home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23472
  0 Brugere, 1131 Gæster Online.

Nyeste Bruger: aarvi123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 948 949 [950] 951 952 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1930715 gange)
bøvle
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14235: 15 Sep 2012, 18:58 »

Nøj hvor ville vi være gode, hvis vi bare havde den mindste grad af effektivitet og kynisme på vores hold og i vores afslutninger...

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #14236: 15 Sep 2012, 18:59 »

haha... kæft hvor er vi ringe

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

verdenskrig
Manager

« Svar #14237: 15 Sep 2012, 19:04 »

Jamen Sunderland vil jo ingenting. Vi spiller jo fint og har skabt to gode muligheder og burde have fået et straffe. Sunderland har INGENTING overhoved og så laver vi to personlige fejl i samme situation. Det kan Rodgers sgu ikke lastes for, det er jo bare for sindsygt at vi kamp efter kamp skal lave de her personlige fejl i defensiven.. Til grin.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

bøvle
Manager

« Svar #14238: 15 Sep 2012, 19:08 »

Suarez er håbløs. Synes simpelthen vi har været for søde mod ham taget i betragtning hvor meget folk har jagtet Gerrard !!

verdenskrig
Manager

« Svar #14239: 15 Sep 2012, 19:09 »

Synes bare dommeren skal give os det straffe selvom det ikke er der Tunge Giv os nu en marginalkendelse for fanden Grin

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #14240: 15 Sep 2012, 19:25 »

Håber lidt I vinder. Det her er satme næsten for synd  Skuffet  Opstemt

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14241: 15 Sep 2012, 19:30 »

Ja, det er pudsigt, jeg har sgu også fået noget sympati for Liverpool over de sidste par sæsoner fordi de virkelig bare er så komisk ringe/uheldige Opstemt

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Anfield Road
Manager

« Svar #14242: 15 Sep 2012, 19:33 »

Måske skal man ikke laste BR for personlige fejl, men hvis det sker kamp efter kamp må han vel også have et ansvar...

At Sunderland ikke vil noget er vel ikke den helt store overraskelse og lige præcis derfor er det uhyggeligt ringe at vi ikke skaber mere end som så. Vi har haft chancerne, men vores angribere er jo bovlamme. Vi har haft chancerne men vi har ikke haft nok. Og så skal Borini bare oppe sig!!

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #14243: 15 Sep 2012, 19:35 »

Ja, det er pudsigt, jeg har sgu også fået noget sympati for Liverpool over de sidste par sæsoner fordi de virkelig bare er så komisk ringe/uheldige Opstemt

Hvor er i søde! Vi har brug for alt støtte og måske omkring de 150 millioner for Suarez?  Rullende Øjne

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

verdenskrig
Manager

« Svar #14244: 15 Sep 2012, 19:37 »

EJ MEN HVA FANDEN KAN MAN OGSÅ GØRE !!!!!!!!? ticked off Græder

Johnson trækker fantastisk ind i banen og knalder bolden fremragende afsted.. Klokkerent på overliggeren. FUCK MIT LIV ALTSÅ!!!!

Cool

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14245: 15 Sep 2012, 19:38 »

Hvor er i søde! Vi har brug for alt støtte og måske omkring de 150 millioner for Suarez?  Rullende Øjne

Vi skal aldrig nogensinde have ham på hjemmebane på Emirates Tunge

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Enzo
Manager

« Svar #14246: 15 Sep 2012, 19:45 »

Jeg forstår ikke Suarez..
Jeg har aldrig set en stjerneangriber i ham, og alligevel bliver han omtalt som om han er god.
Han var rigtig nok god i Ajax, man der er også betydeligt forskel på at spille for Ajax, i Eredsdivision, som er med i toppen hvert år, og Liverpool som ikke har været i toppen i mange år, og spiller i Premier League. Han har måske enkelte guldkorn, men de er ikke godt kombineret med spillet i Premier League. Han skal drage syd på, hvis han vil har mere fodboldsucces.

Bar' min mening.

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Anfield Road
Manager

« Svar #14247: 15 Sep 2012, 19:47 »

Og selvfølgelig er det bare i dag Gerrard brænder den der  ticked off

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

verdenskrig
Manager

« Svar #14248: 15 Sep 2012, 19:48 »

Det er simpelthen til helvedes så ubegribeligt... Overligger, stolpe, spilovertag. Og vi er bagud 1-0. Hvorfor har vi ikke bare 5 % marginaler.

Cool

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14249: 15 Sep 2012, 19:48 »

Det er simpelthen til helvedes så ubegribeligt... Overligger, stolpe, spilovertag. Og vi er bagud 1-0. Hvorfor har vi ikke bare 5 % marginaler.

Sunderland har stadig haft mere af bolden Tunge. Men ja, I er satme gode til at ramme rammen.

Sider: 1 ... 948 949 [950] 951 952 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010