home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23472
  1 Bruger, 1174 Gæster Online.

Nyeste Bruger: aarvi123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 950 951 [952] 953 954 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1930630 gange)
Fogt
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14265: 15 Sep 2012, 20:24 »

Nå et point. vi spiller jo egentlig okay. Men vi har ingen angribere.. og det bliver først bedre til januar. Vi vinder alligevel næste weekend over man u som vi plejer.

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

DeBuur
Manager

« Svar #14266: 15 Sep 2012, 20:25 »

Ubeslutsom det er sgu en "fesen" oplevelse at se Liverpool idag - vi mangler en kompetent angriber og det har vi jo sådan set gjort de sidste mange år... det værste er bare at vi ikke engang har et eller andet talent siddende på bænken..vi har intet...

Der er sgu lang tid til Januar vinduet åbner.. det bliver en tung efterårs sæson for Liverpool og jeg tvivler på at der forbliver ro omkring BR hvis vi taber de næste kampe.

IMO er det nu vi skal holde fast i linjen også lede efter den rigtige mand til angrebet og nå ja finder vi en målmand også så sælg bare Reina  Wink

YNWA

verdenskrig
Manager

« Svar #14267: 15 Sep 2012, 20:29 »

Vi spiller godt, skaber chancerne, god bevægelse, god flair, og så har vi lige et 17 årigt wonderkid som spiser alt hva der hedder modstander til aftensmad. Men vi scorer igen kun en pind, og rammer stolpe og overligger, så sidder sgu med en skuffende følelse.
Dog også en fortrøstningsfuld fornemmelse for der var rigtig markant fremgang i dag. Sunderland scorer dybt latterligt på deres eneste chance i kampen, og vi havde klart fortjent 3 point i dag..

Borini ligner dog et MASSIVT flop. Hold kæft hvor er han i det hele taget dårlig. I hvert fald som kant, tror faktisk han er glimrende som center angriber, men manden kan jo INTET på egen hånd. Det er totalt Kuyt om igen, fuldkommen ubrugelig og horribel på kanten.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Anfield Road
Manager

« Svar #14268: 15 Sep 2012, 21:46 »

Ubeslutsom det er sgu en "fesen" oplevelse at se Liverpool idag - vi mangler en kompetent angriber og det har vi jo sådan set gjort de sidste mange år... det værste er bare at vi ikke engang har et eller andet talent siddende på bænken..vi har intet...

Der er sgu lang tid til Januar vinduet åbner.. det bliver en tung efterårs sæson for Liverpool og jeg tvivler på at der forbliver ro omkring BR hvis vi taber de næste kampe.

IMO er det nu vi skal holde fast i linjen også lede efter den rigtige mand til angrebet og nå ja finder vi en målmand også så sælg bare Reina  Wink

Vi har manglet en kompetent angriber i mange år?  Huh Hvad med Torres? Var han måske ikke kompetent nok?   Wink

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #14269: 15 Sep 2012, 22:53 »

Vi spiller jo faktisk rigtig godt i dag, og kommer frem til langt flere chancer end vi plejer, og hvis vi bare har/havde det sidste held og skarphed som de andre tophold, så kunne vi have vundet denne kamp med 3-4 mål. Vi er så langt bedre end Sunderland, som udelukkende pakker sig, og så scorer de endda på endnu et koks nede i forsvaret, hvor vi slet ikke får tacklet af på kanten, og hvor Skrtel snorksover. Utroligt vi bare ikke kan score. Vi har simpelthen de største chancer, og det der træværk, det står bare i vejen for os.

Liverpool F.C

DeBuur
Manager

« Svar #14270: 15 Sep 2012, 23:15 »

Vi har manglet en kompetent angriber i mange år?  Huh Hvad med Torres? Var han måske ikke kompetent nok?   Wink

Hvem er Torres..den sure citron med begrænset succes der forsvandt ned i omklædningsrummet efter at blive udskiftet på et 3. rangs London hold med Russisk rødder... arghhh ham har jeg glemt Wink

YNWA

bøvle
Manager

« Svar #14271: 15 Sep 2012, 23:24 »

Er dog træt af Suarez. TRÆT !

Enten har han vel ikke forstået hvilken position på banen han spiller, eller så har han ikke forstået at når han ligger på toppen, så er det hans opgave at gøre sig spilbar for de andre spillere, for derefter at gå mod mål og score. Ikke at gøre sig spilbar i en position der er så ringe, at han efterfølgende skal brokke sig til resten af holdet over han ikke har nogle spilmuligheder når han står ude ved hjørneflaget...

