home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1181 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 951 952 [953] 954 955 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1930455 gange)
Anfield Road
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14280: 22 Sep 2012, 22:56 »

Ikke fornoget VK men mener du seriøst at Cornelius kunne spille godt i Liverpool? Det er dagens joke. Der er KÆMPESTOR forskel på at lave 9(?) mål for FCK og så skulle spille for Liverpool. Og i sær for unge spillere. Nej tak  Wink

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

verdenskrig
Manager

« Svar #14281: 22 Sep 2012, 23:01 »

Det jo slet ikke det jeg siger.. Manden skal jo ikke være stamspiller nu. Men der går ikke lang tid før han er brugbar til dette hvis den udvikling fortsætter..  Smiley

Han har jo ALT? Han er okay hurtig, har god teknik, kan sparke udefra, kan sparke med inderside, vrist, han header som en garvet angriber, han er sindsygtkropsstærk, og så har han bare målnæse. Derudover går han godt med i kombinationsspillet, og arbejder godt tilbage i banen. Samtidigt ydmyg, og hamrende glad for at spille fodbold og lave mål.

Cornelius bliver kæmpestor. Jeg kunne sagtens se ham som udviklingsspiller for os ! Så har vi rent faktisk en angriber som har vist at han kan lave mål, og så er jeg sådan set ligeglad med om det er i superligaen.

Vi gav 300 millioner for Andy Carroll som havde spillet hvad? 19 kampe i pl.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Anfield Road
Manager

« Svar #14282: 22 Sep 2012, 23:08 »

Det jo slet ikke det jeg siger.. Manden skal jo ikke være stamspiller nu. Men der går ikke lang tid før han er brugbar til dette hvis den udvikling fortsætter..  Smiley

Han har jo ALT? Han er okay hurtig, har god teknik, kan sparke udefra, kan sparke med inderside, vrist, han header som en garvet angriber, han er sindsygtkropsstærk, og så har han bare målnæse. Derudover går han godt med i kombinationsspillet, og arbejder godt tilbage i banen. Samtidigt ydmyg, og hamrende glad for at spille fodbold og lave mål.

Cornelius bliver kæmpestor. Jeg kunne sagtens se ham som udviklingsspiller for os ! Så har vi rent faktisk en angriber som har vist at han kan lave mål, og så er jeg sådan set ligeglad med om det er i superligaen.

Vi gav 300 millioner for Andy Carroll som havde spillet hvad? 19 kampe i pl.

Nej selvfølgelig er det ikke det du siger. Men før sommerferien kendte jeg ham dårligt nok, og så med en kometkarriere skal Liverpool  Huh  Huh ud og købe ham. Nej det er for nemt. Det er jo Carroll om igen. Jeg havde heller ikke hørt om ham før Newcastle rykkede op og han begyndte at lave mål. Et halvt år efter går vi ud og lægger 300 mio. Se hvad der sket med ham. Liverpool er en af verdens mest kendte klubber og vi kan ikke tillade os at gå ud og købe en eller anden ung, målfarlig angriber bare fordi han har taget et lille land med storm. Vent lidt med det  Smiley Jeg vil ikke afskrive at han kan blive interessant om et par år, men lige nu skal vi vente  Smiley

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

verdenskrig
Manager

« Svar #14283: 22 Sep 2012, 23:12 »

Jeg er ganske naturligt nok ikke enig, men er på vej i seng så vi tager den lige ved lejlighed Wink

Eneste minus for mig at se ved ham er at han er fra skraldet  Tunge

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Anfield Road
Manager

« Svar #14284: 22 Sep 2012, 23:14 »

Jeg er ganske naturligt nok ikke enig, men er på vej i seng så vi tager den lige ved lejlighed Wink

Eneste minus for mig at se ved ham er at han er fra skraldet  Tunge

Jamen så tager vi diskussionen imorgen. Glæder mig allerede  Djævel

MichaelPaw
Gæst

« Svar #14285: 23 Sep 2012, 14:15 »

Trohde
Reserveholdsspiller

« Svar #14286: 23 Sep 2012, 14:23 »

Håber virkelig Suarez og Evra trykker hånd... Fokus skal ikke være på dem i dag!

Udover selvfølgelig når vi skal snakke om hvordan Suarez kørte rundt gennem hele kampen Wink

Kom så drenge, Get in!

Brøndby siden... den gang der...
Liverpool siden... ja det var nok også der omkring

Risom
Manager

« Svar #14287: 23 Sep 2012, 14:26 »

Håber virkelig Suarez og Evra trykker hånd... Fokus skal ikke være på dem i dag!

Udover selvfølgelig når vi skal snakke om hvordan Suarez kørte rundt gennem hele kampen Wink

Kom så drenge, Get in!

Godt Suarez.

Kom så gutter!

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Naustratze
Gæst

« Svar #14288: 23 Sep 2012, 14:55 »

Synes godt nok Shelvey smider mange bolde væk.

PS. Tag nu lige lidt point fra United!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #14289: 23 Sep 2012, 14:57 »

Synes godt nok Shelvey smider mange bolde væk.

PS. Tag nu lige lidt point fra United!
Han er blandt de bedste for jer so far.

Naustratze
Gæst

« Svar #14290: 23 Sep 2012, 14:59 »

Jer? Øhh... Blandt de bedste ved jeg ikke, ikke rigtigt nogen der skiller sig ud for dem. Synes det er ved at blive bedre, men i starten smed han virkeligt mange bolde væk.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #14291: 23 Sep 2012, 14:59 »

Eller for Liverpool. Jeg kom til at kigge på dit avatar.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #14292: 23 Sep 2012, 15:01 »

Jer? Øhh... Blandt de bedste ved jeg ikke, ikke rigtigt nogen der skiller sig ud for dem. Synes det er ved at blive bedre, men i starten smed han virkeligt mange bolde væk.
Han har det gå-på-mod, Liverpool har manglet. Fremragende spiller.

Naustratze
Gæst

« Svar #14293: 23 Sep 2012, 15:10 »

Nu kroner han indsatsen med et rødt kort.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #14294: 23 Sep 2012, 15:10 »

Shelvey er en af de spillere, ligesom Rooney, som var død som 23-årig i slummen hvis han ikke spillede fodbold.

Sider: 1 ... 951 952 [953] 954 955 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010