home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23473
  0 Brugere, 927 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MaryDype7890
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 935 936 [937] 938 939 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1931862 gange)
Fogt
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14040: 30 Aug 2012, 23:19 »

Men igen det kan vel være fint hvis han ikke bliver solgt helt. Hvis han nu scorer de der 15-20½ mål for West Ham i næste sæson og få nogle kampe. Så kommer han jo tilbage og er blevet et år ældre, har udviklet sig og igen selvtilliden i orden og kan så få chancen igen. Dog kan vi også ende med at han ryger og bliver ved med at bombe og så ryger til en af de rigtige store klubber og så ser vi bare dumme ud for at lade ham gå nu. Men det bliver spændende at se, West Ham spiller da den slags fodbold der passer Andy. Håber helt sikkert han kommer tilbage til os for jeg tror han kan blive en rigtig god spiller med tiden.

Tror dog godt budgettet er til at få ham hjem igen, hvis han kommer hjem igen og vi har fået hentet en anden angriber inden.

Mht. til imorgen regner jeg stærkt med at Dempsey eller/og Sturridge lander i Liverpool. Glæder mig bare til vinduet snart lukker. Derudover sælger vi forhåbentlig Adam, har aldrig været fan af manden og bliver det aldrig. Derudover som LFC nævner med Spearing udlejning.
« Seneste Redigering: 30 Aug 2012, 23:34 af FernandoTorres9-1 » Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

El-Pistolero
Reserveholdsspiller

« Svar #14041: 30 Aug 2012, 23:32 »

Har altid kunne lide Reina og forsvaret ham - men det gider jeg sgu ikke mere. Han er en katastrofe, han har allerede lavet flere drops den her sæson en én gennemsnitlig keeper laver på en sæson. Sælg ham imorgen, og køb Hugo Lloris, det mit største ønske pt. Så kan Sturridge vente.

Reina er jo efterhånden blevet en joke.

bøvle
Manager

« Svar #14042: 30 Aug 2012, 23:34 »

Og så ku det også være ret fedt bare for at gøre det for næsen af Spurs Wink

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #14043: 30 Aug 2012, 23:39 »

Nogen der har set Dempsey på lægterne i dag? Han skulle angiveligt have set kampen fra tilskuerpladserne.

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

bøvle
Manager

« Svar #14044: 30 Aug 2012, 23:44 »

Det giver vel også god nok mening. Alt peger i retning af et sådan skifte. Ligesom med Allen, der så vores hjemmekamp mod Gomel inden han skiftede.

Eneste spørgsmål jeg stiller mig mht de to transfer jeg også tror på kommer i morgen (Dempsey og Sturridge) det er, hvor vi skaffer pengene fra. Vi får ingen penge ind for lejen af Carroll, og nok for vi hans løn frigjort, men så er det heller ikke flere penge. Adam kan ryge, hvad med downing ?  Han trækker også noget af en hyre, ikke sandt? Smiley

El-Pistolero
Reserveholdsspiller

« Svar #14045: 30 Aug 2012, 23:51 »

Regner med at adam, jay jay, joe cole(afhænger af sturridge/dempsey) forlader klubben imorgen, og at dempsey/sturridge bliver hentet. Håber også på en billig ung keeper der kan presse reina, og forhåbentlig slå ham hvis han ikke finder fordums styrke.

bøvle
Manager

« Svar #14046: 31 Aug 2012, 02:41 »

Så har klokken rundet lort:00 og der er sket en hel del i klubben i dagens løb og morgendagen tegner bestemt ikke til at blive mindre spændende. Har taget plads på sofaen for at overvære republikanernes konvent i USA her henover natten (man er vel statskundskaber...  Wink ) så synes da lige det var på sin plads at give en lidt mere nuanceret holdning til kende til hvad klubben laver netop disse dage, og i hvilken retning vi bevæger os.