Så må han lade en anden dække den plads ved hjørnet således han når han får bolden alt andet lige kan gå bare lidt farligt mod boksen...

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #14272: 19 Sep 2012, 22:18 »

Er dog træt af Suarez. TRÆT !

Enten har han vel ikke forstået hvilken position på banen han spiller, eller så har han ikke forstået at når han ligger på toppen, så er det hans opgave at gøre sig spilbar for de andre spillere, for derefter at gå mod mål og score. Ikke at gøre sig spilbar i en position der er så ringe, at han efterfølgende skal brokke sig til resten af holdet over han ikke har nogle spilmuligheder når han står ude ved hjørneflaget...

Så må han lade en anden dække den plads ved hjørnet således han når han får bolden alt andet lige kan gå bare lidt farligt mod boksen...
Så også ud til at Borini startede som frontmand mod Sunderland.

Liverpool F.C

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #14273: 20 Sep 2012, 21:14 »

Godt nok så jeg ikke kampen eller målene, men hold kæft hvor jeg elsker Shelvey. Hvis jeg var træner havde han startet inde i hver kamp - han bliver en stjerne!

Og hvordan spillede Sahin og Aissaidi? Har læst at i hvert fald Aissaidi skulle have gjort det godt! Smiley

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

DeBuur
Manager

« Svar #14274: 20 Sep 2012, 21:26 »

Thumbs Up dejligt med 5 kasser... men det var altså ikke verdens bedste hold vi mødte  Peace

Fin strategi med at give flere af vores yngre spillere spilletid... men at Carragher kommer på hmm det holder ikke.

Men ok vi vandt og der er sgu dejligt

YNWA

El-Pistolero
Reserveholdsspiller

« Svar #14275: 20 Sep 2012, 21:55 »

Shelvey er Gerrards afløser, han er fantastisk, og helt sikkert en af mine favoritter.

verdenskrig
Manager

« Svar #14276: 21 Sep 2012, 21:13 »

http://www.bold.dk/nyt/Solskjaer-Cornelius-har-United-potentiale

Er jeg den eneste som også ser ham som en mand vi kunne gå efter? Der er så meget Daniel Agger over ham bare som angriber. Dybt uimponeret, sympatisk, har en enorm glæde ved fodbold, og sindsygt komplet.

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

ReaLFCK
Førsteholdsspiller

« Svar #14277: 21 Sep 2012, 21:19 »

Enig. Men syntes nu at som det ser ud lige nu mangler vi en etableret angriber, som har noget mere international erfaring. Men om et par år kunne han da helt klart være et emne, hvis han fortsætter sin udvikling, som det ser ud nu.

HansenLFC
Gæst

« Svar #14278: 21 Sep 2012, 23:12 »

http://www.bold.dk/nyt/Solskjaer-Cornelius-har-United-potentiale

Er jeg den eneste som også ser ham som en mand vi kunne gå efter? Der er så meget Daniel Agger over ham bare som angriber. Dybt uimponeret, sympatisk, har en enorm glæde ved fodbold, og sindsygt komplet.

Roser du virkelig en FCK spiller?!  Hævet Øjenbryn Wink

Ej, han har taget superligaen med storm, men laaaaad ham nu bevise det over længere tid. Er min kommentar!

verdenskrig
Manager

« Svar #14279: 22 Sep 2012, 22:53 »

Men hvorfor skal man lade ham bevise sig over længere tid? Det er derfor vi altid ender med at punge ud for spillerne fordi vi venter med at hente dem til de er etableret.. Manden er 19 år, hamrende komplet, har allerede fået A-landsholdsdebut og har en personlighed og en ydmyghed der virker til at kunne passe i klubben.

Hvorfor ikke købe ham nu mens klubberne stadig blot lurer på ham og hans pris nok ikke er svimlende høj, frem for at vente til om to år hvor hans pris utivlvsomt vil være på Agger niveau.

Det er generelt set en betragtning der undrer mig meget. Han ville jo ikke være en der skulle gøre en kæmpe forskel nu, men som type er han bestemt en vi kan få gavn af inden for kort tid Smiley

Og ja han er fck spiller, men jeg kan pisse godt lide Cornelius, synes han er en fuldkommen formidabel angriber, og jeg har simpelthen lyst til at skære i mig selv ved tanke om at de har fået en erstatning for N Doye, der bidrager mere til holdet, og så har de enda ikke skulle bruge nogle af pengene fra n doye salget.. POKKERS!  Skuffet

Cool

Sider: 1 ... 950 951 [952] 953 954 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010