home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23473
  0 Brugere, 1005 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MaryDype7890
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 940 941 [942] 943 944 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1931515 gange)
Risom
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14115: 31 Aug 2012, 22:59 »

Er det officielt med Dempsey?

Hvis det er, håber jeg bare han laver mål som i Fulham. Vi har ikke brug for flere angribere, som ikke scorer mange mål. Det har været holdets problem siden Torres gode tid. Suarez er IMO bedst i en mere fri rolle, Borini tvivler jeg på har niveauet til 13-15 kasser. Carroll passede ikke ind i systemet, det kunne vi vel alle se. Om systemet så kunne justeres er en anden sag, som jeg synes det burde.
Har tidligere udtalt mig positivt om Dempsey og jeg er stadig fortrøstningsfuld, tror på han vil gøre det godt. Men hvis det ikke sker, æder jeg self. ordene i mig igen.

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

bøvle
Manager

« Svar #14116: 31 Aug 2012, 23:02 »

Dempsey kommer ikke til os ?

Hvis han skifter bliver det angiveligt til Spurs !

JKJ
Gæst

« Svar #14117: 31 Aug 2012, 23:03 »

Glæder mig til at se os spille 4-3-3

Med de spillere vi har til rådighed bliver det nok nærmere 4-5-1 for vi har jo knap 3 angribere i truppen!

Risom
Manager

« Svar #14118: 31 Aug 2012, 23:05 »

Dempsey kommer ikke til os ?

Hvis han skifter bliver det angiveligt til Spurs !

Nå, for søren. Det havde jeg ikke set.

Hvad så Rodgers? Hvem så?
Glæder mig til at se os spille 4-3-3

Med de spillere vi har til rådighed bliver det nok nærmere 4-5-1 for vi har jo knap 3 angribere i truppen!
2 af det 3 er vel offensive fløje alá Barcelona. Eller er jeg helt forkert på den?

bøvle
Manager

« Svar #14119: 31 Aug 2012, 23:09 »

Det er derfor vi allesammen er, lad os kalde det ret bitre lige pt, da vi pt står uden reel angriber.

Men jo, det må være en angriber og to wings, men problemet er bare de to angribere vi har (Suarez og Borini) begge agerer rigtigt meget som wings i selve kampene ! Smiley

JKJ
Gæst

« Svar #14120: 31 Aug 2012, 23:11 »

Er det officielt med Dempsey?

Hvis det er, håber jeg bare han laver mål som i Fulham. Vi har ikke brug for flere angribere, som ikke scorer mange mål. Det har været holdets problem siden Torres gode tid. Suarez er IMO bedst i en mere fri rolle, Borini tvivler jeg på har niveauet til 13-15 kasser. Carroll passede ikke ind i systemet, det kunne vi vel alle se. Om systemet så kunne justeres er en anden sag, som jeg synes det burde.
Har tidligere udtalt mig positivt om Dempsey og jeg er stadig fortrøstningsfuld, tror på han vil gøre det godt. Men hvis det ikke sker, æder jeg self. ordene i mig igen.

Ikke 100%. Men han er kørt ind på deres anlæg  til tjek, og så er løbet kørt. Vi kan på ingen måder nå at gøre noget for at hente ham nu.

Og nej, desværre. Jeg kunne ikke se at Carroll IKKE passede ind i systemmet.
Han er altså langt bedre end hans ry teknisk. Bevars han kan ikke drible forbi 10 mand i en telefonboks men han kan sagtens lave en tæmning, spille den videre og så være klar i boksen.

Nu har vi en masse tekniske spillere som ikke er i feltet og klar til at tage de hårde slåskampe og nedfaldsboldene. Og det væreste er rent faktisk at han ikke engang fik lov til at vide hvad han kunne.
Han kunne have fået læv til at prøve til nytår og så kunne vi have taget den derfra.

Må indrømme jeg synes BR har pisset ham op og ned af ryggen!

Risom
Manager

« Svar #14121: 31 Aug 2012, 23:22 »

Og nej, desværre. Jeg kunne ikke se at Carroll IKKE passede ind i systemmet.
Han er altså langt bedre end hans ry teknisk. Bevars han kan ikke drible forbi 10 mand i en telefonboks men han kan sagtens lave en tæmning, spille den videre og så være klar i boksen.

Under BR er spillet da ikke bygget op at slå en bold til en stor og stærk angriber(at vinde dem er Carrolls force). Bevares han vil være en rigtig god spiller i boksen, men jeg mener ikke han vil være særligt god i det opbyggende spil. Og det strider bare meget i mod konceptet om at spille bolden og rykke i en ny position hele tiden. Og det koncept er Rodgers fast besluttet på at føre i gennem.

