrig har filmet på en eller anden måde.
Så lad nu være med at trække Gerrard ind i debatten. Suarez er problemmet, det ved vi godt, o0gså os der er Liverpool fans
Risom
Manager
«
Svar #14720:
08 Okt 2012, 16:15 »
Selvfølgelig er det skandaløst, at Suarez ikke får de frispark og straffespark, som han skal have. Enig med jer andre i, at det er uprofessionelt af dommerne.
Men..
Jeg er virkelig ved at være træt af Suarez´ opførsel. Er generelt bare træt af, at han smider sig og at han brokker sig. Der er jo ikke blevet dømt noget selvom det måske burde have været dømt, så det hjælper ikke noget. Desuden har det garanteret også en indflydelse på, hvem der får straffesparkene osv. (selvom det ikke burde).
Suarez, spil nu bare fodbold og bliv topscorer i PL (eller ihf scor mange mål)
Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!
Scholesy
Landsholdsspiller
«
Svar #14721:
08 Okt 2012, 16:26 »
Og Huth bliver ikke straffet for hans tramp på Suarez, da dommeren tydeligt så situation. Nu så jeg ikke kampen, men skete der ikke noget ved det? For ellers er det da yderst til grin det ingengang udløste et gult kort.
ptrN
Manager
«
Svar #14722:
08 Okt 2012, 16:28 »
Citat af: Icemate 08 Okt 2012, 12:30
Det går da under ingen omstændigheder op. Hvordan kan et frispark på midten af banen have samme værdi som et straffespark?
Uanset hvor meget en spiller diver, så skal der dømmes frispark når der er kontakt, det håber jeg så sandelig ikke du er uenig i. At du kan mene at det skal gå lige op med et frispark som de så fik tilkendt tidligere på et dive, er jo decideret håbløst.
"Der er så pisse meget fokus, fra jeres side, på at Suarez bliver snydt. I undlader dog at notere jer, at han i lige så høj grad snyder de andre hold, ved at filme sig til forseelser. Clever."
Selvfølgelig er der "pisse meget fokus" når vi rent faktisk har en sag med, at han bliver snydt. Indtil videre er han, af hvad jeg kan huske, blevet snydt for 2 straffespark. Skal vi bare lade det passere og være glade for de frispark han får andre steder på banen? Tror godt jeg kunne undvære et billigt/dive awarded frispark eller 2 for et straffespark.
At det hele "går op", er blot en anden måde at sige at i nok ikke bliver mere snydt end andre. Tværtimod snyder i jer til flere kendelser end andre hold.
Alle hold får tvivlsomme kendelser i mod sig, hvilket er ærgeligt men en del af spillet. Forskellen er blot hvor meget fansene vil ligge i det. Du hører ikke nogle Arsenal-fans der brokker sig over det straffespark vi blev snydt for mod West Ham. Vi er vel enige om at et korrekt straffespark skal dømmes hvad enten om man fører 4-0 eller om man taber 1-0. Men det er jo nok forskellen på hold der vinder og hold der ikke gør. Og nej, ikke alle jeres pointtab skyldes fejlagtige dommerkendelser.
«
Seneste Redigering: 08 Okt 2012, 16:31 af ptrN
»
welbz is dat guy
Icemate
Reserveholdsspiller
«
Svar #14723:
08 Okt 2012, 16:40 »
Citat af: ptrN 08 Okt 2012, 16:28
At det hele "går op", er blot en anden måde at sige at i nok ikke bliver mere snydt end andre. Tværtimod snyder i jer til flere kendelser end andre hold.
Alle hold får tvivlsomme kendelser i mod sig, hvilket er ærgeligt men en del af spillet. Forskellen er blot hvor meget fansene vil ligge i det. Du hører ikke nogle Arsenal-fans der brokker sig over det straffespark vi blev snydt for mod West Ham. Vi er vel enige om at et korrekt straffespark skal dømmes hvad enten om man fører 4-0 eller om man taber 1-0. Men det er jo nok forskellen på hold der vinder og hold der ikke gør. Og nej, ikke alle jeres pointtab skyldes fejlagtige dommerkendelser.
Nu er der immervæk kæmpe forskel på at få et straffespark i en kamp man alligevel vinder/har vundet (ved ikke hvornår i kampen i skulle have haft det straffespark), og i en kamp hvor man spiller uafgjort/taber. Dermed ikke sagt at det ikke skulle dømmes, for det skulle det selvfølgelig.
