home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23473
  0 Brugere, 1095 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MaryDype7890
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 945 946 [947] 948 949 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1930864 gange)
Anfield Road
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14190: 04 Sep 2012, 18:37 »

Puha jeg hader den mand.. 2 grunde: 1. Han var engang foretrukket frem for Fabianski på landsholdet (wonder why). 2. Han spiller altid fremragende mod Arsenal.

Så hold jer væk! Tunge

En målmand der spiller godt mod Arsenal  Shockeret Ind med ham! Bare ærgerligt at vi ikke kunne signe ham op til kampen i søndags  Skuffet

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

MichaelPaw
Gæst

« Svar #14191: 04 Sep 2012, 21:08 »

http://onside.dk/nyheder/premier-league/medie-liverpool-melder-sig-ind-i-kampen-om-del-piero

Sagde jo den nok skulle komme Wink håber også han kommer til klubben, han vil være en klar hjælp Smiley

JKJ
Gæst

« Svar #14192: 04 Sep 2012, 21:11 »

Nej tak!

Vi mangler en angriber, en der kan tage kampene i feltet, en der kan tage imod de mange indlæg der kommer fra kanterne.
Med alt respekt for den enorme flotte karriere Del Piero har haft de sidste 20 år så er han IKKE manden vi mangler.

Anfield Road
Manager

« Svar #14193: 04 Sep 2012, 21:13 »

Nej tak!

Vi mangler en angriber, en der kan tage kampene i feltet, en der kan tage imod de mange indlæg der kommer fra kanterne.
Med alt respekt for den enorme flotte karriere Del Piero har haft de sidste 20 år så er han IKKE manden vi mangler.

Du har ret, men hvis han er den eneste angriber vi kan få så er det da bedre end ingenting. Ikke Owen, Ikke Del Piero. Du kan ikke tillade dig at være for kræsen her  Wink

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

MichaelPaw
Gæst

« Svar #14194: 04 Sep 2012, 21:16 »

Der er da ikke andre gratis spiller vi kan få nu. så jeg kan kun sige ja tak

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #14195: 04 Sep 2012, 21:20 »

Hvis I signer Del Piero, kan I sgu lige så godt købe mig. Manden var en fantastisk god fodboldspiller, men er helt færdig og udbrændt.

JKJ
Gæst

« Svar #14196: 04 Sep 2012, 21:20 »

Puha jeg hader den mand.. 2 grunde: 1. Han var engang foretrukket frem for Fabianski på landsholdet (wonder why). 2. Han spiller altid fremragende mod Arsenal.

Så hold jer væk! Tunge

Så hader jeg de fleste målmænd i PL de de åbenbart mener at de skal spille karrierens bedste kamp mod os.

Ihf i sidste sæson  ticked off

Skipper
Gæst

« Svar #14197: 04 Sep 2012, 21:20 »

Der er da ikke andre gratis spiller vi kan få nu. så jeg kan kun sige ja tak

Heskey  Grin Eller var det Carew jeg læste der var på fri Thumbs Up

JKJ
Gæst

« Svar #14198: 04 Sep 2012, 21:22 »

Du har ret, men hvis han er den eneste angriber vi kan få så er det da bedre end ingenting. Ikke Owen, Ikke Del Piero. Du kan ikke tillade dig at være for kræsen her  Wink

Vi mangler i den grad en angriber, men vi skal på den anden side heller ikke bare hente for at hente.

Så vil jeg altså langt hellere give chancen til Morgan eller Yesir, vores nye tyske angriber på 18.

Owen bliver det iøvrigt ikke, han er endt i Stoke  Grin dagens bedste nyhed  Thumbs Up

JKJ
Gæst

« Svar #14199: 04 Sep 2012, 21:25 »

Heskey  Grin Eller var det Carew jeg læste der var på fri Thumbs Up

Gudjonson er også en mulighed.

Men stadig, vi skal ikke hente bare for at hente. Så er det altså bedre at give de unge muligheden i div Cups.

Og hvis vi henter en spiller uden kontrakt, så skal den være på en kontrakt der kun gælder til januar og er afhængig af hvor meget han spiller.

Anfield Road
Manager

« Svar #14200: 04 Sep 2012, 21:25 »

Vi mangler i den grad en angriber, men vi skal på den anden side heller ikke bare hente for at hente.

Så vil jeg altså langt hellere give chancen til Morgan eller Yesir, vores nye tyske angriber på 18.

Owen bliver det iøvrigt ikke, han er endt i Stoke  Grin dagens bedste nyhed  Thumbs Up

Måske Morgan eller Yesir skal have chancen, men er det så to tankcenterforwards? Har aldrig set dem, men jeg tror det ærligt talt ikke. Det er de færreste unge spillere der kommer frem som er muskelbundter. Og desuden så er det inklusiv Morgan og Yesir kun tre( hvis vi ikke regner Borini med). Og det er for lidt.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #14201: 04 Sep 2012, 21:34 »

Måske Morgan eller Yesir skal have chancen, men er det så to tankcenterforwards? Har aldrig set dem, men jeg tror det ærligt talt ikke. Det er de færreste unge spillere der kommer frem som er muskelbundter. Og desuden så er det inklusiv Morgan og Yesir kun tre( hvis vi ikke regner Borini med). Og det er for lidt.
Tre angribere til en plads er nu ikke for lidt. Problemet er dog, at der kun er kvalitet i Suarez. I kan ikke rette op på jeres fejl nu, det er for sent.

verdenskrig
Manager

« Svar #14202: 04 Sep 2012, 21:55 »

Hvis I signer Del Piero, kan I sgu lige så godt købe mig. Manden var en fantastisk god fodboldspiller, men er helt færdig og udbrændt.

Kunne ikke være mere enig. Alle andre vil sgu da grine endnu mere af os hvis vi henter ham  crazy

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DeBuur
Manager

« Svar #14203: 04 Sep 2012, 22:24 »

Kunne ikke være mere enig. Alle andre vil sgu da grine endnu mere af os hvis vi henter ham  crazy

Kan det blive værre ?

Liverpool ledelsen har spillet fallit - kig på en klub som Swansea og deres indkøb... hmmm vi er jo lysår væk.

Jeg håber bestemt vi satser på vores talenter og så må vi se hvor det bringer os hen - vi har nu tiden til at finde de 2 udviklings spillere til angrebs pladserne.

Køb Dansk.... vi har nogle fine emner løbende rundt i FCK og AaB... giv dem 15-20 kampe den første sæson... mere dansk i Liverpool..det virker

Fokus kunne også være på at hente en stjerne angriber - Falcao i A. Madrid eller en llorente.. de spanske klubber mangler penge og det kan være vores mulighed i januar vinduet.

YNWA

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #14204: 04 Sep 2012, 23:36 »

Med de penge der florerer i fodbold lige pt. (Chelsea, Zenit, PSG osv. - ulækkert) skal i nok give en halv milliard for Falcao. Desuden tror jeg ikke han gider. Men det kunne virkeligt være med til at vinde skuden og noget der sender et signal.

Sider: 1 ... 945 946 [947] 948 949 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010