Jeg er langt hen af vejen enig med dig og vil rigtigt gerne have beholdt Andy, men prøver at se det fra en anden synsvinkel Smiley

Anfield Road
Manager

« Svar #14122: 31 Aug 2012, 23:27 »

Under BR er spillet da ikke bygget op at slå en bold til en stor og stærk angriber(at vinde dem er Carrolls force). Bevares han vil være en rigtig god spiller i boksen, men jeg mener ikke han vil være særligt god i det opbyggende spil. Og det strider bare meget i mod konceptet om at spille bolden og rykke i en ny position hele tiden. Og det koncept er Rodgers fast besluttet på at føre i gennem.

Jeg er langt hen af vejen enig med dig og vil rigtigt gerne have beholdt Andy, men prøver at se det fra en anden synsvinkel Smiley

Jo men hvis Carroll ikke skal deltage i det opbyggende spil er det vel ikke noget problem hvis han ikke kan tæmme en bold? Hvilket jeg i øvrigt mener at han sagtens kan. Det er jo det vi sidder og siger alle sammen. Vi skal have en angriber, der bliver i boksen og laver mål og ikke en ala Dempsey der flagrer rundt alle mulige steder og deltager i det opbyggende spil  Smiley Smiley

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Risom
Manager

« Svar #14123: 31 Aug 2012, 23:30 »

Ja det synes jeg også Wink

Men Brendgan Rodgers er jo fast besluttet på at gennemføre dette koncept, og derfor prøver jeg at se det fra den side.

JKJ
Gæst

« Svar #14124: 31 Aug 2012, 23:37 »

Jeg har mere end svært med at være optimist pt.

Der er ryddet godt op i truppen og de løntunge marginal spillere - minus Cole - er væk. Der er handlet godt ind påmidtbanen hvor jeg især glæder mig til at følge Allen nærmere.

Men helt i front har vi fejlet bigtime. Had er hentet ind? Borini som vel er en lille kloning af Suarez bare uden den samme høje klasse teknik, altså ikke en goal-eater.
Vi har hentet et ubeskrevet blad fra Heerenveen, han er heller ikke angriber.
Vi har hentet en tysk teenager i Yesil, iflg ham selv skal han bruge ihf det meste af et år til at komme bare i betragtning til 1. holdet.

Hvor er den signing der kunne have sagt at vi ville være en seriøs kandidat til top 4? Jeg håbede og troede på det.

Der er 25 min igen og medmindre der kommer en vild kanin op af hatten så gør jeg mig ikke forventninger om andet end at vi ikke må blive ringere end sidste år, altså mindt nr 8...!!!

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #14125: 31 Aug 2012, 23:43 »

Jeg har mere end svært med at være optimist pt.

Der er ryddet godt op i truppen og de løntunge marginal spillere - minus Cole - er væk. Der er handlet godt ind påmidtbanen hvor jeg især glæder mig til at følge Allen nærmere.

Men helt i front har vi fejlet bigtime. Had er hentet ind? Borini som vel er en lille kloning af Suarez bare uden den samme høje klasse teknik, altså ikke en goal-eater.
Vi har hentet et ubeskrevet blad fra Heerenveen, han er heller ikke angriber.
Vi har hentet en tysk teenager i Yesil, iflg ham selv skal han bruge ihf det meste af et år til at komme bare i betragtning til 1. holdet.

Hvor er den signing der kunne have sagt at vi ville være en seriøs kandidat til top 4? Jeg håbede og troede på det.

Der er 25 min igen og medmindre der kommer en vild kanin op af hatten så gør jeg mig ikke forventninger om andet end at vi ikke må blive ringere end sidste år, altså mindt nr 8...!!!

Helt enig her. Ambition må være at gøre det bedre end sidste år, fordi det var godt nok ringe. Men det bliver svært uden en målsluger. Men måske overrasker Suarez os i år. Måske Borini er den spiller vi mangler eller satser BR på at Morgan, Pacheco eller Yesil kan gøre det når de får chancen. Jeg håber at han ved noget vi ikke ved. Bliver spændende at se hvad vi kan drive det til. Håber der er et eller andet i gære med en angriber et sted. Nu må vi se.

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Lausus
Reserveholdsspiller

« Svar #14126: 31 Aug 2012, 23:49 »

Hvad med Sturridge? Var vi ikke ude efter ham på lån?

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #14127: 31 Aug 2012, 23:50 »

Så er Ecclestone på vej fast til Blackpool.
Før omtalte Pacheco udlejes til Valladolid
og Danny Wilson er også på vej ud angiveligt også til Blackpool vist nok en lejeaftale.

To angribere mindre i klubben.

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #14128: 31 Aug 2012, 23:51 »

Hvad med Sturridge? Var vi ikke ude efter ham på lån?

Han var vidst med Chelsea i Monaco i dag. Så det var vidst ikke på tale alligevel   ticked off

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

JKJ
Gæst

« Svar #14129: 01 Sep 2012, 00:04 »

Slut prut finale, som bettemand siger  Wink

Skuffet er ikke ordet. Er vel tæt på at være grædefærdig nu.  Græder

Hold kæft hvor er jeg skuffet!!  Ubeslutsom

Sider: 1 ... 940 941 [942] 943 944 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010