Hvis i havde tabt/spillet uafgjort, tror du så ikke også du/i ville være pænt sur over at i blev snydt for et straffespark og dermed en gylden mulighed for at få momentum i form af et mål, forudsat det selvfølgelig blev scoret. Det er som om du overhovedet ikke kan sætte dig i den situation, nu hvor i trods alt vandt 3-1.
Hvor har jeg sagt at alle vores pointtab skyldes fejlagtige dommerkendelser?
Desuden, det her med at blive snydt. Mener du at det går op, hvis f.eks Liverpool får et klokkeklart straffespark i en kamp de allerede fører 3-0 i, også bliver snydt i en anden hvor de er bagud 0-1? I følge din overbevisning står der jo så 1-1 på straffesparkskontoe
n, men i vigtigheden af straffesparkene er den jo klart ulige.
*edit* " Tværtimod snyder i jer til flere kendelser end andre hold." Du mener simpelthen at Liverpool er en velkendt diver klub? Er det ikke rimelig normalt, at det hold med mest boldbesiddelse får flere kendelser for sig, da de jo trods alt har bolden noget mere end modstanderholdet.
«
Seneste Redigering: 08 Okt 2012, 16:43 af Icemate
»
JKJ
Gæst
«
Svar #14724:
08 Okt 2012, 16:42 »
Citat af: ptrN 08 Okt 2012, 16:28
At det hele "går op", er blot en anden måde at sige at i nok ikke bliver mere skudt end andre. Tværtimod skyder i jer til flere kendelser end andre hold.
Alle hold får tvivlsomme kendelser i mod sig, hvilket er ærgeligt men en del af spillet. Forskellen er blot hvor meget fandeme vil ligge i det. Du hører ikke nogle Arsenal-fans der brokker sig over det straffespark vi blev snydt for mod West Ham. Vi er vel enige om at et korrekt straffespark skal dømmes hvad enten om man fører 4-0 eller om man taber 1-0. Men det er jo nok forskellen på hold der vinder og hold der ikke gør.
Og nej, ikke alle jeres pointtab skyldes fejlagtige dommerkendelser
.
Enig.
Det er målenes skyld, de er alt for små. Se lige på hvor mange gange vi rammer stængerne.
Men vi er da enig, man ser ikke en fejl når man fører med 2-3-4 mål, men når man som os feks igår mod Stoke så åbenlyst bliver snydt for både det ene og det andet så er det altså svært ikke at ytre sig lidt negativt.
Men hvad skal vi med straffespark, brændte vi ikke ca 10 sidste sæson, mon det er blevet bedre i år
ptrN
Manager
«
Svar #14725:
08 Okt 2012, 17:09 »
Citat af: Icemate 08 Okt 2012, 16:40
Nu er der immervæk kæmpe forskel på at få et straffespark i en kamp man alligevel vinder/har vundet (ved ikke hvornår i kampen i skulle have haft det straffespark), og i en kamp hvor man spiller uafgjort/taber. Dermed ikke sagt at det ikke skulle dømmes, for det skulle det selvfølgelig.
Hvis i havde tabt/spillet uafgjort, tror du så ikke også du/i ville være pænt sur over at i blev snydt for et straffespark og dermed en gylden mulighed for at få momentum i form af et mål, forudsat det selvfølgelig blev scoret. Det er som om du overhovedet ikke kan sætte dig i den situation, nu hvor i trods alt vandt 3-1.
Hvor har jeg sagt at alle vores pointtab skyldes fejlagtige dommerkendelser?
Desuden, det her med at blive snydt. Mener du at det går op, hvis f.eks Liverpool får et klokkeklart straffespark i en kamp de allerede fører 3-0 i, også bliver snydt i en anden hvor de er bagud 0-1? I følge din overbevisning står der jo så 1-1 på straffesparkskontoe
n, men i vigtigheden af straffesparkene er den jo klart ulige.
*edit* " Tværtimod snyder i jer til flere kendelser end andre hold." Du mener simpelthen at Liverpool er en velkendt diver klub? Er det ikke rimelig normalt, at det hold med mest boldbesiddelse får flere kendelser for sig, da de jo trods alt har bolden noget mere end modstanderholdet.
Selvfølgelig ville jeg da være bitter, men jeg er rationel nok til at indse at endelsen ikke kan ændres.
Og nej det kan sikkert ikke gøres op i korrekte og forkerte kendelser, men jeg holder stadig fast i at i ikke bliver snydt mere end andre.