Over alt andet bør det jo nævnes, at Carroll har forladt klubben for den kommende sæson. Måske ikke med sin egen gode vilje, men måske efter et vist pres fra klubben og/eller træneren. På den ene side kan det nævnes, at det er positivt, at vi får frigivet en ordentlig pose penge i lønudgifter, da West Ham angiveligt betaler hele Carrolls løn. Carroll må desuden heller ikke spille i vores indbyrdes opgør mod West Ham, ligesom de angiveligt har forkøbsret efter sæsonen. Dog ikke en decideret købsoption, så vidt jeg har forstået det. På den anden side kan det nævnes, at vi med Carrolls afgang mister en helt anden type angriber end alle de andre vi har i truppen, hvilket i øvrigt er meget få. Ikke blot en anden type angriber end de andre vi har, men også en unik type. Carroll havde få spidskompetencer, dog var disse så bemærkelsesværdige at han ikke var mulig at holde nede for er modstanderhold. Det viste han sidst i weekenden mod City, hvor han fik forsvarsspillere som Kompany til at ligne små hoppende smølfer, i deres blå og hvide outfit, mens Carroll steg til vejrs og vandt stort set alle luftdueller han gik op i. Denne evne og trussel for modstandere mister vi helt og aldeles, da vi ganske enkelt ikke har en tilsvarende type. Ikke dermed sagt at vores trup skal bestå af typer, der er som nat og dag, dog er jeg blot af den opfattelse at en mand som netop Andy Carroll ville være god at have i truppen hvis/når vi møder mandskaber, der kommer til Anfield udelukkende for at spille til nul og få det ene point med hjem. Derudover mener jeg ikke han er så ringe med fødderne som visse folk antyder. Af samme årsag kan jeg heller ikke helt se, at Brendan Rodgers på ingen måder kan eller vil bruge Andy Carroll i truppe. Men det er jo en træners privilegium at bestemme netop dette. Smiley

Når det så er sagt nytter det ikke længere noget at dvæle ved Carroll når han ikke længere er i truppen. Det spændende bliver så nu og se hvem der bliver hentet ind som erstatning, eller erstatningER. I løbet af dagen igår, både før og efter vi mistede Andy, blev der spekuleret i alverdens spillere, der kunne komme til, når og hvis vi fik afskippet Carroll. Dempsey, Sturridge, Walcott og sågar Llorente blev nævnt.

Personligt tror jeg ikke på Llorente, tror blot han blev nævnt fordi vi efterhånden er den eneste klub, han ikke er blevet linket sammen med. Han minder på mange punkter meget om Carroll, så hvis vi henter ham ind forstår jeg simpelthen ikke, at vi ikke blot beholdte Carroll. Hvad angår Walcott ser jeg ham som en wing i Rodgers nye system, hvorfor jeg ikke tror han hentes ind nu vi er uden Carroll. Han kan dog meget nemt komme i spil, hvis vi også skiller os af med en spiller som Downing. I det tilfælde vil jeg med stor glæde se Walcott hentet. Dog tror jeg fuldt og fast på at både Dempsey og Sturridge kommer til klubben. Hælder personligt mest til vi henter Sturridge på en ét årig leje med en mulighed for fremtidig køb, således vi kan tilknytte ham, hvis det lykkedes Rodgers at få solgt Carroll efter sæsonen. Dempsey ser jeg så godt som lukket og burde kun være en bagatel fra at skifte. Fulham har i dag hentet Berbatov ind som angriber og erstatning for Dempsey, der desuden skulle være set på Anfield idag under kampen mod Hearts.

Hvis dette holder stik vil vi altså have de tre forreste pladser besat af følgende spillere:
Suarez, Borini, Dempsey, Sterling, Downing, Sturrigde, Joe Cole, Assaidi og til dels Henderson
Hvoraf den forreste plads som "angriber" må forventes at gå til enten Suarez, Borini, Dempsey eller Sturridge.
Og så har vi ikke nævnt vores nye og spændende signing Samed Yesil, der er hentet i Leverkussen hos Sami Hypiä, og som har et imponerede CV med 22 scoringer i 26 U-landskampe.
Yesil kommer nok ikke i spil til førsteholdet lige foreløbigt, hvilket også er okay, da vi som vist vil være yderst fint besat på de tre forreste pladser. I hvert fald rent kvantitativt. Også selvom Joe Cole smutter, hvilket forhåbentlig bliver tilfældet, da han også trækker noget af en fyrstelig hyre, ligesom såvel Downing også gør det.
I min bog er det alle fine navne, dog frygter jeg som sagt bare, at de ALLE SAMMEN (læs: især på angrebspladsen) ligner hinanden alt alt for meget, til at kunne supplere hinanden på bedste vis. Alle vores potentielle frontløbere/angribere vil befinde sig indenfor under 10 cm hvad angår højden, og ikke meget adskiller dem rent staturmæssigt-mæssigt og dermed heller ikke fysisk.

Når alt det snak om nye ansigter lige har lagt sig to sekunder, så skal der jo også kigges på den anden side af truppen. Hvor skal vi finde pengene til at købe ind netop nu ? Vi kan næppe have flere penge tilbage, så der skal nok findes nogle nye penge, før der kommer nye ansigter ind. Charlie Adam, Stuart Downing, Joe Cole og Jay Spearing må siges at være de fire, der ligger mest på vippen til evt at tage et smut ud af bagdøren inden vinduet lukker. Dog tror jeg kun at to af de 4 ryger. Jeg tror Joe Cole forsvinder, mens vi holder på en af de to centrale midtbanespillere, eftersom Lucas netop er blevet skadet, mens jeg også ser Downing blive i klubben.

Håber for guds skyld ikke det bliver som back, som Rodgers har været ude og ytre sig om. Hvis Downing ikke skal spille kant/wing, mener jeg han skal ud af klubben. Han vil for det første være alt for dyr at have rendende rundt helt udenfor truppen, og vil desuden heller ikke være tilfreds med dette og bare skabe en masse problemer internt i truppen. Skal han spille back, og agere backup for Enrique, så skubber vi et stortalent som Jack Robinson ned i hierakiet på den plads og endnu længere væk fra den spilletid, der er så vigtig for vores unge spillere netop i denne og den næste sæson, netop fordi de har den alder som de har nu. Hvis vores talenter ikke skal forblive evighedstalenter bliver de simpelthen snart nødt til at få noget spilletid. Martin Kelly, Jack Robinson, Shelvey, Henderson, Sterling, og til dels Wilson og Coates er alle spillere, der har et kæmpe enormt talent, men som bliver nødt til at få noget spilletid, hvis de skal få det maksimale ud af deres talent. Det er alle spillere, der samtidig har en rolle at udfylde i truppen efter Rodgers er kommet til, men det kræver også bare, at de allesammen ligger som førstereserve lige efter starterne, eller som minimum lige derefter. Derfor mener jeg ikke Downing skal ned og spille back. Så enten skal han spille wing, og hvis ikke han skal det, så skal han væk fra klubben, hvad end det er salg eller leje. Også selvom han kom til klubben allerede inden sidste sæson, og jeg personligt har troet meget på ham - dog især i samarbejde med Andy Carroll.

Med andre ord håber jeg inderligt, at ledelsen og Brendan Rodgers har "balls" til at holde på vores home grown talenter (i de fleste tilfælde) og give dem den fornødne spilletid, således de kan udvikle sig til spillere i verdenseliten, således vi ikke skal køre vores økonomi i sænk ved kæmpe indkøb for at kunne følge med sportsligt, men snarere selv fostre nogle talenter, så vi kan bruge vores penge mere spot on, på enkelte men meget vitale spillere.

Dog synes jeg denne artikel (http://www.bold.dk/nyt/Rodgers-Ikke-raad-til-tredjevalg-til-330-mio) virker meget lovende netop hvad talenterne angår. Synes det er en fed måde at opbygge truppen på, netop det at den skal bestå af tre grupper af spillere:
- Startere
- Backup-spillere, der altid skal være klar (Her de største af vores talenter som Sterling, Kelly, Henderson)
- Ungdomsspillere, der skal forbedre sig (Her de andre talenter, som jeg læser det)

Kan ikke være mere enig, og også altid sådan jeg selv ser på det, som værende optimalt. Også det jeg kører efter i FM, hvilket dog ikke altid er lige replicerbart Smiley

Er sq snart ved at være presset på søvnen, men bliver simpelthen NØDT til at tage målmandsposten op til debat. Reina har på det seneste været meget udskældt og debatteret her i tråden, og det med rette. Angiveligt laver han endnu et stort drop i aftenens kamp mod Hearts. Spørgsmålet må snart trænge sig på. Hvor længe kan Reina tillade sig at lave så fatale fejl uden det får konsekvenser, og hvem har vi der skal tage over efter Reina ? For det skal være snart, hvis hans formkurve fortsætter som den har gjort de sidste par sæsoner.

Det kunne være sjovt at snuppe Lloris fra Lyon. Mest bare for at ku grine af Spurs. Mere seriøst kunne det være spændende med Butland som fremtidens mand i kassen, og så er han jo Engelsk. Har dog intet set til ham selv, så kan ikke udtale mig om det overhovedet. Lyder dog som en mand der vil passe godt ind i vores projekt grundet nationalitet og alder. Eneste anke jeg vil kunne fremkomme med, må være at vi også skal passe på, at vores trup ikke bliver alt for ung. Tænker især Sturrigde, Suarez og Sterling på toppen, Sahin og Allen på midten og måske Kelly og Coates i forsvaret eller lignende. Man må ganske enkelt ikke underkende effekten af erfaring, hvilket vel illustreres meget godt med Chelsea i CL sidste år. Javel, nok har vi Carra, Gerrard, Reina, Doni osv, men erfaringen nytter ikke det store på bænken, det er på banen den skal sikre ro og selvtillid til de unge spillere. Så det bliver en udfordring med at finde den rette balancegang for Rogders. Dog har jeg stadig fuld tiltro til hans projekt. Så håber ikke han fucker dette indlæg og min efterhånden langstrakte tid up, ved at lave et eller andet helt uforudset i løbet af dagen i morgen (idag for de af jer der læser dette) Smiley

UNDSKYLD det alt alt for lange indlæg, det var egentlig ikke hensigten det skulle tage modet fra folk allerede inden de læste det, og nu..... GODNAT !! 
« Seneste Redigering: 31 Aug 2012, 02:43 af bøvle » Logged

verdenskrig
Manager

« Svar #14047: 31 Aug 2012, 07:37 »

NY MÅLMAND NU !!!! Lloris burde være mulig at få fat i..

Hold KÆFT hvor er du ringe Reina.. Den spanske idiot er en parodi på målmandsspillet, og Lev Yashin må saftsusme ligge og vende sig i graven af at se den klaphat af en idiot have smør på handskerne gang på gang på gang !!!!!!!!!

Idioten træner hver dag, har de mest fantastsiske faciliteter, får nye handsker når han har lyst, og spiller på landsholdet, men når det kommer til stykket kan han INGENTING. Intet. Ser vi bort fra hans spil med fødderne er han fuldkommen ubrugelig og besidder eller evner ikke et eneste facet af målmandsspillet..

Se så forhelved og los den amatør ud af klubben NU!!! Tak Suarez fordi du redder din klovn af en holdkammerat ! Shockeret

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

MichaelPaw
Gæst

« Svar #14048: 31 Aug 2012, 08:08 »

Skulle lige til at skrive herinde, om det bare var mig der synes vi skulle ha ny målmand. HOLD NU KÆFT REINA ER BLEVET DÅRLIG. Man tænker jo på alt andet end fodbold.

Men hvem skal vi ud og købe?

Angriber hvem skal vi ud og leje/købe der?

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14049: 31 Aug 2012, 08:19 »

Tag målmandsdiskussione n  med anders100 Wink

Reina, som i hvert fald er bedre end De Gea, Szchesny, Friedel, Krul og resten undtagen Cech og Hart muligvis.

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #14050: 31 Aug 2012, 08:25 »

Skulle lige til at skrive herinde, om det bare var mig der synes vi skulle ha ny målmand. HOLD NU KÆFT REINA ER BLEVET DÅRLIG. Man tænker jo på alt andet end fodbold.

Men hvem skal vi ud og købe?

Angriber hvem skal vi ud og leje/købe der?

Vi henter med 100% sandsynlighed ingen på målmandsposten.

og Dempsey er så godt som  sikker og så snakker de om en lejeaftale med Sturridge.

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #14051: 31 Aug 2012, 09:41 »

VK made my Day <3

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

brøndby zupras
Reserveholdsspiller

« Svar #14052: 31 Aug 2012, 11:55 »

"BEKRÆFTET: Liverpool udlejer Jay Spearing til Bolton - skriver Liverpool Echo. "

Liverpool, Brøndby og Real Madrid <3

brøndby zupras
Reserveholdsspiller

« Svar #14053: 31 Aug 2012, 12:01 »

BEKRÆFTET: Stoke henter Charlie Adam - klubberne er enige. Adam lige nu til lægetjek ifølge klubbens hjemmeside

Liverpool, Brøndby og Real Madrid <3

MichaelPaw
Gæst

« Svar #14054: 31 Aug 2012, 12:31 »

BEKRÆFTET: Stoke henter Charlie Adam - klubberne er enige. Adam lige nu til lægetjek ifølge klubbens hjemmeside
YYYYYYYYYYYYYYYYYYY YEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEESSSS SSSSSSSSSSSSSSSSSSS SSSSSSSS

Sider: 1 ... 935 936 [937] 938 939 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010