home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1282 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 958 959 [960] 961 962 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1930105 gange)
Marchang
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14385: 24 Sep 2012, 22:21 »

Ved jeg nu ikke. I denne sammenhæng er Roy en klog mand  Wink

Så klog, som i han blev losset ud af Liverpool ved første tog afgang? Wink

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #14386: 24 Sep 2012, 22:24 »

Så klog, som i han blev losset ud af Liverpool ved første tog afgang? Wink

Djævel

Thaurat al Shabab

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #14387: 24 Sep 2012, 22:32 »

Jeg bliver nødt til at hylde Jonjo Shelvey. Han er fandme fantastisk. Han vil det sgu mere end nogen anden. Klassespiller.

verdenskrig
Manager

« Svar #14388: 24 Sep 2012, 22:43 »

Enig Jakob! Ham er jeg også meget forelsket i. Han har den der " Fuck væk fra min bold eller jeg sender dig i rullestol" attitude, og nej hvor har jeg savnet det på vores midtbane siden Mascherano skred.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Notorious B.IV
Gæst

« Svar #14389: 24 Sep 2012, 23:01 »

Roy er enig med mig Kys
Der er alligevel ikke noget bedre end når du begynder at bruge Jakobs Kuyt argumenter Opstemt

verdenskrig
Manager

« Svar #14390: 24 Sep 2012, 23:15 »

Men jeg er ægte så jeg må godt ! Deri består forskellen Kys

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #14391: 25 Sep 2012, 08:30 »

Forresten folkens, så vandt Bill Shankly også sin først sin første kamp som træner i Liverpool på sin sjette kamp, så forhåbentlig er der lys for enden af tunnelen Opstemt

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Anfield Road
Manager

« Svar #14392: 25 Sep 2012, 21:15 »

http://www.bold.dk/snak/index.php?action=thread&id=2893215&start=0&vis=

Haha det her er god underholdning  Grin Læg i sær mærke til tossen Manchester Red. Det er jo så langt ude at jeg faktisk griner Grin Gudskelov at denne side er begavet med mere begavede United fans end ham der  Wink

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

JKJ
Gæst

« Svar #14393: 25 Sep 2012, 21:35 »

Forresten folkens, så vandt Bill Shankly også sin først sin første kamp som træner i Liverpool på sin sjette kamp, så forhåbentlig er der lys for enden af tunnelen Opstemt

Han har 3 år. Det lyder som lang tid men iflg NESV så skal der jo en proces igang hvor BR har og får tid.

Bortset fra kampen mod Arsenal som endte med et fortjent nederlag så har vi jo heller ikke fået de point vi burde have fået.
Mod de 2 Manchester hold burde vi samlet have fået mindst 4 point, Sunderland var vi også klasser bedre mens vi i den første kamp mod WBA indtil Aggers udvsning var totalt spil styrrende.

Og ja fordi man er det bedst spillende hold er det ikke ensbetydende med at man skal have point. Men tegningen er der altså allerede nu så mon ikke det kun er et spørgsmål om tid inden vi kommer på tavlen og kravler opad i tabellen.

Vi mangler bare lidt domemrtække og at vi bliver fri for de mange trælse skader som vi får konstant, det er truppen simpelthen ikke bred nok til i længden.

Ang dommertække har SG været ude med en lille bøn til dommerne: http://www.bold.dk/nyt/Gerrard-Suarez-bliver-forskelsbehandlet

Suarez er desværre tildels selv skyld i det ry han har fået, det kan vi ikke se bort fra. Men hvis han skal have et frispark eller et straffe som er der så skal dommerne altså dømme det. Alt andet er direkte uproffesionelt fra deres side.

JKJ
Gæst

« Svar #14394: 25 Sep 2012, 21:39 »

Tja det er sgu synd at Englands næstbedste højreback igen er ude med en slem skade.. Ærgelig nyhed, Kelly er vild Skuffet

Tjaa han er ihf solid og stabil. Har sjældent de store udsving både negativt eller positivt.

Om det er nok til at være lige efter GJ vil jeg lige lade stå lidt Wink
Men jeg vil ikke på nogen måde undvære ham i truppen og holdet.

JKJ
Gæst

« Svar #14395: 26 Sep 2012, 14:25 »

Agger klar til weekenden?

Det vil være ikke mindre end fantastisk hvis det sker. Carra ser jo desværre stadig ud til at være foran Coates. Og Carra er jeg simpelthen bare ikke tryg ved mere nede i forsvaret.
For min skyld må han gerne ligge støvlerne på hylden senest til sommer, og så derefter få en eller anden form for træner funktion i klubben derefter. Feks forsvarstræner.

http://tv2sport.dk/agger-maaske-klar-i-weekenden

JKJ
Gæst

« Svar #14396: 26 Sep 2012, 14:35 »

I aften skal vi spille første kamp i vores forsvar af Mickey Mouse pokalen.

Og vi skal så en til til WBA hvor vi, noget ufortjent fik smæk i første runde af PL med 0-3.

Hvem der er klar, bliver sparet, er skadet osv aner jeg rent faktisk ikke.

Jeg hæfter mig dog ved at vi er nede at hente en 16-årig gut, faktisk 16 år og 6 dage!!, for at stille med en klar trup.
Jeg skal gerne indrømme at jeg ikke aner hvem knægten er, synes jeg har hørt et elelr andet om ham, men kender intet til ham.
Men Jerome Sinclair kan blive den yngste Liverpool spiller nogensinde der får en 1. holdskamp.

Jeg har læst at WBA har mindst 9 skadet spillere elelr tvivlsomme til kampen så mon ikke de stiller med et reservehold også.

Jeg er egentlig rent tryg ved i aften da vores reserver jo indtil nu har spillet EL-kampene og der har de jo gjort rent bord indtil nu.

Vi må bare ikke tabe, vi skal til at vinde nogle fodboldkampe, så må måden det sker på efterhånden være underordnet.
Jeg har set enkelte kritisk personer på div forums og det må bare ikke ske nu.

Vi vinder 2-0  Thumbs Up

bøvle
Manager

« Svar #14397: 26 Sep 2012, 14:50 »

Vises den egentlig nogen steder i fjernsynet? :-)

JKJ
Gæst

« Svar #14398: 26 Sep 2012, 15:30 »

Vises den egentlig nogen steder i fjernsynet? :-)

Nej  Peace

Risom
Manager

« Svar #14399: 26 Sep 2012, 16:49 »

Det vil være ikke mindre end fantastisk hvis det sker. Carra ser jo desværre stadig ud til at være foran Coates. Og Carra er jeg simpelthen bare ikke tryg ved mere nede i forsvaret.
For min skyld må han gerne ligge støvlerne på hylden senest til sommer, og så derefter få en eller anden form for træner funktion i klubben derefter. Feks forsvarstræner.
Helt enig.
Den mand er et ikon, men hans tid er ved at være forbi. Det vil jo også være en tjeneste for klubben i og med, at unge spille kan komme højere op i hierarkiet og dermed stå stærkere til fremtiden.
Rigtig god idé, at han skulle være forsvarstræner. Det tror jeg også, han gerne vil.

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Sider: 1 ... 958 959 [960] 961 962 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010