Nej i er ikke kendt som et notorisk diver-hold, men Suarez hjælper ikke på det ry. Desuden, jf. mit link, er i det hold der snyder jer til flest kort til modstanderen, så i er vel godt på vej til at blive et sådant hold.
welbz is dat guy
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #14726:
08 Okt 2012, 17:10 »
Så blev jeres bedste mand også udtaget til landsholdet. Tillykke med det.
JKJ
Gæst
«
Svar #14727:
08 Okt 2012, 17:18 »
Citat af: Jakob E 08 Okt 2012, 17:10
Så blev jeres bedste mand også udtaget til landsholdet. Tillykke med det.
Njaaa han vender sgu nok tilbage med en skade.
Landsholdsbold er overvurderet, lad os nu spille nogle klubkampe istedet for. Det bliver langt 14 dage at komme igennem
Icemate
Reserveholdsspiller
«
Svar #14728:
08 Okt 2012, 17:40 »
Citat af: ptrN 08 Okt 2012, 17:09
Selvfølgelig ville jeg da være bitter, men jeg er rationel nok til at indse at endelsen ikke kan ændres.
Og nej det kan sikkert ikke gøres op i korrekte og forkerte kendelser, men jeg holder stadig fast i at i ikke bliver snydt mere end andre.
Nej i er ikke kendt som et notorisk diver-hold, men Suarez hjælper ikke på det ry. Desuden, jf. mit link, er i det hold der snyder jer til flest kort til modstanderen, så i er vel godt på vej til at blive et sådant hold.
Kun bitter? Dommeren har lige stjålet 2/1 point fra dit hold, og du er kun bitter? Det/de point kan jo blive ultra vigtige i kampen om mesterskabet. I mister evt mesterskabet i sæsonens sidste kamp pga et straffespark dit hold ikke fik, og måtte nøjes med 0/1 point. Om det sker i sæsonens første eller sidste kamp er sagen uvedkommende eftersom det/de point har betydning for sæsonens samlede stilling.
Uanset om kendelsen kan ændres eller ej, skal man da ikke bare forgive and forget. Nogle gange skal man være kritisk overfor ting, i denne situation dommerne. Ved ikke at stille spørgsmålstegn, acceptere du uden videre at dit hold er blevet snydt, og derved behøver dommerne ikke at højne deres standard for hey, fansene tilgiver dem alligevel med det samme. Ved bare at svømme med strømmen bliver ting aldrig ændret.
Snyder jer til flest kort til modstanderen? Oh Jesus, really? Hvad så med de kort der ikke er blevet givet til modstanderen hvor der rent faktisk skulle have været kort? Hvis vi følger din logik, så burde de 2 ting jo opveje hinanden, ikke?
ptrN
Manager
«
Svar #14729:
08 Okt 2012, 18:48 »
Citat af: Icemate 08 Okt 2012, 17:40
Kun bitter? Dommeren har lige stjålet 2/1 point fra dit hold, og du er kun bitter? Det/de point kan jo blive ultra vigtige i kampen om mesterskabet. I mister evt mesterskabet i sæsonens sidste kamp pga et straffespark dit hold ikke fik, og måtte nøjes med 0/1 point. Om det sker i sæsonens første eller sidste kamp er sagen uvedkommende eftersom det/de point har betydning for sæsonens samlede stilling.
Uanset om kendelsen kan ændres eller ej, skal man da ikke bare forgive and forget. Nogle gange skal man være kritisk overfor ting, i denne situation dommerne. Ved ikke at stille spørgsmålstegn, acceptere du uden videre at dit hold er blevet snydt, og derved behøver dommerne ikke at højne deres standard for hey, fansene tilgiver dem alligevel med det samme. Ved bare at svømme med strømmen bliver ting aldrig ændret.
Snyder jer til flest kort til modstanderen? Oh Jesus, really? Hvad så med de kort der ikke er blevet givet til modstanderen hvor der rent faktisk skulle have været kort? Hvis vi følger din logik, så burde de 2 ting jo opveje hinanden, ikke?
Det der med at dreje det til din fordel kan du godt stoppe; jeg skrev det jeg
mente med at det gik lige op, og det har du læst.
Forholder du dig så også kritisk over jeres spillere når de diver? Og endnu bedre hvis i får et straffespark i ikke skulle have haft? Beder du så FA omstøde beslutningen, så i i så fald mister point?
Jeg siger blot at dommerne laver fejl og det er i ikke de eneste der oplever - selvom det lyder på dig som om at det aldrig hår andre end jer imod.
welbz is dat guy
Sider:
1
...
980
981
[
982
]
983
984
...
1222
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »